| 1 |

.jpg)
.jpg)
Ik zal je een croquette opsturen!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
tvp.
heul niks mee te maken, jij gaat gewoon geïnterviewd wordenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
De toevoegende waarde is dat meer mensen nu misschien gaan denken "Oh, mijn oude handdoeken/dekens/whatever kunnen naar het asiel"
Ik wil ook niet op tv, ga ik toch gewoon niet voor de camera staan.
Maar goed, whatever jullie willen
No worries, je my way or the highway werkt hoorquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
heul niks mee te maken, jij gaat gewoon geïnterviewd worden![]()
Liefst live, als eerste item op 't acht-uur-journaal
Da's niet eerlijk Hara, want ze verbood ONS niets, ze zei alleen dat ze dan wel gewoon de spullen brengt maar dan niet op tv wil. Dus da's toch haar goed recht?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
No worries, je my way or the highway werkt hoor
Wat is dit nou weer dan????quote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
No worries, je my way or the highway werkt hoor
Ik wil ook niet op ty en jij ook niet dus zeg je alles goed en wel, maar ik ga niet op tv en niet stampvoet stampvoet nou dan ga ik lekker wegquote:Op donderdag 4 september 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk Hara, want ze verbood ONS niets, ze zei alleen dat ze dan wel gewoon de spullen brengt maar dan niet op tv wil. Dus da's toch haar goed recht?
Oh zo kwam het op mij dan weer niet over. Want dan had ze wel gezegd 'Stik maar met je zootje, ik kom niet meer'. Maar ze komt gewoon de spullen brengenquote:Op donderdag 4 september 2008 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil ook niet op ty en jij ook niet dus zeg je alles goed en wel, maar ik ga niet op tv en niet stampvoet stampvoet nou dan ga ik lekker weg
Zo kwam het op mij over in ieder geval.
Ik kan nu wel mn pm weer lezen. Ff toevoegen!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
Q, goeie met je nieuwe topic!
Ik had je snel een PM gestuurd of ik moest openen, omdat je al zo druk met je brieven bent enzo.
Maar toen bedacht ik me, na het versturen van de PM, dat je PM het niet doetEn hij staat er al!
Kadooosh mag nog bij de donateurs!
Daar sta ik ondertussen om bekend hèquote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
Adem innnnnnnnnn, adem uittttttttt, lieve dames.
PleaseHet kwam wat botter uit Hara d'r snaveltje dan ze het bedoelt waarschijnlijk
Jeps, handig ook!quote:
jup, want aan de hand daarvan gaat er wel of geen mail naar hvnquote:
Ik zal niet vals spelen en vanaf andere computers op 'Rot op met je tv ploeg' stemmenquote:Op donderdag 4 september 2008 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup, want aan de hand daarvan gaat er wel of geen mail naar hvn
^ dusquote:Op donderdag 4 september 2008 22:20 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook like i care gestemd. Ik ga gewoon niet in beeld
No croquette for you!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
ik heb maar like i care ingevuld maar eigenlijk moet QB gewoon op TV![]()
![]()
* Isdatzo zoekt dekking
Uiteraard de keuze : geen tv ploegquote:Op donderdag 4 september 2008 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal niet vals spelen en vanaf andere computers op 'Rot op met je tv ploeg' stemmen
Verita, wat heb jij eigenlijk gestemd?![]()
Isdatzo, misschien moet je een documentaire over het fenomeen HaraQuBe maken!
a) Dan ben ik ff bezigquote:Op donderdag 4 september 2008 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal niet vals spelen en vanaf andere computers op 'Rot op met je tv ploeg' stemmen
Verita, wat heb jij eigenlijk gestemd?![]()
Isdatzo, misschien moet je een documentaire over het fenomeen HaraQuBe maken!

Story of my lifequote:
pics! of tietenquote:Op donderdag 4 september 2008 22:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
nakende QuBe-scenes in te verwerken.. [
tof! Alvast bedanktquote:Op donderdag 4 september 2008 22:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ok dan ga ik morgen even kijken of ik wat kan regelen
Houdt ze een beetje van natte poesjes dan?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, probeer haar maar eens zo ver te krijgenMisschien lukt het jou wel
Hebben we dat lijstje eigenlijk nog ergens, wat het asiel gaf wat ze wel en niet wilden?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:35 schreef Qwea het volgende:
zekers!
eerste topicquote:Op donderdag 4 september 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben we dat lijstje eigenlijk nog ergens, wat het asiel gaf wat ze wel en niet wilden?
Ik ben het kwijt
Geen dekbedden of slaapzakken ofzo in elk geval.
Hoofdkussens dus... Stelletje oude matrassen dan?quote:Op donderdag 4 september 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
Ah super, thanks Nok!
Maar geen hoofdkussens dus... zal zijn om de vulling van dekbedden en kussens waar dieren allergisch voor kunnen zijn denk ik.
Erasmo, om wat voor kussens gaat het bij jou?
We houden in elk geval al van je om je goede bedoelingen hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 23:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoofdkussens dus... Stelletje oude matrassen dan?
Ik hoop zo op een eindspurt!quote:Op donderdag 4 september 2008 23:21 schreef Carmella het volgende:
*haakt in*
Gaan we de 2000 nog halen?
Ik mag t toch lijenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:21 schreef Carmella het volgende:
*haakt in*
Gaan we de 2000 nog halen?
Ja. Tenminste, waar moeten we het anders vandaan halen?quote:Op donderdag 4 september 2008 23:28 schreef nokwanda het volgende:
Wordt geld voor een eventuele vriezer dan ook daarvanaf gehaald?
Sorryquote:Op donderdag 4 september 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
We houden in elk geval al van je om je goede bedoelingen hoor![]()
Maar ehm... matrassen. Nou ehm... zal ik het mailtje nog eens kopiëren?
ik wil ook best extra bijdragen aan een vriezerquote:Op donderdag 4 september 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Tenminste, waar moeten we het anders vandaan halen?
En als het niet de spuigaten uitloopt wil ik best met Ingetje overleggen of wij samen die vriezer kunnen sponsoren ipv dat we het bedrag samen afronden net als vorig jaar, maar dan gaat een vriezer van 300 euro me eigenlijk iets te ver
Ja ik begrijp je wel, het blijft een hoop geldquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:06 schreef Greys het volgende:
Heel lief van je, PV
We kijken even hoe het gaat. Want aan de andere kant heb ik ook een beetje zoiets dat als de vriezer stuk gaat, ze misschien zelf ook kunnen proberen dan bij een van hun sponsors een nieuwe los te peuterenHet moet wel leuk blijven, niet dat het ons straks persoonlijk honderd of meer euro gaat kosten voor die vriezer. Het kost ook benzine om er de 20e heen te rijden enzo, het moet wel een beetje binnen de perken blijven (gewoon even persoonlijk hoor
). Niet dat ik geen cent te makken heb, maar nou ja... je snapt me wel
Bij 50 euro doneren voor de vriezer (misschien nog IETSJE meer) en een tank benzine ligt bij mij persoonlijk de grens wel eigenlijk
Zij is zo liefquote:Hoi Quebe,
Het schiet inderdaad al aardig op ja :-)
Ja 200 liter is vrij groot hoor, daar kan wel 100 kilo in. En mocht het toch iets teveel zakken blijken te zijn, dan kunnen ze die zakken alvast laten ontdooien voor de komende 2 dagen.
Het is wel heel belangrijk dat het voer op een koude plek ontdooid, waar het niet warmer dan 7 graden is. (koelkast dus liefst, maar andere koude plek mag ook)
Ben benieuwd hoe jullie stand nu is, maar het zal vast en zeker wel genoeg respons opgeleverd hebben (hoop ik althans voor jullie en voor de dieren).
Hier staat in elk geval al het nodige klaar, ik hoor je wel rond die tijd.
Lukt de vriezer niet, dan mogen jullie in elk geval alle andere dingen op komen halen die ik gekocht heb en dan komt het voer op een later tijdstip wel, kan ook in oktober nog hoor.
Het aanbod blijft staan.
Succes weer!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:50 schreef Panthera1984 het volgende:
Nou mijn bedrag is overgemaakt (als de bank meewerkt, zou het er vandaag nog op moeten staan!)
ik sluit me daarbij aan denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
ik heb niet zo'n kijk op wat dat asiel nodig heeft, maar weet dat jullie al een tijdje bezig zijn met een vriezer,
dan denk ik dat dit wel een hele goede aanbieding is
Dat is al gebeurdquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Overleg je wel eerst even met het asiel of ze dat ding wel willen en kwijt kunnen?
Zo ja is het een prima aanbieding.
quote:Ik heb even gekeken en de ruimte die wij in de vriezer hebben is niet veel.
Een tweede diepvries zou inderdaad super zijn, maar je raadt het al, ons budget is 0,0...
Dus als jullie van iemand een tweedehands diepvries gesponsord kunnen krijgen, is dat super! De ruimte voor een extra vriezer is er zeker.
Uiterlijk 12:15quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:58 schreef Greys het volgende:
Lijkt mij prachtig. Wel veel geld, maar niet veel geld voor zo'n vriezer.
Wel lullig om dit te moeten beslissen als Ingetje er niet is. Tot wanneer lang is de aanbieding geldig Q?
Even kijken dan ook wat we dan van de rekening moeten halen om het te kunnen betalen.
Nee het is echt speciaal voor mij. Ik heb ook behoorlijk wat lopen drammen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:08 schreef Greys het volgende:
Huh? Vandáág? Dus nog een uur? Is het speciaal een aanbieding voor het asiel of geldt het voor iedereen nog maar een uur?
Ja, maar ik zit op mijn werk en ik schaam me al kapot dat ik stiekem tussendoor zit te Fok!-en snap je?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:08 schreef bigbird het volgende:
Is Ingetje voor jou bereikbaar Greys? Anders zou je het misschien even kunnen vragen
Denk dat dat een goede beslissing is. Beter krijgen we wrs toch niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:12 schreef Greys het volgende:
He dammit. Sorry. Het is echt super en ik denk dat we het moeten doen, maar ik kan vandaag vanaf mijn werk geen geld van de asielrekening gaan zitten overmaken en eigenlijk moet ik ook nu stoppen met Fok!-en![]()
Nou moet ik Ing even snel smsen dan op Kreta? En zijn we het er dan mee eens dat we het van de asielrekening doen en dat Ing en ik die dan daarna nog wel wat aanvullen? Want ik kan niet privé 256 euro missen op het moment...
Dat mag ik hopen van nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef verita het volgende:
Qwea, moet die vriezer om 12:15 uur betaald zijn?
Owja, goeie vraagquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef verita het volgende:
Qwea, moet die vriezer om 12:15 uur betaald zijn?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef Qwea het volgende:
Het ging zo
"expert zwolle"
-Ja hoi, met Qwea. Ik heb een probleem, en ik hoop dat jullie kunnen en willen helpen
"euh, oke."
- We zijn bezig met een actie voor het asiel in zwolle en hebben van een bedrijf een vriezer vol versvoer gedoneerd gekregen. Naja, iig het versvoer, de vriezer moesten we zelf regelen. Nu heeft het asiel een bagger vriezer, niet groter dan een nachtkastje () en nu ben ik driftig op zoek, naar een bedrijf wat mij een vriezer, al dan niet beschadigt, tegen een sterk gereduceerd tarief kan aanbieden. En ik hoopte dat jullie dat bedrijf waren
"Ooh, maar we hebben geen showmodellen of vriezers met deuken"
- Maar wel nieuwe vriezers waar korting vanaf kan toch?
"Ehm....... ja...."
-Mooi! Dat mag ook!
"Hoe groot moet hij zijn?
-Minimaal 200 liter
"*zoekt *zoekt *zoekt"
"Ik heb er 1 van 230 liter. Kost 299 euro."
-Wat zei je? 250 euro?
"Nee 299"
-Ik hoorde echt 250
nou, 257 inc verwijderingsbijdrage dan.
Ik woon er een u vanaf. Ik dacht dus dit ;quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, goeie vraag
Want je kunt dan wellicht om 12.15 uur zeggen dat we hem willen hebben en of ze dan een rekeningnr willen geven waar ik het geld op kan storten. Of dat ik het naar een van jullie overmaak en dat iemand het daar kan gaan betalen, iemand die in de buurt woont.
Ik zei dat ik moest overleggen, en dit niet op eigen hout kon beslissen. Dat was prima. Maar de aanbieding is maar tot 12u geldig. Dus ik zo 12 en een kwartier!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:17 schreef Greys het volgende:
Hahahaha Q je afding-technieken zijn goed![]()
Maar hoezo zei hij dat we om 12.15 uur moesten bellen dan?
Als Expert daar mee in gaat is dat denk ik wel een goedequote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef Greys het volgende:
En overmaken naar de firma die de vriezer levert en dan laten afleveren?
Kunnen ze hem wel voor 20 september nog leveren dan trouwens?
Misschien dat jij er dan heen kunt gaan en betalen? Als dat niet kan, beloof ik hierbij nu dat ik morgen naar die Expert rijd en hem betaal, dat is: als iedereen er mee eens is dat die vriezer er komt, het is tenslotte door iedereen bij elkaar gebracht geld.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:22 schreef Qwea het volgende:
Neem niet aan dat dat een probleem is. Ik wil wel even vragen of ik het kan overmaken idd. Maar wat als dat niet kan?
Nou, ik heb geen rijbewijsquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef verita het volgende:
[..]
Misschien dat jij er dan heen kunt gaan en betalen? Als dat niet kan, beloof ik hierbij nu dat ik morgen naar die Expert rijd en hem betaal, dat is: als iedereen er mee eens is dat die vriezer er komt, het is tenslotte door iedereen bij elkaar gebracht geld.
Dan zien we later wel hoe de betaling komt? Of wie dan ook wil gaan, allemaal best, ik denk dat je die aanbieding niet moet laten lopen.
Nee hoor, meedenken is juist fijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef bigbird het volgende:
Denk het wel, want hij moet er eigenlijk sowieso minimaal een dag van tevoren zijn wat eerder al genoemd is, vanwege het aansluiten
Oh, btw, als ik me er teveel mee bemoei, gewoon zeggen hoor..
Dat wil Hara wel doen denk ik (en anders doe ik het hoor), die heeft zo'n goed contact met die dame!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:47 schreef Qwea het volgende:
Gaat dan vanaaf iemand ook even die vrouw van dat versvoer mailen ?
En ik ben verliefd op Barneyquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:48 schreef Qwea het volgende:
http://www.dierenasielzwolle.nl/dieren/dier/max_1/
CHECK HET FILMPJE
ik ben verliefd
yes.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wil Hara wel doen denk ik (en anders doe ik het hoor), die heeft zo'n goed contact met die dame!
Dat ze even mailt dat we een vriezer hebben bedoel je?
Greys maakt het geld over geloof ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:32 schreef Morretje het volgende:![]()
![]()
Goed geregeld heur.
Ik kan best naar de expert trouwens, als dat nog nodig is, maar niet eerder dan maandag. Vandaag lukt gewoon ff niet, en het weekend zijn we niet in Zwolle. Maar las ik nu goed dat dat niet nodig is?
Ik moet zo. Wat dingen ophalen die om 13 klaar stonden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Wow toch nog een grote vriezen voor een zeer nette prijs.
Ik moet straks weer met Snowy naar de DA zijn ogen blijven tranen.
Al lijdt hij er niet veel onder heb ik het idee. Gisteren viel hij samen met Fire in een doos van de trap af.
Aaaaaah, nu kijk ik weer op de website en zie ik gelijk allemaal poezies die ik mee wil nemen de 20equote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 11:48 schreef Qwea het volgende:
http://www.dierenasielzwolle.nl/dieren/dier/max_1/
CHECK HET FILMPJE
ik ben verliefd
Dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaaaah, nu kijk ik weer op de website en zie ik gelijk allemaal poezies die ik mee wil nemen de 20e![]()
Bij mij wel maar ik heb een egoïstisch kreng lieve oude dame die niet met andere katten kan wilquote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 13:24 schreef bigbird het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ookEn er kunnen er echt niet meer bij
Maar ik heb geen pm?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:57 schreef MissBliss het volgende:
Wat een goed nieuws van die vriezer!
Godigita, ik heb teruggepmd!
*nog even Senesta lastig valtquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Hopen dat het binnenkort op de FP mag zodat we t vriezergeld ook weer aan kunnen vullen
Wat suf, ik heb kennelijk niet op 'verzenden' gekliktquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat suf, ik heb kennelijk niet op 'verzenden' geklikt
Oh wauw! Top zeg! Even kijken of we daar nog dankbaar gebruik van kunnen maken!quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:00 schreef nein het volgende:
Misschien ben ik wat laat, maar ik rij minimaal eens per maand van Eindhoven naar Friesland, misschien dat ik vanuit Eindhoven nog wat spulletjes kan vervoeren?
Kun jij mss wat met Juup@ afspreken! Hoef ik straks alleen nog maar naar Nijmegen te rijden!quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:00 schreef nein het volgende:
Misschien ben ik wat laat, maar ik rij minimaal eens per maand van Eindhoven naar Friesland, misschien dat ik vanuit Eindhoven nog wat spulletjes kan vervoeren?
Die heb ik al van hara, mn mail is ook al klaar. Ik wacht op je bevestiging dat ik hem de deur uit kan doenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wauw! Top zeg! Even kijken of we daar nog dankbaar gebruik van kunnen maken!
Q, ik ga je even het mailadres van Remco PM-en zo, sorry, was aan het werk en nu nèt 2 minuten thuis
PV, wat lief van je![]()
Ik woon in Eindhoven en ik ben eens in de zoveel tijd een weekendje in Frieslandquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Kun jij mss wat met Juup@ afspreken! Hoef ik straks alleen nog maar naar Nijmegen te rijden!
Wanneer ben je dan weer in Eindhoven?
Als dat inhoud, dat de meest waardevolle users van deze actie weg blijven.... Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:24 schreef Qwea het volgende:
doen we nou wel of niet Hart van Nederland??
Dat is ook hoe ik erover denkquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:31 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als dat inhoud, dat de meest waardevolle users van deze actie weg blijven.... Nee.
Maar voor de reclame en bekendheid omtrent de hele actie van vrijwillige fok!kers, Ja.
Beslissen jullie maar.. Ik heb makkelijk praten want ik ga er die dag niet bij zijn
Zou je dan ook bereid zijn, om op de grote dag naar Zwolle te rijden?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:30 schreef nein het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven en ik ben eens in de zoveel tijd een weekendje in FrieslandDus het gros van de tijd zit ik in t zuiden des lands
Is de grote dag de 15e?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:32 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zou je dan ook bereid zijn, om op de grote dag naar Zwolle te rijden?
15e stoppen we officeel, 20e gaan we naar Zwollequote:
Denk dat dat wel gaat lukken, MISSCHIEN dat ik de 20e vanuit Friesland (daar ga ik vrijdags heen) naar Zwolle rij. Dus spulletjes vanuit regio Eindhoven zou ik dan voor/op de 19e binnen moeten hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
15e stoppen we officeel, 20e gaan we naar Zwolle
Spreek Juup@ even aan aub.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:44 schreef nein het volgende:
[..]
Denk dat dat wel gaat lukken, MISSCHIEN dat ik de 20e vanuit Friesland (daar ga ik vrijdags heen) naar Zwolle rij. Dus spulletjes vanuit regio Eindhoven zou ik dan voor/op de 19e binnen moeten hebbenMAAR dat is allemaal niet zeker.
In elk geval: Ik zit sowieso tm de 18e in Eindhoven!
Zallik doen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:46 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Spreek Juup@ even aan aub.
Ik mot er nu helaas van tussen, ga naar Jong Oranje kijken....
Latersssssssssssss lieve luitjes
idd!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
JaMaar daar komen we niet onderuit ben ik bang (dat hij weet wat ie kostte bedoel je toch?
)
Die bon moeten ze echt bewaren anders krijgen ze geen garantie alstie stuk gaat
Haha, daar keek ik als eerstequote:Op vrijdag 5 september 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Heej, hebben jullie Remco al gezien?
http://www.dierenasielzwolle.nl/personeel/
Nee, geen neuk materiaal daarquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, daar keek ik als eersteVALT ER NOG WAT TE NEUKUH, weetjewel.
Hij doet me een heeeel klein beetje aan Theo Maassen denken, alleen zou ik Maassen wel doenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Greys het volgende:Gekke chickies!
Maar ik vind hem wel een leuke kop hebben. Gewoon... leuk, vrolijk, sympathiek.
Ik word er niet heet en soppig van, maar dat hoeft ook niet gelukkig
Ik zou Maassen ook doenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij doet me een heeeel klein beetje aan Theo Maassen denken, alleen zou ik Maassen wel doen
Dat was bijna mijn drinken over mijns chermquote:
Doe jij nou maar zuinig met je vochtquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was bijna mijn drinken over mijns cherm![]()
Dat bedacht ik me ook netquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
Straks hebben ze het topic gevonden en lezen ze dagelijks meeGelukkig heeft Qwea mijn naam niet gepost, weten ze ook niet wie ik ben
Hoezo? Sex is een geaccepteerd onderwerp heurquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:45 schreef Greys het volgende:Meisjes, meisjes, we moesten ons schamen
Maar we doen het lekker niet![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook net![]()
Vlug, alles editten!
En dan is mijn onderbroek TMIquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo? Sex is een geaccepteerd onderwerp heur
Iemand nog sappige details? Ik wel ;
De eerste keer dat MM kwam, in mijn bijzijn, in mij eigenlijkvroeg ik me af of de hoeveelheid zaad wel normaal was. Dat was ruim 2 theelepels. Als het geen 3 a 4 waren
. Mijn ex had altijd maar 1 drupje
Dat zou wel lullig zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook net![]()
Vlug, alles editten!
Toen je dit postte dácht ik nog heel even dat het vragen om moeilijkheden wasquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
Straks hebben ze het topic gevonden en lezen ze dagelijks meeGelukkig heeft Qwea mijn naam niet gepost, weten ze ook niet wie ik ben
Daar staat toch geen foto?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:56 schreef nokwanda het volgende:
Men hoeft alleen maar in je fobo te kijken, Hara
Straks ineens een post "Ik zou jullie ook niet doen!"quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen je dit postte dácht ik nog heel even dat het vragen om moeilijkheden was
Ik dacht dat Qwea zou reageren met "Oh nee dat waar *naam*, daar had je geluk mee!"quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Straks ineens een post "Ik zou jullie ook niet doen!"
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou nou nou dames.....Ik krijg rooie oortjes van het na-lezen alleen al...
Naughty girls you are
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:22 schreef Remco.L het volgende:
Volgens mij zijn jullie nog kouder dan de vriezer
Groetjes
Nou, eerder aangenaam verrast hoe hitsig jullie echt kunnen worden door een leuk smoeltjequote:Op vrijdag 5 september 2008 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk de meet schokkende post.
Dat jij zo bleu lijkt te zijn
Qweaquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:45 schreef Remco.L het volgende:
Okay ik ga hier weer even uitloggen ja
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Bedoel je mij met Q? Ik?!?!
Hehehehe, wat ben ik toch een vlegelquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]Trutje!
Trapte ik er toch in dat je het niet was, ondanks deze:
[..]
En Remco, wat dacht je van Remcoquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, wat moet je moeder hier wel niet van denken
Ik meen me te herinneren dat julie niet veel om zijn gevoelens gaven..quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat julie niet veel om zijn gevoelens gaven..![]()
![]()
* Isdatzo scrollt een stukje omhoog
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:53 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou, eerder aangenaam verrast hoe hitsig jullie echt kunnen worden door een leuk smoeltje![]()
De verschillende lichaams-sappen en ander vloeibaar spul vliegt in de rondte![]()
Iets met stille wateren en diepe gronden enzo
Ik denk dat ze het heel spijtig gaat vinden dat ze er niet bij wasquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Wat zal Ingetje79 trots op ons zijn als ze dit topic terugleest na haar vakantie.
Het niveau!
Ligt eraan wat die gevoelens teweeg brengen. Hey... gevoel is gevoelquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Jawel. We houden van hemquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel. We houden van hem
Ondanks dat we hem niet zouden doen, en zéker niet 'hard'.
Jij beslist dat even collectief?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel. We houden van hem
Ondanks dat we hem niet zouden doen, en zéker niet 'hard'.
Ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef nokwanda het volgende:
Ja, kom, Greys...als we het doen gaan we voor hard
Jij zou hem wél doen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij beslist dat even collectief?![]()
Wie valt er onder "we"![]()
Wat zijn julie náár zeg![]()
Te laatquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
oja met dat onder we- vallen hè, ik doelde daarmee vooral op het laatste stukje van de quote
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zou hem wél doen?
En hard ook?
Hara, we hebben de date gevonden voor Remco!![]()
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zou hem wél doen?
En hard ook?
Hara, we hebben de date gevonden voor Remco!![]()
Awww QuBe is een beetjequote:Op vrijdag 5 september 2008 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een beetje een blij mailtje gesuurdMaar dat begrijpt zij wel denk ik
Happy de peppie? Leuk juist!quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een beetje een blij mailtje gesuurdMaar dat begrijpt zij wel denk ik
Dat mailtje ging naar Corinequote:Op vrijdag 5 september 2008 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Awww QuBe is een beetjefliefffft
op Remco.. aaaaawww wat lieeehfff
Je kunt hem nalezen neem ik aanquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Happy de peppie? Leuk juist!
De nieuwe stand op de rekening is 1551,48 plus een gloedjenieuwe vriezert!
Ik heb zojuist het ding betaald, dus. Nou ja. IK... wij allemaal
Zal aan het einde van de actie de rekening weer wat aanvullen
Had je nog geen nieuws van een adminnetje of het topic nog ff op de FP mocht? Zou wel nog even kunnen helpen nu.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Happy de peppie? Leuk juist!
De nieuwe stand op de rekening is 1551,48 plus een gloedjenieuwe vriezert!
Ik heb zojuist het ding betaald, dus. Nou ja. IK... wij allemaal
Zal aan het einde van de actie de rekening weer wat aanvullen
Qwea heeft het er al met Senesta over gehad en ik had met Surv.Fiets gePMd, er wordt aan gewerkt geloof ik nu door Qwea en Senesta!quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Had je nog geen nieuws van een adminnetje of het topic nog ff op de FP mocht? Zou wel nog even kunnen helpen nu.
We mogen idd best wel een beetje trots op elkaar zijn. Hebben we toch maar weer mooi voor elkaar hèquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:39 schreef Greys het volgende:
Wel tof he, dat we zelfs minus het bedrag van de vriezer al ruim over de stand van vorig jaar zijn
Wie?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
Hij komt toch niet weer zo laat online hèWAcht dan lekker tot morgen
Qwea is even druk met theelepelsquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:46 schreef Greys het volgende:
Het stukje op de FP bedoelt Hara denk ik
Maar ik weet niet of het uberhaupt vandaag of morgen gebeurt. Moeten we maar even aan Qwea vragen hoe het er voor staat
plus alle speeltjes en kilo's voedsel en andere dingetjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:39 schreef Greys het volgende:
Wel tof he, dat we zelfs minus het bedrag van de vriezer al ruim over de stand van vorig jaar zijn
een *inktpatroon* zelfsquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Je kunt ook nog langs Tilburg voor een inktpatroon en een handdoek
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Je kunt ook nog langs Tilburg voor een inktpatroon en een handdoek
Ik heb me hier toch wel aangemeld voor een dierenasielactie he? Toch geen geef-heroinehoertjes-ook-een-kans-actie hoop ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
!
Die handdoek zou ik trouwens niet vertrouwen
Nou....quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:33 schreef nein het volgende:
[..]
Ik heb me hier toch wel aangemeld voor een dierenasielactie he? Toch geen geef-heroinehoertjes-ook-een-kans-actie hoop ik
Ja je bent een heldquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:37 schreef krioro het volgende:
Ja hoi.Het is een HEEL TOF oud GARFIELD BADLAKEN JA!
![]()
En nein, Tilburg CS is geen probleem voor mij. Ben je er binnenkort een keer?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:33 schreef nein het volgende:
[..]
Ik heb me hier toch wel aangemeld voor een dierenasielactie he? Toch geen geef-heroinehoertjes-ook-een-kans-actie hoop ik
Ik heb nog geen idee wanneer, maar ik laat t je wel ff weten!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:37 schreef krioro het volgende:
Ja hoi.Het is een HEEL TOF oud GARFIELD BADLAKEN JA!
![]()
En nein, Tilburg CS is geen probleem voor mij. Ben je er binnenkort een keer?
Ja zover waren we alquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:56 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja, ook al kotm Krioro hier, als jullie willen mag Nein t meenemen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |