quote:
Dank V. op jou kan ik vertrouwenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:18 schreef Verbal het volgende:
Ik zal je helpen met het eliminatieproces.
Ik ben het niet. Die FOK!ster dan. Ja, ook niet je broer, maar dat wist je al. Maar da's dan toch weer twee minder. Of een dan. Hoe je het bekijkt.
V.
WTF? En dat is nog niet in het Boebiedoelijstje gemeld?quote:
Ik weet niet of ze dat doet... maar dat hoop ik toch ten stelligste van niet (teminste, niet zonder bit iig...)quote:
Check jij je zoon even.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:22 schreef yvonne het volgende:
Wel snotver!
Sanne!!!
Oh, die post al
Check z'n fobo even dan?!
quote:
Hij weet zich daar wel te vermaken.quote:
Owja, dat pakket, sgoe, deal.quote:
dat wil ik nou ondertussen ook wel eens wetenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kee
Maar wie neukt Bart nou?
Met Poolse Wodka jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hij weet zich daar wel te vermaken.
Nou ja, veilige gok: Pridemeidquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat wil ik nou ondertussen ook wel eens weten
Heb je z'n fobo al gecheckt?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat wil ik nou ondertussen ook wel eens weten
yarp, geen foboquote:
quote:
Uhuhquote:
Daar maken we nou die tijdelijke subfora voorquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom weet ik dan verdomme niet wie het is
Ik ga er ff heen maar dan verwacht ik wel antwoord op mijn vargen jahquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar maken we nou die tijdelijke subfora voor
Foksters kun je toch ook gewoon in het wild tegen komen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:43 schreef Smash-it het volgende:
Posthistorie is een en al DGK en SHO, dus het antwoord zou daar dan toch ergens moeten liggen..
http://forum.fok.nl/user/history/157749
dieenebartquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga er ff heen maar dan verwacht ik wel antwoord op mijn vargen jah
1. Wat is zijn account
2. Wie neukt ie.
god god gloeiende.....
Goed punt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:55 schreef svann het volgende:
Foksters kun je toch ook gewoon in het wild tegen komen?
In de kroeg ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |