quote:Op maandag 8 september 2008 07:46 schreef draculettetje het volgende:
zie jullie zo gevonden vandaag
goede morgen!
quote:Op maandag 8 september 2008 09:57 schreef nokwanda het volgende:
Gaaahaaaaaap. Moet eigenlijk aan het werk zijn, maar kom niet echt op gang.
efficiëntie ten top!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi kopieer jij je goede morgen zinnen?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:09 schreef Metro2005 het volgende:
middag samen, hoe gaat het hier met iedereen?
je had toch een test dagje? misschien toch daarvan?quote:Op woensdag 10 september 2008 08:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Hier flink bij geslapen. Van 21.00 ongeveer tot 08.00 uur vanmorgen.
Geen idee waarom ik ineens zo moe was.
Ja, was van half 8 tot half 8 weg en ben zelf ook getestquote:Op woensdag 10 september 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je had toch een test dagje? misschien toch daarvan?
hoe is het allemaal gegaan?quote:Op woensdag 10 september 2008 09:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, was van half 8 tot half 8 weg en ben zelf ook getest
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en.... ikrijg je al uitslag?
dan gaat dat helemaal goed komen!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik kreeg spontaan uitslag
@Drac, als ik mezelf niet in hoef te plannen voor testen ben ik vrij om met je af te spreken op een donderdag.
Fuerteventura ben ik heen geweest (weekje)quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:47 schreef Topspin het volgende:
Waar was je op vakantie geweest Metro?
Ben net klaar met snoeien en opruimen van snoeiafval, opruimen is meer werk dan het snoeien zelf. Wekker gezet met radiomuziek maar daar schijn ik doorheen te slapen dus morgen maar weer die irritante beep beep beep opzetten waar ik niet bepaald vrolijk van kan worden.
Niets engs. Maar wij nemen daar intelligentietesten af en dus wil ik dat helemaal inzichtelijk hebben voor ik het zelf echt ga doen. Testen uit deze serie kende ik niet goed, dus heeft men mij er eerst aan onderworpen. dan weet ik precies wat het effect is en kan ik het beter terugkoppelen als ik er een ander mee ga testen.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Fuerteventura ben ik heen geweest (weekje)![]()
en nok, wat voor enge testen moet je doen allemaal?
en viel je door de mandquote:Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niets engs. Maar wij nemen daar intelligentietesten af en dus wil ik dat helemaal inzichtelijk hebben voor ik het zelf echt ga doen. Testen uit deze serie kende ik niet goed, dus heeft men mij er eerst aan onderworpen. dan weet ik precies wat het effect is en kan ik het beter terugkoppelen als ik er een ander mee ga testen.
Intelligentietest dus deze keer. Had ook al een keer een neuro-psychologische gehad en een persoonlijkheidstest. Komt nooit iets uit wat ik niet al wist.
Maar door die van gister begreep ik wel weer wat meer over kinderen met kloven tussen verbale en performale intelligentie. Hele leerzaam dus. Begrijpen betekent voor mij dat ik meer inzicht krijg in wat ermee te doen valt in verschillende gevallen.
Ben er zelf dus ook een met gigantische kloven en heb in dit jaar goed geleerd dat die per individu heel anders kunnen uitpakken. En ik wil gedegen kunen zijn.
Gruwelijk natuurlijkquote:
Neo test van de matrix?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:31 schreef vamperotica het volgende:
Ah.... Testjes!
Dochterlief krijgt vandaag een of andere NIO test
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |