quote:
Tip, zet hem een paar nachten op je slaapkamer in de bench. Na een nacht of 4 a 5 kun je hem/haar gewoon weer op zijn bedoelde plek zetten en ze slaap gewoon de nachten door. Werkte bij ons perfect! Ze was ook gelijk zindelijk 's nachts!quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:16 schreef candygirl het volgende:
[..]
feli![]()
OT ; heel erg moeeen puppy snachts is niet leuk, janken ok dat hoort erbij , maar diarree in de bench midden in de nacht
![]()
![]()
![]()
![]()
altijd schat...jeweets....quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef Houniet het volgende:
Koffie dames?
Straks werken. Beetje slapjes nog.
hielp vandaag niet echt, heb net maar wijntje ingeschudquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef Houniet het volgende:
Koffie dames?
Straks werken. Beetje slapjes nog.
jaja t zijn net babys hequote:Op vrijdag 5 september 2008 22:06 schreef candygirl het volgende:
[..]
hielp vandaag niet echt, heb net maar wijntje ingeschud
zo naar bed, ben benieuwd hoe nu de nacht zal gaan
en dit:quote:Op zaterdag 6 september 2008 06:57 schreef Miam het volgende:
wel oke. niet zoveel zin om te gaan werken. maar het moet maar weer.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 07:46 schreef PoepSnoet het volgende:
Moe, met de wens op gewoon eens doelloos lang uitslapen
quote:
Thanksquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:19 schreef Miam het volgende:
[..]
![]()
Met mij gaat't goed.ik heb vanochtend tijdens het werken nogal wat complimentjes gehad
en dat doet goed.![]()
Haha! ja, ze kunnen je niet missen joh.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Thanks
Compllimentjes is fijn, af en toe wat veren in je reetIk krijg 't de laatste tijd op 't werk ook, sinds de cliënten weten dat ik naar 'n ander team verkas
OT: ik lig nu languit in bed, maar slapen ho maar .. Dan de laptop er maar bij en wat surfen.
Vind dat ook altijd een fijn gevoelquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:09 schreef skippy22 het volgende:
Kater is bijna voorbij
quote:Op zondag 7 september 2008 02:43 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
was jij niet weg ofzoquote:Op zondag 7 september 2008 11:44 schreef heavenstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
OT: heel kort nachtje door 7 pubers van 12 die de hele nacht op de WII hebben zitten spelen en om 0530 besloten om een kussen gevecht te houden......nu dus duf, maar alles al opgeruimd en nu eerst koffie...
![]()
![]()
die zijn ook niet grappigquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zelfs Arie & Silvester kunnen geen glimlach op m'n mond toveren ..
wat heb je dan ?quote:Op zondag 7 september 2008 20:02 schreef heavenstar het volgende:
pijn is ff niet te houden.....heb maar weer morfine genomen, enige nadeel is dat ik daarvan echt van de wereld raak en waarschijnlijk pas morgen ergens wakker word....
nee morfine is uitgewerkt, maar wordt er echt helemaal gaar van. Morfine gebruik ik als ik echt niet meer tegen de pijn kan na een opereatie die 2 weken geleden heeft plaats gevonden maar helaas zijn de klachten niet eens weg, vraag me af warom ze me dan open gemaakt hebben....quote:Op maandag 8 september 2008 11:42 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
werkt de morfine nog?waarvoor neem je eigenlijk morfine als ik vragen mag?
ot: lui
succesquote:Op maandag 8 september 2008 13:01 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nee morfine is uitgewerkt, maar wordt er echt helemaal gaar van. Morfine gebruik ik als ik echt niet meer tegen de pijn kan na een opereatie die 2 weken geleden heeft plaats gevonden maar helaas zijn de klachten niet eens weg, vraag me af warom ze me dan open gemaakt hebben....![]()
![]()
OT: nu wachten op een belletje van hetziekenhuis, hopen dat de echo vandaag nog kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |