quote:
Tip, zet hem een paar nachten op je slaapkamer in de bench. Na een nacht of 4 a 5 kun je hem/haar gewoon weer op zijn bedoelde plek zetten en ze slaap gewoon de nachten door. Werkte bij ons perfect! Ze was ook gelijk zindelijk 's nachts!quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:16 schreef candygirl het volgende:
[..]
feli![]()
OT ; heel erg moeeen puppy snachts is niet leuk, janken ok dat hoort erbij , maar diarree in de bench midden in de nacht
![]()
![]()
![]()
![]()
altijd schat...jeweets....quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef Houniet het volgende:
Koffie dames?
Straks werken. Beetje slapjes nog.
hielp vandaag niet echt, heb net maar wijntje ingeschudquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef Houniet het volgende:
Koffie dames?
Straks werken. Beetje slapjes nog.
jaja t zijn net babys hequote:Op vrijdag 5 september 2008 22:06 schreef candygirl het volgende:
[..]
hielp vandaag niet echt, heb net maar wijntje ingeschud
zo naar bed, ben benieuwd hoe nu de nacht zal gaan
en dit:quote:Op zaterdag 6 september 2008 06:57 schreef Miam het volgende:
wel oke. niet zoveel zin om te gaan werken. maar het moet maar weer.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 07:46 schreef PoepSnoet het volgende:
Moe, met de wens op gewoon eens doelloos lang uitslapen
quote:
Thanksquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:19 schreef Miam het volgende:
[..]
![]()
Met mij gaat't goed.ik heb vanochtend tijdens het werken nogal wat complimentjes gehad
en dat doet goed.![]()
Haha! ja, ze kunnen je niet missen joh.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Thanks
Compllimentjes is fijn, af en toe wat veren in je reetIk krijg 't de laatste tijd op 't werk ook, sinds de cliënten weten dat ik naar 'n ander team verkas
OT: ik lig nu languit in bed, maar slapen ho maar .. Dan de laptop er maar bij en wat surfen.
Vind dat ook altijd een fijn gevoelquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:09 schreef skippy22 het volgende:
Kater is bijna voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |