Je kent Fox toch wel eh?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef DroogDok het volgende:
Wel grappig het commentaar van een Fox verslaggever net bij NOVA: De mainstream media is volledig op de hand van de Democraten. Blijkbaar is niet alleen in Nederland de pers te links.
Ja.quote:
De precieze reden weet niemand.... maar ik heb zo'n idee dat het iets te maken heeft met het feit dat er wel wat Witte Huis schandaaltjes opgerakeld kunnen worden uit de Bill Clinton tijd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef DroogDok het volgende:
Waarom heeft Obama Clinton eigenlijk niet als running mate gekozen?
In 2003 vielen ze Irak binnen om Bush weer verkozen te krijgen. Maar of ze weer zoiets kunnen doen weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:01 schreef Caesu het volgende:
ik vraag me af in hoeverre de huidige bush regering nog ingezet gaat worden om mccain gekozen te krijgen.
Zou powell zijn gezicht nog laten zien?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef Toad het volgende:
@maartena: het wordt de komende weken hier vast rustiger.
Ik ben benieuwd of Powell zich nog gaat uitspreken voor Obama of McCain. Even leek het erop dat hij Obama ging steunen, maar dat toch niet gebeurd. Condoleeza Rice lijkt me trouwens ook niet echt iemand die zich thuisvoelt bij het ticket McCain-Palin.
Waren er trouwens uberhaupt kabinetsleden bij de RNC?
Ik snap trouwens de buzz rond Palin niet echt. Iedereen is gefacineerd geraakt door een speech. Lijkt me echt een ramp als zij het moet gaan overnemen.
en obama heeft geen inhoud en moet het van zijn speeches hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef Toad het volgende:
@maartena: het wordt de komende weken hier vast rustiger.
Ik ben benieuwd of Powell zich nog gaat uitspreken voor Obama of McCain. Even leek het erop dat hij Obama ging steunen, maar dat toch niet gebeurd. Condoleeza Rice lijkt me trouwens ook niet echt iemand die zich thuisvoelt bij het ticket McCain-Palin.
Waren er trouwens uberhaupt kabinetsleden bij de RNC?
Ik snap trouwens de buzz rond Palin niet echt. Iedereen is gefacineerd geraakt door een speech. Lijkt me echt een ramp als zij het moet gaan overnemen.
Net als of andere networks geen agenda hebben. Zelfs Bill O'Reilly maakt (door sarcasme) duidelijk dat Fox News niet altijd "fair and balanced" is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:00 schreef ub40_bboy het volgende:
FOX maakt elke dag weer duidelijk dat ze een agenda hebben. "fair and balanced"
Qua tv ratings wint McCain, nu op naar de debatten. Ze gaan nu nek-aan-nek volgens CBS, over 2 maanden weten we wie de nieuwe president wordt.quote:McCain trok meer tv-kijkers dan Obama
vrijdag 05 september 2008 | 22:50 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 05 september 2008 | 22:53
Tekstgrootte
LOS ANGELES (ANP) - Een recordaantal tv-kijkers in de Verenigde Staten heeft donderdag de aanvaardingstoespraak gezien van de Republikeinse presidentskandidaat John McCain. Met 38,9 miljoen kijkers versloeg McCain de Democratische presidentskandidaat Barack Obama die 38,4 miljoen kijkers wist te trekken.
Dat liet het bureau Nielsen Media Research vrijdag weten. De Republikeinse kandidaat voor vice-president, Sarah Palin, trok woensdag met haar toespraak 37,2 miljoen kijkers.
"Schadelijker" dan het gedoe rondom Palin kan het toch niet zijn? Had Obama toch een hoop stemmen op kunnen leveren denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:52 schreef maartena het volgende:
[..]
De precieze reden weet niemand.... maar ik heb zo'n idee dat het iets te maken heeft met het feit dat er wel wat Witte Huis schandaaltjes opgerakeld kunnen worden uit de Bill Clinton tijd.
Zou kunnen, maar winnen de Democraten de verkiezingen niet mee.quote:Ik zou er helemaal niet van verbaasd staan (en ik zou er ook geen problemen mee hebben) als Clinton in het kabinet van Obama zou komen, op een belangrijke functie, zoals bijvoorbeeld Secretary of State of bijvoorbeeld Foreign Affairs.
Neen. Als zwarte Republikein kun je niet "winnen". Zie hoe Condoleezza een "Uncle Tom" werd genoemd door "blanke" Democraten/linksmensen/"huilies". Dan is racisme ineens geoorloofd. Aan de andere kant, als je voor Obama "gaat" ben je (volgens de Repubs) zelf een "racist".quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:15 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Zou powell zijn gezicht nog laten zien?
Ik heb een zwak voor hem.
Jammer.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:45 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Neen. Als zwarte Republikein kun je niet "winnen". Zie hoe Condoleezza een "Uncle Tom" werd genoemd door "blanke" Democraten/linksmensen/"huilies". Dan is racisme ineens geoorloofd. Aan de andere kant, als je voor Obama "gaat" ben je (volgens de Repubs) zelf een "racist".
Oprecht?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Jammer.
Ik vind het 1 van de weinige politici die een oprechte indruk achterlaat. Kan mij het schelen of ie zwart is.
Zelfs het feit dat MSNBC "links" is wil er hier bij sommigen niet in. Ze hebben immers conservatieve hosts! *kuch* Fokski *kuch*quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:40 schreef Lyrebird het volgende:
Mwah, SuikerVuist, zelfs hier in POL hebben ze door dat MSNBC wel erg links is. Maar dat andere networks, zoals PBS en CNN niet onpartijdig zijn, dat wil er hier idd niet in.
Op/ed, maar O´Reilly en Olbermann steken dat toch niet onder stoelen of banken?quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:01 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Zelfs het feit dat MSNBC "links" is wil er hier bij sommigen niet in. Ze hebben immers conservatieve hosts! *kuch* Fokski *kuch*
Het feit dat Alan Colmes ook behoorlijk "links" is wordt dan met gemak "vergeten". Ja, dat bekende citaat wordt dan aangehaald. Zucht.
Ja, MSNBC is duidelijk "links," en Fox is duidelijk "rechts." Colmes en Scarborough zijn uitzonderingen. Dat was mijn punt...quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op/ed, maar O´Reilly en Olbermann steken dat toch niet onder stoelen of banken?
MSNBC is links ja maar niet zo duidelijk links als FOX rechts is. Nu FOX niet meer in mijn tv aanbod zit kijk ik regelmatig CNN en daar komen veel republikeinen aan het woord.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:01 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Zelfs het feit dat MSNBC "links" is wil er hier bij sommigen niet in. Ze hebben immers conservatieve hosts! *kuch* Fokski *kuch*
Het feit dat Alan Colmes ook behoorlijk "links" is wordt dan met gemak "vergeten". Ja, dat bekende citaat wordt dan aangehaald. Zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |