quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:38 schreef schatje het volgende:
Lily Allen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Prins Willem Alexander
[ afbeelding ]
Iedereen heeft daar haar, jij ook, kots je nu op jezelf? (Of ben je een natuurlijke volledige haarloze?)quote:
nee hoorquote:
jaquote:jij ook
neequote:kots je nu op jezelf?
neequote:(Of ben je een natuurlijke volledige haarloze?)
Ik denk dat dat een pruik oid. is, want op de rode loper liep ze er nog zo bij:quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat een serieus kapsel? Echt heel lelijk.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een pruik oid. is, want op de rode loper liep ze er nog zo bij:
[ afbeelding ]
Wat is er mis met een vrouw van boven de 60 die er zo uitzietquote:
Ik kan de outfit ook wel waarderenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:32 schreef vencodark het volgende:
Wat is er onflatteus aan Raquel Welch? Behalve dat ze lijkt op Patricia Paay?![]()
Verder is Madonna wel erg eng.
En Pink:
[ afbeelding ]
Leuk gekleed trouwens, heeft wel wat.
quote:Op zondag 7 september 2008 10:41 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Jeremy -Baywatch- Jackson is een Guido!
Ik vermoed dat ze wangimplantaten heeft. Die lachrimpels die hierdoor onstaan vind ik niet natuurlijk overkomen. Het oogt allemaal een beetje strak. Ook bij haar mond. Die onderlip lijkt op springen te staan. Gebleekte tanden vind ik ook niet fraai. Al met al vind ik het niet echt flatteus.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een vrouw van boven de 60 die er zo uitziet
quote:Op zondag 7 september 2008 02:46 schreef Smirre het volgende:
Stop shopping!Het zijn gewoon Maxima's bovenbenen die tegen elkaar aankomen.
Kan me anders niet heugen dat van Raquel Welch iets bekend is van plastische chirurgie. Weet wel dat ze al boven de 60 is, maar als je haar hals bekijkt, die is ook nog mooi en gezond. Die kunnen ze naar mijn weten niet zo straktrekken want ouderdom zie je vaak aan de hals etc. Trouwens, ik ga niet een hele foto scannen om te kijken wat er allemaal mis is. Ik kijk gewoon naar de eerste oogopslag dus ik vind ik niet onflatteus. Maar daar heeft dus iedereen zijn/haar mening over.quote:Op zondag 7 september 2008 12:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wangimplantaten heeft. Die lachrimpels die hierdoor onstaan vind ik niet natuurlijk overkomen. Het oogt allemaal een beetje strak. Ook bij haar mond. Die onderlip lijkt op springen te staan. Gebleekte tanden vind ik ook niet fraai. Al met al vind ik het niet echt flatteus.
o myquote:Op zondag 7 september 2008 10:41 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Jeremy -Baywatch- Jackson is een Guido!
De handen van degene die ze omhelstquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:57 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Denk het ook.
Maar toch U.G.L.Y.
[ afbeelding ]
Als je de baard weg denkt ziet hij er volgens mij nog wel goed uit.quote:
Zou ze soms de buitenechtelijke dochter zijn van Republikeins presidentskandidaat John McCain??quote:
Op Perez staan nu ook full frontal foto's. Ik ga niet linken, zoek zelf maar op die site even naar Daniel Radcliffe.quote:
Nou....quote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je de baard weg denkt ziet hij er volgens mij nog wel goed uit.
mooie vrouw heeft iequote:
hier is iets mis mee?quote:Op maandag 8 september 2008 10:44 schreef schatje het volgende:
Nick Carter van de Backstreet Boys:
[ afbeelding ]
Die mag je ook niet zo maar tussen haar benen kijken!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:50 schreef wolferl het volgende:
Onze toekomstige Koningin...![]()
[ afbeelding ]
Ziet er prima uit toch... vroeger zag hij er veel belachelijker uitquote:Op maandag 8 september 2008 10:44 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Nep toch?quote:Op maandag 8 september 2008 13:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die mag je ook niet zo maar tussen haar benen kijken!
Iddquote:Op zondag 7 september 2008 00:04 schreef rena het volgende:
Mensen die dat soort dingen gaan uitvergroten hebben serieus geen leven
quote:Op maandag 8 september 2008 21:16 schreef Kings het volgende:
Ha! Toch nog een onderkin gespot!
[ afbeelding ]
Nou, mis. Was ik de enige die hem niet gelijk herkende?quote:Op maandag 8 september 2008 11:21 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
mooie vrouw heeft ie![]()
[..]
hier is iets mis mee?
Zij lijkt anders verdomd veel op Eliza Dushku..quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:45 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Zij lijkt anders verdomd veel op Eliza Dushku..
Had ik niet herkend, zeker weten dat het ze is?quote:Op maandag 8 september 2008 22:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Christina Aguilera is echt een spook zeg. Ik weet niet zo goed in welk topic dit thuishoort, is het de make up? Is het plastische chirurgie? Staat ze gewoon lillik op de foto?
Ah daar is ze weer. Donatella Versacequote:Op maandag 8 september 2008 22:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Christina Aguilera is echt een spook zeg. Ik weet niet zo goed in welk topic dit thuishoort, is het de make up? Is het plastische chirurgie? Staat ze gewoon lillik op de foto?
[ afbeelding ]
melkquote:Op woensdag 10 september 2008 11:30 schreef Ticootje het volgende:
Sjezus, wat heeft C.A. een memmen!!!
Zingend staat niemand er goed op.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:59 schreef Kings het volgende:
Even een kleine Jessica Simpson reportage:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er dan eindelijk een klein beetje beter uit, maar dan zit je weer tegen een stuk kauwgom aan te staren, kom op zeg, we weten nu wel dat je white trash bent, domme kalot.quote:Op maandag 8 september 2008 21:16 schreef Kings het volgende:
Ha! Toch nog een onderkin gespot!
[ afbeelding ]
Dat is Russel Brand toch niet?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef Treezz het volgende:
Katy perry + russel brand..
[ afbeelding ]
Nee lijkt in de verste verte niet op Russell Brand.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is Russel Brand toch niet?
Jacko begint een beetje op Rumer Willis te lijken!quote:
die heeft gewoon zin in orale sexquote:Op woensdag 10 september 2008 13:59 schreef Kings het volgende:
Even een kleine Jessica Simpson reportage:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is al een tijdje zo hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
Mijn god wat ziet Wacko er uit.
Precies wat ik dacht!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:32 schreef Kings het volgende:
[..]
Jacko begint een beetje op Rumer Willis te lijken!
Het is Rumer Willis die naar een gemaskerd bal gaatquote:Op donderdag 11 september 2008 20:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Dat is echt geen michael jackson
Zit Ruud Gullit daar nou naast J-lo?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef Treezz het volgende:
victoria beckam heeft d'r haar gekortwikt.., het lijkt me een stoer mens .. maar ze is zo dun,,
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zit Ruud Gullit daar nou naast J-lo?
Hm, het lijkt erop dat ze geen ondergoed aan heeft. Of haar string is tussen haar billen gekomen waardoor het verdwenen is.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:40 schreef SEMTEX het volgende:
Nog eentje van Jessica. Haar jasje is een maatje te klein en haar rokje waait op
[ afbeelding ]
Die viel nog mee, moet je hem hier en andere 90210 celebs es zien:quote:
Volgens mij is Amy al jaren geleden doodgegaan en staat ze elke dag opnieuw op uit haar graf.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:16 schreef Felixa het volgende:
Amy Winehouse gisteren in Londen:
[ afbeelding ]
die gozer lijkt niet eens op Amyquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:16 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere keer als ik Meg Ryan weer zie denk ik van, jeez wat ontzettend zonde dat die ook voor plastische chirurgie is gegaan. Zonder had ze er nu volgens mij 10x beter uit gezienquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:14 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Meg Ryan![]()
Of hoort die eigenlijk thuis bij verspookte celebs?
Hoe zouden der organen eruit zien? Ik mag hopen dat ze geen donorcodicil heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:27 schreef SEMTEX het volgende:
Nog eentje van Amy. Net een aapje/neanderthaler
[ afbeelding ]
Valt nog wel mee vind ik, ff goed trainen en dat heeft ie in no time weer terug. Los van dat, rete irritant, die tekeningetjes op die foto's, is dat weer van perez? Die heeft dan toch echt het niveau van een dementerende kleuterquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Channing Tatum, best zonde als je bedenkt dat het eerst zo was:
[ afbeelding ]
zit er lekker uit, ik teken er voor .. tjeetje als dit al verkeerd is, waar zijn we dan mee bezig?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Channing Tatum, best zonde als je bedenkt dat het eerst zo was:
[ afbeelding ]
Sorry hoor, die bovenste ziet er niet lekker uit, tis net een vetkleuter....quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
zit er lekker uit, ik teken er voor .. tjeetje als dit al verkeerd is, waar zijn we dan mee bezig?
nou dan zijn 90 procent van de mannen een vetkleuterquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Sorry hoor, die bovenste ziet er niet lekker uit, tis net een vetkleuter....
quote:
Dat is ook zo en dat is ook niet echt erg, dus maak je geen zorgen, maar in een topic als dit, maakt het wel uit. Dan hadden ze maar geen celebs moeten worden. Bovendien zeg nu zelf: op die onderste foto staat hij toch stukken beter!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nou dan zijn 90 procent van de mannen een vetkleuter
90% van de mannen mocht willen dat ze er zelfs nog zo als op die eerste foto uitzagen.... dat is gewoon een lijf dat goed in vorm is maar niet afgetraind. Niet zoals de gemiddelde man waar de vetrollen bijhangenquote:Op zondag 14 september 2008 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is ook zo en dat is ook niet echt erg, dus maak je geen zorgen, maar in een topic als dit, maakt het wel uit. Dan hadden ze maar geen celebs moeten worden. Bovendien zeg nu zelf: op die onderste foto staat hij toch stukken beter!
Het uploaden van het plaatje op bijvoorbeeld xs.to was teveel moeite?quote:Op zondag 14 september 2008 13:16 schreef Noax het volgende:
http://photos.tmz.com/galleries/amy_winehouse_trashed#26510
nu kan men er nog voor kiezen om niet te klikken (wat verstandig is)quote:Op zondag 14 september 2008 14:04 schreef Nuna het volgende:
[..]
Het uploaden van het plaatje op bijvoorbeeld xs.to was teveel moeite?
Plaatje of 13 foto's?quote:Op zondag 14 september 2008 14:04 schreef Nuna het volgende:
[..]
Het uploaden van het plaatje op bijvoorbeeld xs.to was teveel moeite?
GVD zeg. In hoeverre moet je een gevaar voor jezelf zijn, voordat men je verplicht opneemt. Zo te zien heeft ze geen paar maanden meer te leven....quote:Op zondag 14 september 2008 13:16 schreef Noax het volgende:
http://photos.tmz.com/galleries/amy_winehouse_trashed#26510
Tja, kies er dan 1 uit. Het is toch al Amy overkill hierquote:Op zondag 14 september 2008 14:22 schreef Noax het volgende:
[..]
Plaatje of 13 foto's?
Maar ga gerust je gang hoor!
Idd, dat heb je goed gezien, het is mijn post.quote:Op zondag 14 september 2008 16:28 schreef Nuna het volgende:
Het is toch jouw post? Dan verander je het linkje toch even in een foto?
tja, mensen worden wel eens ouder...quote:Op zondag 14 september 2008 16:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Jennie Garth. Op zich ziet ze er niet slecht uit, maar ik vergelijk haar altijd met de oude Kelly en dan vind ik haar erg verouderd...
[ afbeelding ]
En zeker blonde baarden.quote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef AudeVie het volgende:
Het is een trend geworden bij de mannelijke celebs (ref Jason Priestley, eerder in topic) en het maakt er hen niet aantrekkelijker op imo, baarden![]()
Zal van Ben een pruik zijn o.i.d. Als ik zijn normale haar zo bekeek, kan ik me niet voorstellen dat het lang, op die manier gaat zitten. Met zulke slag erin enzo.quote:Op maandag 15 september 2008 19:22 schreef massy het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !! Mijn Ben![]()
Pssstquote:Op maandag 15 september 2008 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zal van Ben een pruik zijn o.i.d. Als ik zijn normale haar zo bekeek, kan ik me niet voorstellen dat het lang, op die manier gaat zitten. Met zulke slag erin enzo.
Je bent me net voorquote:Op maandag 15 september 2008 20:47 schreef Samson het volgende:
[..]
PssstLees ff terug:
Ik las dat het een pruik is voor een nieuwe film/show/serie/whatever maar dan nog die baard erbij
Ook goed. Het blijft een fout zicht.quote:Op maandag 15 september 2008 20:47 schreef Samson het volgende:
[..]
PssstLees ff terug:
Ik las dat het een pruik is voor een nieuwe film/show/serie/whatever maar dan nog die baard erbij
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:06 schreef vencodark het volgende:
Mary-Kate Olson, belachelijke jurk.![]()
[ afbeelding ]
Zeer flatteus.
OMGquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:06 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer flatteus.
oud .. echt een hele oude foto van een x aantal maanden.., heel vaak tegengekomenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:06 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer flatteus.
Geniaal...quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:06 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer flatteus.
Heb nu net niet elk topic gevolgd en elke foto los bekeken. Ik kende deze iig nog niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:43 schreef Treezz het volgende:
[..]
oud .. echt een hele oude foto van een x aantal maanden.., heel vaak tegengekomen
weet je zeker dat het Mick Jagger niet is?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:16 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat meer aan z'n collega Keith te denken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
weet je zeker dat het Mick Jagger niet is?
Is dat serieus een onbewerkte Rihanna? Dr booby's zijn wel erg groot en dat geldt ook voor haar kont.quote:
Het lijkt wel of er een kussen ondergestopt is.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat serieus een onbewerkte Rihanna? Dr booby's zijn wel erg groot en dat geldt ook voor haar kont.
Idd, het ziet er vreemd uit omdat de rest van haar lijf erg slank is.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat serieus een onbewerkte Rihanna? Dr booby's zijn wel erg groot en dat geldt ook voor haar kont.
Jocelyn is erg eng. Ze lijkt wel zo'n oefenkappershoofd.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Idd, het ziet er vreemd uit omdat de rest van haar lijf erg slank is.
Hier nog een foto van Jocelyn Wildestein, met haar vriend (die er overigens helemaal niet zo erg verkeerd uitziet):
[ afbeelding ]
Wat is hier nu zo onflatteus aan? Ok, ze is niet razend knap naar mijn mening en ze heeft oren alsof ze in Lord of the Rings thuis hoort.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is hier nu zo onflatteus aan? Ok, ze is niet razend knap naar mijn mening en ze heeft oren alsof ze in Lord of the Rings thuis hoort.Maar dat is haar uiterlijk.
Ja, dat is zo. Dat is gewoon zoeken naar foto's van een meisje dat door mensen niet zo mooi wordt gevonden en als onflatteus wordt bestempeld.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
En deze foto is voor haar doen ook eigenlijk best mooi. Serieus, als het je buurmeisje was zou je echt niet zeggen "zoooo die is lelijk!"... alleen omdat ze het kind van Bruce en Demi is moet ze het ontgelden...
Is die vent blind?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Idd, het ziet er vreemd uit omdat de rest van haar lijf erg slank is.
Hier nog een foto van Jocelyn Wildestein, met haar vriend (die er overigens helemaal niet zo erg verkeerd uitziet):
[ afbeelding ]
Ik zag net een clip en dat dat het Christina was maar het is Lady GaGa (who?).quote:Op maandag 8 september 2008 22:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_ooit__.html?p=4,2quote:Catwoman enger dan ooit
wo 17 sep 2008, 10:11 | 92 reacties
AMSTERDAM - Veel mensen draaiden hun hoofd drie keer om toen ze op een terrasje Jocelyn Wildenstein, alias Catwoman, zagen zitten.
De 62-jarige ex-vrouw van miljardair Alec Wildenstein was op stap in Beverly Hills met haar vriend en ontwerper Lloyd Klein, die geen enkele moeite lijkt te hebben met de ontelbare chirurgische ingrepen van zijn partner.
Jocelyn, die de bijnaam catwomen kreeg na diverse verwoestende ingrepen op de operatietafel, onderging minstens zeven facelifts, diverse lipinspuitingen en kinreconstructies. Meest in het oog springend zijn echter de operaties aan haar ogen, die haar het aanblik van een wilde kat moesten geven, het lievelingsdier van haar ex-man. Jocelyn was bang dat haar man haar anders niet meer aantrekkelijk zou vinden.
Het mocht niet baten, Alec nam alsnog de benen.
Oew, I love him like thisquote:Op maandag 8 september 2008 10:44 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar smoeltje er zowiezo niet echt flatteus op staan...en die van spener ook niet overigens. Daarnaast hangt er idd nog een stukje taart aan d'r gezicht jaquote:Op donderdag 18 september 2008 13:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
plaats je deze foto nou hier omdat er een stukje taart op d'r lip zit?
kom op zeg, ze is aan het etenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vind haar smoeltje er zowiezo niet echt flatteus op staan
Ze heeft het dus gewoon expres gedaan? En hier zat ik haar nog zielig te vindenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:31 schreef pberends het volgende:
Telegraaf besteedt er ook aandacht aan:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_ooit__.html?p=4,2.
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze heeft het dus gewoon expres gedaan? En hier zat ik haar nog zielig te vinden
Uhm...alleen dat je een slechte smaak hebtquote:Op donderdag 18 september 2008 15:20 schreef Greys het volgende:
Ik vind die foto van Heidi en Spencer (wie het ook mogen zijn) hartstikke leuk juist.
Wat zegt dat over mij?
is al geweest ..quote:Op donderdag 18 september 2008 20:44 schreef schatje het volgende:
Janet Jackson
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kunt niet verwachten dat iedereen tig deeltjes doorleest.quote:
quote:Janet Jackson Rocks With You
Thu, 18 September 2008
Janet Jackson goes through several interesting costume choices on the first night of the Los Angeles leg of her Rock Witchu tour at the Staples Center on Wednesday night.
This is Janet’s first tour in seven years and is in promotion of her latest album, Discipline. It appears that 42-year-old singer pulls up someone from the audience and simulates some very provocative moves on him. She sure teaches him a bit of discipline…
WHAT DO YOU THINK of all of Janet’s crazy concert costumes — HOT or NOT?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:55 schreef tong80 het volgende:
Ik vind de neus van die vent naast haar opvallender.
Omg jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:24 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
IN het stukje waar deze foto bijstond hadden ze het erover dat haar borsten op deze manier net een kont waren...ik zie er wel wat in
lekker naar de klotequote:Op vrijdag 19 september 2008 22:12 schreef schatje het volgende:
Kate Moss en Allegra Versace
[ afbeelding ]
Wel een leuk jurkje!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
Sarah Jessica Parker ziet eruit als Cruella de Vil
[ afbeelding ]
Mmm, volgens mij heb je toch een probleem als je op je 22e een kop als iemand van 40 hebtquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie niets onflatteus aan Lindsay Lohan.
Was mij nog niet speciaal opgevallen. Vind het mooie foto maar dat zal smaken verschillend zijn. Ik versta iets heel anders onder onflatteus.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Mmm, volgens mij heb je toch een probleem als je op je 22e een kop als iemand van 40 hebtDat noem ik toch redelijk onflatteus....
Nou een 22 jarig meisje met zo een gezicht mag bij mij aankloppen hoor:Pquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Mmm, volgens mij heb je toch een probleem als je op je 22e een kop als iemand van 40 hebtDat noem ik toch redelijk onflatteus....
Wat is dat toch met de familie Jackson en van die vage, space-achtige pakjesquote:Op donderdag 18 september 2008 20:44 schreef schatje het volgende:
Janet Jackson
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me het antwoord. Ze komen van een andere planeet!quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:23 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat is dat toch met de familie Jackson en van die vage, space-achtige pakjes
check d'r tietquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie niets onflatteus aan Lindsay Lohan.
Ik vind Lindsay Lohan juist een beeldige vrouwquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Er is zeker niets mis met hoe ze eruit ziet, maar het is jammer dat het verfrissende van nog maar een aantal jaren terug er zo snel vanaf is. Het was een lekkere meid en zou dat nu op haar 22e nog moeten zijn, echter lijkt ze nu idd meer op een "beeldige" vrouw, dan op een lekkere meid, zie voor en na:quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind Lindsay Lohan juist een beeldige vrouw.
Het ging mij dus ook niet om haar hoofd, maar om die blote borst.
Dat snap ik maar ondanks dat haar blote borst (wat natuurlijk niet zo netjes is) vind ik het wel een mooie foto enzo. Ze staat er inclusief blote borst, wel zo flatteus mogelijk op.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind Lindsay Lohan juist een beeldige vrouw.
Het ging mij dus ook niet om haar hoofd, maar om die blote borst.
een naam erbij vermelden is ook wel een aanraderquote:
Tiffani Amber Thiessenquote:Op zondag 21 september 2008 14:59 schreef Samson het volgende:
[..]
een naam erbij vermelden is ook wel een aanrader
Het is net George Baker.quote:Op maandag 22 september 2008 16:32 schreef Kings het volgende:
George Michael word oud!
[ afbeelding ]
Het wordt steeds triesterquote:Op maandag 22 september 2008 17:03 schreef schatje het volgende:
Weer een gevalletje (eerder Madonna en Raquel Welch) wangimplantaten, dit keer Joan Jett.
[ afbeelding ]
Geloof me, daar is ook al het nodige aan versleuteld hoorquote:Op maandag 22 september 2008 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wordt steeds triester
Alleen Viola Holt lijkt nog op zichzelf. En die zou zich juist moeten laten verbouwen.
Mooi mislukt danquote:Op maandag 22 september 2008 18:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Geloof me, daar is ook al het nodige aan versleuteld hoor
Haar rechter (voor de kijker linker) bovenlip zit altijd in zo'n nasty grijns. Geeft haar een lelijke, domme uitstraling.quote:
Danoooontje powerrrrrrrrrquote:Op maandag 22 september 2008 20:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Forget about the cheek implants
[ afbeelding ]
uhl al die aders ookquote:Op maandag 22 september 2008 20:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
WTF is wrong with those peoplequote:Op maandag 22 september 2008 17:03 schreef schatje het volgende:
Weer een gevalletje (eerder Madonna en Raquel Welch) wangimplantaten, dit keer Joan Jett.
[ afbeelding ]
gatver wat onaantrekkelijkquote:Op maandag 22 september 2008 20:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik er snel langs scrollde dacht ik even dat het Kim Cattrall was, die is 50 ofzo?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Brooke Hogan, dit is niet hoe een 19-jarige eruit moet zien.
[ afbeelding ]
he men check die punt oren en dat witte steile haar dan en dat spitse witte gezichtquote:Op donderdag 25 september 2008 21:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, want elfen zijn mooi. Ze lijkt meer op een levend lijk.
Ze kan geen shampoo meer betalen ookquote:Op donderdag 25 september 2008 21:36 schreef schatje het volgende:
Madonna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Freaky Tom doet me hieraan denken...quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:38 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katie met freaky Tom op de achtergrond![]()
Da's altijd met nepwimpers.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:14 schreef rena het volgende:
Christina A kan door de mascara amper haar ogen open houden:
[ afbeelding ]
Zie die meid denken: "Wow I look good next to her!quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:07 schreef rena het volgende:
Nog wat recente Amy:
Ze ziet er nu echt op haar allerslechtst uit geloof ik.. Lager zinken kan ze niet
Dacht ik ook idd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:02 schreef Skeletor het volgende:
Ze lijkt meer op Heidi van de Sugababes
Die heeft ze alltijd aan., moet je maar es opletten als er weer een foto word geplaatst van d'r ..quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:54 schreef PM-girl het volgende:Die Amy!
![]()
![]()
Loopt ze nou trouwens op balletschoentjes?
Begrijp niet dat mensen haar blijven boeken :|quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:07 schreef rena het volgende:
Nog wat recente Amy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er nu echt op haar allerslechtst uit geloof ik.. Lager zinken kan ze niet
Dat is zeker heidi van de sugababes. Maar die ziet er altijd goed uit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zie die meid denken: "Wow I look good next to her!![]()
"
quote:Op maandag 22 september 2008 20:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:07 schreef rena het volgende:
Nog wat recente Amy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien vindt ze zichzelf wel helemaal niet lelijk? Je hoeft toch niet voor elk minder geslaagd lichaamsdeel onder het mesquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:02 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
dat ze zich niet laat opereren aan die kin
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
tja, ik hoop het voor haar.. ik vind haar kin echt niet normaal meer..
echt zoiets van.. nou dit valt binnen het ziekenfonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |