abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61428783
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:18 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

liefje, reageer je nog op m'n post van zaterdag 6 september 2008 @ 16:09 (#169) ?
een beetje jammer dit SCH
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_61428879
Eigenlijk heeft ie gelijk, alle moslims horen te zitten, liefst 10 jaar of langer
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_61428881
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:39 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

mwah, men is als de dood dat Wilders hier mee aan de haal gaat.
Jarenlang heeft men dit soort excessen doodgezwegen en er niets aan gedaan, en nu lijkt het wel of men een inhaalslag aan het maken is.
iets met dempen van een put, kalf verdronken enz.
Maar aan zulke dingen je tijd verspillen als parlementarier.. is echt belachelijk hoor. We hebben ergere dingen voor de boeg die we moeten overwinnen in dit land om de toekomst er beter uit te laten zien.
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:39 schreef Ponco het volgende:

[..]

Ach, zijn tik om een bepaalde woordkeuze te gebruiken vond ik wel interessant. Leer je weer wat van

Ik vind het ook tragisch dat men er zich in de Tweede Kamer druk om maakt.
Zwaar .. ik bedoel 90% van de mensen die je uitkotsen of aanhangen begrijpen er geen ruk van.
pi_61428945
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:44 schreef longinus het volgende:
Eigenlijk heeft ie gelijk, alle moslims horen te zitten, liefst 10 jaar of langer
pi_61428949
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 15:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tuurlijk, en daar dient iedere moslim naar te luisteren... laat je nakijken man.
[..]

Nee hoor. Los van het feit dat "die hoge islamieten" ook weer allemaal strominkjes en substrominkjes vertegenwoordigen, is er geen juiste interpretatie, zeker niet als die door een of andere moefti wordt gepreekt.
[..]
Het geen dat door de hoge lieden in Mekka wordt goedgekeurd is de ware islam. De islam zoals de Nederlandse linksekerk die wilt zien, is nep en gevaarlijk voor diegene die daar in gelooft.
quote:
Jij vindt het niet opstaan voor mensen waar je respect voor kan hebben of vrouwen geen handen geven een vorm van beschaving? Omdat ie met dure woordjes praat (die die zelf niet eens begrijpt)? Het is een sismocro met een uitgebreider repertoire. Da's alles.
[..]
De enige reden om op te staan in de rechtzaal is om te hopen dat je door respect te tonen een iets lagere straf krijgt.
quote:
Het is maar goed dat jij geen imam bent. Laat moslims lekker zelf beslissen wat ze willen geloven. Dan krijg je ook niet zoveel van die enge extremisten die beweren "het juiste" aan te hangen.
Moslims die de islam verkeerd interpreteren, hebben geen respect voor Allah.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61428966
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

Maar aan zulke dingen je tijd verspillen als parlementarier.. is echt belachelijk hoor. We hebben ergere dingen voor de boeg die we moeten overwinnen in dit land om de toekomst er beter uit te laten zien.
Zoals?

Het Nederlands parlement heeft als taak om de regering te controleren en dat ze daarbij de rechterlijke macht meepakken is alleen maar mooi meegenomen. Zeker in een geval waar de seculariteit van de staat in gevaar is, is het terecht dat er ophef ontstaat.

Nederland is in grote lijn natuurlijk een perfect land. Logisch dat de op het oog kleinere zaken dan aan het licht komen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61428979
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

[..]

Zwaar .. ik bedoel 90% van de mensen die je uitkotsen of aanhangen begrijpen er geen ruk van.
Inderdaad, erg zwaar. Dus weer niet zo'n slimme keuze van meneer Enait. Als ie echt een boodschap wilt overbrengen zal ie dat toch in wat simpelere bewoordingen moeten doen.
pi_61429008
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zoals?

pi_61429014
Het moet niet veel gekker worden in dit land.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_61429070
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:50 schreef cultheld het volgende:
Het moet niet veel gekker worden in dit land.
Wacht maar af, deze joker en z'n achterlijke aanhang heeft nog veel meer truukjes in z'n mouw zitten.
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:04:14 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61429361
Op het moment dat een rechter een uitspraak doet die op dat moment misschien wel voor de geldende wetten klopt, maar waarmee mensen op een foute manier aan de haal kunnen gaan zal de wet veranderd moeten worden.

En dat is nou eenmaal wat het kabinet doet, beleid en wetten maken, en aanpassen waar nodig.

Als de wet in NL het mogelijk maakt dat iemand weigert op te staan omdat "iedereen gelijk is" maar waar het IMHO als onderliggende reden voor die persoon vooral is omdat hij weigert voor een vrouw en dus voor een vrouwelijke rechter op te staan, dan klopt er iets niet in de wet, want daarmee wordt het voortzetten van dit soort discriminerend gedachtengoed niet alleen gedoogd, maar zelfs beloond.
En dan is het idd zaak dat het kabinet zich ermee bemoeit en de wetgeving desnoods aanpast.

Ik ben er van overtuigd dat Enait dit helemaal niet tot een issue had gemaakt als de NL rechtbanken uitsluitend uit mannen bestonden. Ook in de Islam is er meer dan genoeg aan regels over respect voor "meerderen" en dergelijke, en een rechter in een rechtzaal is nou eenmaal een meerdere.

Hij heeft geleerd van zijn "ik weiger vrouwen de hand te schudden" verhaal, dat werd toen al omgeturnd in "ik weiger anderen de hand te schudden" (maar dat dat BS is, is al bewezen; Enait is diverse malen handenschuddend gefilmd/gefotografeerd) en deze keer brandt hij zich niet aan een "ik weiger op te staan voor vrouwelijke rechters" maar maakt daar geljik "ik weiger op te staan voor rechters, want we zijn volgens de islam allemaal gelijk" van.

Maar wat de islam vindt maakt niet uit, het maakt in dit land namelijk ook niet veel uit wat de paus vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:11:50 #212
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_61429576
Domme gedachtegang van hem om niet op te staan. Hij had beter kunnen stellen dat een rechter niet over moslims mag oordelen omdat Allah oordeelt over moslims. Als ze wat fout doen worden ze gestraft door Allah en niet door een simpele menselijke rechter.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_61429659
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Domme gedachtegang van hem om niet op te staan. Hij had beter kunnen stellen dat een rechter niet over moslims mag oordelen omdat Allah oordeelt over moslims. Als ze wat fout doen worden ze gestraft door Allah en niet door een simpele menselijke rechter.
deed Mohammed B. dat ook niet?
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:18:46 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61429799
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Met die stelling wel rechten gaan studeren is jezelf wel heel hard onderuithalen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:20:17 #215
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_61429851
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

deed Mohammed B. dat ook niet?
Die was er niet zo succesvol mee volgens mij
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_61431289
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:52 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Wacht maar af, deze joker en z'n achterlijke aanhang heeft nog veel meer truukjes in z'n mouw zitten.
Ik vind het vooral ongelooflijk dat er figuren in dit topic zijn die deze gebeurtenis bagetelliseren. IEDEREEN moet de rechterlijke macht respecteren en religie is ondergeschikt aan ons rechtssysteem. Toch is er één of andere kneus van een rechter die hem nog in z'n gelijk stelt ook. Gelukkig kun je er vanuit gaan dat een eventueel arrest dit vonnis zal verwerpen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_61431515
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vind het vooral ongelooflijk dat er figuren in dit topic zijn die deze gebeurtenis bagetelliseren. IEDEREEN moet de rechterlijke macht respecteren en religie is ondergeschikt aan ons rechtssysteem. Toch is er één of andere kneus van een rechter die hem nog in z'n gelijk stelt ook. Gelukkig kun je er vanuit gaan dat een eventueel arrest dit vonnis zal verwerpen.
Dat is het ook.
Maar je hebt hier een aantal userts die zo doordrongen zijn van bepaalde gedachten, dat die alles wat ook maar een beetje als kritiek op moslims doet klinken, als racisme afdoen.
Daarbij de ogen gesloten houden voor excessen als deze pias.
Dat deze baardaap net zo gek is als Wilders bij tijden, doet er niet toe.
pi_61431604
Enait pwnd de hat0rss!!

Maargoed, de rechter heeft hem gelijk gegeven, lijkt me geen voer voor discussie dus. Slotje.
pi_61431657
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef pimbah het volgende:
Enait pwnd de hat0rss!!

Maargoed, de rechter heeft hem gelijk gegeven, lijkt me geen voer voor discussie dus. Slotje.
goede bijdrage aan deze discussie
blijf de volgende keer maar gewoon van de reageerknop af
pi_61431665
quote:
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61431669
quote:
Enait pwnd de hat0rss!!

Dus dit mag volgens jou niet besproken worden hier?

Ik denk dat je een topic verder moet gaan.
pi_61431673
quote:
Enait pwnd de hat0rss!!

[b]Maargoed, de rechter heeft hem gelijk gegeven, lijkt me geen voer voor discussie dus]/b]. Slotje.
Dat ís juist de aanleiding voor deze discussie.
pi_61431743
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:43 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Dus dit mag volgens jou niet besproken worden hier?

Ik denk dat je een topic verder moet gaan.
dat roept die jostie na 200 posts in een topic
zo'n gast moet je eigenlijk gewoon negeren Vodkadruppelke
pi_61431795
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:47 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

dat roept die jostie na 200 posts in een topic
zo'n gast moet je eigenlijk gewoon negeren Vodkadruppelke
Eigenlijk wel, maar ik heb net als pimbah toch enige moeite met het niet op invoeren drukken.
pi_61431852
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:49 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, maar ik heb net als pimbah toch enige moeite met het niet op invoeren drukken.
houden zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')