is inteelt een optie? (Mekiquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:41 schreef Breiniak het volgende:
[..]
Volledig akoord. Mij valt het ook op dat derde-generatie-Marokkanen een minder hoge cultuur hebben dan Marokkanen uit grote steden in Marokko zelf. Hoe komt dat?
- Veruit de grootste groep allochtonenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:44 schreef Frances het volgende:
Waarom toch altijd die problemen met marokkanen? Met chinezen, spanjaarden, israelies, fransen etc zijn er nooit problemen maar met dat tuig uit marokko bijna altijd. Ik word zo stontziek van dat gajes, brrr
En waarom agressiviteit en niet agressie?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:14 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom cultuur met een hoofdletter
En nergens staat dat we er begrip voor moeten opbrengen, meneer zwart-wit.
Er zijn weliswaar wat meer problemen met onze landgenoten. Maar elke groep kent zijn problemenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:44 schreef Frances het volgende:
Waarom toch altijd die problemen met marokkanen? Met chinezen, spanjaarden, israelies, fransen etc zijn er nooit problemen maar met dat tuig uit marokko bijna altijd. Ik word zo stontziek van dat gajes, brrr
Je geeft zelf toe dat er meer problemen mee zijn. Waar komt dat dan vandaan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn weliswaar wat meer problemen met onze landgenoten. Maar elke groep kent zijn problemen
Er is iemand vermoord in Badhoevedorp door een Nederlander
dus wat is jou punt
Je bedoeld natuurlijk dat het niet tot de Marokkaanse cultuur behoort, enkel aan die kleine groep Marokkaanse relschoppers?quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:44 schreef Yildiz het volgende:
"Elsevier, stelletje linkse cultuurrelativisten."
Rel schoppen behoort tot relschoppers. Of klinkt dat te eenvoudig? Meer of minder en klein of groot zijn subjectieve termen waar ik zeker met dit onderwerp niets mee kan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Je bedoeld natuurlijk dat het niet tot de Marokkaanse cultuur behoort, enkel aan die kleine groep Marokkaanse relschoppers?
omdat hier minder sociale controle is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
waarom doen die bastaarden het hier dan wel?
Hahaha, wat een ontzettend slap gelul weer.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Veruit de grootste groep allochtonen
- Weinig toezicht van huis uit -> op straat hangen
- Goedpraterij vanuit islamitische zin
- Slappe houding van Nederland tegenover Marokkaanse straatcriminelen (om maar niet te discrimineren)
het zijn trouwens vaak de berbers die het probleem vormen. De groep die zichzelf politiek-correct graag Tamazight noemt, wordt natuurlijk niet voor niets zo genoemd. Berber = barbaar = alles wat in de Romeinse en Griekse tijd al "barbaars" was.
In Marokko is er ook veel weerstand tegen de berbers. Ik denk dat je het kan vergelijken met het tuig dat zich in Oost-Europa genesteld heeft; de zigeuners.
Ontwrichting van de samenleving.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:45 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Je geeft zelf toe dat er meer problemen mee zijn. Waar komt dat dan vandaan?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:49 schreef El_Matador het volgende:
In Marokko is er ook veel weerstand tegen de berbers. Ik denk dat je het kan vergelijken met het tuig dat zich in Oost-Europa genesteld heeft; de zigeuners.
Dat. En aan de andere kant is het jammer dat er mensen zijn die over die groep praten alsof ze het merendeel zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 02:44 schreef Missy-Q het volgende:
De meeste buitenlanders die in het nieuws komen, komen daar voor dingen die met drugs te maken hebben. Marrokanen helaas met veel geweld. Ik vind het echt jammer dat dat soort mensen heb moeilijk maken voor andere bevolkingsgroepen.
De media doet het wel daartoe lijken helaasquote:Op zondag 7 september 2008 03:03 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat. En aan de andere kant is het jammer dat er mensen zijn die over die groep praten alsof ze het merendeel zijn.
En vergeet de lijfspreuk 'Pappen en nathouden' niet!quote:Op zondag 7 september 2008 02:36 schreef Neuroscience het volgende:
Niks cultuur, opvoeding, of eerder een gebrek daaraan.
Maar mensen mogen ook wel snappen dat de media niet altijd een reëel beeld schetst.quote:Op zondag 7 september 2008 03:11 schreef Missy-Q het volgende:
[..]
De media doet het wel daartoe lijken helaas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |