een beetje jammer dit SCHquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
liefje, reageer je nog op m'n post van zaterdag 6 september 2008 @ 16:09 (#169) ?
Maar aan zulke dingen je tijd verspillen als parlementarier.. is echt belachelijk hoor. We hebben ergere dingen voor de boeg die we moeten overwinnen in dit land om de toekomst er beter uit te laten zien.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, men is als de dood dat Wilders hier mee aan de haal gaat.
Jarenlang heeft men dit soort excessen doodgezwegen en er niets aan gedaan, en nu lijkt het wel of men een inhaalslag aan het maken is.
iets met dempen van een put, kalf verdronken enz.
Zwaarquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:39 schreef Ponco het volgende:
[..]
Ach, zijn tik om een bepaalde woordkeuze te gebruiken vond ik wel interessant. Leer je weer wat van
Ik vind het ook tragisch dat men er zich in de Tweede Kamer druk om maakt.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:44 schreef longinus het volgende:
Eigenlijk heeft ie gelijk, alle moslims horen te zitten, liefst 10 jaar of langer
Het geen dat door de hoge lieden in Mekka wordt goedgekeurd is de ware islam. De islam zoals de Nederlandse linksekerk die wilt zien, is nep en gevaarlijk voor diegene die daar in gelooft.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk, en daar dient iedere moslim naar te luisteren... laat je nakijken man.
[..]
Nee hoor. Los van het feit dat "die hoge islamieten" ook weer allemaal strominkjes en substrominkjes vertegenwoordigen, is er geen juiste interpretatie, zeker niet als die door een of andere moefti wordt gepreekt.
[..]
De enige reden om op te staan in de rechtzaal is om te hopen dat je door respect te tonen een iets lagere straf krijgt.quote:Jij vindt het niet opstaan voor mensen waar je respect voor kan hebben of vrouwen geen handen geven een vorm van beschaving? Omdat ie met dure woordjes praat (die die zelf niet eens begrijpt)? Het is een sismocro met een uitgebreider repertoire. Da's alles.
[..]
Moslims die de islam verkeerd interpreteren, hebben geen respect voor Allah.quote:Het is maar goed dat jij geen imam bent. Laat moslims lekker zelf beslissen wat ze willen geloven. Dan krijg je ook niet zoveel van die enge extremisten die beweren "het juiste" aan te hangen.
Zoals?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar aan zulke dingen je tijd verspillen als parlementarier.. is echt belachelijk hoor. We hebben ergere dingen voor de boeg die we moeten overwinnen in dit land om de toekomst er beter uit te laten zien.
Inderdaad, erg zwaar. Dus weer niet zo'n slimme keuze van meneer Enait. Als ie echt een boodschap wilt overbrengen zal ie dat toch in wat simpelere bewoordingen moeten doen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar aan zulke dingen je tijd verspillen als parlementarier.. is echt belachelijk hoor. We hebben ergere dingen voor de boeg die we moeten overwinnen in dit land om de toekomst er beter uit te laten zien.
[..]
Zwaar.. ik bedoel 90% van de mensen die je uitkotsen of aanhangen begrijpen er geen ruk van.
Wacht maar af, deze joker en z'n achterlijke aanhang heeft nog veel meer truukjes in z'n mouw zitten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:50 schreef cultheld het volgende:
Het moet niet veel gekker worden in dit land.
deed Mohammed B. dat ook niet?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Domme gedachtegang van hem om niet op te staan. Hij had beter kunnen stellen dat een rechter niet over moslims mag oordelen omdat Allah oordeelt over moslims. Als ze wat fout doen worden ze gestraft door Allah en niet door een simpele menselijke rechter.
Met die stelling wel rechten gaan studeren is jezelf wel heel hard onderuithalenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Domme gedachtegang van hem om niet op te staan. Hij had beter kunnen stellen dat een rechter niet over moslims mag oordelen omdat Allah oordeelt over moslims. Als ze wat fout doen worden ze gestraft door Allah en niet door een simpele menselijke rechter.
Die was er niet zo succesvol mee volgens mijquote:
Ik vind het vooral ongelooflijk dat er figuren in dit topic zijn die deze gebeurtenis bagetelliseren. IEDEREEN moet de rechterlijke macht respecteren en religie is ondergeschikt aan ons rechtssysteem. Toch is er één of andere kneus van een rechter die hem nog in z'n gelijk stelt ook. Gelukkig kun je er vanuit gaan dat een eventueel arrest dit vonnis zal verwerpen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wacht maar af, deze joker en z'n achterlijke aanhang heeft nog veel meer truukjes in z'n mouw zitten.
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ongelooflijk dat er figuren in dit topic zijn die deze gebeurtenis bagetelliseren. IEDEREEN moet de rechterlijke macht respecteren en religie is ondergeschikt aan ons rechtssysteem. Toch is er één of andere kneus van een rechter die hem nog in z'n gelijk stelt ook. Gelukkig kun je er vanuit gaan dat een eventueel arrest dit vonnis zal verwerpen.
goede bijdrage aan deze discussiequote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef pimbah het volgende:
Enait pwnd de hat0rss!!![]()
Maargoed, de rechter heeft hem gelijk gegeven, lijkt me geen voer voor discussie dus. Slotje.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef pimbah het volgende:
Maargoed, de rechter heeft hem gelijk gegeven, lijkt me geen voer voor discussie dus. Slotje.
Dus dit mag volgens jou niet besproken worden hier?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef pimbah het volgende:
Dat ís juist de aanleiding voor deze discussie.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef pimbah het volgende:
[b]Maargoed, de rechter heeft hem gelijk gegeven, lijkt me geen voer voor discussie dus]/b]. Slotje.
dat roept die jostie na 200 posts in een topicquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dus dit mag volgens jou niet besproken worden hier?
Ik denk dat je een topic verder moet gaan.
Eigenlijk wel, maar ik heb net als pimbah toch enige moeite met het niet op invoeren drukken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat roept die jostie na 200 posts in een topic
zo'n gast moet je eigenlijk gewoon negeren Vodkadruppelke
houden zoquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik heb net als pimbah toch enige moeite met het niet op invoeren drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |