jah dat wel dus he..maarja heb nog geen idee wat ze me te bieden hebben, maar dat hoor ik maandag dan ga ik 4 reintergratiebureau's bekijken die mij dus "willen" begeleiden. Ik ben idd benieuwd.quote:Dus een nieuwe uitdaging
ICT heb ik denk ik geen geduld voor. Ben nogal ongeduldig als het op computers aankomt Economie is wat anders.
quote:
Was Rammstein aan het luisterenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:45 schreef ToT het volgende:Rustig, rustig!
Een fikkie aansteken met benzine? Ik dacht dat je dat met een vlammetje deed!
Anywho: vanwaar die keuze?
30 jaar zijn nogal een aantal minuten bij elkaar inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:35 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
jah dat wel dus he..maarja heb nog geen idee wat ze me te bieden hebben, maar dat hoor ik maandag dan ga ik 4 reintergratiebureau's bekijken die mij dus "willen" begeleiden. Ik ben idd benieuwd.
30 alweer wat een leeftijd zeg..jah hier in Europa worden ze dat meestal wel, maar in Afrika..neej
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:07 schreef ToT het volgende:
Electrisch verstelbaar!![]()
Anywayz, ik ga naar een gothic metal concertje toe!
Laterz!
Die is leukquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:33 schreef Topspin het volgende:
Laatste test was er echt een geniepige opdracht bij. Eerst moest ik een super complexe tekening natekenen met allemaal figuren aan elkaar verbonden en toen kwamen nieuwe oefeningen. Daarna ging ik ff sigaret roken buiten tussendoor en vervolgens na 30 minuten na het tekenen van die tekening moest ik het nog eens tekenen zonder het voorbeeld erbij.
Kwam niet bepaald ver omdat ik er niet op voorbereid was
Terugsturen en eisen dat ze je het juiste sturen?quote:Op zondag 7 september 2008 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die varkens hebben me geen 2x 500 gb opgestuurd maar 1x 500 en 1x 250
klacht. automatisering bedrijf die je 250gb door je neus boord maar de rest wel factureert
quote:Op zondag 7 september 2008 18:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Terugsturen en eisen dat ze je het juiste sturen?
Of eerst het juiste ontvangen en dan pas het verkeerde terugsturen. Lijkt me slimmer.
quote:Op maandag 8 september 2008 07:46 schreef draculettetje het volgende:
zie jullie zo gevonden vandaag
goede morgen!
quote:Op maandag 8 september 2008 09:57 schreef nokwanda het volgende:
Gaaahaaaaaap. Moet eigenlijk aan het werk zijn, maar kom niet echt op gang.
efficiëntie ten top!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi kopieer jij je goede morgen zinnen?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:09 schreef Metro2005 het volgende:
middag samen, hoe gaat het hier met iedereen?
je had toch een test dagje? misschien toch daarvan?quote:Op woensdag 10 september 2008 08:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Hier flink bij geslapen. Van 21.00 ongeveer tot 08.00 uur vanmorgen.
Geen idee waarom ik ineens zo moe was.
Ja, was van half 8 tot half 8 weg en ben zelf ook getestquote:Op woensdag 10 september 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je had toch een test dagje? misschien toch daarvan?
hoe is het allemaal gegaan?quote:Op woensdag 10 september 2008 09:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, was van half 8 tot half 8 weg en ben zelf ook getest
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en.... ikrijg je al uitslag?
dan gaat dat helemaal goed komen!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik kreeg spontaan uitslag
@Drac, als ik mezelf niet in hoef te plannen voor testen ben ik vrij om met je af te spreken op een donderdag.
Fuerteventura ben ik heen geweest (weekje)quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:47 schreef Topspin het volgende:
Waar was je op vakantie geweest Metro?
Ben net klaar met snoeien en opruimen van snoeiafval, opruimen is meer werk dan het snoeien zelf. Wekker gezet met radiomuziek maar daar schijn ik doorheen te slapen dus morgen maar weer die irritante beep beep beep opzetten waar ik niet bepaald vrolijk van kan worden.
Niets engs. Maar wij nemen daar intelligentietesten af en dus wil ik dat helemaal inzichtelijk hebben voor ik het zelf echt ga doen. Testen uit deze serie kende ik niet goed, dus heeft men mij er eerst aan onderworpen. dan weet ik precies wat het effect is en kan ik het beter terugkoppelen als ik er een ander mee ga testen.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Fuerteventura ben ik heen geweest (weekje)![]()
en nok, wat voor enge testen moet je doen allemaal?
en viel je door de mandquote:Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niets engs. Maar wij nemen daar intelligentietesten af en dus wil ik dat helemaal inzichtelijk hebben voor ik het zelf echt ga doen. Testen uit deze serie kende ik niet goed, dus heeft men mij er eerst aan onderworpen. dan weet ik precies wat het effect is en kan ik het beter terugkoppelen als ik er een ander mee ga testen.
Intelligentietest dus deze keer. Had ook al een keer een neuro-psychologische gehad en een persoonlijkheidstest. Komt nooit iets uit wat ik niet al wist.
Maar door die van gister begreep ik wel weer wat meer over kinderen met kloven tussen verbale en performale intelligentie. Hele leerzaam dus. Begrijpen betekent voor mij dat ik meer inzicht krijg in wat ermee te doen valt in verschillende gevallen.
Ben er zelf dus ook een met gigantische kloven en heb in dit jaar goed geleerd dat die per individu heel anders kunnen uitpakken. En ik wil gedegen kunen zijn.
Gruwelijk natuurlijkquote:
Neo test van de matrix?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:31 schreef vamperotica het volgende:
Ah.... Testjes!
Dochterlief krijgt vandaag een of andere NIO test
foei tochquote:Op donderdag 11 september 2008 10:10 schreef vamperotica het volgende:
ik was jullie kwijt...
ff bijlezen
ja dat zag ik dan weer wel! wiskunde en biologie!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:37 schreef vamperotica het volgende:
Gheheh k ben 2 leraren van de aloysius "tegen gekomen"
viel tegen, maar ja wat wil je na zo'n druk weekendquote:
marco? je bedoelt lionel!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:51 schreef vamperotica het volgende:
da's wel begrijpelijk jah...Hoe was marco?
Fysio is wel snel dan!
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
marco? je bedoelt lionel!
ja was leuk, en alain clarke met zn vader ook en candy kan gewoon echt goed saxofoon spelen,
nog enger was hoeveel liedjes we van lionel wel kenden!
Komt zeker van die 10 die jij/ik had gehaald bij frans toen!
nu jij die leraren hebt moest ik daar ineens weer aan denkenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
jah Lionel...
Vast wel jah! Toch knap van ons!
Ja ghehehehe kwamen hier opeens ook allerlei herinneringen naar bovenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nu jij die leraren hebt moest ik daar ineens weer aan denken
raar is dat he, misschien dat ik ze ook nog wel eens ga krabbelenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja ghehehehe kwamen hier opeens ook allerlei herinneringen naar boven
denk het haast wel!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef nokwanda het volgende:
Kent niet bijna iedereen de ouwe Lionel nummers?
hij bracht het meer zo van, ik wil dit nummer zingen maar mocht het niet omdat het niet kon bla bla blaquote:Op donderdag 11 september 2008 18:56 schreef nokwanda het volgende:Vind het altijd wat sneu als zangers het zingen teveel an het publiek overlaten. Hoewel ik hem dan wel leuk vind.
Heb hem nog nooit live zien optreden trouwens
vandaar de bijles wiskundequote:Op vrijdag 12 september 2008 08:15 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Ghehehe..Test was wel makkelijk volgens dochterlief...Alleen het rekengedeelte niet.
fijn weekend!quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:59 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Zometeen mezelf eens een beetje netjes gaan maken. Ga het hele weekend de hort op
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaar de bijles wiskunde
Ahhhh... Dus ut kennogquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:51 schreef draculettetje het volgende:
hihi, je herkent ons puur aan de kleur jas van uw dochter en het haar van R
meer niet hoor! en ik ben uiteraard in slaap gevallen dus niet alles gezien
ha ha dat ook, alleen ik was vooral benieuwd naar dat ene stukjequote:
daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:56 schreef vamperotica het volgende:
Da hak ook ja... maar eik zitten we in t verkeerde topic voor dees proat
ik zal er dit weekend nog goed over nadenken en je het antwoord geven!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:01 schreef vamperotica het volgende:
Ow..... ghehehe... Je begint er zelluf over!! Weet je al wat??
maar ook trainigsweekenden mogen gezellig zijn!quote:Op maandag 15 september 2008 09:32 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen. Ben nu weer bijgeslapen.
Weekend was druk en leuk, maar slapen in groepsverband is niet mijn ding. Ik functioneer het best als ik lekker in mijn eigen bed heb geslapen of in mijn eigen ruimte. Dit was vooral heel gezellig. En ja... heb zowaar best wel iets geleerd ook nog
Het was tenslotte een trainingsweekend.
En?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal er dit weekend nog goed over nadenken en je het antwoord geven!
ha ha uiteraard vergeten omdat we onze trouwvideo hebben gekregen errug leukquote:
moet ik wel een foon hebben die het doet!quote:Op maandag 15 september 2008 12:57 schreef vamperotica het volgende:
Oe..... da's wel een goed excuus!!
is het niet heeel heeel veel eieren? en als je op gewicht bent wat dan?quote:Op maandag 15 september 2008 14:25 schreef vamperotica het volgende:
Da's op zich wel hendig jah!
Ow... dat SHE gebeuren werkt eik best goed!!
3 kg van de week...En niet eens al te streng gedaan!!
Vanaaf beginnen met hardlopen...
Dus als er iemand is die denkt dat er een olifant ontsnapt is en door de straten rent...Don't worry, it;s just me!
hihihi da was het met sonja ook!quote:Op maandag 15 september 2008 14:31 schreef vamperotica het volgende:
Valt op zich wel mee....
Ik doet meestal 's morgens een yoghurtje met muesli oid
tussendoor wat fruit
lunch met salade (met of zonder eitje) of boterhammetje ( da vink dan wel weer erg lekker met 'n eitje)
tussendoor wat fruit of notenspul en 's avonds heul veul groente met een mager stukkie vlees.... Da scheelt hier natuurlijk sowieso al heul wat, want het naar binnen werken van bergen snoep en koek is gestopt ( Hoewel ik elke dag wel íets op heb)
Eik is het gewoon wat "gezonder"!!
leer je het mij dan ook?quote:Op maandag 15 september 2008 14:35 schreef vamperotica het volgende:
Ja eik wel... Maar ik doe ook veul grillen nu en geen kant en klare sausjes enzo... Nu moet ik gaan leren koken!
da's normaal bij ons!quote:Op maandag 15 september 2008 14:41 schreef vamperotica het volgende:
S goe hoor...Maar is wel een veeljaren plan!
Ghehehe da is 't al een tijdje geloof ik!! Julie vallen af en toe wat bij/in!quote:Op maandag 15 september 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol het is een beetje jullie prive SC
ja, op de mp3quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:04 schreef draculettetje het volgende:
leuk wist niet dat jullie ook echt les hadden!
goe bezig!
Dank jequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:26 schreef vamperotica het volgende:
Beterschap Metro!
voor egeltjes die prikken ha haquote:Op woensdag 17 september 2008 09:12 schreef vamperotica het volgende:
Uitkijken voor wat?
We kwamen een egeltje tegen!![]()
Egeltjesquote:Op woensdag 17 september 2008 10:39 schreef Metro2005 het volgende:
Voel me al wel wat beter ja gelukkig![]()
Egeltjes
Tja financien spelen helaas ook mee. Als je een huis wilt die op een wat rustige plek staat met natuur eromheen mag je in de randstad gewoon een half miljoen achterlaten of nog meer terwijl je in Drenthe, Belgie en duitsland voor 1,5 tot 2 ton klaar bent (met meestal nog meer ruimte ook).quote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef Topspin het volgende:
Straks ook nog ff lopen met de hond, ben nu weer bezig in de achtertuin en dan werkt lichamelijke inspanning ook goed op de geest.
Metro, hier is het wel in orde zolang het niet hectisch en druk is, ben dan ook blij dat ik niet in de randstad woon en zelfs hier is het in bepaalde regio's druk te noemen en ik ben gesteld op rust ondanks dat ik actie wil maar dan actie waar ik in alle rust mezelf kan uitleven zonder al teveel mensen om me heen. Uitgaansleven ontwijk ik ook om deze reden, zou ik het proberen dan zal ik waarschijnlijk na 10 minuten al vluchten. Kan me voorstellen dat je een rustigere omgeving zoekt om te wonen dus MetroVeel succes ermee
Ben nu ff op papier aan het noteren op knelpunten waar ik tegenaan loop, werkt verhelderend en door het op te schrijven hoef ik er niet bezig mee te blijven, eenmaal opgeschreven lijk ik van het probleem af te zijn. Vaak nog neiging tot overspannen zijn lijkt het wel te zijn, alsof de spanningen het grootste probleem vormen.
wat kost een beetje een woning daar?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja financien spelen helaas ook mee. Als je een huis wilt die op een wat rustige plek staat met natuur eromheen mag je in de randstad gewoon een half miljoen achterlaten of nog meer terwijl je in Drenthe, Belgie en duitsland voor 1,5 tot 2 ton klaar bent (met meestal nog meer ruimte ook).
Dán maar wat verder weg! Ik vertik het om de rest van mijn leven krom te liggen voor een woning, wil ook nog leven!
Je quote het zelf alquote:Op woensdag 17 september 2008 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat kost een beetje een woning daar?
kookquote:Op donderdag 18 september 2008 07:52 schreef vamperotica het volgende:
K zou op zich best een leuk boerderijtje ergens in Friesland ofzo willen!
zwolle is toch echt overijselquote:Op donderdag 18 september 2008 08:41 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal. Friesland is me wat te ver en wel écht de middle of nowhere. Drenthe heeft nog wel wat grote plaatsen (zwolle, emmen) waar je ook nog werk kan vindenen vaak liggen al die kleine dorpjes (waar de voorkeur naar uitgaat) niet heel ver van die grote steden af en is vaak met de auto / fiets of tegen die tijd evt brommer ook goed te doen.
een sex boerderij wat zeg je nu toch weer?????quote:Op donderdag 18 september 2008 09:01 schreef vamperotica het volgende:
Ja, of er een sexboerderij van maken!
Nee....Doe toch maar de kinderfeestjes!!!
Ow en paardjes en kippetjes en geitjes!!
En veel poezebeesten en een paar honden!!
ha ha denk dat ze daar niet zo blij mee zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef vamperotica het volgende:
Ghehehe!...
Zucht....
*Funda bekijken gaat.
Hahahaha....Komen de meneren straks thuis.... Schat we gaan verhuizen!!
ha haquote:Op donderdag 18 september 2008 09:20 schreef vamperotica het volgende:
Begin het nou trouwens ook wel spannend te vinden.....11 oktober!
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zwolle is toch echt overijsel
Ik weet het nog niet... Denk dat meneer zaterdag nog moet werken.... (Moet heul veul werken de laatste tijd....)quote:Op donderdag 18 september 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha
ow en hoe zijn jullie plannen nu voor dit weekend?
haha best leuk alleen "maar" 7 kamers komen we er net 1 of 2 of eigenlijk 3 te kortquote:Op donderdag 18 september 2008 09:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet... Denk dat meneer zaterdag nog moet werken.... (Moet heul veul werken de laatste tijd....)![]()
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=458caaa8-9537-4cab-bd92-ff2f1ffbf858&objecttype=DetailKoopObject
Deze?
ik zou het werkelijk niet wetenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:35 schreef vamperotica het volgende:
Ander huis...Maar wat is dit???
[ afbeelding ]
Geloof trouwens dat we beter naar dat fundatopic in K en W kunnen verhuizen zo!
Ach van de stal kunnen we wel iets maken!!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha best leuk alleen "maar" 7 kamers komen we er net 1 of 2 of eigenlijk 3 te kort
dat van dta werken ken ik ja! maar ja voor de bank rekening of beter gezegd de rekeningen wel beter
dat zijn idd lange dagen!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach van de stal kunnen we wel iets maken!!
Ja, op zich wel, maar nu al een paar weken elke dag van 7 tot ongeveer 20.00 of later én ook op zaterdag is een beetje teveel van t goeie vinnik. En dan zondag vissen, volgende week vrijdag een jarig jobje, een monsterjam en een feestje...Week erop zaterdag neefje van Lenanrd jarig, week erop ( of de week dáárna?) is het al 11 okt en dan weer bijna de 27e! .... Zo kommie nie echt aan wat rust toe!
idd ook leuk!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:47 schreef vamperotica het volgende:
Horend bij de"vreemde" foto
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=f9f64fe7-e609-4459-8431-247aa7e71719&objecttype=DetailKoopObject
Ook leuk!
hihihiquote:Op donderdag 18 september 2008 22:22 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm.... meneer hier vindt het prima om in Friesland te gaan wonen, maar vindt het zo zielig voor zn vader...Die moet dan heulemaaal vroeg opstaan.
ik maak de hele maand door veel op geloof ik!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef Topspin het volgende:
Heb je dan ook dat je in het begin van de maand meer opmaakt? Doe ik zelf wel vaker, dan staat het geld erop en ga ik meteen van alles kopenDaarna weer cooling down met beide benen op de grond.
Zooooooow herkenbaar!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
soms vergeet ik gewoon welke dag het is en dan is de hypotheek eraf ofzo ha ha
of heeft meneer lief vergeten wat over te maken
Kasboek bijhoudenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik maak de hele maand door veel op geloof ik!
Denkut nie.... Meneer brengt die paar uurtjes die die heeft deze keer het liefst in zn eigen bedje door.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we zien elkaar zeker niet dit weekend?
hihi niet dat ik weet! maar het is wel een heel mooi en duidelijk boekquote:
beterschap!quote:Op maandag 22 september 2008 07:59 schreef nokwanda het volgende:
Same here. Hoewel ik door dit lullige griepje eigenlijk onverwacht weekend had. Anders had ik op zaterdag naar school gemoeten. Geen idee hoe ik die lesdag nu in kan halen
Heb wel de mazzel dat ik nu word opgehaald om naar Tiel te gaan. Was vroeg opgestaan om de trein te pakken, maar dat bleek niet nodig. Toch 3 kwartier tijdswinst.
quote:Op maandag 22 september 2008 09:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen fokkertjes! nieuwe week nieuwe mogelijkheden!
en ik was het alweer vergetenquote:Op maandag 22 september 2008 10:41 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Zoonlief is op kamp...En hij zwaaide niet eens
ga k ff veranderenquote:Op maandag 22 september 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik was het alweer vergeten![]()
![]()
ps je biermoet stuurt nog anmar je @home mail door
dat is ook niet stoerquote:Op maandag 22 september 2008 10:41 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Zoonlief is op kamp...En hij zwaaide niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |