maar ook trainigsweekenden mogen gezellig zijn!quote:Op maandag 15 september 2008 09:32 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen. Ben nu weer bijgeslapen.
Weekend was druk en leuk, maar slapen in groepsverband is niet mijn ding. Ik functioneer het best als ik lekker in mijn eigen bed heb geslapen of in mijn eigen ruimte. Dit was vooral heel gezellig. En ja... heb zowaar best wel iets geleerd ook nog
Het was tenslotte een trainingsweekend.
En?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal er dit weekend nog goed over nadenken en je het antwoord geven!
ha ha uiteraard vergeten omdat we onze trouwvideo hebben gekregen errug leukquote:
moet ik wel een foon hebben die het doet!quote:Op maandag 15 september 2008 12:57 schreef vamperotica het volgende:
Oe..... da's wel een goed excuus!!
is het niet heeel heeel veel eieren? en als je op gewicht bent wat dan?quote:Op maandag 15 september 2008 14:25 schreef vamperotica het volgende:
Da's op zich wel hendig jah!
Ow... dat SHE gebeuren werkt eik best goed!!
3 kg van de week...En niet eens al te streng gedaan!!
Vanaaf beginnen met hardlopen...
Dus als er iemand is die denkt dat er een olifant ontsnapt is en door de straten rent...Don't worry, it;s just me!
hihihi da was het met sonja ook!quote:Op maandag 15 september 2008 14:31 schreef vamperotica het volgende:
Valt op zich wel mee....
Ik doet meestal 's morgens een yoghurtje met muesli oid
tussendoor wat fruit
lunch met salade (met of zonder eitje) of boterhammetje ( da vink dan wel weer erg lekker met 'n eitje)
tussendoor wat fruit of notenspul en 's avonds heul veul groente met een mager stukkie vlees.... Da scheelt hier natuurlijk sowieso al heul wat, want het naar binnen werken van bergen snoep en koek is gestopt ( Hoewel ik elke dag wel íets op heb)
Eik is het gewoon wat "gezonder"!!
leer je het mij dan ook?quote:Op maandag 15 september 2008 14:35 schreef vamperotica het volgende:
Ja eik wel... Maar ik doe ook veul grillen nu en geen kant en klare sausjes enzo... Nu moet ik gaan leren koken!
da's normaal bij ons!quote:Op maandag 15 september 2008 14:41 schreef vamperotica het volgende:
S goe hoor...Maar is wel een veeljaren plan!
Ghehehe da is 't al een tijdje geloof ik!! Julie vallen af en toe wat bij/in!quote:Op maandag 15 september 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol het is een beetje jullie prive SC
ja, op de mp3quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:04 schreef draculettetje het volgende:
leuk wist niet dat jullie ook echt les hadden!
goe bezig!
Dank jequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:26 schreef vamperotica het volgende:
Beterschap Metro!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |