abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61430158
Hier verder
Genieten is toegestaan!!!
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:35:48 #3
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430259
quote:
Dus een nieuwe uitdaging

ICT heb ik denk ik geen geduld voor. Ben nogal ongeduldig als het op computers aankomt Economie is wat anders.
jah dat wel dus he..maarja heb nog geen idee wat ze me te bieden hebben, maar dat hoor ik maandag dan ga ik 4 reintergratiebureau's bekijken die mij dus "willen" begeleiden. Ik ben idd benieuwd.

30 alweer wat een leeftijd zeg..jah hier in Europa worden ze dat meestal wel, maar in Afrika..neej
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:37:33 #4
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430310
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:34 schreef ToT het volgende:
Benzin? Wattes?
daarmee steek je een fikkie aan!
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:44:19 #5
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430470
reactie graag..
pi_61430494
Rustig, rustig!

Een fikkie aansteken met benzine? Ik dacht dat je dat met een vlammetje deed!

Anywho: vanwaar die keuze?
pi_61430506
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:34 schreef ToT het volgende:
Benzin? Wattes?

Ich brauche Zeit, kein Heroin
kein Alkohol, kein Nikotin
Brauch keine Hilfe, kein Koffein
doch Dynamit und Terpentin
Ich brauche Öl für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

Brauch keinen Freund, kein Kokain
Brauch weder Arzt noch Medizin
Brauch keine Frau, nur Vaselin
etwas Nitroglyzerin
Ich brauche Geld für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

Gib mir Benzin

Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren

Benzin

Willst du dich von etwas trennen
dann musst du es verbrennen
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin

Ich brauch Benzin

Gib mir Benzin
pi_61430527
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:45 schreef ToT het volgende:
Rustig, rustig!

Een fikkie aansteken met benzine? Ik dacht dat je dat met een vlammetje deed!

Anywho: vanwaar die keuze?
Was Rammstein aan het luisteren

Dus meer benzine als brandstof voor het lichaam zonder vuur te stoken.

Iets als energy drink maar dan 10000 keer krachtiger

Overigens is benzine lucht op een tankstation best lekker
pi_61430575
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:35 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

jah dat wel dus he..maarja heb nog geen idee wat ze me te bieden hebben, maar dat hoor ik maandag dan ga ik 4 reintergratiebureau's bekijken die mij dus "willen" begeleiden. Ik ben idd benieuwd.

30 alweer wat een leeftijd zeg..jah hier in Europa worden ze dat meestal wel, maar in Afrika..neej
30 jaar zijn nogal een aantal minuten bij elkaar inderdaad.

Reintegratie buro waar ik zat die deed amper begeleiden, ze lieten je in een hok op internet zoeken en dat was het zowat. Dan kreeg je nog een klapper met opdrachten waar je vrij weinig aan had dus dat buro was niet veel waar ik zat. En "helpen" ze dan iemand daar aan een baan dan krijgen ze ook nog een paar duizend euro daarvoor van het UWV. Makkelijk geld verdienen denk ik dan ook.

Denk dat het per buro verschillend is. Ik had de eerste de beste gepakt die UWV aankaarte, en dat was dus niet de beste.
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:56:20 #10
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430737
ja weet je wrm rijden in een auto zo prettig is? omdat je dan in de foetushouding ligt en mensen dat fijn vinden
pi_61431299
Ligt dan ook aan de stoel van de auto Er zijn auto's die hebben minder relaxte stoelen dan andere auto's. Denk dat de nieuwe auto's dan allemaal van die lekkere stoelen hebben die relaxt zitten.

Ik ben op zoek naar een goede stoel voor thuis waar ik met de laptop lekker achterover kan internetten en gamen. Een stoel die verstelbaar is in stand dus ook met voetensteun erbij die inklapt bij zithouding en uitklapt bij lighouding.

Deze lijkt me wel okey maar dan nog steeds iets anders dat ik zoek maar dit lijkt erop.
pi_61431312
Als ik auto rij merk ik vaak dat ik gewoon veel beter na kan denken dan normaal en mijn emoties zijn dan gewoon ook rijker. Zal ook wel door die foetushouding komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 06-09-2008 18:39:48 ]
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:35:32 #13
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61431528
haha ja das wel zo
pi_61431576
@ Topspin: Zou wel fijn zijn als hij in hoogte verstelbaar zou zijn!

Ik heb trouwens een 2-persoons bank die precies zo is (minus de open te klappen armleuning), maar het lijkt me niet echt handig om daarmee achter de computer te gaan zitten!
pi_61431639
Ik heb eens een stoel gezien die echt gemaakt was om te internetten en gamen, weet niet meer wie die foto gepost had hier maar dat was echt een mega stoel waar je helemaal in kon liggen en alsnog functioneel bezig kon zijn met de laptop.

Was echt een overdreven stoel en weet niet eens of die stoel uberhaupt bestaat of zomaar een grap foto was.

In bed laptoppen is trouwens ook niet alles. Weet dan nooit de juiste houding aan te nemen.

Is die 2 persoons bank van jou verstelbaar of in dezelfde kleur en vorm?
pi_61432195
Electrisch verstelbaar!

Anywayz, ik ga naar een gothic metal concertje toe!

Laterz!
pi_61432308
Hallo heren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61432367
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:07 schreef ToT het volgende:
Electrisch verstelbaar!

Anywayz, ik ga naar een gothic metal concertje toe!

Laterz!
Veel plezier
pi_61432376
Hallo nok

Lekker weekend aan het vieren?
pi_61432528
Whehehee, nee. Vandaag naar school geweest.
Morgen mezelf verdiepen in een intelligentietest voor kinderen zodat ik er na het weekend mee kan gaan werken.
Niet echt weekend vieren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61432672
Druk druk druk druk

Die intelligentie test zit dat in zo'n box waar allemaal van die dingen inzitten waar oefeningen mee gedaan worden inclusief stopwatch?

Heb 2 keer intelligentie test gedaan en dan komen ze met een box aanzetten met allemaal test-materiaal en dan zijn er verschillende soorten boxen met verschillende oefeningen.
pi_61432812
Laatste test was er echt een geniepige opdracht bij. Eerst moest ik een super complexe tekening natekenen met allemaal figuren aan elkaar verbonden en toen kwamen nieuwe oefeningen. Daarna ging ik ff sigaret roken buiten tussendoor en vervolgens na 30 minuten na het tekenen van die tekening moest ik het nog eens tekenen zonder het voorbeeld erbij.

Kwam niet bepaald ver omdat ik er niet op voorbereid was
pi_61433107
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:33 schreef Topspin het volgende:
Laatste test was er echt een geniepige opdracht bij. Eerst moest ik een super complexe tekening natekenen met allemaal figuren aan elkaar verbonden en toen kwamen nieuwe oefeningen. Daarna ging ik ff sigaret roken buiten tussendoor en vervolgens na 30 minuten na het tekenen van die tekening moest ik het nog eens tekenen zonder het voorbeeld erbij.

Kwam niet bepaald ver omdat ik er niet op voorbereid was
Die is leuk
Rey's complex figure.
Die is deel van psycho-neurologisch onderzoek en niet van intelligentieonderzoek. Dat wat je eerst beschrijft doen ze meestal eerst om rekening te kunnen houden met eventuele verwachtingen in andere tests. Dan vult het elkaar goed aan.

Nou ben ik wel van de sprituele en dat is dan weer niet te testen, maar ik blijf dit soort tests rete interessant vinden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61434213
Je hebt ook die test waarbij je losse kaarten in logische vorm moet leggen

Een soort cartoon samen stellen dat kloppend is. En dan nog die vellen met groen, rood, geel, blauw, rood, geel, blauw, groen, rood......eerst in zwart geschreven, daarna in kleur geschreven waarbij rood in rood geschreven is en blauw in blauwe kleur en daarna schrijven ze rood in blauw en geel in groen en dan moet je het alsnog juist doen.

Stopwatch erbij en vervolgens moet je zo snel mogelijk opratelen van de kleuren die je op het vel ziet staan.

Laatste keer van de test had ik de dag ervoor een feestje dus gedronken, kwam half aanwezig aan en moest toen die test doen. Alsnog een redelijk goed resultaat waarbij vlotte informatie-verwerking naar voren kwam. Overzicht verliezen bij complexheid maar dat kan aan de kater gelegen hebben
pi_61434290
Eerste is deel van de meeste reguliere intelligentietests en dat tweede is de Stroop. Meet verdeelde aandacht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61434421
De stroop is eerder de strop Je gaat zo de fout in als je niet oppast.
pi_61434637
Hij is best verraderlijk ja.
Ik word er melig van.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61434972

Toen ik die oefening moest doen was ik echt een ratelband, zo snel mogelijk alsof ik de 100 meter sprint moest afleggen

rood rood geel blauw groen rood groen blauw geel geel....oeps....verder geel rood blauw rood groen geel rood.

Kon mezelf amper bijhouden
  zaterdag 6 september 2008 @ 21:36:53 #29
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61436128
tvp
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61436456
Hallo Barra

Mijn sig aangepast

Gebaseerd op onderstaand nummer

k ik heb mien eige leave
niemand um de schuld te geave
niemand um meej hin di leupt te zeure
ik heb genog niks te klaage
wat ik heb dat kan ik draage
wat zuj ik met mier goan loepe leure
ik zeuk miene eige weg vol is vol leg is leg
ik heb alles wat ik kan gebroeke
de joare dat ik onder bin
how ik meejzelf wal dor 't leave hin
refrein: lat meej mar drinke wat ik drink
lat ze mat proate oaver meej
lat ze mar zegge dat ik stink
dat giet vanzelf wal wir vurbeej
want ik ik bin vur niemand schow
vur onwear neet en neet vur ow
ik duj mien ding en verder lat mar weije
als ik zin heb dan duj ik mien werk
is 't nuudig gaj ik nar de kerk
als 't echt neet anders kan dan gaj ik beije
ik regel miene eige tied ik merk vanzelf hoe 't giet
ik maak zelf wal oet woar ik an doedgaj
refrein
genne roeie cent um te betaale
niks um op de hals te haale
niks um te onthalde of vergeate
gen gezeik gen probleem
of ik wat mier of minder neem
of wat zuj ik vandaag nog motte eate
ik heb alles bij de hand
mien eige zon mien eige land
miene boem mien wolke en mien sterre
refrein
pi_61436565
Zometeen lekker slapen

Hond ligt al te pitten op de bank helemaal vredig en rustig. Wil hem mee naar bed nemen maar dan gaat hij morgen op zondag om 0400 draaien en woelen en dat heb ik liever niet
pi_61438952
Tijd om te gaan pittuhhhhhhh

Morgen een nieuwe dag tenzij het 2012 is en 12:20
pi_61442771
Môgguh folks!

Concertje was grappig.

Eerst trad de band van een kennis van me op. Leuke beginnende band, speelden best goed, alleen was er nog amper publiek.

Daarna kwam een lekkere bult grafherrie en het werd afgesloten met een band die erg monotoon op mij overkwam: de hele tijd dezelfde grunt.

Ach al met al heb ik me wel goed vermaakt hoor!
pi_61443220
Grafherrie dus
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61443255
Ja Impalement, was wel lekker om naar te luisteren, maar ik kwam eigenlijk voor de eerste band; daarin speelt iemand met wie ik al 4 jaar gechat heb, maar die ik nog nooit in levende lijve gezien had!
pi_61443451
Grafherrie produceren en dan ook nog Impalement heten

Na afloop ook nog gewoon live kunnen chatten?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61443489
Yup, met de eerste band heb ik vooraf en naderhand zitten kletsen (de zanger dook nog de pit in), de 2e band (met de lekkere grafherrie) kwam ook nog ff socializen en toen de 3e band klaar was, ben ik weer gegaan. Was ook goed lompe muziek trouwens, maar zoals ik al zei vond ik ze wat monotoner door de grunt. Ik miste een 2e vocal. Met dat er bij was het een HEEL stuk beter geweest want qua muziek klonk het wel goed.

Pica's: http://www.totje.com/willemeen
pi_61443728
Sta jij er ook nog op?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61443733
Hey, dat was in Arnhem
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61446423
Goede middag

Droom van vannacht daar had ik 2 grote geldkoffers gestolen bij een bank om vervolgens op vakantie te gaan in een touringcar. Die touringcar reed dwars door een weiland vol met koeien heen en ik zei tegen de chaffeur dat die maar beter geen koe kon aanrijden want dan worden de koeien kwaad.

Nu tijd om koffie te zetten
pi_61450339
Willemeen in Arnhem ja, en ik sta ACHTER de camera, niet er voor!

@ die droom! Goeiemiddag, Topspin!
pi_61450583
Vreemd aan zo'n droom dat is dat die koeien dus echt wegrennen voor de bus die komt aanrijden en dat ik in die bus die koeien zie wegrennen en dan de chauffeur die zig zaggend door het weiland rijdt. Ook hobbels waarbij de touringcar een beetje op een neer in de lucht ging. Vreemd dat zo'n film zichzelf afspeelt in een droom. Heb nog nooit door een weiland gereden met een auto en zelfs nog nooit door een weiland gelopen vol koeien. Kan zijn dat ik ooit op tv koeien heb zien wegrennen voor mensen of auto's dat het daardoor komt Dan zijn het ook levensechte koeien in zo'n droom. Sta er dus soms echt versteld van dat een droom op een levensechte film lijkt en dan de vraag hoe dat mogelijk is. Dat het onbewuste iets aan het fabriceren is dat weet ik, maar alsnog bizar dat het zo echt lijkt en dan dat het zo'n vreemde film kan zijn.

Dat koffer met geld bestond overigens alleen maar uit stapels 1 dollar biljetten Hele koffer vol vers gedrukte 1 dollar biljetten in stapels gesorteerd Maakt ook vrij weinig uit dat het slechts 1 dollar biljetten waren want ik kon alsnog op vakantie ermee In dromen zegt geld vrij weinig

[ Bericht 7% gewijzigd door Topspin op 07-09-2008 16:31:55 ]
pi_61450714
Heb je onlangs Ratrace gezien of zo?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61450784
Hier wat minder leuke dromen.
Twee keer landde er een voertuig van buitenaardsen die niets goeds in de zin hadden. Het landen veroorzaakten een grote krater in een woonwijk, hoewel ze niet landden op de huizen maar in een soort speeltuin. De mensen deden net alsof ze niets gezien hadden. Ze gingen wel de krater in, maar spraken niet over de wezens. De grond was duidelijk heet waar het gevaarte was geland (en weer was weggegaan) want ik zag een vrouw haar hand verbranden aan de grond daar. Ik bekeek alles van binnen in ene huis dat het mijne was. En dat herhaalde zich twee keer in een droom in eennet iets andere setting.
Ik werd wakker. Mar ook al was het een nachtmerrie die ik niet leuk vond, ik had de droom af willen maken en iets (ik herinner me niet meer wat) uit willen zoeken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61450855
Wel spannende droom Droom hervatten omdat ik wil weten hoe het afloopt of bij een prettige droom verder willen dromen is me zelden gelukt, heel af en toe kon ik bij het wakker worden verder dromen door het zelf in werking te stellen maar dat is een uitzonderlijk geval hier.

Heb Rat Race al vaker gezien inderdaad, ook met die koe in dat weiland jah Kan zijn dat die film in mijn geheugen zit en dat de droom er zelf wat van gebakken heeft. Dat dus het geheugen ook kan meespelen bij dromen en niet eens zozeer alleen het onbewuste.

Die droom van jou kan dan ook ontstaan zijn door films als independance day of andere films van kwaadaardige buitenaardsen
pi_61451068
Independance day heb ik laatst voor het eerst gezien ja. Kan best zo zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 7 september 2008 @ 16:51:56 #47
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61451107
die varkens hebben me geen 2x 500 gb opgestuurd maar 1x 500 en 1x 250

klacht. automatisering bedrijf die je 250gb door je neus boord maar de rest wel factureert
stay frosty
pi_61451243
Dat films dus echt een grote invloed hebben op dromen Ik heb een keer 1408 gezien van Stephen King waarbij een onderzoeker in een hotelkamer gaat voor 1 nacht waar het spookt, onderzoeker wilt aantonen dat het onzin is en vervolgens gaat die hotelkamer tot leven komen en wordt die reporter opgesloten en komt hij er niet meer uit door de spookkamer. Die nacht heb ik ook in een hotelkamer gezeten waar ik vast zat en waar het spookte.

Barra, dat is het nadeel van kopen via internet. Je weet nooit hoe ze het afhandelen maar dat ligt dan ook aan het bedrijf.
pi_61453483
quote:
Op zondag 7 september 2008 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die varkens hebben me geen 2x 500 gb opgestuurd maar 1x 500 en 1x 250

klacht. automatisering bedrijf die je 250gb door je neus boord maar de rest wel factureert
Terugsturen en eisen dat ze je het juiste sturen?
Of eerst het juiste ontvangen en dan pas het verkeerde terugsturen. Lijkt me slimmer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 7 september 2008 @ 18:25:28 #50
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61453542
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Terugsturen en eisen dat ze je het juiste sturen?
Of eerst het juiste ontvangen en dan pas het verkeerde terugsturen. Lijkt me slimmer.
stay frosty
pi_61464601
tvp anders ben ik jullie morgen kwijt
pi_61466630
zie jullie zo gevonden vandaag

goede morgen!
  maandag 8 september 2008 @ 09:43:08 #53
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61467805
quote:
Op maandag 8 september 2008 07:46 schreef draculettetje het volgende:
zie jullie zo gevonden vandaag

goede morgen!
stay frosty
pi_61468068
Gaaahaaaaaap. Moet eigenlijk aan het werk zijn, maar kom niet echt op gang.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 8 september 2008 @ 10:10:40 #55
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61468275
quote:
Op maandag 8 september 2008 09:57 schreef nokwanda het volgende:
Gaaahaaaaaap. Moet eigenlijk aan het werk zijn, maar kom niet echt op gang.
stay frosty
pi_61471033
zo heb het weer gehad voor deze week
kan merken dat het een druk weekend was, prestaties niet al te best in nijmegen vandaag

zoals het er nu uitziet, eind ept, begin okt al weer naar de fysio!
pi_61472356
Damn wat heb ik 's morgens in bed toch een tegenzin om op te staan, maar eenmaal wakker en onder is het ineens helemaal beter weer. Shag was weer op vanmorgen dus ik moest direct naar de winkel gaan, meteen maar de nodige energy drank gehaald.
  maandag 8 september 2008 @ 13:39:20 #58
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61472503
heb een blikje rodeo op... goedkope redbull
stay frosty
pi_61472706
Ik heb net energy drink by de lidl gehaald, 29 cent per blikje en volgens mij werkt het even goed als gewone red bull. Ook best lekker smaakje zit eraan. Merk toch soms verschil dat ik me fitter voel erdoor maar dat kan ook tussen de oren zitten
pi_61478162
Pffff ook ik had totaal geen zin om m'n nest uit te komen. Je hebt soms van die dagen.....
pi_61478329
3 weken geleden sprong ik mijn nest uit met goede zin en daarna is het weer ingezakt en kijk ik zowat iedere morgen zwaar tegen de dag op. Wetende dat ik me best goed voel als ik eenmaal op gang gekomen ben is het nog steeds zo dat ik mezelf een trap moet verkopen zodat ik opsta. Tis niet zo dat het vanzelf gaat afgelopen weken. Dan maakt het niet zoveel uit want de tegenzin 's morgens zorgt er niet voor dat de hele dag naar de klote is, vroeger was het wel eens zo dat de tegenzin in de morgen de hele dag kon verknallen omdat die tegenzin bleef hangen.
pi_61482897
Kom hier ook met moeite op gang. Kan ook ana het veranderende jaargetijde liggen.

Vanavond maar eens heel vroeg naar bed. Morgen ook vroeg weer op. Werk de hele dag in Tiel morgen.
Meekijken met een test en een ander soort test doornemen.
Ik ken ze goed genoeg, maar mijn eigen faalangst komt behoorlijk om de hoek. Maakt geen hol uit hoe vaak anderen zeggen dat ik het best kan. De zenuwem gieren gewoon door mijn keel als ik bedenk dat ik een kind dat ik nog niet ken een test moet afnemen.

Zei vandaag nog tegen EW: bij jou mag ik fouten maken dus dan durf ik het wel.
Hij: owww jaaahhhh!!!!

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61490609
Al heeft het vast weinig zin om tegen je te zeggen, maar Nok, die testen ook bij een vreemd kind kan je idd ook!
Het blijft gewoon steeds voor je wennen, maar heus dat komt echt wel goed!
Succes in ieder geval vandaag!
pi_61490610
ow en goede morgen allemaal
  dinsdag 9 september 2008 @ 09:29:07 #65
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61492049
goedemorgen sletjes van me!
stay frosty
pi_61492061
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen sletjes van me!
hihi kopieer jij je goede morgen zinnen?
  dinsdag 9 september 2008 @ 09:52:23 #67
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61492428
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hihi kopieer jij je goede morgen zinnen?
efficiëntie ten top!
stay frosty
pi_61492453
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

efficiëntie ten top!
ah ik zal het proberen te onthouden
pi_61498381
middag samen, hoe gaat het hier met iedereen?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_61498402
ha metro
hier alles zn gangetje en met jou?
  dinsdag 9 september 2008 @ 14:15:52 #71
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61498552
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 14:09 schreef Metro2005 het volgende:
middag samen, hoe gaat het hier met iedereen?
stay frosty
pi_61498910
Met mij ook zijn gangetje, langzaam aan toch eens aan het kijken naar andere woning (voor 2 personen ) en misschien ook ander werk aangezien we toch graag uit de randstad willen vertrekken (vooral ivm de huizenprijzen hier )

Verder net terug van vakantie en nu weer aan het werk helaas
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_61502498
Waar was je op vakantie geweest Metro?

Ben net klaar met snoeien en opruimen van snoeiafval, opruimen is meer werk dan het snoeien zelf. Wekker gezet met radiomuziek maar daar schijn ik doorheen te slapen dus morgen maar weer die irritante beep beep beep opzetten waar ik niet bepaald vrolijk van kan worden.
pi_61515711
goede morgen!

goede vakantie gehad metro?
die beep wordt ik ook echt naar van topspin maar je wordt er dan wel wakker van!
pi_61516530
Goeiemorgen.
Hier flink bij geslapen. Van 21.00 ongeveer tot 20.00 uur vanmorgen.
Geen idee waarom ik ineens zo moe was.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61516674
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Hier flink bij geslapen. Van 21.00 ongeveer tot 08.00 uur vanmorgen.
Geen idee waarom ik ineens zo moe was.
je had toch een test dagje? misschien toch daarvan?
pi_61517318
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:

[..]

je had toch een test dagje? misschien toch daarvan?
Ja, was van half 8 tot half 8 weg en ben zelf ook getest
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 10 september 2008 @ 09:44:57 #78
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61517414
en.... ikrijg je al uitslag?
stay frosty
pi_61517437
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, was van half 8 tot half 8 weg en ben zelf ook getest
hoe is het allemaal gegaan?
pi_61517449
ow trouwens Nok, zoals het er nu uitziet krijg ik op donderdag de behandelingen
hoe zit jij over het algemeen op je donderdagen?
pi_61517574
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en.... ikrijg je al uitslag?
Ik kreeg spontaan uitslag

@Drac, als ik mezelf niet in hoef te plannen voor testen ben ik vrij om met je af te spreken op een donderdag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61517602
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik kreeg spontaan uitslag

@Drac, als ik mezelf niet in hoef te plannen voor testen ben ik vrij om met je af te spreken op een donderdag.
dan gaat dat helemaal goed komen!
pi_61518308
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:47 schreef Topspin het volgende:
Waar was je op vakantie geweest Metro?

Ben net klaar met snoeien en opruimen van snoeiafval, opruimen is meer werk dan het snoeien zelf. Wekker gezet met radiomuziek maar daar schijn ik doorheen te slapen dus morgen maar weer die irritante beep beep beep opzetten waar ik niet bepaald vrolijk van kan worden.
Fuerteventura ben ik heen geweest (weekje)

en nok, wat voor enge testen moet je doen allemaal ?
pi_61518717
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:27 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Fuerteventura ben ik heen geweest (weekje)

en nok, wat voor enge testen moet je doen allemaal ?
Niets engs. Maar wij nemen daar intelligentietesten af en dus wil ik dat helemaal inzichtelijk hebben voor ik het zelf echt ga doen. Testen uit deze serie kende ik niet goed, dus heeft men mij er eerst aan onderworpen. dan weet ik precies wat het effect is en kan ik het beter terugkoppelen als ik er een ander mee ga testen.
Intelligentietest dus deze keer. Had ook al een keer een neuro-psychologische gehad en een persoonlijkheidstest. Komt nooit iets uit wat ik niet al wist.

Maar door die van gister begreep ik wel weer wat meer over kinderen met kloven tussen verbale en performale intelligentie. Hele leerzaam dus. Begrijpen betekent voor mij dat ik meer inzicht krijg in wat ermee te doen valt in verschillende gevallen.

Ben er zelf dus ook een met gigantische kloven en heb in dit jaar goed geleerd dat die per individu heel anders kunnen uitpakken. En ik wil gedegen kunen zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 10 september 2008 @ 10:47:42 #85
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61518839
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niets engs. Maar wij nemen daar intelligentietesten af en dus wil ik dat helemaal inzichtelijk hebben voor ik het zelf echt ga doen. Testen uit deze serie kende ik niet goed, dus heeft men mij er eerst aan onderworpen. dan weet ik precies wat het effect is en kan ik het beter terugkoppelen als ik er een ander mee ga testen.
Intelligentietest dus deze keer. Had ook al een keer een neuro-psychologische gehad en een persoonlijkheidstest. Komt nooit iets uit wat ik niet al wist.

Maar door die van gister begreep ik wel weer wat meer over kinderen met kloven tussen verbale en performale intelligentie. Hele leerzaam dus. Begrijpen betekent voor mij dat ik meer inzicht krijg in wat ermee te doen valt in verschillende gevallen.

Ben er zelf dus ook een met gigantische kloven en heb in dit jaar goed geleerd dat die per individu heel anders kunnen uitpakken. En ik wil gedegen kunen zijn.
en viel je door de mand
stay frosty
pi_61519058
ik ben trots op nok
pi_61520153
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

en viel je door de mand
Gruwelijk natuurlijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 10 september 2008 @ 11:47:11 #88
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61520195
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Gruwelijk natuurlijk
stay frosty
pi_61520808
Goede middag

Vanmorgen lukte het opstaan iets beter
  woensdag 10 september 2008 @ 14:16:55 #90
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61523661
hoi goedemiddag lekker weertje weer
pi_61524172
weer een end opgeschoten in de tuin
was de bedoeling dat ik ging slapen
en nu ga ik nog ff boodschappen doen
pi_61524323
Ben ook in de tuin bezig met zand scheppen, doet wel goed die beweging, vooral een paar minuten na de inspanning met een lekker koud glas water bijkomen Kan geen enkel medicijn tegenop.

En inderdaad lekker weertje, korte broek en t-shirt. Straks nog ff wat zand scheppen in kruiwagens en dan tijd om te douchen.
pi_61527070
douchen kan dan ook zo lekker zijn!
pi_61530246
Inderdaad is een frisse douche okey

Straks lekker spare-ribbs eten
pi_61531476
oe lekker spare ribs

hier was het nasi met chinees gehakt en sajoer boontjes
pi_61543152
goede morgen!
  donderdag 11 september 2008 @ 09:14:30 #97
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61543786
morgen beste mensen
pi_61544696
ik was jullie kwijt...
ff bijlezen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61545072
Ah.... Testjes!
Dochterlief krijgt vandaag een of andere NIO test
  donderdag 11 september 2008 @ 12:30:33 #100
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61547737
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:31 schreef vamperotica het volgende:
Ah.... Testjes!
Dochterlief krijgt vandaag een of andere NIO test
Neo test van de matrix?
stay frosty
pi_61555069
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:10 schreef vamperotica het volgende:
ik was jullie kwijt...
ff bijlezen
foei toch
pi_61555596
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:14 schreef draculettetje het volgende:

[..]

foei toch
Vandaar reaktie hyves!
pi_61555614
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:32 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Vandaar reaktie hyves!
daar ben ik dan weer nog niet geweest
pi_61555727
Gheheh k ben 2 leraren van de aloysius "tegen gekomen"
pi_61555776
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:37 schreef vamperotica het volgende:
Gheheh k ben 2 leraren van de aloysius "tegen gekomen"
ja dat zag ik dan weer wel! wiskunde en biologie!
pi_61555841
yup.... inbox ook gezien?
pi_61555867
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:42 schreef vamperotica het volgende:
yup.... inbox ook gezien?
van hyves, ook niet, ikk zal zo kijken
pi_61555972
oke

Hoe was nijmegen?
pi_61555990
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:47 schreef vamperotica het volgende:
oke

Hoe was nijmegen?
viel tegen, maar ja wat wil je na zo'n druk weekend

waarschijnlijk al eind sept begin okt naar de fysio
pi_61556058
da's wel begrijpelijk jah...Hoe was marco?

Fysio is wel snel dan!
pi_61556114
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:51 schreef vamperotica het volgende:
da's wel begrijpelijk jah...Hoe was marco?

Fysio is wel snel dan!
marco? je bedoelt lionel!
ja was leuk, en alain clarke met zn vader ook en candy kan gewoon echt goed saxofoon spelen,
nog enger was hoeveel liedjes we van lionel wel kenden!
Komt zeker van die 10 die jij/ik had gehaald bij frans toen!
pi_61556161
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:53 schreef draculettetje het volgende:

[..]

marco? je bedoelt lionel!
ja was leuk, en alain clarke met zn vader ook en candy kan gewoon echt goed saxofoon spelen,
nog enger was hoeveel liedjes we van lionel wel kenden!
Komt zeker van die 10 die jij/ik had gehaald bij frans toen!
jah Lionel...

Vast wel jah! Toch knap van ons!
pi_61556189
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef vamperotica het volgende:

[..]

jah Lionel...

Vast wel jah! Toch knap van ons!
nu jij die leraren hebt moest ik daar ineens weer aan denken
pi_61556251
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef draculettetje het volgende:

[..]

nu jij die leraren hebt moest ik daar ineens weer aan denken
Ja ghehehehe kwamen hier opeens ook allerlei herinneringen naar boven
pi_61556288
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:57 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja ghehehehe kwamen hier opeens ook allerlei herinneringen naar boven
raar is dat he, misschien dat ik ze ook nog wel eens ga krabbelen
pi_61556384
Hihihi ja gewoon doen!
pi_61556412
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:02 schreef vamperotica het volgende:
Hihihi ja gewoon doen!
ik ben overal in een ik durf niet fase
pi_61556440
ben trouwens eten
en daarna mn paspoort ophalen, die schijn ik kwijt geraakt te zijn
pi_61556601
Ow..
Fijn dattie gevonden is dan! Ik ook eten...
pi_61556905
Kent niet bijna iedereen de ouwe Lionel nummers?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61557538
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef nokwanda het volgende:
Kent niet bijna iedereen de ouwe Lionel nummers?
denk het haast wel!

endless love deed ie wel grappig, moest het publiek diana ross zijn!
pi_61557583
Vind het altijd wat sneu als zangers het zingen teveel an het publiek overlaten. Hoewel ik hem dan wel leuk vind.
Heb hem nog nooit live zien optreden trouwens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61557626
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:56 schreef nokwanda het volgende:
Vind het altijd wat sneu als zangers het zingen teveel an het publiek overlaten. Hoewel ik hem dan wel leuk vind.
Heb hem nog nooit live zien optreden trouwens
hij bracht het meer zo van, ik wil dit nummer zingen maar mocht het niet omdat het niet kon bla bla bla

deed hij zijn eigen deel en het zei ie snel voor wat het publiek als diana moest zingen

hij kinkt live wel goed eigenlijk, kwam af en toe net niet boven het geluid uit dat was wel jammer!
Het is een grappig meneertje had ik eigenlijk niet verwacht
pi_61568613
mogguh!
pi_61568726
Goeiemorgen.
Zometeen mezelf eens een beetje netjes gaan maken. Ga het hele weekend de hort op
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61568857
Mogguh...
Ghehehe..Test was wel makkelijk volgens dochterlief...Alleen het rekengedeelte niet.
pi_61568859
Hort ze Nok!
pi_61569454
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 08:15 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Ghehehe..Test was wel makkelijk volgens dochterlief...Alleen het rekengedeelte niet.
vandaar de bijles wiskunde
pi_61569469
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 07:59 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Zometeen mezelf eens een beetje netjes gaan maken. Ga het hele weekend de hort op
fijn weekend!
pi_61570150
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:

[..]

vandaar de bijles wiskunde
pi_61570207
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:42 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ik zal zo maar eens aan het werk gaan

en voor als ie hier komt

mogguh barra!
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:49:35 #132
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61570295
waar ga je heen nok?
stay frosty
pi_61573079
Het regent en het plan was een terrasje pakken
pi_61581700
terug van de kroeg

Binnenshuis is het lekker warm, lijkt net alsof de verwarming aanstaat.

Deze header net in elkaar gezet snel, morgen eens beter gaan knutselen. Fijn aan een abbo is eigen header kunne maken

[ Bericht 48% gewijzigd door Topspin op 12-09-2008 19:33:39 ]
pi_61584520
avond, weer een vreemde middag achter de rug!
Wel lekker de dvd van guus gekeken en in slaap gevallen
tis dat ik weet waar we zaten en daardoor ons dus herken!
pi_61589840
Ow.. dus we staan er wel op?
Dacht heulemaal nie.
Cd hek al wel gevonden trouwens
pi_61589899
hihi tuurlijk staan we er wel op alleen niet zo herkenbaar! gelukkig maar ha ha
pi_61589922
hahaha... nou toch wel nieuwsgierig
pi_61590008
hihi, je herkent ons puur aan de kleur jas van uw dochter en het haar van R
meer niet hoor! en ik ben uiteraard in slaap gevallen dus niet alles gezien
pi_61590051
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:51 schreef draculettetje het volgende:
hihi, je herkent ons puur aan de kleur jas van uw dochter en het haar van R
meer niet hoor! en ik ben uiteraard in slaap gevallen dus niet alles gezien
Ahhhh... Dus ut kennog
pi_61590127
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:53 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ahhhh... Dus ut kennog
ha ha dat ook, alleen ik was vooral benieuwd naar dat ene stukje
en wat me opviel en dat gevoel had ik toen ook al, wat duurt het lang voordat ie bij ons kwam en hij vaker de andere kant op ging
pi_61590162
Da hak ook ja... maar eik zitten we in t verkeerde topic voor dees proat
pi_61590219
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:56 schreef vamperotica het volgende:
Da hak ook ja... maar eik zitten we in t verkeerde topic voor dees proat
daar heb je helemaal gelijk in!
ga zo ook lekker slapen
pi_61590238
Oe lekker slapen... Ben wel moe maar eik ook nie
pi_61590269
mn hoofd zit vol snot en die is vooral moe

ow volgens de reclame is derek nu in het land ha ha
pi_61590349
Ow..... ghehehe... Je begint er zelluf over!! Weet je al wat??
pi_61590400
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:01 schreef vamperotica het volgende:
Ow..... ghehehe... Je begint er zelluf over!! Weet je al wat??
ik zal er dit weekend nog goed over nadenken en je het antwoord geven!
pi_61590453
is goed oke!
pi_61590497
hihi
ow zie even honden centraal topic
heb weer strijd gehad
pi_61590520
ik gaat kijken
pi_61590571
kee
pi_61590689
gedaan... klinkt heftiger als bedoeld heur!
pi_61590773
weet ik toch!
pi_61590923
hihi weet ik, maar t staat er zo...hard
pi_61590956
da's vaak met woorden op papier! mn foon ligt beneden dus bellen heeft geen zin ha ha
heb jij trouwens een pm gestuurd? kan niet openen namelijk
pi_61590988
neuj
pi_61591180
nou had ik hier een heeeeel verhaal neergezet en foetsie
pi_61591258
nog een keer dan
pi_61591292
ik weet niet meer wat ha ha
pi_61591317
hahahahahahahaa
pi_61591336
iets met dat ik vanmorgen nog zo trots was ha ha
pi_61591431
ow ..maar da mag toch ook
pi_61591553
hihi ow dat zeker! en idd vanmiddag door alle oefeningen om door een ringetje te halen
pi_61591710
goezo!
pi_61591867
drom ze kan het ook wel en ik dus ook! alleen een beetje verfijnen!

en nu naar bed!

trusten
pi_61638288
mogguh!

Nok hoe was het weekend?
pi_61638629
Goeiemorgen. Ben nu weer bijgeslapen.
Weekend was druk en leuk, maar slapen in groepsverband is niet mijn ding. Ik functioneer het best als ik lekker in mijn eigen bed heb geslapen of in mijn eigen ruimte. Dit was vooral heel gezellig. En ja... heb zowaar best wel iets geleerd ook nog
Het was tenslotte een trainingsweekend.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61638651
quote:
Op maandag 15 september 2008 09:32 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen. Ben nu weer bijgeslapen.
Weekend was druk en leuk, maar slapen in groepsverband is niet mijn ding. Ik functioneer het best als ik lekker in mijn eigen bed heb geslapen of in mijn eigen ruimte. Dit was vooral heel gezellig. En ja... heb zowaar best wel iets geleerd ook nog
Het was tenslotte een trainingsweekend.
maar ook trainigsweekenden mogen gezellig zijn!
Fijn he, dan weer lekker in je eigen bedje te liggen als je weer thuis bent!
en ook nog wat geleerd! toppie! ha ha
  maandag 15 september 2008 @ 09:38:46 #169
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61638736
mogge
stay frosty
pi_61639301
mogguh
pi_61639331
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik zal er dit weekend nog goed over nadenken en je het antwoord geven!
En?
pi_61641317
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En?
ha ha uiteraard vergeten omdat we onze trouwvideo hebben gekregen errug leuk
alleen helaas niet de opkomst van de kindjes
zalt met meneer strax telefonisch overleg doen
pi_61642653
Oe..... da's wel een goed excuus!!
pi_61644812
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:57 schreef vamperotica het volgende:
Oe..... da's wel een goed excuus!!
moet ik wel een foon hebben die het doet!
pi_61644911
Da's op zich wel hendig jah!

Ow... dat SHE gebeuren werkt eik best goed!!
3 kg van de week...En niet eens al te streng gedaan!!
Vanaaf beginnen met hardlopen...
Dus als er iemand is die denkt dat er een olifant ontsnapt is en door de straten rent...Don't worry, it;s just me!
pi_61644959
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:25 schreef vamperotica het volgende:
Da's op zich wel hendig jah!

Ow... dat SHE gebeuren werkt eik best goed!!
3 kg van de week...En niet eens al te streng gedaan!!
Vanaaf beginnen met hardlopen...
Dus als er iemand is die denkt dat er een olifant ontsnapt is en door de straten rent...Don't worry, it;s just me!
is het niet heeel heeel veel eieren? en als je op gewicht bent wat dan?
pi_61645073
Valt op zich wel mee....
Ik doet meestal 's morgens een yoghurtje met muesli oid
tussendoor wat fruit
lunch met salade (met of zonder eitje) of boterhammetje ( da vink dan wel weer erg lekker met 'n eitje)
tussendoor wat fruit of notenspul en 's avonds heul veul groente met een mager stukkie vlees.... Da scheelt hier natuurlijk sowieso al heul wat, want het naar binnen werken van bergen snoep en koek is gestopt ( Hoewel ik elke dag wel íets op heb)

Eik is het gewoon wat "gezonder"!!
pi_61645110
En op gewicht ben ik nog laaaaang nie dus daar maak ik me ook nie druk over!!

Maar waarschijnlijk gewoon op de manier die ik nu doe doorgaan, met wat meer speling naar lekkers! Heb gister ook gewoon friet met een hamburger op.
pi_61645180
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:31 schreef vamperotica het volgende:
Valt op zich wel mee....
Ik doet meestal 's morgens een yoghurtje met muesli oid
tussendoor wat fruit
lunch met salade (met of zonder eitje) of boterhammetje ( da vink dan wel weer erg lekker met 'n eitje)
tussendoor wat fruit of notenspul en 's avonds heul veul groente met een mager stukkie vlees.... Da scheelt hier natuurlijk sowieso al heul wat, want het naar binnen werken van bergen snoep en koek is gestopt ( Hoewel ik elke dag wel íets op heb)

Eik is het gewoon wat "gezonder"!!
hihihi da was het met sonja ook!

ik zal even de discipline gaan zoeken om ook weer wat te doen
maar niet als we uit eten gaan ha ha
pi_61645251
Ja eik wel... Maar ik doe ook veul grillen nu en geen kant en klare sausjes enzo... Nu moet ik gaan leren koken!
pi_61645291
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:35 schreef vamperotica het volgende:
Ja eik wel... Maar ik doe ook veul grillen nu en geen kant en klare sausjes enzo... Nu moet ik gaan leren koken!
leer je het mij dan ook?
pi_61645425
S goe hoor...Maar is wel een veeljaren plan!
pi_61645490
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:41 schreef vamperotica het volgende:
S goe hoor...Maar is wel een veeljaren plan!
da's normaal bij ons!

ik ga nu verhuizen naar de bank en daar vallen toch vast mn ogen dicht!
  maandag 15 september 2008 @ 14:47:00 #184
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61645563
lol het is een beetje jullie prive SC
stay frosty
pi_61645791
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol het is een beetje jullie prive SC
Ghehehe da is 't al een tijdje geloof ik!! Julie vallen af en toe wat bij/in!
  maandag 15 september 2008 @ 15:58:28 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_61647583
Zal ik ook nog even komen pesten dan

Waarom moest je in groepsverband slapen nok? en zijn vamp en dracul aan het lijnen ?
pi_61651041
Groepstraining met als thema Leren leren. Over leerstijlen en leermethodes en geheugentraining.
De ze training geeft deze jongen meestal aan docenten. Maar nu voor vrienden en kennissen.
Voor deze gelegenheid tijdens een lang weekend in Noord-Frankrijk. Daar was plek zat om mensen te laten slapen en eten. Drie van mijn collega's met partner waren er ook. De rest van de mensen kende ik nog niet.
Ongeveer 25 mensen, waarvan er 20 het hele weekend bleven.
Was ook leuk om inzicht te krijgen in mijn eigen leerprobleem en wat ik eraan zou kunnen doen. Structuur aanbrengen in de aanpak. Ik heb moeite met automatiseren. Als het er eenmaal in zit dan zit het ook flink diep.Maar voor het erin zit..... pfffieuwww. En dat uit zich vooral in mijn rekenkundig inzicht. Daar wil ik perse wat aan doen omdat ik anders gewoon niet aan mijn statistiekdiploma kom. Dat is best wiskundig. En aangezien dat probleem al ergens op de basisschool begon (4de of 5de klas) moet ik vandaaruit een snelcursus rekenen beginnen. Ik heb een collega die me daarbij wilt helpen . Een met veel geduld.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61651938
wel fijn van zo'n collega nok!

@ metro tis maar net wat je lijnen noemt, had me voor genomen om na de bruiloft en vakantie weer te beginnen om in ieder geval om te letten met wat ik naar binnen werk!
kan natuurlijk niet voor vamp spreken
pi_61666348
goede smorgens!
  dinsdag 16 september 2008 @ 08:44:27 #190
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_61666776
mogge
pi_61666786
ha die metro!
pi_61666870
Vamp is vooral aan het "gezonderen"!
Niet streng dieten ( want borstvoeding) maar wel lekker weer gaan sporten ( gister begonnen met hardlopen) en gezond(er) eten. Scheelt al veel!! Vooral door de kilo's snoep en koek die ik nou niet meer naar binnen werk!
pi_61666936
hoe ging het hardlopen?

ik heb ook maar een zak ongelde pinda's gehaald
doe je ook nog eerst lang over om ze open te maken ha ha
pi_61666969
Hardlopen ging best goed... ( eerste les nog maar, dus 18 minuutjes, met rustig lopen tussendoor) Dochterlief ging mee....

Nee...Open is alles binnen no time!
pi_61667076
leuk wist niet dat jullie ook echt les hadden!
goe bezig!
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:56:13 #196
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_61669189
* Metro2005 voelt zich vandaag een beetje grieperig

Ik had me vandaag nog in de dag vergist ook , ik dacht dat het woensdag was, hoor ik op het nieuws: vandaag prinsjesdag.... eh prinsjesdag valt op een dinsdag, shit !
pi_61670469
een dagje terug dus!
pi_61686761
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:04 schreef draculettetje het volgende:
leuk wist niet dat jullie ook echt les hadden!
goe bezig!
ja, op de mp3
pi_61686790
Beterschap Metro!
pi_61695160
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:26 schreef vamperotica het volgende:
Beterschap Metro!
Dank je

Mogge trouwens
pi_61695241
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:26 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ja, op de mp3
ow ha ha maar da's wel een manier idd, als je maar uitkijkt he
pi_61695249
mogguh metro

voel je je al wat beter?
pi_61695332
Uitkijken voor wat?

We kwamen een egeltje tegen!
pi_61695402
quote:
Op woensdag 17 september 2008 09:12 schreef vamperotica het volgende:
Uitkijken voor wat?

We kwamen een egeltje tegen!
voor egeltjes die prikken ha ha

voor de oefeningen niet verkeerd te doen enzo
pi_61697093
Voel me al wel wat beter ja gelukkig

Egeltjes
pi_61697460
da's fijn!
  woensdag 17 september 2008 @ 11:00:00 #207
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61697504
quote:
Op woensdag 17 september 2008 10:39 schreef Metro2005 het volgende:
Voel me al wel wat beter ja gelukkig

Egeltjes
Egeltjes

mogge
stay frosty
pi_61697799
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Egeltjes

mogge
pi_61700183
Goede middag
pi_61701180
middag topspin
hoe is het met jou?
pi_61701480
Gaat wel z'n gangetje hier, kan altijd beter maar goed, zo kan het altijd beter. Gisteren in een drukke stad gelopen en dan merk ik dat ik toch absoluut niet tegen grote mensenmassa's ken. Overal mensen die voorbij rennen in haastig tempo

Hoe is het met jou?
pi_61701770
lekker hoor wel, even een tijdje rust uit nijmegen en wacht op de oproep van de fysio
gewoon naar het werk en lekker bezig met de hond!
pi_61703369
Topspin tijd niet gesproken, gaat alles goed daar bij jou?

* Metro2005 heeft net eens voor huizen aan de andere kant van nederland gekeken, omgeving emmen

Hopelijk kan ik over een jaar of 2-3 eindeilijk weg uit de randstad en een droomhuisje kopen samen met dinnetje Misschien gaan we zelfs wel over de grens wonen (Belgie, duitsland).
Eerst nog maar eens wat papieren halen zodat werk vinden iig geen probleem zal worden
pi_61705286
Straks ook nog ff lopen met de hond, ben nu weer bezig in de achtertuin en dan werkt lichamelijke inspanning ook goed op de geest.

Metro, hier is het wel in orde zolang het niet hectisch en druk is, ben dan ook blij dat ik niet in de randstad woon en zelfs hier is het in bepaalde regio's druk te noemen en ik ben gesteld op rust ondanks dat ik actie wil maar dan actie waar ik in alle rust mezelf kan uitleven zonder al teveel mensen om me heen. Uitgaansleven ontwijk ik ook om deze reden, zou ik het proberen dan zal ik waarschijnlijk na 10 minuten al vluchten. Kan me voorstellen dat je een rustigere omgeving zoekt om te wonen dus Metro Veel succes ermee

Ben nu ff op papier aan het noteren op knelpunten waar ik tegenaan loop, werkt verhelderend en door het op te schrijven hoef ik er niet bezig mee te blijven, eenmaal opgeschreven lijk ik van het probleem af te zijn. Vaak nog neiging tot overspannen zijn lijkt het wel te zijn, alsof de spanningen het grootste probleem vormen.
pi_61705575
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef Topspin het volgende:
Straks ook nog ff lopen met de hond, ben nu weer bezig in de achtertuin en dan werkt lichamelijke inspanning ook goed op de geest.

Metro, hier is het wel in orde zolang het niet hectisch en druk is, ben dan ook blij dat ik niet in de randstad woon en zelfs hier is het in bepaalde regio's druk te noemen en ik ben gesteld op rust ondanks dat ik actie wil maar dan actie waar ik in alle rust mezelf kan uitleven zonder al teveel mensen om me heen. Uitgaansleven ontwijk ik ook om deze reden, zou ik het proberen dan zal ik waarschijnlijk na 10 minuten al vluchten. Kan me voorstellen dat je een rustigere omgeving zoekt om te wonen dus Metro Veel succes ermee

Ben nu ff op papier aan het noteren op knelpunten waar ik tegenaan loop, werkt verhelderend en door het op te schrijven hoef ik er niet bezig mee te blijven, eenmaal opgeschreven lijk ik van het probleem af te zijn. Vaak nog neiging tot overspannen zijn lijkt het wel te zijn, alsof de spanningen het grootste probleem vormen.
Tja financien spelen helaas ook mee. Als je een huis wilt die op een wat rustige plek staat met natuur eromheen mag je in de randstad gewoon een half miljoen achterlaten of nog meer terwijl je in Drenthe, Belgie en duitsland voor 1,5 tot 2 ton klaar bent (met meestal nog meer ruimte ook).
Dán maar wat verder weg! Ik vertik het om de rest van mijn leven krom te liggen voor een woning, wil ook nog leven!
  woensdag 17 september 2008 @ 16:37:25 #216
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61705697
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Tja financien spelen helaas ook mee. Als je een huis wilt die op een wat rustige plek staat met natuur eromheen mag je in de randstad gewoon een half miljoen achterlaten of nog meer terwijl je in Drenthe, Belgie en duitsland voor 1,5 tot 2 ton klaar bent (met meestal nog meer ruimte ook).
Dán maar wat verder weg! Ik vertik het om de rest van mijn leven krom te liggen voor een woning, wil ook nog leven!
wat kost een beetje een woning daar?
stay frosty
pi_61705801
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

wat kost een beetje een woning daar?
Je quote het zelf al Tussen de 130 en 150k heb je in drenthe en duitsland al een heel fatsoenlijke woning, belgie moet je tussen de 2 en 2,5 ton denken maar dan heb je ook wel een villa met megatuin. Niet zo'n 13 in een dozijn hondenhok in een vinexwijk wat je er in de randstad voor krijgt.
pi_61707090
In K&W staat ook een topic over gekke dingen die men op Funda tegenkomt. Mar daar staan echt leuke dingen bij.
Helaas staan alle mooie en betaalbare woningen in the middle of nowhere
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61723143
tis sowiezo nog even afwachten wat de huizenn prijzen gaan doen!

mogguh trouwens allemaal
pi_61723224
K zou op zich best een leuk boerderijtje ergens in Friesland ofzo willen!
pi_61723459
quote:
Op donderdag 18 september 2008 07:52 schreef vamperotica het volgende:
K zou op zich best een leuk boerderijtje ergens in Friesland ofzo willen!
kook
pi_61723674
mogge allemaal. Friesland is me wat te ver en wel écht de middle of nowhere. Drenthe heeft nog wel wat grote plaatsen (zwolle, emmen) waar je ook nog werk kan vinden en vaak liggen al die kleine dorpjes (waar de voorkeur naar uitgaat) niet heel ver van die grote steden af en is vaak met de auto / fiets of tegen die tijd evt brommer ook goed te doen.
pi_61723843
quote:
Op donderdag 18 september 2008 08:41 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal. Friesland is me wat te ver en wel écht de middle of nowhere. Drenthe heeft nog wel wat grote plaatsen (zwolle, emmen) waar je ook nog werk kan vinden en vaak liggen al die kleine dorpjes (waar de voorkeur naar uitgaat) niet heel ver van die grote steden af en is vaak met de auto / fiets of tegen die tijd evt brommer ook goed te doen.
zwolle is toch echt overijsel
pi_61723943
quote:
Op donderdag 18 september 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:

[..]

kook
Saampies doen?!
pi_61723968
quote:
Op donderdag 18 september 2008 08:57 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Saampies doen?!
lijkt mij een leuk plan ja! en dan kinderfeestjes etc organiseren ofzo
pi_61724018
Ja, of er een sexboerderij van maken!

Nee....Doe toch maar de kinderfeestjes!!!

Ow en paardjes en kippetjes en geitjes!!
En veel poezebeesten en een paar honden!!
pi_61724042
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef vamperotica het volgende:
Ja, of er een sexboerderij van maken!

Nee....Doe toch maar de kinderfeestjes!!!

Ow en paardjes en kippetjes en geitjes!!
En veel poezebeesten en een paar honden!!
een sex boerderij wat zeg je nu toch weer?????

grapjurk

ja met heleboel dieren lijkt me leuk! en een paar leuke stalknechten, ow nee grote kans dat we dan we meer richting sex boerderij gaan
pi_61724093
Ghehehe!...
Zucht....
*Funda bekijken gaat.

Hahahaha....Komen de meneren straks thuis.... Schat we gaan verhuizen!!
pi_61724196
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef vamperotica het volgende:
Ghehehe!...
Zucht....
*Funda bekijken gaat.

Hahahaha....Komen de meneren straks thuis.... Schat we gaan verhuizen!!
ha ha denk dat ze daar niet zo blij mee zijn
pi_61724340
pi_61724352
Begin het nou trouwens ook wel spannend te vinden.....11 oktober!
pi_61724400
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:20 schreef vamperotica het volgende:
Begin het nou trouwens ook wel spannend te vinden.....11 oktober!
ha ha

ow en hoe zijn jullie plannen nu voor dit weekend?
pi_61724408
quote:
Op donderdag 18 september 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:

[..]

zwolle is toch echt overijsel
oepsie inderdaad

En een sexboerderij
pi_61724472
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ha ha

ow en hoe zijn jullie plannen nu voor dit weekend?
Ik weet het nog niet... Denk dat meneer zaterdag nog moet werken.... (Moet heul veul werken de laatste tijd....)

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=458caaa8-9537-4cab-bd92-ff2f1ffbf858&objecttype=DetailKoopObject

Deze?
pi_61724626
Ander huis...Maar wat is dit???

Geloof trouwens dat we beter naar dat fundatopic in K en W kunnen verhuizen zo!
pi_61727425
Goede morgen

Rise and shine deze morgen Opstaan lukte dus wat beter. Eerst even politiek gelul geluisterd op NOS en toen maar ff gaan douchen.
  donderdag 18 september 2008 @ 11:50:53 #237
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61727525
hoor ik sexboerderij?
stay frosty
pi_61728222
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:26 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet... Denk dat meneer zaterdag nog moet werken.... (Moet heul veul werken de laatste tijd....)

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=458caaa8-9537-4cab-bd92-ff2f1ffbf858&objecttype=DetailKoopObject

Deze?
haha best leuk alleen "maar" 7 kamers komen we er net 1 of 2 of eigenlijk 3 te kort

dat van dta werken ken ik ja! maar ja voor de bank rekening of beter gezegd de rekeningen wel beter
pi_61728231
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:35 schreef vamperotica het volgende:
Ander huis...Maar wat is dit???

[ afbeelding ]

Geloof trouwens dat we beter naar dat fundatopic in K en W kunnen verhuizen zo!
ik zou het werkelijk niet weten
pi_61728850
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef draculettetje het volgende:

[..]

haha best leuk alleen "maar" 7 kamers komen we er net 1 of 2 of eigenlijk 3 te kort

dat van dta werken ken ik ja! maar ja voor de bank rekening of beter gezegd de rekeningen wel beter
Ach van de stal kunnen we wel iets maken!!

Ja, op zich wel, maar nu al een paar weken elke dag van 7 tot ongeveer 20.00 of later én ook op zaterdag is een beetje teveel van t goeie vinnik. En dan zondag vissen, volgende week vrijdag een jarig jobje, een monsterjam en een feestje...Week erop zaterdag neefje van Lenanrd jarig, week erop ( of de week dáárna?) is het al 11 okt en dan weer bijna de 27e! .... Zo kommie nie echt aan wat rust toe!
pi_61728878
pi_61728971
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:46 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ach van de stal kunnen we wel iets maken!!

Ja, op zich wel, maar nu al een paar weken elke dag van 7 tot ongeveer 20.00 of later én ook op zaterdag is een beetje teveel van t goeie vinnik. En dan zondag vissen, volgende week vrijdag een jarig jobje, een monsterjam en een feestje...Week erop zaterdag neefje van Lenanrd jarig, week erop ( of de week dáárna?) is het al 11 okt en dan weer bijna de 27e! .... Zo kommie nie echt aan wat rust toe!
dat zijn idd lange dagen!
hier ook zo iets geloof wel wat minder van 0730 tot 2100 en dan idd alle weekenden vol! hoe zou dat nou toch kunnen?
pi_61729000
quote:
idd ook leuk!

denk alleen echt onbetaalbaar allemaal
pi_61730795
Ach...ooit!
pi_61732836
Nieuwe jas, nieuwe broek, nieuwe trui en naar de kapper geweest

Herfst klaar, vooral die jas was hard nodig. Kan weer 2 jaar vooruit nu. Verder niet veel te melden de laatste tijd dus dan ga ik maar weer aan de slag en aan conditie werken.
pi_61743429
ow een jas! da's wel een goeie!
pi_61743465
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:06 schreef vamperotica het volgende:
Ach...ooit!
pi_61743634
Mmmm.... meneer hier vindt het prima om in Friesland te gaan wonen, maar vindt het zo zielig voor zn vader...Die moet dan heulemaaal vroeg opstaan.
pi_61743735
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:22 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm.... meneer hier vindt het prima om in Friesland te gaan wonen, maar vindt het zo zielig voor zn vader...Die moet dan heulemaaal vroeg opstaan.
hihihi

heb het meneer hier nog niet verteld
zal het zo eens doen!
pi_61744239
ow meneer wil liever een boerderij op de veluwe dan!
pi_61744280
Maar die zijn nóg duurder (toch?)
pi_61744331
dat denk ik haast wel
pi_61744376
boehoehoe
pi_61744710
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:41 schreef vamperotica het volgende:
boehoehoe
niet huilen, ooit komt het goed, toch?
pi_61745023
yup
pi_61745124
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef vamperotica het volgende:
yup
en nu echt naar bed!
pi_61745195
slaap lekker
pi_61749546
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:00 schreef vamperotica het volgende:
slaap lekker
mogguh!

niet echt gelukt
pi_61749653
kommut?
Hier ook nie trouwens
pi_61749667
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 07:42 schreef vamperotica het volgende:
kommut?
Hier ook nie trouwens
week eigenlijk niet echt!

nu even ronja uitlaten en dan hop naar het werk
pi_61749936
Werk ze!
pi_61750213
en weer op het werk!
om 10.00 mn eerste intake gesprek!
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:19:51 #263
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61750835
mogge
stay frosty
pi_61750872
0700 wakker en meteen maar opgestaan, meteen lekker bakkie koffie en toen ff met de hond gegaan

Gisteren bij de AH was een Marokkaanse meid die 2 broden had gekocht maar ze had te weinig geld bij zich, wilde dat ene brood van 1 euro betalen voor haar maar ze was te snel en rende zowat de winkel uit schaamte uit.
pi_61752875
lief van je topspin

ik kan me haar gevoel wel echt voorstellen, net zoiets dat je pin pas op zo'n moment zegt limiet bereikt!
pi_61753285
Inderdaad bij pinnen limiet bereikt, bij contant kan het nog zo zijn dat je toevallig te weinig geld op zak hebt en de pinpas vergeten bent, bij limiet bereikt is het meteen zo alsof je bankroet bent. Zelf check ik het saldo vaker via internetbankieren dus mij gebeurt het niet zo snel, ook zorgen voor spelingsruimte dus zodat ik niet aan het einde van de maand niets meer heb.
pi_61753588
soms vergeet ik gewoon welke dag het is en dan is de hypotheek eraf ofzo ha ha
of heeft meneer lief vergeten wat over te maken
pi_61754137
Heb je dan ook dat je in het begin van de maand meer opmaakt? Doe ik zelf wel vaker, dan staat het geld erop en ga ik meteen van alles kopen Daarna weer cooling down met beide benen op de grond.

Straks ff naar de bibliotheek, die 3 boeken over Reiki terug brengen want ik doe er toch niets mee. Heb het niet zozeer nodig en ik vind het iets te wazig ook. Heb liever concrete zaken waar ik mee bezig kan zijn dus straks eens in de bibliotheek snuffelen en meteen maar fictie zoeken om te lezen.
pi_61754179
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef Topspin het volgende:
Heb je dan ook dat je in het begin van de maand meer opmaakt? Doe ik zelf wel vaker, dan staat het geld erop en ga ik meteen van alles kopen Daarna weer cooling down met beide benen op de grond.
ik maak de hele maand door veel op geloof ik!
pi_61754365
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
soms vergeet ik gewoon welke dag het is en dan is de hypotheek eraf ofzo ha ha
of heeft meneer lief vergeten wat over te maken
Zooooooow herkenbaar!!
pi_61754386
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Zooooooow herkenbaar!!
we zien elkaar zeker niet dit weekend?
pi_61754532
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:29 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik maak de hele maand door veel op geloof ik!
Kasboek bijhouden

Was dat zelf een tijd van plan om precies bij te houden waar het geld naartoe gaat maar zie de zin niet helemaal in ervan. Als ik oplet kom ik toch uit dus een complete administratie bijhouden vind ik wat overbodig.
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:05:34 #273
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_61756896
Ik geef nooit echt veel geld uit , ik leef eigenlijk best sober alleen aan dagjes weg geef ik nog wel eens geld uit (voornamelijk benzine, in de buurt heb je geen kl*te aan natuur oid )
pi_61757053
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef draculettetje het volgende:

[..]

we zien elkaar zeker niet dit weekend?
Denkut nie.... Meneer brengt die paar uurtjes die die heeft deze keer het liefst in zn eigen bedje door.
pi_61759970
Bibliotheek gelopen 1 uur lang en niet wetende wat ik moest pakken voor boek, uiteindelijk dan maar een fictief boek gepakt over een illusionist die wordt beschuldigd van moord op een president.

Wilde nog ff naar de winkel maar was me te druk, soms echt geen zin in drukte in de winkel. Dan liever vanavond ff gaan.
pi_61775024
mogguh

ik ben de 7 levens van mijn hond aan het lezen
pi_61775708
Heeft Ronja 7 levens?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61778207
Boek wat ik geleend heb in de bieb is te smerig om vast te pakken, ga dat echt niet lezen dus. De kaft gaat nog enigszins maar van binnen ziet het er niet zo proper uit. Veel boeken zijn dan wel redelijk in orde maar dit boek lijken ze wel op de wc te hebben gelezen met diarree. Breng het volgende week terug en dan zal ik het meteen vermelden dat het in principe te smerig is om nog uit te lenen.

Over die 7 levens, is het niet zo dat iedere 1 jaar voor 7 jaar mensenleven staat bij een hond? Dus als een hond 5 is dan is het hij vergeleken met een mens 35 jaar in zijn levensloop. Heb dat ergens gehoord of gelezen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Topspin op 20-09-2008 12:42:57 ]
pi_61779565

Tijd gaat lekker snel

Hier in de buurt een feest omdat de speeltuin dichtgaat en dan is er een DJ muziek aan het draaien dus hoef zelf geen muziek op te zetten nu. Tis dan wel muziek voor kinderen maar godzijdank geen K3 en kabouter plop zoals voorgaande jaren. Best goede muziek

Was net in een ander topic bezig dat het goede gevoel vanuit de hersens tot stand komt, net ff in de zon gezeten en ineens kwam er een stroming energie vanuit mijn hart vrij, alsof het hart voor het goede gevoel zorgde. De hele borststreek ging ff tintelen van good vibrations. Volgens mij het zonnetje dat ervoor zorgt Het zit ook in de buik een beetje Kriebels in de buik en bij het hart alsof het door het hele lichaam gaat soms. Zolang het maar niet in het hoofd zit want daar is het toch vaak ellendig

Nu maar weer de zon in zolang het nog kan dit jaar

Morgen de eerste dag van de herfst en het lijkt vandaag net de eerste dag van de lente te zijn zo ervaar ik het vandaag, mooi weer ook vergeleken met de hele zomer. Heb nu alweer zin in de lente maar het wordt straks donker en koud

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 20-09-2008 14:15:46 ]
pi_61817080
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 09:39 schreef nokwanda het volgende:
Heeft Ronja 7 levens?
hihi niet dat ik weet! maar het is wel een heel mooi en duidelijk boek
(is levens dan toch fasen in het boek?)
pi_61817082
mogguh trouwens allemaal
het weekend is voorbij gevlogen, heb nog wel een dagje weekend nodig
pi_61817176
Same here. Hoewel ik door dit lullige griepje eigenlijk onverwacht weekend had. Anders had ik op zaterdag naar school gemoeten. Geen idee hoe ik die lesdag nu in kan halen
Heb wel de mazzel dat ik nu word opgehaald om naar Tiel te gaan. Was vroeg opgestaan om de trein te pakken, maar dat bleek niet nodig. Toch 3 kwartier tijdswinst.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61817610
quote:
Op maandag 22 september 2008 07:59 schreef nokwanda het volgende:
Same here. Hoewel ik door dit lullige griepje eigenlijk onverwacht weekend had. Anders had ik op zaterdag naar school gemoeten. Geen idee hoe ik die lesdag nu in kan halen
Heb wel de mazzel dat ik nu word opgehaald om naar Tiel te gaan. Was vroeg opgestaan om de trein te pakken, maar dat bleek niet nodig. Toch 3 kwartier tijdswinst.
beterschap!
  maandag 22 september 2008 @ 09:39:37 #284
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61818486
goedemorgen fokkertjes! nieuwe week nieuwe mogelijkheden!
stay frosty
pi_61819490
Goede morgen.

Gisteren bij mijn oma op bezoek geweest en ze is toch erg achteruit gegaan in 1 jaar tijd. Vorig jaar kon ze nog alles alleen en ging zo nog vaker de hort op en vierde ze nog kerst, nieuwjaar en verjaardagen mee maar nu kan dat allemaal niet meer en zit ze in een revalidatie-kliniek. 2 hersen-infarcten gehad en dan nog iets op de scan gevonden waar nog uitslag van moet komen.

Ze houdt dan wel nog steeds de humor erin ondanks alles en dat is denk ik ook het enige dat overblijft zowat die humor, en dan het uurtje in het restaurant zitten als er bezoek komt wat haar hele dag kan opfleuren. Toch wel zwaar om te zien dat iemand zo achteruit kan gaan maar dan het besef dat ieder mens oud wordt en ermee te maken krijgt aan het einde van de rit wat het meer acceptabel maakt.

Deze week weer naar arbeidsdeskundige en dan is het zien wat eruit komt.

Nu dan maar tijd voor koffie. Vanmorgen wederom zwaar met tegenzin wakker geworden, zie het dan compleet niet zitten maar eenmaal onder is het weer te doen.
pi_61819518
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen fokkertjes! nieuwe week nieuwe mogelijkheden!
pi_61819566
hai topspin

het is inderdaad moeilijk om iemand waar je zoveel omgeeft zo achteruit te zien gaan!
het hoort er allemaal helaas bij, maar blijft moeilijk
en succes met de arbeidsdeskundige! en nu op tijd zijn he
pi_61819649
Mogguh....
Zoonlief is op kamp...En hij zwaaide niet eens
pi_61819693
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:41 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
en ik was het alweer vergeten

ps je biermoet stuurt nog anmar je @home mail door
pi_61819746
Vorige keer was ik op tijd maar hebben zij niet afgebeld dat er iets tussen was gekomen, dit keer ga ik direct naar het gebouw waar ik moet zijn zonder eerst naar het gebouw van een tussenpersoon te gaan.

Dat ouder worden is sowieso vreemd maar goed, kan er beter niet te lang bij stil staan. Hopelijk heeft mijn oma nog een paar jaar te gaan en treedt er wat verbetering op nog. De zorg doet nog steeds haar best om haar proberen op te knappen. Vraag me af of het over 50 jaar ook zo geregeld is of dat de zorg dan niet meer te betalen is en achteruit gaat.

Soms zie ik het wel eens als zinloos in allemaal, je doet je hele leven het best om er wat van te maken en uiteindelijk takel je helemaal af en blijft er niets meer over van al die inspanning die verricht is. Slechts een herinnering her en der en als je dan pech hebt dan wordt je dement en heb je ook geen goede herinneringen meer. Dan is leven in het heden iets dat wel zin heeft maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat het voorbij gaat en onderhevig is aan slijtage. Niet dat het mijn levensmotto is dat het zinloos is, probeer er alsnog wat van te maken met vallen en opstaan. En soms is de gedachte dat het toch allemaal voorbij gaat ook wel eens prettig als ik niet lekker in mijn vel zit
pi_61819754
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:

[..]

en ik was het alweer vergeten

ps je biermoet stuurt nog anmar je @home mail door
ga k ff veranderen
pi_61819801
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:45 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ga k ff veranderen
kee ha ha
  maandag 22 september 2008 @ 10:52:53 #293
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61819940
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:41 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
dat is ook niet stoer
stay frosty
pi_61819974
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dat is ook niet stoer
nou en!
pi_61820451
De rit uitzitten Was ff aan het denken hoe ertegen aan te kijken en dan is het maar beter om de rit uit te zitten en enigszins zelf achter het stuur te kruipen en bij te sturen waar nodig. Heb dan liever een lange weg waar ik constant 50-60 kan rijden en dan af en toe een afslag nemen om te kijken wat op die andere weg te vinden is.

Met de stroming mee liever niet, hou niet zo van een stroming omdat een stroomversnelling niet lekker klinkt, dan liever een lekkere auto met fijne stoel, en vervolgens gas geven en af en toe remmen. Muziekje op de radio en zo vitamines

Vandaag een rustige rit, morgen wat meer gas en wie weet dan straks ook eens op de snelweg

Fasten your seatbelts hoeft het niet te worden, die tijd ligt achter me dus ik ga op mijn dooie gemak zoeken en vinden en zodoende de weg uitstippelen richting het doel
  maandag 22 september 2008 @ 13:23:54 #296
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_61823279
Goedemiddag allemaal. Vandaag weer werken helaas maar gister lekker van het zonnetje genoten. Je kunt de hefst wel al ruiken in de bossen kan niet wachten
pi_61823674
Vind het jammer dat het geen weer meer is om op het terras te zitten, zomer was dan niet warm maar het was wel vaak weer om buiten te zitten zonder koude handen te krijgen. Net ff poging gewaagd om buiten te gaan zitten maar het is te fris te noemen.

Binnen dan maar een plek inrichten waar ik de herfst en winter ga doorbrengen. Tis weer voorbij die mooie zomer.
pi_61836258
Lekker rustig geweest vanaf 1600 tot nu Niet slaperig, dagdromerig of moe maar gewoon lekker ontspannen. Tot 1600 was het constante spanning waar ik niet mee kon omgaan, heb geprobeerd om even 15 minuten cardio te doen maar 10 minuten later kwam het weer terug die hersenstorm. Toen besloten om ff rustgevend middeltje in te nemen en toen sloeg de rust eindelijk in. Sommigen zullen argwanend kijken als iemand beweerd even een rustgevend middel te pakken maar voor mij is het logica omdat het middel minder schadelijk is voor gezondheid dan stress want een dag stress zet in werking dat de nacht in het teken staat van nachtmerries en de dag erop is opstaan ook niet te doen. Dus dan maar kijken of vannacht rustig is in dromen door een rustige dag en morgen wellicht frisser opstaan ook.

Op de bank gelegen met muziek, radar gekeken en nu spoorloos aan het kijken. Straks richting nest en dan nog ff muziek en morgen de wekker op 0900 zetten zoals afgelopen dagen ook gedaan is. 11:00 de wekker vind ik te laat en om 0900 opstaan lukt me best wel.

Pc gaat uit zometeen, morgen verse dag en morgen nieuwe kansen zoals barra vandaag ook al schreef hier. Vandaag zag ik in eerste instantie geen enkele kans in maar toen om 1600 ineens wel weer dat ik genoeg mogelijkheden zag.

Genoeg nu, er komt een tijd dan zal ik niet meer schrijven over onrust want ik ga er nog steeds vanuit dat er ooit een tijd gaat komen dat het lang gaat duren die ontspannenheid. Rust en ontspannenheid, staat hoog in het vaandel. Waarschijnlijk op dit moment het belangrijkste in mijn leven omdat ik weet wat voor hel het kan zijn om niet ontspannen te zijn

Ik zeg dan maar weer dag, morgen de achtertuin helemaal vrij maken van kiezel, zand en onkruid en dan kan ik binnenshuis eens aan de slag. Wil dan nog een herfstwandeling gaan maken in de heide en daar foto's maken en dat doe ik denk ik deze week ook maar eens. Online zoeken naar vacatures deze week nog doen en dan ook eens kijken voor een nieuwe opleiding voor in de toekomst. Interesse-gebieden opzoeken die mogelijk tot mijn interesse vallen.
pi_61842776
goede morgen allemaal

en topspin ik neem aan dat jij zelf het beste weet wat te doen om je goed / ontspannen te voelen!
pi_61842824
mogguh
pi_61843275
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 07:56 schreef vamperotica het volgende:
mogguh

truth ouwehoer #211
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: