abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61854617
Die stoppen toch binnen 1 a 2 seizoenen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:43:17 #102
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61854981
Dat lijkt net het moment waarop Ricco aan zijn comeback begint en een Italiaans ploegje zoekt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61855374
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Qua rondes zal hij daar wel zijn ding mogen doen, maar in "zijn" klassiekers denk ik niet dat Bettini en Rebellin hem gaan accepteren als derde kopman. Dat wordt hoogstens een semi-vrije rol die verandert in knecht van zodra het echt nodig is.

Ik weet niet of Dekker dat ziet zitten.
Ach het zijn 2 oude knarren dus misschien krijgt hij wel wat kansen. Daarnaast kan een jaar goed presteren als veredelde knecht z'n loopbaan best de benodigde doorstart geven.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_61855748
Asl hij volgend jaar met goede resultaten en geen gezeik doorkomt zullen er vast wel weer nieuwe ploegen zijn die hem willen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_61855841
Voorspel nog een jaartje rust voor Dekker waarna hij de brui er aan geeft wegens motivatieproblemen. Ploegen worden opgeheven en die renners hebben zo goed als allemaal onderdak gevonden maar dat maakt het voor Dekker wel steeds lastiger om een nieuwe ploeg te vinden waar hij bij past. Een ploeg die hem de ruimte geeft zie ik niet zo snel, denk dat Dekker zich niet gaat schikken in een rol op het tweede plan.
pi_61859529
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:26 schreef Ericr het volgende:
Voorspel nog een jaartje rust voor Dekker waarna hij de brui er aan geeft wegens motivatieproblemen. Ploegen worden opgeheven en die renners hebben zo goed als allemaal onderdak gevonden maar dat maakt het voor Dekker wel steeds lastiger om een nieuwe ploeg te vinden waar hij bij past. Een ploeg die hem de ruimte geeft zie ik niet zo snel, denk dat Dekker zich niet gaat schikken in een rol op het tweede plan.
Maar Dekker heeft niet zo veel alternatieven. Op een gegeven moment zal hij zich toch moeten aanpassen, of zwerver worden. Hij zal uiteindelijk wel voor het eerste kiezen, misschien al wel meteen.
pi_61866246
Hij heeft inderdaad weinig keuze maar de meeste ploegen hebben ook weinig keuze. Hoeveel ploegen willen een renner binnenhalen die denkt dat hij al een vedette is? Natuurlijk heeft Dekker een paar leuke wedstrijden gewonnen en is hij in potentie een renner die een mooi voorjaar kan rijden.maar hij heeft net zo goed twee keer een groot deel van een seizoen verknald. Dat telt ook door bij de interesse van ploegen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:46:32 #108
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_61866390
Overigens is hij in Nederland en ook wat in België wel al een "grote naam" , maar ik kan mij best voorstellen dat hij voor een Spaanse of Italiaanse ploeg niet meer dan een "dertien in een dozijn" (ok misschien nog iets overdreven) renner is ...
Zouden ze bv bij pakweg Caisse D'Epargne een Thomas Dekker sportief hoger inschatten dan een Joaquin Rodriguez of Arroyo ? Ik durf het betwijfelen ....
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_61867781
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens is hij in Nederland en ook wat in België wel al een "grote naam" , maar ik kan mij best voorstellen dat hij voor een Spaanse of Italiaanse ploeg niet meer dan een "dertien in een dozijn" (ok misschien nog iets overdreven) renner is ...
Zouden ze bv bij pakweg Caisse D'Epargne een Thomas Dekker sportief hoger inschatten dan een Joaquin Rodriguez of Arroyo ? Ik durf het betwijfelen ....
Joacquim Rodriguez en Arroyo vind ik qua niveau nou niet direct vergelijkbaar. Joacquim is een prima coureur met een mooie erelijst. Hij won onder anderen al de Catalaanse Week, de Classica Primavera en het Spaans Kampioenschap. Dit seizoen werd hij 8e in de Gold Race, de Waalse Pijl en LBL en 6e in de Vuelta, ondanks het feit dat hij steeds in dienst reed van Valverde. Daarnaast pakte hij ook nog op indrukwekkende wijze die absurde rit in de Tirreno, waar de motors omvielen. Natuurlijk is Joaquim geen absolute top, maar een eenvoudige knecht is hij toch ook weer niet direct.
Schoenentellend ziekpubliek.
  † In Memoriam † woensdag 24 september 2008 @ 07:24:33 #110
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61868694
Heb er niet echt vertrouwen in dat hij de juiste keuzes maakt....
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61868814
Hij is natuurlijk wel een renner van naam.

Maar het lijkt me logisch dat hij nog niet kan worden vergeleken met een Bettini, Cancellara, Samuel Sanchez of zelfs een Voigt of O'Grady.

Dekker mag natuurlijk ambities koesteren, maar hij moet er zeker niet vanuit gaan dat als hij met een Bettini in de ploeg komt, hij meteen een gelijkwaardige status krijgt als de Krekel. Dat kun je alleen verdienen door heel veel goede uitslagen te rijden.
  woensdag 24 september 2008 @ 17:26:05 #112
pi_61881486
quote:
Op woensdag 24 september 2008 07:46 schreef Leatherface het volgende:
Hij is natuurlijk wel een renner van naam.

Maar het lijkt me logisch dat hij nog niet kan worden vergeleken met een Bettini, Cancellara, Samuel Sanchez of zelfs een Voigt of O'Grady.

Dekker mag natuurlijk ambities koesteren, maar hij moet er zeker niet vanuit gaan dat als hij met een Bettini in de ploeg komt, hij meteen een gelijkwaardige status krijgt als de Krekel. Dat kun je alleen verdienen door heel veel goede uitslagen te rijden.
Pakweg Bettini die je zelf noemt heeft die status zelf ook moeten verdienen door te knechten voor Bartoli en te bewijzen dat je beter bent dan je kopman ...
pi_61881926
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Pakweg Bettini die je zelf noemt heeft die status zelf ook moeten verdienen door te knechten voor Bartoli en te bewijzen dat je beter bent dan je kopman ...
Inderdaad.
pi_61893236
hij is nog jong de meeste wielrenners pieken pas rond hun 28ste!
hay hay
pi_61915645
Het nieuwste gerucht:

Dekker in spoor van Armstrong?
Door LEON DE KORT (AD)
VARESE - Na de nodige flirts met wielerploegen van allerlei pluimage lijkt er nu echt een overeenkomst voor de op een zijspoor geraakte Thomas Dekker in de maak. De Noord-Hollander, wiens contract vorige maand door Rabobank werd ontbonden, is heel nadrukkelijk in beeld bij Astana, de ploeg waar Lance Armstrong zijn carrière weer oppakt.
Teammanager Johan Bruyneel zei het gistermiddag aan de finishlijn van het wereldkampioenschap tijdrijden voor profs (winnaar: Bert Grabsch) niet zo expliciet, maar ontkende evenmin. Hij verklaarde in het Italiaanse Varese druk in de weer te zijn met ‘allerlei zaken’ en in die besprekingen figureert zeker de naam van Dekker.
Het is wel een intrigerende gedachte: de jonge Dekker straks aan de zijde van een Amerikaans fenomeen dat haast uit verveling in het zadel klimt. Die volgend jaar in de Alpen en Pyreneeën tegen het ranke achterwerk aankijkt van een Nederlander, zijn laatste loodsmannetje door de cols van de Tour de France. Volgens verscheidene goed ingevoerde bronnen is de transfer nabij.
Dat de voorzichtige manoeuvres achter de coulissen van de wielerscene elkaar momenteel in een razend tempo opvolgen, heeft alles te maken met de plotseling ontspoorde relatie tussen Alberto Contador en Astana.
Vreemd toch hoe abrupt een ogenschijnlijk standvastig wielerhuwelijk dikwijls kan eindigen. Zie de situatie rond Dekker: jaren aan een stuk het bewierookte talent dat weinig fout kon doen, en dan zomaar afgedankt.
De begenadigde Contador (25), winnaar van Tour, Giro en Vuelta binnen een tijdbestek van veertien maanden, schijnt de jongste weken zijn nieuw verworven status van superheld enigszins geforceerd uit te buiten binnen het gezelschap van Bruyneel. Die zou hem sterallures verwijten en slaagt er nog nauwelijks in tot de coureur door te dringen.
Daar bovenop komt de totaal onverwachte entree van Armstrong bij Astana, waardoor de hiërarchische verhoudingen drastisch worden herzien.
In de openbaarheid scheidden beide kampen de afgelopen dagen andere teksten af. Alle betrokkenen wekten in elk geval de indruk dat de ‘doorstart’ van Armstrong geen nare gevolgen hoefde te hebben. Zo zei Contador: ,,Mensen proberen een controverse tussen ons te creëren, maar ik sta echt niet onwillig tegenover de komst van Lance. Zijn komst zal mij alleen maar meer motiveren.
,,Natuurlijk zijn mijn doelen voor 2009 duidelijk. Het is zaak om daarover snel met Lance en de teamleiding van gedachten te wisselen.’’
Armstrong reageerde ten minste net zo lovend. ,,Ik kijk ernaar uit met hem te fietsen. Alberto is momenteel de beste wielrenner op de planeet. Dat moet iedereen begrijpen en respecteren. Ik weet niet zeker of ik wel zo hard kan rijden als hij.’’
Alle mooie woorden ten spijt is het natuurlijk een voldongen feit dat de zevenvoudige Tourwinnaar net als vroeger bij US Postal en Discovery Channel de regie weer strak in handen neemt. En ‘the Boss’ beult zich de komende tijd niet af om de tweede viool in ’swerelds voornaamste race te moeten spelen.
Voor Contador betekent het dat hij zijn ambities flink moet bijstellen. Logisch dat hij daar pijn van in zijn buik krijgt. Een breuk kan niet ver weg zijn.
Over een andere werkkring hoeft de Madrileen zich uiteraard weinig zorgen te maken. De teams staan voor hem in de rij sinds hij zich als een expert in de grote ronden presenteert.
Veruit de belangrijkste kandidaat om de duurste kracht van het peloton over te nemen, is het Russische Katusha, de formatie waar de geldbron onuitputtelijk lijkt. De afkoopsom kán gewoon geen probleem zijn.
Dekker? Die zal thuis, in het Italiaanse Lucca of bij zijn ouders in Dirkshorn, handenwringend de ontwikkelingen volgen. Hij is langzamerhand wel toe aan weer wat zekerheid.
  donderdag 25 september 2008 @ 21:35:16 #116
pi_61915710
Ergens kopman willen zijn en dan naar Astana gaan
pi_61915766
Tja, in de klassiekers zal hij volledig kopman zijn. Leipheimer, Armstrong en Klöden zullen op zijn hoogst nog een keer of twee echt in de Tour meedoen. Als Contador weggaat (een belangrijke als) dan is er op termijn best kans op een vrije rol/kopmanschap.
pi_61915916
Tsja, gaan we nu op elk gerucht speculeren? Lijkt me nogal voorbarig dit...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 25 september 2008 @ 21:42:48 #119
67640 SaintOfKillers
pi_61915975
Anderzijds blijft het afwachten wat er gebeurt met Astana op 't moment dat Bruyneel stopt (zal wel samen met Armstrong zijn deze keer).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61916606
Nu ik dit zo hoor lijkt het me een heel logische stap. Kleinere etappekoersen kan ie altijd als schaduwkopman meedoen aangezien de drie grote mannen (en als Contador weggaat nog steeds drie/Zubeldia reken ik daar niet bij) niet allemaal tegelijk meedoen. In ardennenklassiekers hebben ze geheel niemand. En in de tour? Tja, daar is z'n taak net als het bij Rabo was.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:47:05 #121
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_61918663
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:58 schreef thettes het volgende:
Nu ik dit zo hoor lijkt het me een heel logische stap.
pi_61919716
quote:
Nu ik dit zo hoor lijkt het me een heel logische stap. Kleinere etappekoersen kan ie altijd als schaduwkopman meedoen aangezien de drie grote mannen (en als Contador weggaat nog steeds drie/Zubeldia reken ik daar niet bij) niet allemaal tegelijk meedoen. In ardennenklassiekers hebben ze geheel niemand. En in de tour? Tja, daar is z'n taak net als het bij Rabo was.
Inderdaad, een Tour rijden als knecht onder Armstrong is natuurlijk niet verkeerd Alleen maar een mooi leerproces toch?
Dan kan ie in het voorjaar mooi voor eigen kans gaan.
  donderdag 25 september 2008 @ 23:22:31 #123
pi_61919873
quote:
Je zit er ook nog met Brajkovic natuurlijk
pi_61921098
Ach, ik denk dat Thomas wat betreft grote rondes weinig te eisen heeft bij Astana inderdaad...

Maar ik denk dat het voor de klassiekers een prima keuze is, genoeg ruimte voor hem daarin denk ik.

Het zal dan vooral aan z'n eigen rijden liggen of hij in de toekomst kans maakt op een hoofdrol in één van de rondes, maar daar is hij nu nog lang niet aan toen sowieso vind ik.
Jack does it in real time...
pi_61921763
Goede ploeg, na CSC de beste keus wat mij betreft. Veel renners waar hij nog wat van kan leren en toch nog een beetje voor eigen kans gaan.
pi_61923348
Krijgt hij volledige ploeg in dienst voor de ardense klassiekers. En gaat hij op kop moeten rijden in de eerste 10meters omhoog in de tour
pi_61924153
Alles beter dan Astana lijkt me. Het is toch wel opvallend dat renners waar een beetje of veel controversie om hangt bij Astana wel een plekje kunnen vinden.
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:22:11 #128
67205 Colplay
How you doin??
pi_61925474
Misschien dat hij bij Astana ook een van de andere grote rondes mag rijden als kopman. Gewoon net als Gesink in de Vuelta nu kon. Gaan voor een zo hoog mogelijke klassering zonder echt iets te moeten presteren.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_61927391
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:17 schreef Ericr het volgende:
Alles beter dan Astana lijkt me. Het is toch wel opvallend dat renners waar een beetje of veel controversie om hangt bij Astana wel een plekje kunnen vinden.
Zoals? Gusev is bijvoorbeeld keihard weggetrapt terwijl hij verder niet eens geschorst is.
pi_61930941
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:22 schreef Colplay het volgende:
Misschien dat hij bij Astana ook een van de andere grote rondes mag rijden als kopman. Gewoon net als Gesink in de Vuelta nu kon. Gaan voor een zo hoog mogelijke klassering zonder echt iets te moeten presteren.
Dat denk ik niet hoor. Ten eerste zal bij Astana het seizoen in dienst staan van de tour van Armstrong. Van Dekker zou dus worden verwacht dat hij in de Tour in topvorm is. Dan is het lastig ook in de Giro of Vuelta te pieken. Daarnaast heeft Armstrong aangegeven zowel Giro als Tour te willen rijden en heeft Astana als eventuele wisselkopmannen ook nog Leipheimer, Kloden en eventueel Contador. Het lijkt me dat die de voorkeur krijgen boven Dekker wat betreft het wisselkopmanschap.

Desalniettemin lijkt Astana me na CSC inderdaad de best mogelijke ploeg voor Dekker. Het is als talent een groot voordeel bij een topploeg in het rondewerk te zitten. Je leert daar veel meer dan bij een willekeurig Italiaans ploegje, wat betreft trainingsopbouw naar, het omgaan met de pers/druk in en - laten we niet naief zijn - de medische preparatie voor een grote ronde. Bovendien: mocht Dekker over enkele jaren goed genoeg zijn voor het kopmanschap, dan is hij verzekerd van een sterke ploeg en ervaren ploegleiding.

Ik hoop dus van harte dat de geruchten waarheid blijken te zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 september 2008 @ 18:58:36 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61937623
Armstrong heeft aangegeven misschien de Giro te willen rijden................................. maar dat riep hij jaren terug ook al eens. Komt er toch niet van
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_61937868
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:17 schreef Ericr het volgende:
als er 1 ploeg is die de renners controleert is het Astana wel.. dus wat dat betreft kunnen renners waar kennelijk een luchtje aanzit het best naar Astana want dan vallen ze snel genoeg door de mand.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_61937891
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 18:58 schreef rubbereend het volgende:
Armstrong heeft aangegeven misschien de Giro te willen rijden................................. maar dat riep hij jaren terug ook al eens. Komt er toch niet van
hoe vaak heeft Lance de Tour Down Under al gereden.. zeg nooit nooit
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:32:47 #134
pi_61938380
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:10 schreef kawotski het volgende:

[..]

als er 1 ploeg is die de renners controleert is het Astana wel.. dus wat dat betreft kunnen renners waar kennelijk een luchtje aanzit het best naar Astana want dan vallen ze snel genoeg door de mand.
Die "controles" worden niet uitgevoerd door een officieel lab en zeggen helemaal niks. Maar dan ook echt helemaal niks ...
pi_61940053
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Maar dan ook echt helemaal niks ...
vandaar dat ze tijdens de Giro, Tour en Vuelta allemaal gruwelijk door de mand zijn gevallen..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 september 2008 @ 21:50:07 #136
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61941769
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:11 schreef kawotski het volgende:

[..]

hoe vaak heeft Lance de Tour Down Under al gereden.. zeg nooit nooit
dat is puur uit voorbereiding natuurlijk.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:02:28 #137
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_61942119
Het zou voor Dekker helemaal niet verkeerd zijn om nog een jaar of twee onder de vleugels van andere kopmannen te fungeren. Hij is pas 25 en kan nog een hoop leren. Hij heeft nog zoveel potentie. Mensen moeten zich pas druk gaan maken over zijn tourdeelnames en kopmanschappen als hij op z'n 29e/30e nog steeds dezelfde positie in een ploeg heeft. Knechten voor Contador of Armstrong is nou niet bepaald een straf. Zeker niet als je waarschijnlijk als je de laatste man voor ze gaat zijn.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:04:36 #138
pi_61942178
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:42 schreef kawotski het volgende:

[..]

vandaar dat ze tijdens de Giro, Tour en Vuelta allemaal gruwelijk door de mand zijn gevallen..
Ik bedoel dat het niks zegt tov ons , het publiek. Het zal wel iets zeggen tegenover de ploegleiding , vooral of een renner al dan niet betrapt kan worden als ze hem inzetten allicht ...
pi_61942260
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik bedoel dat het niks zegt tov ons , het publiek. Het zal wel iets zeggen tegenover de ploegleiding , vooral of een renner al dan niet betrapt kan worden als ze hem inzetten allicht ...
Je kunt dergelijke programma's idd op twee manieren interpreteren, ofwel zijn ze serieus in hun begeleiding en willen ze doping uitbannen ofwel zijn ze serieus in hun begeleiding en doen ze alles om een zo hoog mogelijk niveau te halen en te verzekeren dat ze niet gepakt worden.

Iig zijn ze serieus bezig
pi_61947806
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:42 schreef kawotski het volgende:

[..]

Tijdens de laatste tour van Astana vielen ze inderdaad compleet door de mand. Dat er in de Vuelta en Giro minder goed gecontroleerd wordt lijkt mij wel bekend.
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 08:39:18 #141
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61947834
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 08:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tijdens de laatste tour van Astana vielen ze inderdaad compleet door de mand. Dat er in de Vuelta en Giro minder goed gecontroleerd wordt lijkt mij wel bekend.
Neem aan dat Bruyneel dat wel goed weet te ontduiken regelen
Room 23
pi_61947854
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 08:39 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Neem aan dat Bruyneel dat wel goed weet te ontduiken regelen
Dat hebben ze slim gedaan inderdaad. Als je dopingsmaskering faalt moet je een betere expert inhuren.
pi_61948013
quote:
Thomas Dekker bijna rond met Silence-Lotto

Thomas Dekker is zo goed als rond met de Belgische ProTourploeg Silence-Lotto. De net 24-jarige Nederlander krijgt bij het team van Marc Coucke & Marc Sergeant een tweejaarscontract aangeboden. Verwacht wordt dat dit WK-weekend de laatste details rond de overgang van het Nederlandse toptalent en 'enfant terrible' worden afgerond.
Bij Silence-Lotto krijgt Thomas Dekker wat hij wou om zijn carrière een nieuwe schwung te geven. Hij kan uitgespeeld worden in de rittenkoersen van één week en in de Ardense klassiekers. Daarmee dreigt Silence-Lotto alweer hard uit te halen op de transfermarkt. Het team van underdogs is in geen tijd een grote speler geworden.

Dekker is meteen ook de laatste toptransfer van Silence-Lotto die met de aanwerving van Philippe Gilbert, de Brit Charles Wegelius, de Duitser Sebastian Lang en de Oostenrijker Bernhard Kohl doelgericht en hoog inkocht. Midden augustus werd in onderling overleg het lopende contract tussen Dekker en zijn moederploeg Rabobank verbroken. Dit voorjaar was hij nog vijfde in de Amstel Gold Race en zesde in Luik-Bastenaken-Luik en derde in de Ronde van het Baskenland. (hc)
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 09:33:54 #144
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61948038
Vind het niet echt een ploeg voor Dekker eigenlijk...
Room 23
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:04:43 #145
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61948183
Hm, Evans, Kohl en Dekkker samen in de Tour....
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:03:02 #146
67640 SaintOfKillers
pi_61948695
Moet hij iig. niet meer voor die suffe Rus rijden, maar voor een suffe Australiër.
pi_61948801
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Moet hij iig. niet meer voor die suffe Rus rijden, maar voor een suffe Australiër.
Een hele vooruitgang idd
* Wombcat vindt Evans toch een stukkie suffer dan Menchov, want de interviews van Menchov zijn iig nog leuk om te zien, no.
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 11:20:46 #148
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61948934
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als hij dan toch moet knechten in de grote rondes, had ik hem liever bij een echte klimmer in de ploeg gezien en daar versta ik die debiele Aussie niet onder
Room 23
pi_61948948
Zou best een goede ploeg voor hem zijn.
Ach, hij moet bij elke ploeg wel voor íemand rijden in de Tour, of dat nou een suf persoon is of niet..

Onze zorgen dat hij misschien helemaal geen ploeg zou vinden blijken iig ongegrond
pi_61949071
Zal hij kunnen accepteren dat Evans en Kohl boven hem komen in de pikorde?
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:44:19 #151
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_61949228
Ik ben beneigd te denken dat hij wel wil knechten in de tour als ze hem uitspelen als kopman in de Ardennen. Maar wat zou Gilbert daarvan vinden..

We zien wel wat hij ervan bakt.
Tranquillo
pi_61949388
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:44 schreef icebliss het volgende:
Ik ben beneigd te denken dat hij wel wil knechten in de tour als ze hem uitspelen als kopman in de Ardennen. Maar wat zou Gilbert daarvan vinden..

We zien wel wat hij ervan bakt.
Gilbert heeft in de Ardense klassiekers een stuk minder gepresteerd dan Dekker. Gilberts liefde licht bij de kasseiklassiekers en is daardoor niet in staat om daarna nog een rol te spelen in de heuvelklassiekers. Dus dat ziet er wel goed uit voor TD.
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:04:18 #153
67640 SaintOfKillers
pi_61949474
Tenzij ze bij Silence voor volgend jaar beslissen om Van Avermaet (en Hoste) de mannen voor de Vlaamse wedstrijden te maken en Gilbert meer voor de Ardennen.
pi_61949554
Volgens Dekker zelf is dat knechten sowieso een non-issue. Als je de beste bent rijdt iedereen gewoon voor jou, en ik heb er wel vertrouwen in dat Dekker de beste van dat team is in de heuvelklassiekers.
pi_61949633
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:31 schreef Leatherface het volgende:
Zal hij kunnen accepteren dat Evans en Kohl boven hem komen in de pikorde?
Evans is duidelijk, maar Kohl weet ik niet. Grote kans dat het een eendagsvlieg in de Tour is.
pi_61950065
Silence, heldenploeg wordt dat. Met antiheld Evans als kopman
pi_61950290
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:17 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Evans is duidelijk, maar Kohl weet ik niet. Grote kans dat het een eendagsvlieg in de Tour is.
Wat betreft Kohl heb ik ook mijn twijfels.

Ik vind Dekker meer passen bij een zuid-Europese ploeg, maar we zullen zien. Het belangrijkste is dat Dekker zich weer herpakt en goed gaat trainen voor komend seizoen. Wel een slimme zet van Silence, het geeft veel publiciteit in de Nederland.
pi_61950727
Trouwens, als hij bij Silence gaat rijden hebben ze daar echt een zooi topaankopen gedaan. Echte versterkingen. Kunnen ze bij Rabo wat van leren.
pi_61950783
Vanavond persconferentie TD in Varese
27-09-2008

VARESE - Deze avond houd Thomas Dekker een persconferentie in Varese, waarin hij bekend zal maken voor welke ploeg hij zal uitkomen in 2009.

Van zijn website tdmagazine
pi_61950927
In ieder geval wel een ploeg die de klassiekers serieus neemt maar voor de Tour zal Dekker genoegen moeten nemen met een dienende rol voor Evans die volgend jaar 4de of 5de wordt.
pi_61951146
Wel een ploeg die geen initiatief neemt, er valt dus weinig te knechten normaal gesproken. Dekker moet zo lang mogelijk de volger volgen..
pi_61951452
Lotto dus.
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:41:16 #163
67640 SaintOfKillers
pi_61951492
Hij komt dus in de plaats van Popovych die weg moet of hij wordt iig. betaald met het geld dat dit seizoen voor Popo was.
pi_61951532
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij komt dus in de plaats van Popovych die weg moet of hij wordt iig. betaald met het geld dat dit seizoen voor Popo was.
Popo weg bij Silence? Had ik niet gdacht. Ik dacht dat ze nu gewoon 3 knechten in de bergen voor Evans hadden geregeld.
pi_61951634
Jurgen Vdb zal ook wel de Tour gaan rijden.
Kohl, Dekker, JVDB ipv. Popovych, McEwen en Vansevenant..
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:57:09 #166
67640 SaintOfKillers
pi_61951705
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:43 schreef Sjiznit het volgende:
Popo weg bij Silence? Had ik niet gdacht. Ik dacht dat ze nu gewoon 3 knechten in de bergen voor Evans hadden geregeld.
Die werd enkel en alleen aangetrokken voor de Tour, mocht verder min of meer doen wat hij wilde, maar moest zorgen dat hij er zeker stond in de Tour. Dat werd 2 keer niets. Vrij logisch gevolg eigenlijk.
pi_61951727
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:

Die werd enkel en alleen aangetrokken voor de Tour, mocht verder min of meer doen wat hij wilde, maar moest zorgen dat hij er zeker stond in de Tour. Dat werd 2 keer niets. Vrij logisch gevolg eigenlijk.
Klopt, maar wist neit dattie er al uitgegooid was.
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:51 schreef DutchSL het volgende:
Jurgen Vdb zal ook wel de Tour gaan rijden.
Kohl, Dekker, JVDB ipv. Popovych, McEwen en Vansevenant..
McEwen niet meer. Die fietst volgend jaar bij Katushya
pi_61951777
Vandaar de afkorting ipv.
pi_61951859
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:03 schreef DutchSL het volgende:
Vandaar de afkorting ipv.
hmm, ik verkeerd gekezen Ik had bedacht dat het ipv alleen op popo sloeg
pi_61952096
Mooi dat ie een ploeg op niveau heeft gevonden!

Vort, en nu weer trainen Thomas!
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:43:18 #171
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61952265
Sebastiaan lang ging toch ool naar Silance-L. ?
Goeie reorganisatie daar. Als Dekker maar oppast niet over het hondje van Evans heen te rijden.
pi_61953027
Kopmannen, knechten, ach.. als Dekker de beste is dan rijden ze wel voor hem.. Ik vind het wel een mooie ploeg voor hem..
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:49:27 #173
pi_61953417
Hij zal wel voor Cadell mogen rijden. Anders blowt die zijn fucking head eraf ...
pi_61953461
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:31 schreef Cootz het volgende:
Kopmannen, knechten, ach.. als Dekker de beste is dan rijden ze wel voor hem.. Ik vind het wel een mooie ploeg voor hem..
Eens.
pi_61955442
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:42 schreef Sjiznit het volgende:
Trouwens, als hij bij Silence gaat rijden hebben ze daar echt een zooi topaankopen gedaan. Echte versterkingen. Kunnen ze bij Rabo wat van leren.
Bij het sportforum in Langs de Lijn hadden ze het erover dat de Rabo Contador moet contracteren
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_61955551
quote:
Thomas Dekker naar Silence-Lotto
Thomas Dekker zet zijn loopbaan voort
bij Silence-Lotto.De renner,die na zijn
breuk met de Rabobank transfervrij was,
tekende zaterdag in Milaan een contract
bij de Belgische wielerploeg.

Vorige maand werd de verbintenis van de
24-jarige Dekker met de Rabobank,waar
hij in 2002 als junior binnenkwam,na
een vertrouwensbreuk ontbonden.

Met het komst van ronderenner Dekker
lijkt Silenco-Lotto volgend jaar in de
Tour serieus tegenstand te kunnen gaan
bieden aan Astana (Contador/Armstrong).
De formatie van kopman Cadel Evans had
zich voor 2009 al versterkt met klimmer
Bernhard Kohl,hardrijder Sebastian Lang
en allrounder Philippe Gilbert.
Bron: NOS
pi_61955566
Ach, Contador heeft een tijdje terug nog aangeklopt bij de Rabo maar toen moesten ze niets van hem hebben. Weet iemand al iets van die persconferentie die nu aan de gang is?
pi_61955672
Ah hij heeft het bevestigd:

"Thomas Dekker voor twee seizoenen naar Silence-Lotto VARESE - Thomas Dekker rijdt de volgende twee seizoenen in dienst van Silence-Lotto. Dit heeft hij op een persconferentie in Varese aan de wereld kundig gemaakt. " op zijn eigen site.
pi_61955696
Lotto is niet gek .
pi_61962487
Lekker ploegje voor de TTT krijgt Silence zo ook
pi_61962947
Jaaa, goede keuze.
That's all folks!
  zondag 28 september 2008 @ 11:38:16 #182
67640 SaintOfKillers
pi_61966646
Elijzen gaat trouwens mee met Dekker.
  † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 11:48:00 #183
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61966806
Fantastisch dat de ploegleider zelfs de leeftijd van Thomas al weet. "Hij is net 23 geworden"
Room 23
  zondag 28 september 2008 @ 12:34:15 #184
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61967616
pi_61967665
Goed voor die jongen dat hij zich weer op de toekomst kan gaan richten.
pi_61968038
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:05 schreef dndiek het volgende:
ik vind het wel een renner voor Lotto
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_61969173
Goeie keuze lijkt me. Hij krijgt toch nergens het kopmanschap in een grote ronde.
Gilbert zal in de Ardennenklassiekers toch minder dan heb zijn en wel voor hem kunnen knechten

In de kortere rondes kan hij ook mooi z'n gang gaan.
pi_61976410
Hij zal het ongetwijfeld beter gaan doen Popo iig .
  zondag 28 september 2008 @ 18:58:10 #189
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61976720
http://player.nos.nl/inde(...)3160/category/sport/

Gaat helaas in België wonen. Maarja, dat doen alle nederlandse renners. En als ze in het zwarte gat belanden komen ze weer terug
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61986367
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Elijzen gaat trouwens mee met Dekker.
Dat zullen dan de extra voorwaarden geweest zijn waar hij bij Holland Sport over sprak.
pi_61986536
Zou maar oppassen, straks word meneertje boos als hij voor Evans moet rijden in de tour
pi_62017392
tvp
pi_62022636
pi_62022727
Krijgt dat krantje nog de aandacht die ie niet verdient...
pi_62022746
Lijkt me sterk overigens dat het daadwerkelijk Dekker is. Die naam staat al jaren op die lijst. Die lijst stamt uit 2003 toch? Was Thomas toen niet eerstejaars belofterenner...?
pi_62022773
quote:
quote:
De krant zegt te beschikken over een lijst van vijftig renners die klant zouden zijn geweest bij de omstreden Spaanse gynaecoloog. De codenaam van Dekker is volgens de Süddeutsche Zeitung Classico Mano, Spaans voor klassiekerspecialist.
Wat een crap, in de tijd van het opstellen van die lijst was Dekker niet eens een klassiekerspecialist, Echt een kutkrant die Suddeutsche Zeitung met die constante stroom van onzinnige berichten.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:36:22 #197
67640 SaintOfKillers
pi_62025495
Erik Dekker zou veel geloofwaardiger zijn, sowieso met zijn doorbraak op zijn 30e, dat was een textbook-dopingvoorbeeld.
pi_62025533
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Erik Dekker zou veel geloofwaardiger zijn, sowieso met zijn doorbraak op zijn 30e, dat was een textbook-dopingvoorbeeld.
Absoluut. Erik Dekker is veel logischer.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:54:44 #199
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62025952
Wtf, Classico Mano was toch al bekend? Werd toch gelinkt aan Bartoli?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_62026896
volgens Zapatero (ofwel Scarponi) was Classico Mano een Spanjool. dus kan dekker dat niet zijn. Blijven over als je naar de spanjaarden kijkt Freire, Flecha en dat was het dan wel van de klassiekerspecialisten.

In hoeverre ja Scarponi moet geloven natuurlijk. Bartoli lijkt me ook stug bij CSC toen was die niet vooruit te branden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')