Volgens mij maakten ze maar weinig push-ups, want anders had die voice over wel het aantal vermeld....quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:19 schreef Gert het volgende:
Hij heeft wél gewonnen met de push-ups, dus misschien heeft-ie helemaal geen mes nodig en regelt hij alles met de blote vuisten.![]()
Vanavond 20.40 uur. Nederland 3.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:27 schreef Suikeroom het volgende:
free kempi!
*Kick*quote:
zoishet.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:03 schreef zoalshetis het volgende:
nee ik denk het niet. hij is obstinaat, haantje, gniepig, jaloers en bij vlagen imbeciel. maar iemand neersteken? misschien alleen als ie heel erg veel gezopen heeft. iets wat hij verstandigerwijs niet doet.
Mooi... Een Brain danquote:Op woensdag 24 september 2008 20:03 schreef zoalshetis het volgende:
nee ik denk het niet. hij is obstinaat, haantje, gniepig, jaloers en bij vlagen imbeciel. maar iemand neersteken? misschien alleen als ie heel erg veel gezopen heeft. iets wat hij verstandigerwijs niet doet.
Da's dus zonder een mes.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:39 schreef tong80 het volgende:
Hij zei vanavond zoiets als :
'In de buitenwerereld had ik allebei je ogen dicht geslagen.'
Tis een griezelige kutbak ..quote:Op woensdag 24 september 2008 20:47 schreef Shoombak het volgende:
Die gast heeft zoveel loverboytrekjes dat het een beetje eng wordt.
Oh, nee, maar dan is het goedquote:Op woensdag 24 september 2008 21:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis een skattie![]()
nee hij rukt gewoon je kop eraf meer niet
Wordt nog wel een Karel van der Graafje.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:35 schreef zoalshetis het volgende:
hij doet morgen wel een leuk 'van der slootje'.
nou ook weer niet gaan doen of hij heilig verklaard is.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:03 schreef J_Velsink het volgende:
hahaha nou ik heb bij ribas in de klas gezeten op het ID College in Zoetermeer en ik kan je vertellen dat als er één iemand op de wereld is die niet in staat is om iemand aan het mes te rijgen dan zal dat Ribas wel zijn.
Er is een Godquote:Op donderdag 25 september 2008 09:03 schreef J_Velsink het volgende:
hahaha nou ik heb bij ribas in de klas gezeten op het ID College in Zoetermeer en ik kan je vertellen dat als er één iemand op de wereld is die niet in staat is om iemand aan het mes te rijgen dan zal dat Ribas wel zijn.
IK ZWEER ET JEquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:38 schreef J_Velsink het volgende:
Ach ja zijn karakter is nogal vaag, wat in de tekst staat dat vrouwen hun plaats moeten weten dat past precies bij hem.
Hij kon nogal denigrerend praten over vrouwen en wat me daaraan nog het meest irriteerde waren zijn praatjes.
Als hij een opmerking maakte en ik haalde daadwerkelijk dat meisje erbij dan was hij ineens stil en dan had ik het gedaan volgens hem.
Laat ik wel voorop stellen dat dit 4/5 jaar terug is en ik niet weet hoe hij nu is.
en jij praat natuurlijk altijd vol respect enzo over alle vrouwenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:38 schreef J_Velsink het volgende:
Ach ja zijn karakter is nogal vaag, wat in de tekst staat dat vrouwen hun plaats moeten weten dat past precies bij hem.
Hij kon nogal denigrerend praten over vrouwen en wat me daaraan nog het meest irriteerde waren zijn praatjes.
Als hij een opmerking maakte en ik haalde daadwerkelijk dat meisje erbij dan was hij ineens stil en dan had ik het gedaan volgens hem.
Laat ik wel voorop stellen dat dit 4/5 jaar terug is en ik niet weet hoe hij nu is.
hij loopt alsof hij vaak anaal genomen is.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:37 schreef Komakie het volgende:
;')
Grote bek, maar verder kan en doet hij nix...
Wat heeft die gat eigenlijk voor opleiding en werk? Hij loopt erbij alsof hij ik-weet-niet-wat is.
Dus als jij bij Marco en Darco had gestaan en je had hun gesprek kunnen horen toen zequote:Op maandag 29 september 2008 23:48 schreef J_Velsink het volgende:
nee ik ben geen heilige laat dat duidelijk zijn, maar er wordt naar mijn mening gevraagd en zo kwam Ribas over op mij.
Waarschijnlijk was dat moment dat die dames de zaak liepen af te luisteren allemaal maar show, want op die afstand konden de dames die mannen helemaal niet horen, waarschijnlijk heeft de regie hun gewoon verteld, dat ze daar zogenaamd moesten gaan afluisteren voor het cameramoment, waarna de regie hun later zou vertellen wat er was gezegd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vind Marco en Darco trouwens net een paar domme pubers zoals ze praten
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat moment dat die dames de zaak liepen af te luisteren allemaal maar show, want op die afstand konden de dames die mannen helemaal niet horen, waarschijnlijk heeft de regie hun gewoon verteld, dat ze daar zogenaamd moesten gaan afluisteren voor het cameramoment, waarna de regie hun later zou vertellen wat er was gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |