Heftig hoor!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:26 schreef dieenebart het volgende:
http://women.timesonline.(...)y/article4676824.ece
aardig artikel uit The Times van vandaag...
Mona.quote:Op zondag 7 september 200809:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat was wel het allermooiste BB moment.
Na Mona dan die van de evenwichtsbalk pleurde.
Ow geweldig, zo met d'r doosch boven op die balk. Ik vond het zo'n verschrikkelijk wijf dus het was een prachtig tv moment voor mijquote:Op zondag 7 september 2008 09:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat was wel het allermooiste BB moment.
Na Mona dan die van de evenwichtsbalk pleurde.
En terecht! Wat een leeghoofd.quote:Op zondag 7 september 2008 10:32 schreef Hunter het volgende:
Ruud de Wild hoeven we ook niet over te hebben, die is met terugwerkende kracht afgeserveerd door John de Mol
Bij Mona mocht ik kort geleden mijn getankte benzine afrekenen in Purmerend.quote:
Gaat ze trouwen?quote:Op zondag 7 september 2008 11:35 schreef Tabloid het volgende:
Mona zag ik gisteren voorbij komen bij million dollar wedding.
Wow.... dat had ik nooit verwacht eerlijk gezegd. Damn...quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:26 schreef dieenebart het volgende:
http://women.timesonline.(...)y/article4676824.ece
aardig artikel uit The Times van vandaag...
quote:Op zondag 7 september 2008 12:18 schreef spapaars het volgende:
BB moet terug op de streams en TV.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Big Brother en DGK waren een poos gelijktijdig op TV, een mooi uurtje TV was dat.quote:Op zondag 7 september 2008 12:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Lieke voor de link van rtl4 MDW.
Een BB ?
dgk-Huub dacht dat de kijkers daar niet meer op zitten te wachten na 20 maanden DGK..
Bron: In een van de 61 commotie om Huub topics.
ik zou graag andere programma's inruilen voor BB.
Daarom moet je ze altijd opslaan, en opnieuw uploaden op Youtroep.quote:Op zondag 7 september 2008 12:38 schreef dgklieke het volgende:
[..]
die twee zusjes die waren leuk jammer dat de filmjes die ik op youtube had staan en af zijn gehaald
Ik heb van de week gezocht naar dat filmpje van BB1 1999 , dat is nu weg,quote:Op zondag 7 september 2008 12:42 schreef Tabloid het volgende:
Er stond eerst een deel van Big Brother 1 op youtube, is nu helaas verwijderd.
Gelukkig heb ik hem gedownload dus ik kan hem er nog wel weer opzetten.
Tara? Of was ze weer uit een andere reeks?quote:Op zondag 7 september 2008 13:09 schreef Stansfield het volgende:
Uit bb1 was er maar 1 echt lekker wijf. Ik weet alleen niet meer hoe ze heet. Ze heeft ook nog in de playboy gestaan volgens mij.
Via WikiPedia is dat ook terug te vinden.quote:Op zondag 7 september 2008 13:09 schreef Stansfield het volgende:
Uit bb1 was er maar 1 echt lekker wijf. Ik weet alleen niet meer hoe ze heet.
Ze heeft ook nog in de playboy gestaan volgens mij.
Ook van Tara kan ik niets terug vinden,quote:
Tara idd ... en die stond vrij rap al weer buiten (2 weken ofzo). Bart, Willem en Ruud kregen haar playboy nog te zien op de laatste avond in het huis.quote:Op zondag 7 september 2008 13:09 schreef Stansfield het volgende:
Uit bb1 was er maar 1 echt lekker wijf. Ik weet alleen niet meer hoe ze heet. Ze heeft ook nog in de playboy gestaan volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |