Volgens mij maakten ze maar weinig push-ups, want anders had die voice over wel het aantal vermeld....quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:19 schreef Gert het volgende:
Hij heeft wél gewonnen met de push-ups, dus misschien heeft-ie helemaal geen mes nodig en regelt hij alles met de blote vuisten.![]()
Vanavond 20.40 uur. Nederland 3.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:27 schreef Suikeroom het volgende:
free kempi!
*Kick*quote:
zoishet.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:03 schreef zoalshetis het volgende:
nee ik denk het niet. hij is obstinaat, haantje, gniepig, jaloers en bij vlagen imbeciel. maar iemand neersteken? misschien alleen als ie heel erg veel gezopen heeft. iets wat hij verstandigerwijs niet doet.
Mooi... Een Brain danquote:Op woensdag 24 september 2008 20:03 schreef zoalshetis het volgende:
nee ik denk het niet. hij is obstinaat, haantje, gniepig, jaloers en bij vlagen imbeciel. maar iemand neersteken? misschien alleen als ie heel erg veel gezopen heeft. iets wat hij verstandigerwijs niet doet.
Da's dus zonder een mes.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:39 schreef tong80 het volgende:
Hij zei vanavond zoiets als :
'In de buitenwerereld had ik allebei je ogen dicht geslagen.'
Tis een griezelige kutbak ..quote:Op woensdag 24 september 2008 20:47 schreef Shoombak het volgende:
Die gast heeft zoveel loverboytrekjes dat het een beetje eng wordt.
Oh, nee, maar dan is het goedquote:Op woensdag 24 september 2008 21:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis een skattie![]()
nee hij rukt gewoon je kop eraf meer niet
Wordt nog wel een Karel van der Graafje.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:35 schreef zoalshetis het volgende:
hij doet morgen wel een leuk 'van der slootje'.
nou ook weer niet gaan doen of hij heilig verklaard is.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:03 schreef J_Velsink het volgende:
hahaha nou ik heb bij ribas in de klas gezeten op het ID College in Zoetermeer en ik kan je vertellen dat als er één iemand op de wereld is die niet in staat is om iemand aan het mes te rijgen dan zal dat Ribas wel zijn.
Er is een Godquote:Op donderdag 25 september 2008 09:03 schreef J_Velsink het volgende:
hahaha nou ik heb bij ribas in de klas gezeten op het ID College in Zoetermeer en ik kan je vertellen dat als er één iemand op de wereld is die niet in staat is om iemand aan het mes te rijgen dan zal dat Ribas wel zijn.
IK ZWEER ET JEquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:38 schreef J_Velsink het volgende:
Ach ja zijn karakter is nogal vaag, wat in de tekst staat dat vrouwen hun plaats moeten weten dat past precies bij hem.
Hij kon nogal denigrerend praten over vrouwen en wat me daaraan nog het meest irriteerde waren zijn praatjes.
Als hij een opmerking maakte en ik haalde daadwerkelijk dat meisje erbij dan was hij ineens stil en dan had ik het gedaan volgens hem.
Laat ik wel voorop stellen dat dit 4/5 jaar terug is en ik niet weet hoe hij nu is.
en jij praat natuurlijk altijd vol respect enzo over alle vrouwenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:38 schreef J_Velsink het volgende:
Ach ja zijn karakter is nogal vaag, wat in de tekst staat dat vrouwen hun plaats moeten weten dat past precies bij hem.
Hij kon nogal denigrerend praten over vrouwen en wat me daaraan nog het meest irriteerde waren zijn praatjes.
Als hij een opmerking maakte en ik haalde daadwerkelijk dat meisje erbij dan was hij ineens stil en dan had ik het gedaan volgens hem.
Laat ik wel voorop stellen dat dit 4/5 jaar terug is en ik niet weet hoe hij nu is.
hij loopt alsof hij vaak anaal genomen is.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:37 schreef Komakie het volgende:
;')
Grote bek, maar verder kan en doet hij nix...
Wat heeft die gat eigenlijk voor opleiding en werk? Hij loopt erbij alsof hij ik-weet-niet-wat is.
Dus als jij bij Marco en Darco had gestaan en je had hun gesprek kunnen horen toen zequote:Op maandag 29 september 2008 23:48 schreef J_Velsink het volgende:
nee ik ben geen heilige laat dat duidelijk zijn, maar er wordt naar mijn mening gevraagd en zo kwam Ribas over op mij.
Waarschijnlijk was dat moment dat die dames de zaak liepen af te luisteren allemaal maar show, want op die afstand konden de dames die mannen helemaal niet horen, waarschijnlijk heeft de regie hun gewoon verteld, dat ze daar zogenaamd moesten gaan afluisteren voor het cameramoment, waarna de regie hun later zou vertellen wat er was gezegd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vind Marco en Darco trouwens net een paar domme pubers zoals ze praten
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat moment dat die dames de zaak liepen af te luisteren allemaal maar show, want op die afstand konden de dames die mannen helemaal niet horen, waarschijnlijk heeft de regie hun gewoon verteld, dat ze daar zogenaamd moesten gaan afluisteren voor het cameramoment, waarna de regie hun later zou vertellen wat er was gezegd.
Nou dan heb je zeker geen streams gekeken tijdens DGK, anders zeg je dit nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:51 schreef F.M.D. het volgende:
Hij is nog erger dan Brian
Hij is in ieder geval niet erger dan Huub.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou dan heb je zeker geen streams gekeken tijdens DGK, anders zeg je dit niet
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:32 schreef bloodymary het volgende:
Vooralsnog is het alleen nog bij woorden gebleven. Wel hele foute woorden, maar dat is dan wel weer lachwekkend.
Behalve kutkind. Kutkind mag van de wegpieperaars.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:30 schreef zoalshetis het volgende:
als ribas en zijn oerdomme traileraanhanger praten hoor je eigenlijk alleen maar gepiep van de woorden die worden geweerd.
ja. dat is dan inderdaad het enige dat je wel hoort.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Behalve kutkind. Kutkind mag van de wegpieperaars.
Yasmin daarentegen, die kan hem wel sláánquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:17 schreef Sug4r het volgende:
Ribas heeft wel een hele grote mond, maar een heel klein hartje. Ik weet haast wel zeker dat hij Yasmin nooit iets zou aandoen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Yasmin daarentegen, die kan hem wel sláán
of dat iemand hem een lesje leert. dat kan ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:54 schreef sander89 het volgende:
Komt nog is een dag dat die iemand op zijn muil slaat.![]()
Wat een figuur is die ook![]()
![]()
voor zover ze gecultiveerd zijn en het gewoon eerder regel is dan uitzondering.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel opvallend dat er bij die realitysoaps altijd een stereotype asociale, agressieve en ongeëmancipeerde allochtoon opgevoerd moet worden. We hebben er in de loop der jaren al heel wat voorbij zien fietsen: Seki, Semih, Brian, enz. en nou deze Ribas dus weer.
Worden zo geen vooroordelen gecultiveerd vraag ik me wel 'ns af..
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel opvallend dat er bij die realitysoaps altijd een stereotype asociale, agressieve en ongeëmancipeerde allochtoon opgevoerd moet worden. We hebben er in de loop der jaren al heel wat voorbij zien fietsen: Seki, Semih, Brian, enz. en nou deze Ribas dus weer.
Worden zo geen vooroordelen gecultiveerd vraag ik me wel 'ns af..
welnee..........quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:52 schreef djenneke het volgende:
Nou Tong80, dat denk ik niet. Ik denk wel dat hij goed in staat is om zijn vrouw het ziekenhuis in te meppen, als ze niet goed genoeg "haar plaats" kent.
kleine marco? oh wacht, je wil niet "die neger" zeggenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:14 schreef Gert het volgende:
De kleine Marco had hem zo tegen de grond, dus RIbas heeft wel een mes nodig ja.
als hij niet steekt zal hij nog steeds in de analen gaan als 'de stotteraar'.quote:
precies !quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:17 schreef Marrije het volgende:
Vanavond zagen we de poging om een achterlijke aan een stoelpoot te rijgen. Maar dat telt niet.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
de enige die ribas nu nog echt leuk vindt zijn flapooraddepten. wat een trailervolk zeg!
ik vind het een beetje zwak van je om er het woord genacllochtoon bij te halen,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
even alle lovergirls van ribas terzijde.
hij ontpopt zich wel als een psychoot als hij boos wordt. en een lafaard die een handdoek in de ring gooit omdat hij niet sterk genoeg is, en dan de tegenstander gaat aanklagen.
hij ontpopt zich ook een beetje als loverboys. glimlachen en lief doen tot ie ineens al je tijd, geld en kutje heeft genomen.
ergo: hij is zeker in staat om een mes te pakken en je in rob cruise-achtige psychotica aan zijn mes te rijgen. of hij moet wel heel gevoelig zijn voor de regie en zijn cultuur verkopen door een briljant acteur te zijn.
ik kreeg niet het gevoel dat zelfs trailerpark yasmin nog bij hem wil zijn, eng zo'n nieuwe genallochtoon.
ik ookquote:Op maandag 3 november 2008 05:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Maar goed het is wel duidelijk dat je niet dol bent op Ribas
ik wel
maar je geniet welquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:17 schreef Noelle06 het volgende:
Ribas, een ouderwets geval .
Een vrouw moet onder hem staan en zoals hij yasmin behandeld.
Gescript , marco een duw geven in het zwembad, vindt hem echt een lafaard ten top .
Zelfs Danny verspreekt zich in zijn exit-interview: "toen Marco in het water sprong, eh... werd geduwd"quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
als die duw gescript was, wist darco er ook vandie had zijn zender alvast afgedaan dus......
quote:Op zondag 9 november 2008 16:07 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Zelfs Danny verspreekt zich in zijn exit-interview: "toen Marco in het water sprong, eh... werd geduwd"
Dat weet ik zo net nog niet hoor, de laatste keer toen het escaleerde tussen Darco en Ribas, stond Darco zo idioot te hijgen (leek wel hyperventileren van angst)quote:Op zondag 9 november 2008 16:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
als het écht was geweest hadden we nog wel een matpartij achteraf gezien tussen Darco en Ribas,
want Darco laat zich echt niet zomaar het zwembad in duwen om er daarna nooit meer iets over te
zeggen......
quote:Op zondag 9 november 2008 16:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij een man denk ik wel dat hij dat nodig heeft. Is echt zo'n type die het niet met blote handen af kan.
Al meerdere keren heeft hij een slaande beweging naar Yasmine gemaakt. Zeker als hij zijn zin niet krijgt.
Verbaal is hij ook superzwak en zoekt het dan in fysiek geweld.
Hij probeert continue zijn labiele verstand kracht bij te zetten door scheldwoorden te gebruiken en Yasmine denigrerend te behandelen.
En ook andere (vooral sterke nieuwe bewoners) probeert hij met "stoere" taal denigrerend te behandelen.
Echt een type die het IRL niet zal schuwen om een wapen tegen zijn zwakke labiele karakter te gebruiken.
Je mag niet iedereen over één kam scheren, maar hij lijkt qua karakter (zoals hij wordt neergezet) 100% op mijn buurman.quote:Op zondag 9 november 2008 16:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou klets je echt uit je nek hoor........
En wat doe jij dan?quote:Op zondag 9 november 2008 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je mag niet iedereen over één kam scheren, maar hij lijkt qua karakter (zoals hij wordt neergezet) 100% op mijn buurman.
En die trekt ook met gemak een mes, als hij zijn zin niet krijgt. En gebrukt ook te pas en te onpas schuttingtaal als hij zijn zin niet krijgt.
Dat zit waarschijnlijk in hun cultuur.
als je zegt dat zit waarschijnlijk in hun cultuur dan doe je eigenlijk al precies was ze je zegt dat je eigenlijk nietquote:Op zondag 9 november 2008 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag niet iedereen over één kam scheren, maar hij lijkt qua karakter (zoals hij wordt neergezet) 100% op mijn buurman.
En die trekt ook met gemak een mes, als hij zijn zin niet krijgt. En gebrukt ook te pas en te onpas schuttingtaal als hij zijn zin niet krijgt.
Dat zit waarschijnlijk in hun cultuur.
Je hebt een verschil tussen schuttingtaal gebruiken en schuttingtaal gebruiken.quote:Op zondag 9 november 2008 16:31 schreef Mikaro het volgende:
[..]
En wat doe jij dan?![]()
Plus dat schuttingtaal gebruiken nou niet echt cultuur gebonden is, en ik kom uit Den Haag dus ik kan het weten
Ik zou dat met alle plezier van de wereld doen. Maar dat soort lui zullen mijn respect nooit krijgen.quote:Op zondag 9 november 2008 16:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als je zegt dat zit waarschijnlijk in hun cultuur dan doe je eigenlijk al precies was ze je zegt dat je eigenlijk niet
mag doen........ namelijk iedereen van ''die'' cultuur over één kam scheren....
Ik denk écht voor geen moment dat Ribas een mes zou trekken en dat meen ik serieus.
Zijn taalgebruik mag inderdaad wel wat bijgeschaaft worden, maar er zitten en zaten er meer
die constant Hoer, Kanker enz. gebruiken als normale woorden, ook In DGK zag je dat al,
en Huub was daar ook meester in en dat is volgens mij toch écht een Nederlander.
Vechtpartijen, scheldpartijen en erger heb je ook tussen amsterdammers, rotterdammers, hagenezen
en wie weet vliegen de boertjes in Friesland elkaar ook weleens in de haren......
nee sorry ik denk echt dat je zo een hekel hebt aan je buren dat je dit op Ribas projecteerd
dit had je al vanaf de eerste uitzending...... en ook de vergelijking met je buurman in al verschillende
keren voorbij gekomen in je redenatie,
misschien helpt het als je hem gewoon eens als MENS gaat bekijken ........
Tja dan zijn we het gewoon niet eens met elkaar...... niets aan te doen......quote:Op zondag 9 november 2008 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou dat met alle plezier van de wereld doen. Maar dat soort lui zullen mijn respect nooit krijgen.
En als je al mijn posts goed hebt gelezen, heb je ook gelezen, dat ik heel leuk contact heb met andere allochtone buren, van allerlei afkomsten.
En het is gewoon een landelijk feit (volg de media maar) dat er een bepaalde groep is, die denkt boven de wet te staan en dat kracht bijzetten met hun agressie.
Dus om terug te komen op de TT. Ik acht Ribas in staat uit onmacht naar een wapen te grijpen.
En dat is alleen maar een goed iets.quote:Op zondag 9 november 2008 16:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Tja dan zijn we het gewoon niet eens met elkaar...... niets aan te doen......
wichiequote:Op zondag 9 november 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt een verschil tussen schuttingtaal gebruiken en schuttingtaal gebruiken.
Die Ribas doet het alleen om iemand onderuit te halen. Een Hagenees (Hagenaar) gebruikt het zelfs om iemand een koosnaampje te geven
Waar in heel Nederland "wicht" een denigrerend woord is voor een vrouwelijk iemand, is het in Groningen weer een koosnaampje.
Het ligt er alleen aan op welke intonatie je zoiets uitspreekt.
hyperventilerlen van angst?????quote:Op zondag 9 november 2008 16:17 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet hoor, de laatste keer toen het escaleerde tussen Darco en Ribas, stond Darco zo idioot te hijgen (leek wel hyperventileren van angst)na dat ene duwtje, dat ik denk dat hij niet echt iets terug durft te doen....
Waarschijnlijk is het ontgaan, dat Darco wél zelfbeheersing heeft. En Ribas dat totaal niet heeft.quote:Op zondag 9 november 2008 19:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
hyperventilerlen van angst?????![]()
![]()
Hoe kijk jij?
Anders dan jij, zo te zienquote:Op zondag 9 november 2008 19:44 schreef ThunderBitch het volgende:
hyperventilerlen van angst?????![]()
![]()
Hoe kijk jij?
Je mag daarbij dat zwembadincidentje niet betrekken LS, heb nog nare vlekken onder mijn beeldscherm, zo droop het script er van afquote:Op zondag 9 november 2008 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het ontgaan, dat Darco wél zelfbeheersing heeft. En Ribas dat totaal niet heeft.
Ik moet zeggen dat ze het dan goed gespeeld hebben. Marco stond met zijn handen in zijn zakken en zag hem echt niet aankomen. Ik weet niets van audio, dus daar ga ik me niet over uitlaten.quote:Op zondag 9 november 2008 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je mag daarbij dat zwembadincidentje niet betrekken LS, heb nog nare vlekken onder mijn beeldscherm, zo droop het script er van af![]()
Weet het wel zeker.quote:
Kijk en daarom wil ik zo graag streams zonder SL....quote:Op zondag 30 november 2008 07:35 schreef RibasCBML het volgende:
hahhaha jonges COME ON....ik zou nooit een mes trekken doe normaal hahhahaha wat denken jullie wel niet van mij..ik heb geen strafblad niks ben zelfs nooit in aanraking gekomen met de politie.
...... ik heb in een andere topic een hele levensverhaal getypt als jullie willen kunnen jullie die even lezen [Bewoners] Koning Ribas deel 3
ow ja en mensen ALLES IS ECHT niks is gespeeld of wat dan ook begrijp best dat julllie dat af en toe denken maar dat is echt ech echt niet zo ....(ik stotter zelfs als ik type) haha . zwembad incident liep beetje uit de hand daarom hebben jullie daar niks van gezien...
groetjes Ribas
Bedoel je daarmee het incident dat je vroeg aan Marco of hij even buiten wilde komen om met hem te praten, hem toen in het water duwde, en daarna snel naar binnen liep?quote:Op zondag 30 november 2008 07:35 schreef RibasCBML het volgende:
hahhaha jonges COME ON....ik zou nooit een mes trekken doe normaal hahhahaha wat denken jullie wel niet van mij..ik heb geen strafblad niks ben zelfs nooit in aanraking gekomen met de politie.
...... ik heb in een andere topic een hele levensverhaal getypt als jullie willen kunnen jullie die even lezen [Bewoners] Koning Ribas deel 3
ow ja en mensen ALLES IS ECHT niks is gespeeld of wat dan ook begrijp best dat julllie dat af en toe denken maar dat is echt ech echt niet zo ....(ik stotter zelfs als ik type) haha . zwembad incident liep beetje uit de hand daarom hebben jullie daar niks van gezien...
groetjes Ribas
misschien 'scoor' je nu op fok! wel een labiel chickie omaatje met deze 'gefundeerde' vrouwvriendelijke analyse, gedragsdeskundigequote:Op zondag 9 november 2008 16:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij een man denk ik wel dat hij dat nodig heeft. Is echt zo'n type die het niet met blote handen af kan.
Al meerdere keren heeft hij een slaande beweging naar Yasmine gemaakt. Zeker als hij zijn zin niet krijgt.
Verbaal is hij ook superzwak en zoekt het dan in fysiek geweld.
Hij probeert continue zijn labiele verstand kracht bij te zetten door scheldwoorden te gebruiken en Yasmine denigrerend te behandelen.
En ook andere (vooral sterke nieuwe bewoners) probeert hij met "stoere" taal denigrerend te behandelen.
Echt een type die het IRL niet zal schuwen om een wapen tegen zijn zwakke labiele karakter te gebruiken.
Riebquote:Op maandag 1 december 2008 06:06 schreef RibasCBML het volgende:
ik liep snel naar binnen omdat ik niet het water in wou hahhahaha .....verwarming van de zwembad stond niet aan en geloof me dan is het echt koud in het water hoor![]()
.....
en fan het eerste uur ben ik ook zeer zeer zeer dankbaar..
PM even als je dat wilt fan van het eerste uur...
en ik ben zoizo geen loverboy come on guys dat soort mensen zijn echt freaky mensen...
zij verwoesten vrouwen hun leven en indirect zelfs hun families ...ik heb gewoon nog contact met iedereen van CBML behalve BO en Lise ......(not my kind of person) .
hoe je het wend of keert ik zou liever uitgescholden worden als vrouw zijnde dan zo bedrogen te worden als kelly ...dat is hoe ik erover denk hoor...
ik heb Yasmin nooit het gevoel gegeven dat ik haar ooit in zou ruilen...ook zou ik Yasmin nooit bedriegen met een andere vrouw ofzo.....ik zou het niet eens durvenje hebt gezien wat ze deed toen zij dat dion een lekkere kont had hahhaha DAMN..ik voel hem nog steeds
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb ook gelezen dat iemand iets zij over de push ups die we deden.....
hett leuke van die opdracht is dat ik thuis elke fucking dag minimaal 100x opdruk...
en dan komt ineens die opdracht in me schoot geworpen..ik wist toen meteen dat ik die zou winnen..
dus diegene die dat zei...we waren volgens mij bij iets van 30 toen marco viel......en dat is best goed voor persoon die normaal nooit opdrukt hoor, ik kon met gemakt nog langer door gaan maar had het niet verwacht van hem dat hij 30 zou halen...en je moest trouwens ook elke keer 2 seconden wachten voordat je weer omlaag ging ....dus dat maakte het ook extra zwaar..
ok weer een verhaal uit de wereld geholpen
see you peeps
quote:Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef Lonneke81 het volgende:
Geef mij tienduizend keer een Ribas, boven een 1malige Mafco & Mafco. eerlijk duurt het langst,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |