Ik heb het ook over de inhoud vooral, McCain is inderdaad wat sloom, maarja. Wat Obama zo'n goed spreker maakt is op de eerste plaats zijn stem, hij heeft echt zo'n diepe, vriendelijke stem, en klinkt toch lekker blank. Op inhoud vind ik hem niet echt sterker, eerder op presentatie.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb alleen de stukjes bij RTL gezien, en ik vond het niet goed. Kijk, de tekst zelf, o, dat zit meestal wel goed, ik kijk liever naar de uitstraling. Palin had een aardige uitstraling (maar een tekst vol leugens), Biden ook, Obama ook, maar wat ik zag van John McCain was... verschrikkelijk om naar te kijken. Misschien ben ik te partijdig, misschien heb ik niet genoeg gezien (ik ga even een hele speech bekijken,), maar nee, zeker geen goede speech. Misschien is 'verschrikkelijk' te overdreven voor de hele speech... je zou het een redelijke toespraak kunnen noemen.
http://www.worldnetdaily.com/?pageId=74448quote:He has worked with her on numerous diplomatic endeavors, including one on energy two weeks ago with Arctic parliamentarians. Treadwell said he also has teamed with Palin on U.S.-Russia relations and has sat down with the president of Iceland to talk about geothermal resources.
De tekst die hij moest oplezen was OK, maar McCain kan het gewoon niet. Biden is er ook geen ster in. Kreeg ook de laagste waarderingen van de "prominenten" bij de Democraten op de meeste blogs die ik heb gelezen. Nog achter Michelle.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb alleen de stukjes bij RTL gezien, en ik vond het niet goed. Kijk, de tekst zelf, o, dat zit meestal wel goed, ik kijk liever naar de uitstraling. Palin had een aardige uitstraling (maar een tekst vol leugens), Biden ook, Obama ook, maar wat ik zag van John McCain was... verschrikkelijk om naar te kijken. Misschien ben ik te partijdig, misschien heb ik niet genoeg gezien (ik ga even een hele speech bekijken,), maar nee, zeker geen goede speech. Misschien is 'verschrikkelijk' te overdreven voor de hele speech... je zou het een redelijke toespraak kunnen noemen.
diepe stemmen zijn toch vooral neger stemmen? Blanken (zie McCain) piepen veel meer.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de inhoud vooral, McCain is inderdaad wat sloom, maarja. Wat Obama zo'n goed spreker maakt is op de eerste plaats zijn stem, hij heeft echt zo'n diepe, vriendelijke stem, en klinkt toch lekker blank. Op inhoud vind ik hem niet echt sterker, eerder op presentatie.
Vooral, maar niet altijd:quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
diepe stemmen zijn toch vooral neger stemmen?
quote:In the Aug 29-31 poll, where Obama came out 50-42, the ratio of weighted Republicans surveyed to weighted Democrats surveyed was 30.8% (R) to 41.4% (D).
In the Sep 1-3 poll, where he and McCain tied at 42, the same ratio is 31.1% to 34.8%.
http://www.dailykos.com/storyonly/2008/9/4/18282/86066
Of ze dooft uit, of ze wordt de komende jaren een van de leiders van een nieuwe christenconservatieve vleugel van de Republikeinen. Een vleugel die het ongetwijfeld goed doet bij de christenextremisten, maar voor de rest weinig steun zal krijgen van de rest van de bevolking.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat mag, geen enkele speech gaat meer over politiek. Bij de democraten zijn 't filosofische levensverhalen, bij de republikeinen is 't bangmakerij en stokerij eerste klas. Als je met zo'n prille carrière zo'n speech kan houden ben ik zeker onder de indruk.
Die is van gisteren. Volgens Gallup waren er nog relatief weinig mensen gepolld(sp?) na de toespraak van Palin. Over een paar uur staat de nieuwe op de site.quote:
De voorsprong van Obama gaat nog wel wat zakken de komende 3 dagen vanwege de driedaagse peilingen die worden gebruikt.quote:
Het wordt in ieder geval een hele spannende strijd en McCain kan inderdaad zomaar winnen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:54 schreef Posdnous het volgende:
Het is echt zo grappig dat er in Europa en Nederland niemand ook maar een beetje rekening houdt met McCain. Iedereen weet zeker dat Obama wel moet winnen en McCain niet eens concurrentie is.
Hij heeft werkelijk helemaal niets tegenover Obama die voor de Europeaan juist alles heeft
Maar Amerikanen zijn gewoon raar en je zult zien dat McCain gewoon wint.
En ook al wint Obama, dan zal hij niet lang president blijven.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval een hele spannende strijd en McCain kan inderdaad zomaar winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |