abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61416287
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef DroogDok het volgende:
Wel grappig het commentaar van een Fox verslaggever net bij NOVA: De mainstream media is volledig op de hand van de Democraten. Blijkbaar is niet alleen in Nederland de pers te links.
Je kent Fox toch wel eh?
pi_61416431
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 22:42 schreef Xith het volgende:

[..]

Je kent Fox toch wel eh?
Ja.

De telegraaf vind de overige media vast ook te links.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61416443
Waarom heeft Obama Clinton eigenlijk niet als running mate gekozen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 5 september 2008 @ 22:50:35 #104
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61416527
Ik hou het niet meer bij, zo snel gaan deze topics.... ik wou nog reageren in het vorige topic, maar die is alweer dicht.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 5 september 2008 @ 22:52:50 #105
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61416583
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef DroogDok het volgende:
Waarom heeft Obama Clinton eigenlijk niet als running mate gekozen?
De precieze reden weet niemand.... maar ik heb zo'n idee dat het iets te maken heeft met het feit dat er wel wat Witte Huis schandaaltjes opgerakeld kunnen worden uit de Bill Clinton tijd.

Ik zou er helemaal niet van verbaasd staan (en ik zou er ook geen problemen mee hebben) als Clinton in het kabinet van Obama zou komen, op een belangrijke functie, zoals bijvoorbeeld Secretary of State of bijvoorbeeld Foreign Affairs.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 september 2008 @ 22:54:47 #106
862 Arcee
Look closer
pi_61416630
McCain komt wel over als een oude man, hoor. Z'n motoriek helpt ook niet echt mee. Ik kan in hem niet de president van Amerika zien.

Spannend is het allemaal wel. 2 maandjes nog maar.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_61416745
@maartena: het wordt de komende weken hier vast rustiger.
Ik ben benieuwd of Powell zich nog gaat uitspreken voor Obama of McCain. Even leek het erop dat hij Obama ging steunen, maar dat toch niet gebeurd. Condoleeza Rice lijkt me trouwens ook niet echt iemand die zich thuisvoelt bij het ticket McCain-Palin.
Waren er trouwens uberhaupt kabinetsleden bij de RNC?

Ik snap trouwens de buzz rond Palin niet echt. Iedereen is gefacineerd geraakt door een speech. Lijkt me echt een ramp als zij het moet gaan overnemen.
pi_61416851
ik vraag me af in hoeverre de huidige bush regering nog ingezet gaat worden om mccain gekozen te krijgen.

* met extra threat level terror alerts?
* troepen terugtrekken uit irak - grote victory parades > surge heeft gewerkt?
* extra oorlogje ergens?
* negatieve berichten over de economie onderdrukken?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61417245
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:01 schreef Caesu het volgende:
ik vraag me af in hoeverre de huidige bush regering nog ingezet gaat worden om mccain gekozen te krijgen.
In 2003 vielen ze Irak binnen om Bush weer verkozen te krijgen. Maar of ze weer zoiets kunnen doen weet ik niet.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_61417316
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef Toad het volgende:
Ik ben benieuwd of Powell zich nog gaat uitspreken voor Obama of McCain. Even leek het erop dat hij Obama ging steunen, maar dat toch niet gebeurd. Condoleeza Rice lijkt me trouwens ook niet echt iemand die zich thuisvoelt bij het ticket McCain-Palin.

Ik snap trouwens de buzz rond Palin niet echt. Iedereen is gefacineerd geraakt door een speech. Lijkt me echt een ramp als zij het moet gaan overnemen.
Zou powell zijn gezicht nog laten zien?
Ik heb een zwak voor hem.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61417392
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef Toad het volgende:

en obama heeft geen inhoud en moet het van zijn speeches hebben.
Tegen abortus, maar bij palin is het een prive kwestie.

Beide kampen liegen en manipuleren, maar de GOP benadert kiezers soms alsof zie seniel zijn.

"stem op mijn want ik zet mij in voor mijn land." Duh, je bent president. Als je dat al niet doet.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 5 september 2008 @ 23:33:46 #112
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61417776
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 22:00 schreef ub40_bboy het volgende:
FOX maakt elke dag weer duidelijk dat ze een agenda hebben. "fair and balanced"
Net als of andere networks geen agenda hebben. Zelfs Bill O'Reilly maakt (door sarcasme) duidelijk dat Fox News niet altijd "fair and balanced" is.

Vreemd alleen dat de andere networks dit niet wordt verweten (op pro-Obama forums dan).
pi_61417940
quote:
McCain trok meer tv-kijkers dan Obama
vrijdag 05 september 2008 | 22:50 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 05 september 2008 | 22:53

Tekstgrootte
LOS ANGELES (ANP) - Een recordaantal tv-kijkers in de Verenigde Staten heeft donderdag de aanvaardingstoespraak gezien van de Republikeinse presidentskandidaat John McCain. Met 38,9 miljoen kijkers versloeg McCain de Democratische presidentskandidaat Barack Obama die 38,4 miljoen kijkers wist te trekken.

Dat liet het bureau Nielsen Media Research vrijdag weten. De Republikeinse kandidaat voor vice-president, Sarah Palin, trok woensdag met haar toespraak 37,2 miljoen kijkers.
Qua tv ratings wint McCain, nu op naar de debatten. Ze gaan nu nek-aan-nek volgens CBS, over 2 maanden weten we wie de nieuwe president wordt.
pi_61417945
Mwah, SuikerVuist, zelfs hier in POL hebben ze door dat MSNBC wel erg links is. Maar dat andere networks, zoals PBS en CNN niet onpartijdig zijn, dat wil er hier idd niet in.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_61418023
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 22:52 schreef maartena het volgende:

[..]

De precieze reden weet niemand.... maar ik heb zo'n idee dat het iets te maken heeft met het feit dat er wel wat Witte Huis schandaaltjes opgerakeld kunnen worden uit de Bill Clinton tijd.
"Schadelijker" dan het gedoe rondom Palin kan het toch niet zijn? Had Obama toch een hoop stemmen op kunnen leveren denk ik.
quote:
Ik zou er helemaal niet van verbaasd staan (en ik zou er ook geen problemen mee hebben) als Clinton in het kabinet van Obama zou komen, op een belangrijke functie, zoals bijvoorbeeld Secretary of State of bijvoorbeeld Foreign Affairs.
Zou kunnen, maar winnen de Democraten de verkiezingen niet mee.
  vrijdag 5 september 2008 @ 23:45:27 #116
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61418071
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:15 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Zou powell zijn gezicht nog laten zien?
Ik heb een zwak voor hem.
Neen. Als zwarte Republikein kun je niet "winnen". Zie hoe Condoleezza een "Uncle Tom" werd genoemd door "blanke" Democraten/linksmensen/"huilies". Dan is racisme ineens geoorloofd. Aan de andere kant, als je voor Obama "gaat" ben je (volgens de Repubs) zelf een "racist".
pi_61418150
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:45 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Neen. Als zwarte Republikein kun je niet "winnen". Zie hoe Condoleezza een "Uncle Tom" werd genoemd door "blanke" Democraten/linksmensen/"huilies". Dan is racisme ineens geoorloofd. Aan de andere kant, als je voor Obama "gaat" ben je (volgens de Repubs) zelf een "racist".
Jammer.

Ik vind het 1 van de weinige politici die een oprechte indruk achterlaat. Kan mij het schelen of ie zwart is.
And that is the news.''
pi_61418312
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Jammer.

Ik vind het 1 van de weinige politici die een oprechte indruk achterlaat. Kan mij het schelen of ie zwart is.
Oprecht?
Hij heeft in de veiligheidsraad toch keihard gelogen over de WMD's van Irak?
  zaterdag 6 september 2008 @ 00:01:18 #119
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61418436
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:40 schreef Lyrebird het volgende:
Mwah, SuikerVuist, zelfs hier in POL hebben ze door dat MSNBC wel erg links is. Maar dat andere networks, zoals PBS en CNN niet onpartijdig zijn, dat wil er hier idd niet in.
Zelfs het feit dat MSNBC "links" is wil er hier bij sommigen niet in. Ze hebben immers conservatieve hosts! *kuch* Fokski *kuch*

Het feit dat Alan Colmes ook behoorlijk "links" is wordt dan met gemak "vergeten". Ja, dat bekende citaat wordt dan aangehaald. Zucht.
pi_61418484
Campagnebijeenkomst van McCain en Palin nu bij The Situation Room (CNN).
pi_61418511
ik kan het artikel niet vinden.
maar de nieuwszenders waren onderzocht en Fox kwam er als minst partijdig uit.
moeilijk te geloven misschien.
maar in de Comedy shows en op YouTube komen natuurlijk alleen de hilarisch partijdig, oerdomme stukjes van Fox terecht.
maar dat is niet representatief.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61418535
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 00:01 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Zelfs het feit dat MSNBC "links" is wil er hier bij sommigen niet in. Ze hebben immers conservatieve hosts! *kuch* Fokski *kuch*

Het feit dat Alan Colmes ook behoorlijk "links" is wordt dan met gemak "vergeten". Ja, dat bekende citaat wordt dan aangehaald. Zucht.
Op/ed, maar O´Reilly en Olbermann steken dat toch niet onder stoelen of banken?
I´m back.
pi_61418555
Misschien kunnen we een discussie over de Amerikaanse media beter in een ander topic voeren, maar toch:

@Caesu: dat onderzoek is voor mij niets waard wanneer de hoofdredactie bepaalt met welke kleur bril er wordt gekeken naar bepaalde onderwerpen. Dat vind ik buiten alle proporties voor een journalistieke tv-zender.
  zaterdag 6 september 2008 @ 00:11:36 #124
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61418593
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 00:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op/ed, maar O´Reilly en Olbermann steken dat toch niet onder stoelen of banken?
Ja, MSNBC is duidelijk "links," en Fox is duidelijk "rechts." Colmes en Scarborough zijn uitzonderingen. Dat was mijn punt...
pi_61418659
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 00:01 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

MSNBC is links ja maar niet zo duidelijk links als FOX rechts is. Nu FOX niet meer in mijn tv aanbod zit kijk ik regelmatig CNN en daar komen veel republikeinen aan het woord.

Die Colmes wordt door FOX als excuus gebruikt, hij laat Hannity altijd zijn gal spugen op 'linkse' gasten en komt soms lachend tussendoor "im a liberal just like you". Echt een zwakke persoonlijkheid.

Maar dat maakt FOX ook zo leuk om naar te kijken, al die luidruchtige 'rechtse' mannen.

[ Bericht 4% gewijzigd door ub40_bboy op 06-09-2008 00:34:46 ]
lollig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')