quote:Grab the Google Chrome Channel Chooser from Google to keep up with the latest dev releases of Chrome as they're rolled out. That means new features and bug fixes will be at your fingertips sooner than later, but your Chrome may be a bit less stable. [via]
Ik gebruik dat alleen maar om te kijken of een link wel naar een website gaat en niet naar een of ander youtube-filmpje (lees: Rick Roll) gaat.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat ik nog wel lastig vind: de mouseover balk die onderin verschijnt als je op een link staat, is te kort. Vaak worden webadressen afgekapt.
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:13 schreef Jegorex het volgende:
Het is trouwens wel geinig dat je die balk onderin omlaag kunt "duwen" met je muis.
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:15 schreef Parafernalia het volgende:
Waar slaat Chrome de temp internet files op?
Als je een pagina aan het laden bent heb je die balk links onderin het scherm.quote:
Dan verdwijnt hij, maar duwen?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:02 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als je een pagina aan het laden bent heb je die balk links onderin het scherm.
Probeer daar maar eens met je muis overheen te gaan.
Bij mij glijdt hij omlaag.quote:
Ik doe een gok hoor, maar denk je niet dat je dat zelf kan vinden op Google? Ze zullen in ieder geval bij Google in een database opgeslagen worden. Als dat niet lukt krijg je de melding; "Ohjee, helaas konden de bestanden niet bewaard worden voor de allerbeste gebruiksvriendelijkheid!!!!!1!!1!!1!!!!11!!"quote:
C:\Documents and Settings\<user>\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default\Cachequote:
Dit was een poging om grappig te zijn?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ze zullen in ieder geval bij Google in een database opgeslagen worden. Als dat niet lukt krijg je de melding; "Ohjee, helaas konden de bestanden niet bewaard worden voor de allerbeste gebruiksvriendelijkheid!!!!!1!!1!!1!!!!11!!"
Ik ben bang van wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Dit was een poging om grappig te zijn?
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik doe een gok hoor, maar denk je niet dat je dat zelf kan vinden op Google? Ze zullen in ieder geval bij Google in een database opgeslagen worden. Als dat niet lukt krijg je de melding; "Ohjee, helaas konden de bestanden niet bewaard worden voor de allerbeste gebruiksvriendelijkheid!!!!!1!!1!!1!!!!11!!"
Als je chrome serieus neemt, met die lullige en amateuristische foutmeldingen, en zonder dat je weet wat google nu opslaat ja of te nee, denk ik niet dat je de aard van het bericht ooit zult doorgrondenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Dit was een poging om grappig te zijn?
Er valt weinig in het geheim naar het "mother ship" te sturen als de broncode van het volledige programma openbaar is, nietwaar?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:38 schreef Tarabass het volgende:
Als je chrome serieus neemt, met die lullige en amateuristische foutmeldingen, en zonder dat je weet wat google nu opslaat ja of te nee, denk ik niet dat je de aard van het bericht ooit zult doorgronden
Dus er wordt niets naar het moederschip gestuurd?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:11 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Er valt weinig in het geheim naar het "mother ship" te sturen als de broncode van het volledige programma openbaar is, nietwaar?
Nee, jou serieus nemen... Dat zet zoden aan de dijk...quote:Op donderdag 18 september 2008 21:38 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als je chrome serieus neemt, met die lullige en amateuristische foutmeldingen, en zonder dat je weet wat google nu opslaat ja of te nee, denk ik niet dat je de aard van het bericht ooit zult doorgronden
Alleen wat je in de adresbalk typt wordt naar het moederschip gestuurd.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dus er wordt niets naar het moederschip gestuurd?
en als je je eigen Chrome bakt niet meer, of juist wel, zoals jij dat zou willen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:30 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Alleen wat je in de adresbalk typt wordt naar het moederschip gestuurd.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik doe een gok hoor, maar denk je niet dat je dat zelf kan vinden op Google? Ze zullen in ieder geval bij Google in een database opgeslagen worden. Als dat niet lukt krijg je de melding; "Ohjee, helaas konden de bestanden niet bewaard worden voor de allerbeste gebruiksvriendelijkheid!!!!!1!!1!!1!!!!11!!"
En dat kan je uitzetten in de settings.quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:30 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Alleen wat je in de adresbalk typt wordt naar het moederschip gestuurd.
Dat gebeurt achter de schermen. Als er een update is, downloadt Chrome dat op de achtergrond en bij de volgende keer starten is het de nieuwe versiequote:Op zondag 21 september 2008 15:22 schreef koekiemonster het volgende:
ik snap niet precies hoe chrome update, moet je dat zelf doen, of gebeurt het onder water. heb nog niet ala firefox een mededeling gehad, terwijl ik de eerste download nog steeds gebruik [ik weet dat er updates zijn].
Hoe heeft google dit aangepakt, of helemaal niet?
Het is altijd lichtblauw, behalve de incognito-modus.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:22 schreef Parafernalia het volgende:
Ik zag laatst dat je een lichtblauwe en een donkerblauwe skin hebt. Ik heb de lichtblauwe, en die is kut.
Hoe krijg ik 'm donker?
[ afbeelding ]
http://chromespot.com/forumdisplay.php?f=19quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:22 schreef Parafernalia het volgende:
Ik zag laatst dat je een lichtblauwe en een donkerblauwe skin hebt. Ik heb de lichtblauwe, en die is kut.
Hoe krijg ik 'm donker?
[ afbeelding ]
*uche*quote:Op zondag 21 september 2008 22:56 schreef Locusta het volgende:
Is er al wat bekend over een releasedatum voor de mac-versie?
Als ik dit allemaal zo lees, wil ik het graag eens een keer uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |