abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61843290
waar het ondertussen echt herfst begint te worden!

Game on!
pi_61843407
Mogge lieve truthertjes
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_61843408
Echt herfstig ja. Maar best warm opeens.
'smorgens vroeg en 's avonds laat zit ik te bibberen en overdag loop ik te zweten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61843440
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:57 schreef nokwanda het volgende:
Echt herfstig ja. Maar best warm opeens.
'smorgens vroeg en 's avonds laat zit ik te bibberen en overdag loop ik te zweten.
misschien ook nog een beetje ziekjes?
pi_61843446
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:57 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge lieve truthertjes
goede morgen
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:29:22 #6
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61843910
mogge mensjes
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61844116
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Nou je weet ook niet echt wat je aan moet doen. Gisterochtend bv was het 13 graden toen ik op de fiets stapte en 's middags stikte ik de moord, was het ineens 21 graden kom je daar met je trui en jas aanfietsen
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_61844879
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Dat ook. Maar ook wat metro zegt.
Gister trok ik een trui aan met een jas. Ik stond buiten even te wachten tot ik opgepikt zou worden en had het echt koud. Maar 's middags had ik die trui het liefst uitgetrokken om in mijn blootje rond te dartelen.
Jas zat toen natuurlijk al in mijn tas
En 's avonds lag wss ook idd aan de ziekjes. EW zei dat het hier binnen warm was, maar ik zat echt te bibberen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61844890
en goeiemorgen ook, Barra
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61845083
WHAAAAAAA as donderdag beginnen in nijmegen
pi_61846228
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
WHAAAAAAA as donderdag beginnen in nijmegen
spannend! Je mag daar alleen niet meer 's avonds over straat geloof ik ze hebben een avondklok ingesteld
pi_61846286
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:21 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

spannend! Je mag daar alleen niet meer 's avonds over straat geloof ik ze hebben een avondklok ingesteld
hoef ook maar alleen in de ochtend
pi_61847112
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:21 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Alleen maar in een specifieke buurt en dan nog in een specifieke straat, hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61847437
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Alleen maar in een specifieke buurt en dan nog in een specifieke straat, hoor.
dat scheelt dan ook weer!
pi_61873531
Goede morgen

Gisteren arbeidsdeskundige gesprek gehad en ze zagen duidelijk progresse, enige dat me tegen staat dat is dat ze me naar dagbehandeling willen sturen en daar sta ik niet bepaald achter. Een paar jaar geleden ook eens geprobeerd en het beviel van de meters niet. Nu heb ik al minstens 5 keer aangekaart dat ik liever wat anders doe maar ze blijven maar met dagbehandeling komen aanzetten.

Gisteren na het gesprek helemaal kapot, moest nog terug met openbaar vervoer en eerst een gesprek van langer dan 1 1/2 uur en dat trek ik soms niet helemaal. Gesprek kwam nog naar voren dat ik tijdens depressie een bepaald beeld van mezelf gevormd hebt dat niet helemaal okey is en dat ik mezelf moet omvormen door bewust bezig te zijn met denkpatronen en ook acties ondernomen.

Moet nu alles opschrijven waarbij ik initiatief toon in de vrije tijd zodat in kaart wordt gebracht welke dingen ik uit mezelf doe oppakken en dat ga ik dus doen. Die weekschema's zijn niet eens nodig zeggen ze, liever in word opschrijven van dingen die ik buiten de routine doe. Ook foute denkpatronen moet ik in kaart brengen om vervolgens op te schrijven hoe ik het beter zou kunnen doen.
Genieten is toegestaan!!!
pi_61875226
topspin fijn dat het gesprek goed is gegaan
waarom wil je geen dagbehandeling? omdat het toen niet niet beviel?
pi_61875490
Het beviel toen niet helemaal nee. De mensen in de groep waar ik me niet thuis voelde en de activiteiten die vaak geestdodend waren. Sowieso vond ik mezelf niet helemaal op de plek daar. Tis dan wel een paar jaar geleden maar ik denk dat het niet veel veranderd is want zo veranderen ze sowieso niet zo snel. Denk eerder dat ik terug ga vallen als ik eraan deel ga nemen dan dat ik vooruit zal gaan.

Maar het is dus aan mij of ik het wel of niet doe, ze kunnen 100 keer aankaarten van doe dit of doe dat, als ik er niet achter sta dan doe ik het niet. Wil niet zeggen dat ik niets aanneem, een voorstel dat goed in de oren klinkt zal ik niet afslaan.

Het komt over alsof ze maar een beperkt aantal zaken in de aanbieding hebben ook. Alsof er maar keuze is uit 3 dingen en 2 van die 3 daar is een wachttijd van 3 jaar. Denk dat ik in de toekomst zelf op onderzoek uitga. Heb al op internet op een vrijwilligerscentrale in de databank gekeken maar daar was ook niets te vinden, wie weet straks wel in de toekomst. Regulier werk is iets voor later, moet eerst in het werkritme komen. Zie het dan nog steeds zitten, zodra ik me meer helder en wakker voel en in ritme gekomen ben dan kan ik vanzelf bewuster in heldere stabiele toestand op onderzoek uitgaan.

Biertjes 2 dagen laten staan en meteen geen nachtmerries gehad en de dag erna met redelijk goede zin opgestaan. Bier is voorlopig weer van de kaart geveegd, het voordeel van dat biertje in de avond weegt lager dan het nadeel van de dag erna in het slechter en onfrisser voelen. Bij bier en wijn heb ik ook het idee dat het mijn denken verstoord, dan zit ik eenmaal op het juiste denken en dan wordt het weer door elkaar geroerd zodat ik weer chaotisch ga worden de dag erna alsof ik niet helemaal op de wereld ben zoals het hoort.

Nu tijd voor koffie en peuk, nog steeds goede hoop richting de toekomst

Overigens bij psychologen vind ik het wel eens irritant dat ze gaan vertellen hoe jij in elkaar zit, en dan is dat een fout beeld dat ze hebben en dan gaan ze door ermee terwijl het helemaal niet zo is. Dan maak ik 1 opmerking en vervolgens gaan ze net doen alsof je hele gedrag op een foute manier in elkaar zit. Alsof ze mij helemaal kennen van binnen terwijl ik amper iets van mezelf laat zien. Dat ze dus uit 1 of 2 opmerkingen een conclusie trekken over je hele karakter en persoonlijkheid Stigmatiseren? Is dat het juiste woord of is dat niet het juiste woord?

[ Bericht 10% gewijzigd door Topspin op 24-09-2008 13:23:23 ]
pi_61875936
Ik kreeg dus wel complimenten dat ik mijn eigen gedrag en denken plus handelen goed weet in te schatten en vervolgens het voordeel dat ik het kan veranderen richting de toekomst door die bewustheid. Opdracht om op te schrijven wat goed en fout gaat en dat doe ik sowieso al op de computer.

Maar wat me tegenzit dat is een heel verhaal over datgeen dat niet deugt gebaseerd op 1 opmerking door mij gedaan, kan me dan ook niet inleven in dat verhaal wat hij vertelde maar dan wordt er doorgegaan zelfs als ik aangeef dat het niet klopt. Alsof ze me helemaal kennen en ook meemaken in de 6 weken dat ze me niet zien. Zo wisselt het wel eens door de tijd heen dus een beeld dat allesomvattend is dat is sowieso niet reeel.

Nu genoeg erover, achter me laten liggen Ga zometeen even de stad in en daarna eens naar de bilbiotheek. Online ook maar eens zoeken naar vacatures.
pi_61895797
goede morgen!
  donderdag 25 september 2008 @ 07:37:11 #20
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_61896024
Ik haat die overgang dat je s'ochtends een trui aan moet en in de middag voordat je nog naar huis gaat op kantoor zit te zweten.
Geweldig die herfst.
En dan zijn er eindelijk airco's geinstalleerd omdat het hier te warm was moeten die dus nu weer uit.
Of anders heb je een leipo die zonder overleg dat ding aanzet maar dan op HEAT .... in combo met fokking acht-en-twintig graden.
(Zonder dat je het door hebt zak je dus steeds verder weg achter je PC steeds heter wordende...)

Mopper mopper mopper ect.

Precies een week terug ben ik wedergekeerd van een heerlijk weekje Spanje.
Lekker kleurtje opgelopen ook.
Het was zelfs mooi weer toen we in Nederland aan kwamen.
Heel fijn thuis komen is dat!
pi_61900653
Goede middag ondertussen

Uitslag van de scan van mijn oma is binnen. Een gezwel van rond de 6 CM, schijnt dat ze helemaal geen herseninfarct heeft gehad ook. Ze weten niet of het goedaardig of kwaadaardig is. Operatie wordt niet aangeraden omdat dan de kans aanwezig is dat ze meer wegsnijden dan nodig is en dat gaat ten kostte van het goede weefsel. Ze krijgt nu medicatie om het vocht dat om het gezwel zit weg te halen zodat ze beter kan bewegen. Ze kan nog weken, maanden of jaren blijven leven zeiden ze. Beetje vaag dat er zoveel speling inzit. Toch een groot verschil tussen een paar weken en een paar jaar. Hoop dat het een paar jaar gaat zijn maar echt zekerheid is er dus niet.

Ze zeiden ook dat ze geen pijn gaat krijgen en dat ze alleen suf gaat worden naarmate de tijd vordert, das dan wel goed nieuws dat ze geen pijnlijke dood tegemoet gaat over een tijdje. Zal wat vaker op bezoek gaan en niet slechts 1 keer per week.

[ Bericht 3% gewijzigd door Topspin op 25-09-2008 12:18:57 ]
pi_61910596
jeetje topspin! da's me toch ook weer een verhaal!
gaan ze nog wel kijken of het goed of kwaadaardig is?
pi_61911187
En goed van je om vaker te gaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61915677
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:42 schreef nokwanda het volgende:
En goed van je om vaker te gaan
dat ook!

zou ik eigenlijk bij mijn oma ook moeten doen
pi_61916154
hey dear, hoe gaat het met de pijn nu? Is het al minder?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')