Op komt vanavondquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:10 schreef murp het volgende:
is het nou echt zo beter? is er ook een OP met info?
Wat ik mis is dat je met een druk op Escape niet de animated icons kan uitzetten, zoals dat irritante ding van jou...quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:10 schreef murp het volgende:
is het nou echt zo beter? is er ook een OP met info?
Ach. dat gebeurde hier al voordat 'ie uit was...quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Er zijn op tweakers al weer mensen die Chrome onderzeiken
Weet iemand of je het aantal thumbnails ook kunt veranderen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
die standaard startpagina is ook gaaf bedacht. de 9 thumbnails zijn al vanzelf gevuld met sites die ook echt veel bezoek.
State savingquote:
Waar was je gister avond eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Die zullen we in de OP plaatsen wanneer die af is
Google Chrome #4. Waar steeds meer features ontdekt worden!
deze is toch niet irritant snel?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat ik mis is dat je met een druk op Escape niet de animated icons kan uitzetten, zoals dat irritante ding van jou...
Is dat erg dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Ctrl+Shift+Tquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
weet iemand de shortcut om het laatst gesloten tabblad terug te krijgen? (soort van ctrl+z (voor de tabbladen))
Je kunt een build van chromium pakken, daarin is dat al opgelost als het goed isquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:22 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
TVP. Ik mis de instelopties in Chrome.
Weet iemand of er al een update zit aan te komen, want in veel links met spaties zit er dan standaard % in.
Zoals in [url=http://www.google%yo.nl]deze link[/url].
Typisch dat al die zelfbouwnerdjes met hun octocorebakken en sloten aan geheugen gaan lopen emmeren over een paar lullige mbtjes die het ding verbruikt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Het is een snelle browser en internetsites worden goed weergegeven. En zoveel geheugen gebruikt hij niet.
Je webicon is inderdaad beter... Ik ben m'n voorkeur omgedraaid...quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
En het omgekeerde van wat whoops zei gebeurde ook al: het was het beste product in jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren wat uit zou komen
Heb hem na een dag eraf gegooid. Was leuk voor een dagje, maar meer ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |