Ach ja die Tara, die mooie Tara.quote:Op zondag 7 september 2008 13:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Tara? Of was ze weer uit een andere reeks?
BB 4 was de slechtste BB ooit (tot nu toe)quote:Op zondag 7 september 2008 13:22 schreef Urquhart het volgende:
BB1 was het leukst, maar BB5 (die eerste Talpa-BB) was ook goed te pruimen
Wel de juiste winnaresquote:Op zondag 7 september 2008 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
BB 4 was de slechtste BB ooit (tot nu toe)
Etiennequote:
Hieke ook ja... en Sabine ook nog.quote:Op zondag 7 september 2008 13:24 schreef noekje het volgende:
Ik vond Hieke een mooie vrouw. Zij heeft toch ook in de playboy gestaan?
leuk stukquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:26 schreef dieenebart het volgende:
http://women.timesonline.(...)y/article4676824.ece
aardig artikel uit The Times van vandaag...
BB6 kon mij ook totaal niet boeienquote:Op zondag 7 september 2008 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Big Brother heeft nog nooit de juiste winnaar gehad, degene die het programma heeft gedragen en gemaakt tot een succes wint nooit..quote:
Jawel hoor. BB1 en BB4 had de juiste winnaar. BB5 had Roel moeten winnen. BB3 was ik voor Diane. BB2 was ik voor Robin. Tanja had bij BB5 niet eens mee moeten doen. Ze heeft die BB verknald.quote:Op zondag 7 september 2008 13:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Big Brother heeft nog nooit de juiste winnaar gehad, degene die het programma heeft gedragen en gemaakt tot een succes wint nooit..
BB1 Ruud
BB2 die gast die eruit ging maar bleef en John Lennon ging quoten bij zn afscheid, ben zn naam kwijt
BB3 geen idee maar cker niet dat meisje dat won
BB4 Mustapha
BB5 Roeland,Tanja, Menno
BB6 Monique, Tijn, E-10
de winnaar was telekens de leukerd van de groep, of de meest normale of de underdog
Mee eens.quote:Op zondag 7 september 2008 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 september 2008 13:41 schreef schatje het volgende:
Jeanette won BB4, een labiel jank wijf.
[ afbeelding ]
Hoe zou het met dat andere hysterische jankwijf gaan, Diane uit BB3?
Wat mij betreft had die romance er wel degelijk mee te maken. En ook het feit dat Bart en Sabine toen samen werden genomineerd en Bart sindsdien iedere keer de klos was. Hij werd de underdog. Iedereen in het huis wilde hem eruit hebben, waardoor heel veel kijkers hem er juist in wilden houden. Dat was volgens mij de kracht van BB1.quote:Op zondag 7 september 2008 13:42 schreef Gert het volgende:
Verder: Bart zegt niet trots te zijn dat hij het genre groot heeft helpen worden. Aan de andere kant, Bart: je was ook maar een pion in het spel. Het was er tóch wel gekomen.
Al is de suggestie in het Times-artikel, dat het misschien wel geflopt zijn als de romance met Sabine niet ontstaan was, wel intrigerend. Ik kan me niet meer voor de geest halen of dat destijds werkelijk zó belangrijk was dat het de show heeft gered.
Jep.. That's me.quote:Op zondag 7 september 2008 13:43 schreef schatje het volgende:
Jij hebt altijd een zwak gehad voor dat soort labiele figuren.
Een keer janken en je sluit ze in je armen.
Vooral die had moeten winnen idd.quote:Op zondag 7 september 2008 13:34 schreef Suikeroom het volgende:
Big Brother heeft nog nooit de juiste winnaar gehad, degene die het programma heeft gedragen en gemaakt tot een succes wint nooit..
BB1 Ruud
Het was belangrijk, absoluut. Maar.. er was meer. Ruudje "effe knnuffelen" was óók echt een volksidool aan het worden. Het "verraad" van "rat" Willem ten opzichte van Ruud, haalde alle kranten en had bedreigingen tot gevolg. En Ruud zat Bart zéér dicht op de hielen in de eindstrijd, ik kan me nog iets herinneren van een telefooncentrale in het zuiden des lands (waar de meeste Ruud-stemmers zouden zitten) die een tijd plat lag tijdens de finale en die hem de overwinning zou hebben gekost.quote:Op zondag 7 september 2008 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft had die romance er wel degelijk mee te maken. En ook het feit dat Bart en Sabine toen samen werden genomineerd en Bart sindsdien iedere keer de klos was. Hij werd de underdog. Iedereen in het huis wilde hem eruit hebben, waardoor heel veel kijkers hem er juist in wilden houden. Dat was volgens mij de kracht van BB1.
Dat verraad van Willem was in de laatste week ofzo, dus dat had met het succes van BB1 weinig te maken. Het wás toen al zeer succesvol. Misschien wel Ruudje ja, hoewel ik in mijn eigen omgeving erg weinig mensen kende die voor Ruud waren. Ik geloof er eigenlijk ook geen zak van dat de eindstrijd zo spannend was als ze ons wilden doen geloven.quote:Op zondag 7 september 2008 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was belangrijk, absoluut. Maar.. er was meer. Ruudje "effe knnuffelen" was óók echt een volksidool aan het worden. Het "verraad" van "rat" Willem ten opzichte van Ruud, haalde alle kranten en had bedreigingen tot gevolg. En Ruud zat Bart zéér dicht op de hielen in de eindstrijd, ik kan me nog iets herinneren van een telefooncentrale in het zuiden des lands (waar de meeste Ruud-stemmers zouden zitten) die een tijd plat lag tijdens de finale en die hem de overwinning zou hebben gekost.
Mustapha 6x genomineerd? Lag die er niet al vrij snel uit? 6x lijkt me erg sterk.quote:Op zondag 7 september 2008 13:54 schreef spapaars het volgende:
Koos is het meest genomineerd.
http://worldofbigbrother.com/Stats/NetStats.html
Ruiud was beslist populair,. mensen vonden het een lieve gezellige knuffelbeer.quote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat verraad van Willem was in de laatste week ofzo, dus dat had met het succes van BB1 weinig te maken. Het wás toen al zeer succesvol. Misschien wel Ruudje ja, hoewel ik in mijn eigen omgeving erg weinig mensen kende die voor Ruud waren. Ik geloof er eigenlijk ook geen zak van dat de eindstrijd zo spannend was als ze ons wilden doen geloven.
Mussy zat er vrij lang in. of hij 6x is genomineerd kan ik niet bevestigen.quote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mustapha 6x genomineerd? Lag die er niet al vrij snel uit? 6x lijkt me erg sterk.
en een simplistische neanderthalerquote:Op zondag 7 september 2008 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ruiud was beslist populair,. mensen vonden het een lieve gezellige knuffelbeer.
Maar naderhand zijn velen toch hopelijk wel op hem afgeknapt. Hij probeerde echt álles om nog maar een slaatje uit BB te slaan, bij het ganante af.quote:Op zondag 7 september 2008 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ruiud was beslist populair,. mensen vonden het een lieve gezellige knuffelbeer.
Volgens mijn ging die net voor de finale eruit, en was toen niet bij de finale komen opdagen omdat hij niks met het programma meer te maken wou hebben.quote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mustapha 6x genomineerd? Lag die er niet al vrij snel uit? 6x lijkt me erg sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wel.quote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik geloof er eigenlijk ook geen zak van dat de eindstrijd zo spannend was als ze ons wilden doen geloven.
hij ging er de week voor de finale uit, en toen waren de nominaties om en om, de ene week vrouwen de andere week mannenquote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Erg? Valt erg mee als je bv andere bb's uit buitenland ziet. Hummie draaide nog steeds de camera's weg zodra er schaamhaar (of de plek waar ooit schaamhaar heeft gezeten) in beeld kwam. NLse BB's waren de meest preutse BB's van allemaal volgens mij.quote:Op zondag 7 september 2008 15:00 schreef Suikeroom het volgende:
omg BB6 was wel erg ja met die badkamer
oh ja joh gaan ze in het buiteland nog extra inzoomen enzo? de Albert Verlinde in mij vraagt zich af of Tijn nog met Monique gaat, lijkt me vrij onwaarschijnlijk trouwens.. 2 van die labiele mensenquote:Op zondag 7 september 2008 15:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Erg? Valt erg mee als je bv andere bb's uit buitenland ziet. Hummie draaide nog steeds de camera's weg zodra er schaamhaar (of de plek waar ooit schaamhaar heeft gezeten) in beeld kwam. NLse BB's waren de meest preutse BB's van allemaal volgens mij.
quote:Op zondag 7 september 2008 15:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh ja joh gaan ze in het buiteland nog extra inzoomen enzo? de Albert Verlinde in mij vraagt zich af of Tijn nog met Monique gaat, lijkt me vrij onwaarschijnlijk trouwens.. 2 van die labiele mensen
Dat blijf ik onzin vinden. Het kind is niet eens in het huis verwerkt. Totaal niet boeiend eigenlijk dat dat kind in het huis is geboren.quote:Op zondag 7 september 2008 17:26 schreef dgklieke het volgende:
Nederlandse Big Brother-baby geboren
Lieskequote:
Ja, hoe zal het met Lieskje gaan?quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, hoe zal het met Lieskje gaan?Nooit meer iets over gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |