Nou dan heb je zeker geen streams gekeken tijdens DGK, anders zeg je dit nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:51 schreef F.M.D. het volgende:
Hij is nog erger dan Brian
Hij is in ieder geval niet erger dan Huub.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou dan heb je zeker geen streams gekeken tijdens DGK, anders zeg je dit niet
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:32 schreef bloodymary het volgende:
Vooralsnog is het alleen nog bij woorden gebleven. Wel hele foute woorden, maar dat is dan wel weer lachwekkend.
Behalve kutkind. Kutkind mag van de wegpieperaars.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:30 schreef zoalshetis het volgende:
als ribas en zijn oerdomme traileraanhanger praten hoor je eigenlijk alleen maar gepiep van de woorden die worden geweerd.
ja. dat is dan inderdaad het enige dat je wel hoort.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Behalve kutkind. Kutkind mag van de wegpieperaars.
Yasmin daarentegen, die kan hem wel sláánquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:17 schreef Sug4r het volgende:
Ribas heeft wel een hele grote mond, maar een heel klein hartje. Ik weet haast wel zeker dat hij Yasmin nooit iets zou aandoen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Yasmin daarentegen, die kan hem wel sláán
of dat iemand hem een lesje leert. dat kan ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:54 schreef sander89 het volgende:
Komt nog is een dag dat die iemand op zijn muil slaat.![]()
Wat een figuur is die ook![]()
![]()
voor zover ze gecultiveerd zijn en het gewoon eerder regel is dan uitzondering.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel opvallend dat er bij die realitysoaps altijd een stereotype asociale, agressieve en ongeëmancipeerde allochtoon opgevoerd moet worden. We hebben er in de loop der jaren al heel wat voorbij zien fietsen: Seki, Semih, Brian, enz. en nou deze Ribas dus weer.
Worden zo geen vooroordelen gecultiveerd vraag ik me wel 'ns af..
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel opvallend dat er bij die realitysoaps altijd een stereotype asociale, agressieve en ongeëmancipeerde allochtoon opgevoerd moet worden. We hebben er in de loop der jaren al heel wat voorbij zien fietsen: Seki, Semih, Brian, enz. en nou deze Ribas dus weer.
Worden zo geen vooroordelen gecultiveerd vraag ik me wel 'ns af..
welnee..........quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:52 schreef djenneke het volgende:
Nou Tong80, dat denk ik niet. Ik denk wel dat hij goed in staat is om zijn vrouw het ziekenhuis in te meppen, als ze niet goed genoeg "haar plaats" kent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |