Marktplaats regel 1: Als het er te mooi uitziet om waar te zijn, is het te mooi om waar te zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou eigenlijk wel eens ervaringen willen horen van mensen die idd voor 20 EUR een 100ml fles van Marktplaats afhalen. Marktplaats staat er vol mee, met dat soort advertenties.
Ondanks dat je gelijk hebt, heb ik moeite je serieus te nemen na je post over Dior Homme Sport.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:31 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Marktplaats regel 1: Als het er te mooi uitziet om waar te zijn, is het te mooi om waar te zijn.![]()
Jammer, maar ik ben gewoon niet zo van de wat zwaardere geuren, die jij wel draagt als ik dit topic zo doorlees. Maar he, smaken verschillenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ondanks dat je gelijk hebt, heb ik moeite je serieus te nemen na je post over Dior Homme Sport.
OT: Creed Silver Mountain Water
Hmm, als jij je Dior Homme dan op doetquote:
Ik zou dan eerder Chanel Allure Homme Edition Blanche proberen:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:53 schreef ForumGek het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag Chanel - Allure Homme Sport
Is een geur die zeker niet zo zwaar is en erg fris. Ik zal hem zeker even ruiken als ik jou was !
Heb jij daar soms een sample van? Die kon ik namelijk nog nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:22 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder Chanel Allure Homme Edition Blanche proberen:
[ afbeelding ]
ontopic: Creed Original Santal
Heb ik niet maar die zijn beide gewoon bij ICI/Douglas verkrijgbaar dus waarom zou je daar samples van ons van willen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:54 schreef Soldier2000 het volgende:
Heb jij daar soms een sample van? Die kon ik namelijk nog niet
Die dus.quote:
So-so.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
hoe ging 't?
On topic : Acqua di Genova
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |