quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:38 schreef schatje het volgende:
Lily Allen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Prins Willem Alexander
[ afbeelding ]
Iedereen heeft daar haar, jij ook, kots je nu op jezelf? (Of ben je een natuurlijke volledige haarloze?)quote:
nee hoorquote:
jaquote:jij ook
neequote:kots je nu op jezelf?
neequote:(Of ben je een natuurlijke volledige haarloze?)
Ik denk dat dat een pruik oid. is, want op de rode loper liep ze er nog zo bij:quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat een serieus kapsel? Echt heel lelijk.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een pruik oid. is, want op de rode loper liep ze er nog zo bij:
[ afbeelding ]
Wat is er mis met een vrouw van boven de 60 die er zo uitzietquote:
Ik kan de outfit ook wel waarderenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:32 schreef vencodark het volgende:
Wat is er onflatteus aan Raquel Welch? Behalve dat ze lijkt op Patricia Paay?![]()
Verder is Madonna wel erg eng.
En Pink:
[ afbeelding ]
Leuk gekleed trouwens, heeft wel wat.
quote:Op zondag 7 september 2008 10:41 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Jeremy -Baywatch- Jackson is een Guido!
Ik vermoed dat ze wangimplantaten heeft. Die lachrimpels die hierdoor onstaan vind ik niet natuurlijk overkomen. Het oogt allemaal een beetje strak. Ook bij haar mond. Die onderlip lijkt op springen te staan. Gebleekte tanden vind ik ook niet fraai. Al met al vind ik het niet echt flatteus.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een vrouw van boven de 60 die er zo uitziet
quote:Op zondag 7 september 2008 02:46 schreef Smirre het volgende:
Stop shopping!Het zijn gewoon Maxima's bovenbenen die tegen elkaar aankomen.
Kan me anders niet heugen dat van Raquel Welch iets bekend is van plastische chirurgie. Weet wel dat ze al boven de 60 is, maar als je haar hals bekijkt, die is ook nog mooi en gezond. Die kunnen ze naar mijn weten niet zo straktrekken want ouderdom zie je vaak aan de hals etc. Trouwens, ik ga niet een hele foto scannen om te kijken wat er allemaal mis is. Ik kijk gewoon naar de eerste oogopslag dus ik vind ik niet onflatteus. Maar daar heeft dus iedereen zijn/haar mening over.quote:Op zondag 7 september 2008 12:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wangimplantaten heeft. Die lachrimpels die hierdoor onstaan vind ik niet natuurlijk overkomen. Het oogt allemaal een beetje strak. Ook bij haar mond. Die onderlip lijkt op springen te staan. Gebleekte tanden vind ik ook niet fraai. Al met al vind ik het niet echt flatteus.
o myquote:Op zondag 7 september 2008 10:41 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Jeremy -Baywatch- Jackson is een Guido!
De handen van degene die ze omhelstquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:57 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Denk het ook.
Maar toch U.G.L.Y.
[ afbeelding ]
Als je de baard weg denkt ziet hij er volgens mij nog wel goed uit.quote:
Zou ze soms de buitenechtelijke dochter zijn van Republikeins presidentskandidaat John McCain??quote:
Op Perez staan nu ook full frontal foto's. Ik ga niet linken, zoek zelf maar op die site even naar Daniel Radcliffe.quote:
Nou....quote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je de baard weg denkt ziet hij er volgens mij nog wel goed uit.
mooie vrouw heeft iequote:
hier is iets mis mee?quote:Op maandag 8 september 2008 10:44 schreef schatje het volgende:
Nick Carter van de Backstreet Boys:
[ afbeelding ]
Die mag je ook niet zo maar tussen haar benen kijken!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:50 schreef wolferl het volgende:
Onze toekomstige Koningin...![]()
[ afbeelding ]
Ziet er prima uit toch... vroeger zag hij er veel belachelijker uitquote:Op maandag 8 september 2008 10:44 schreef schatje het volgende:
Nick Carter van de Backstreet Boys:
[ afbeelding ]
Nep toch?quote:Op maandag 8 september 2008 13:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die mag je ook niet zo maar tussen haar benen kijken!
Iddquote:Op zondag 7 september 2008 00:04 schreef rena het volgende:
Mensen die dat soort dingen gaan uitvergroten hebben serieus geen leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |