Die komt niet in de Basenotes directory voor!quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:19 schreef W1ZZ het volgende:
tvp
jah was eerst ook huiverend tegenover de naamquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:49 schreef Hephaistos. het volgende:
'Intimately Beckham'![]()
Om de naam alleen al zou ik die nooit kopen.
Hoi.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
Gucci Envy.
Eigenlijk zouden ze in die smiley aan elkaar moeten ruiken en dan verliefd wordenquote:
Die hebben wij thuis in de WC als verfrisser staan. Wat een walgelijke lucht is dat zeg. Heb tijd lang "Polo Explorer" gehad, maar morgen weer een nieuwe fles halen. Armani City Glam vond ik wel ok ruiken.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 23:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die hebben wij thuis in de WC als verfrisser staan. Wat een walgelijke lucht is dat zeg. Heb tijd lang "Polo Explorer" gehad, maar morgen weer een nieuwe fles halen. Armani City Glam vond ik wel ok ruiken.
Zit nog maar een 1/4 in, dus dat ga ik niet verkopen ofzoquote:Op maandag 15 september 2008 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
We kunnen ook een bottle split doen.
OT: Bulgari PH
Ik wil je wel een bus Brise Air refreshener opsturen?quote:Op maandag 15 september 2008 17:57 schreef Lennox het volgende:
[..]
Zit nog maar een 1/4 in, dus dat ga ik niet verkopen ofzo.
die is zo lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:48 schreef Murloc het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Iemand ervaring met Boss XY trouwens?
Ben wel benieuwd.
Ik ben dol op vintage-geuren...quote:Farouche by Nina Ricci for Women
Year Introduced: 1974
Scent Type: Floral-Aldehyde
Top Notes: Bergamot, mandarin, galbanum, aldehydes, peach
Heart Notes: Rose, jasmine, honeysuckle, clary sage, cardamon, genista flowers, iris, carnation, geranium, lily of the valley, lily
Base Notes: Oakmoss, sandalwood, amber, vetiver, musk
"Farouche is an aldehydic floral bouquet from Nina Ricci. Citrus fruit top notes combine with the greenness of galbanum for a crisp opening sequence of aromas, dissolving into an ethereal floral heart. Soft sandalwood and soothing oakmoss lend a woody backdrop, like an autumn walk through the Black Forest.
Softly tenacious, Farouche is a feminine fragrance that is easy to wear from day to evening for a variety of occasions."
Onzin, is mijn derde keer en heb de atomizer nodig.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:34 schreef W1ZZ het volgende:
Voor iemand die 't een saaie geur vindt draag je 'm verdacht vaak Stereo!
Vandaag Creed Silver Mountain Water
[ afbeelding ]
Over 't algemeen is eBay de beste online spot voor geuren. Kijk bij sommige merken (lees: Creed) wel uit voor fakes.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:41 schreef Houniet het volgende:
Is er geen goede webwinkel waar je geuren kunt kopen?
quote:Op maandag 22 september 2008 17:32 schreef Gesloten het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend opgespoten en ruik het nu nog steeds (op de huid)
Gaaf Puffy staat een grietje aan te randen en haar geur draag jijquote:Op woensdag 24 september 2008 10:22 schreef Stereotomy het volgende:
Sean John Unforgivable![]()
[ afbeelding ]
quote:Omschrijving
Premier Jour is genoemd naar Marcel Prousts gedicht over wedergeboorte. Een nieuwe tijd, een nieuwe geur. Premier Jour is erotisch en sensueel. De geur is eerst knisperend helder en krijgt dan een zoet vervolg.![]()
Samenstelling
Aroma's van: gardenia, mandarijn, reukerwt, orchidee, amandel, musk en sandelhout.
De compositie behoort tot de geuren van oosterse bloemen met fris, verse aroma's.
Introductie
Deze geur is geintroduceerd in 2001.
Ideaal
Voor de sensuele, zachte vrouw.
Gebruiksadvies
Wij adviseren om deze geur te dragen tijdens de avond.
Je moet zo doorgaan vrind, dan krijg je ff 15 minuten met Pelle in het krachthonk...quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:10 schreef Stereotomy het volgende:
Vriend van mij die op mannen valt had die gisteren ook op.
OT: Manfred Mugler Cologne
Okee, dank je. had ik nog niet gezien. Is beter iddquote:Op zondag 28 september 2008 10:16 schreef W1ZZ het volgende:
Als je mee wilt discussiëren over geuren ben je van harte welkom in Geurtjes Discussie, Review & Ruiltopic - Deel IX
Voor info over hoe dingen ruiken kun je het beste terecht op http://www.basenotes.net/fragrancedirectory
quote:J'adore is described by Dior as "The absolute Feminity. An eternal Emotion." The scent is a fruity floral bouquet that celebrates confident feminine sensuality. J'adore is a sophisticated mix of sweet; rose, violet, african orchid, mandarin, and mellowed in musk, blackberry and Amaranth wood.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Oh jezus, Givenchy Play? Hoe is die?
Yup lekker geurtje, kreeg het als monster bij mn Aqua Di Gio (nu dus op).quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:22 schreef Adelante het volgende:
Iemand de nieuwe Gucci by Gucci () pour homme al geprobeerd
vandaag: gucci pour homme II
Coole flesquote:
Vind ik ook! helaas heb ik 'm alleen als sample, een flesje kost ~ ¤90,- voor 30ml (maar da's wel echt parfum, geen eau de toilette of eau de parfum) dus ik twijfel nog! Sowieso zijn er nog zoveel flessen die ik wil en zo weinig geld!quote:
Douchen, muts.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Coole fles
Ik had vandaag Gucci Envy op. Maar nu stink ik naar chloorHoe krijg je in hemelsnaam die lucht weg na het zwemmen?
Da's verplicht hier, een badmutsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:03 schreef W1ZZ het volgende:
Nee nee, geen muts anders stinkt je haar nog naar chloor!
Misschien doe je het niet goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's verplicht hier, een badmuts
En Steer, wat denk jeIk sop me van top tot teen af met doucheolie, maar
Neutral.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:27 schreef LSDreamer het volgende:
Acqua Di Gio
letten jullie trouwens nog op welke deo je gebruikt bij je geurtje?
ooit bij de kijkshop ofzo gekocht. lekker maar blijft kort hangen bij mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:04 schreef FatihTerim het volgende:
ik had nog een oud flesje staan van Hugo Boss Elements/Aqua ..
[ afbeelding ]
weet iemand of dat geurtje nog wordt verkocht?
Over idiote parfumnamen gesprokenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[ afbeelding ]
Etat Libre d'Orange - Putain des Palaces
quote:
CFquote:Like blood, sweat, saliva, Sécrétions Magnifiques is as real as an olfactory coitus that sends one into raptures, to the pinnacle of sensual pleasure, that extraordinary and unique moment when desire triumphs over reason. Masculine tenseness frees a rush of adrenalin in a cascade of high-pitched aldehydic notes. The sensation of freshness is gripping. Then the fragrance reveals a metallic side, precise and as sharp as unappeased desire. We are on a razor-edge… skin and sweat mingle, and tastes of musk and sandalwood. The slightly salty marine effect stirs, arouses, and sets your mouth watering. Tongues and sexes find one another, pleasure explodes and all goes wild. Confusion reigns supreme. A subversive, disturbing perfume. It’s love or hate at first sight. Sensuous jousting is rarely satisfied with half-measures… In between Don Juan and the woman who offers herself, arms are laid down…who will be the first to surrender?
Ik ken het merk niet, maar: Etat Libre d'Orange? Oranje-Vrijstaat?quote:
Jupquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken het merk niet, maar: Etat Libre d'Orange? Oranje-Vrijstaat?
Ja, heb ik hier achter me staan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Hermes!
Wat een topper is dat zeg.. Ken je hem stereotomy?
Fles is bruin van kleur.
Van fok? Doe 'r de groeten! Heb 'r amper gesproken sinds ik 'r op msn heb toegevoegd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, heb ik hier achter me staan.
OT: l'air du désert marocain voor Leonoor vanavond.
De ingredienten. Puike kwaliteit en erg lekker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat is er zo speciaal aan Creed?! Ik zie jullie 2 er altijd mee "pimpen"..
Ik heb Narciso Rodriguez weer eens op gedaan.
dus halen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:37 schreef Mr.G het volgende:
[..]
De ingredienten. Puike kwaliteit en erg lekker.
Deze heb ik vandaag op gehadquote:
Ik zou het iig niet doen. Als ik op eBay of MP koop wil ik altijd plaatjes van het daadwerkelijke product zien, niet een of ander plaatje dat van internet is geplukt of zo'n enorme lijst aan namen zonder foto's erbij. En al helemaal op MP.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:09 schreef Soldier2000 het volgende:
Is zoiets nu te vertrouwen:
Klik
Zit gewoon ¤ 50,- onder de winkelprijs
Marktplaats regel 1: Als het er te mooi uitziet om waar te zijn, is het te mooi om waar te zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou eigenlijk wel eens ervaringen willen horen van mensen die idd voor 20 EUR een 100ml fles van Marktplaats afhalen. Marktplaats staat er vol mee, met dat soort advertenties.
Ondanks dat je gelijk hebt, heb ik moeite je serieus te nemen na je post over Dior Homme Sport.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:31 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Marktplaats regel 1: Als het er te mooi uitziet om waar te zijn, is het te mooi om waar te zijn.![]()
Jammer, maar ik ben gewoon niet zo van de wat zwaardere geuren, die jij wel draagt als ik dit topic zo doorlees. Maar he, smaken verschillenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ondanks dat je gelijk hebt, heb ik moeite je serieus te nemen na je post over Dior Homme Sport.
OT: Creed Silver Mountain Water
Hmm, als jij je Dior Homme dan op doetquote:
Ik zou dan eerder Chanel Allure Homme Edition Blanche proberen:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:53 schreef ForumGek het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag Chanel - Allure Homme Sport
Is een geur die zeker niet zo zwaar is en erg fris. Ik zal hem zeker even ruiken als ik jou was !
Heb jij daar soms een sample van? Die kon ik namelijk nog nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:22 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder Chanel Allure Homme Edition Blanche proberen:
[ afbeelding ]
ontopic: Creed Original Santal
Heb ik niet maar die zijn beide gewoon bij ICI/Douglas verkrijgbaar dus waarom zou je daar samples van ons van willen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:54 schreef Soldier2000 het volgende:
Heb jij daar soms een sample van? Die kon ik namelijk nog niet
Die dus.quote:
So-so.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
hoe ging 't?
On topic : Acqua di Genova
Totaal nietquote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Echt schitterend die SL flessen! Hoe bevalt die Borneo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |