maar het hoge noordenquote:
smakelijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:56 schreef Triptamine het volgende:
Maar ik ga even eten en huiswerk makenlaters en
![]()
Het hoogste noordwesten zelfs.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:56 schreef gers het volgende:
[..]
maar het hoge noorden
boven meppel enzo
west-friesland dusquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het hoogste noordwesten zelfs.
dat is toch westelijks gelegenquote:
dat hoort toch bij west frieslandquote:
Volg jij nooit het nieuws?quote:
ja of zeg ik iets heel domsquote:
Nee dat is Rotterdam.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:12 schreef postmortum het volgende:
Den Helder hoort toch bij de Antillen ?
Bron? Ik denk dat het laatste erbij is geschrevenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:13 schreef gers het volgende:
West-Friesland (West-Fries: Westfriesland, Fries: West-Fryslân) heeft meerdere betekenissen, de naam wordt in het algemeen gebruikt voor de regio West-Friesland van binnen Westfriese Omringdijk en de samenwerkingsregio met ook de naam West-Friesland. Er wordt ook de kop van Noord-Holland mee bedoeld.
Ah verdomme, ik hoorde al wat kanonschotenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Volg jij nooit het nieuws?
Friesland heeft haar leger ingezet en een konvooi over de Afsluitdijk gestuurd. Ze hebben nu grote delen van Noord-Holland bezet.
Ja man. De zont schijnt daar altijd weet jequote:Op zaterdag 6 september 2008 18:12 schreef postmortum het volgende:
Den Helder hoort toch bij de Antillen ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/West-Frieslandquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bron? Ik denk dat het laatste erbij is geschreven
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef nietzman het volgende:
Jesus, wat is het toch met die lamme reeks en hypebagger. Ècht, laat de Duitsers terugkomen om die lamme kutusers mee te nemen de duinen in en ze een nekschot te geven, want die falerige baggerende snertblauwtjes hier kunnen verdomme nog geen orde houden in een fucking uitvaartcentrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |