Dat mag ik hopen van nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef verita het volgende:
Qwea, moet die vriezer om 12:15 uur betaald zijn?
Owja, goeie vraagquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef verita het volgende:
Qwea, moet die vriezer om 12:15 uur betaald zijn?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef Qwea het volgende:
Het ging zo
"expert zwolle"
-Ja hoi, met Qwea. Ik heb een probleem, en ik hoop dat jullie kunnen en willen helpen
"euh, oke."
- We zijn bezig met een actie voor het asiel in zwolle en hebben van een bedrijf een vriezer vol versvoer gedoneerd gekregen. Naja, iig het versvoer, de vriezer moesten we zelf regelen. Nu heeft het asiel een bagger vriezer, niet groter dan een nachtkastje () en nu ben ik driftig op zoek, naar een bedrijf wat mij een vriezer, al dan niet beschadigt, tegen een sterk gereduceerd tarief kan aanbieden. En ik hoopte dat jullie dat bedrijf waren
"Ooh, maar we hebben geen showmodellen of vriezers met deuken"
- Maar wel nieuwe vriezers waar korting vanaf kan toch?
"Ehm....... ja...."
-Mooi! Dat mag ook!
"Hoe groot moet hij zijn?
-Minimaal 200 liter
"*zoekt *zoekt *zoekt"
"Ik heb er 1 van 230 liter. Kost 299 euro."
-Wat zei je? 250 euro?
"Nee 299"
-Ik hoorde echt 250
nou, 257 inc verwijderingsbijdrage dan.
Ik woon er een u vanaf. Ik dacht dus dit ;quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, goeie vraag
Want je kunt dan wellicht om 12.15 uur zeggen dat we hem willen hebben en of ze dan een rekeningnr willen geven waar ik het geld op kan storten. Of dat ik het naar een van jullie overmaak en dat iemand het daar kan gaan betalen, iemand die in de buurt woont.
Ik zei dat ik moest overleggen, en dit niet op eigen hout kon beslissen. Dat was prima. Maar de aanbieding is maar tot 12u geldig. Dus ik zo 12 en een kwartier!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:17 schreef Greys het volgende:
Hahahaha Q je afding-technieken zijn goed![]()
Maar hoezo zei hij dat we om 12.15 uur moesten bellen dan?
Als Expert daar mee in gaat is dat denk ik wel een goedequote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef Greys het volgende:
En overmaken naar de firma die de vriezer levert en dan laten afleveren?
Kunnen ze hem wel voor 20 september nog leveren dan trouwens?
Misschien dat jij er dan heen kunt gaan en betalen? Als dat niet kan, beloof ik hierbij nu dat ik morgen naar die Expert rijd en hem betaal, dat is: als iedereen er mee eens is dat die vriezer er komt, het is tenslotte door iedereen bij elkaar gebracht geld.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:22 schreef Qwea het volgende:
Neem niet aan dat dat een probleem is. Ik wil wel even vragen of ik het kan overmaken idd. Maar wat als dat niet kan?
Nou, ik heb geen rijbewijsquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef verita het volgende:
[..]
Misschien dat jij er dan heen kunt gaan en betalen? Als dat niet kan, beloof ik hierbij nu dat ik morgen naar die Expert rijd en hem betaal, dat is: als iedereen er mee eens is dat die vriezer er komt, het is tenslotte door iedereen bij elkaar gebracht geld.
Dan zien we later wel hoe de betaling komt? Of wie dan ook wil gaan, allemaal best, ik denk dat je die aanbieding niet moet laten lopen.
Nee hoor, meedenken is juist fijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef bigbird het volgende:
Denk het wel, want hij moet er eigenlijk sowieso minimaal een dag van tevoren zijn wat eerder al genoemd is, vanwege het aansluiten
Oh, btw, als ik me er teveel mee bemoei, gewoon zeggen hoor..
Dat wil Hara wel doen denk ik (en anders doe ik het hoor), die heeft zo'n goed contact met die dame!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:47 schreef Qwea het volgende:
Gaat dan vanaaf iemand ook even die vrouw van dat versvoer mailen ?
En ik ben verliefd op Barneyquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:48 schreef Qwea het volgende:
http://www.dierenasielzwolle.nl/dieren/dier/max_1/
CHECK HET FILMPJE
ik ben verliefd
yes.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wil Hara wel doen denk ik (en anders doe ik het hoor), die heeft zo'n goed contact met die dame!
Dat ze even mailt dat we een vriezer hebben bedoel je?
Greys maakt het geld over geloof ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:32 schreef Morretje het volgende:![]()
![]()
Goed geregeld heur.
Ik kan best naar de expert trouwens, als dat nog nodig is, maar niet eerder dan maandag. Vandaag lukt gewoon ff niet, en het weekend zijn we niet in Zwolle. Maar las ik nu goed dat dat niet nodig is?
Ik moet zo. Wat dingen ophalen die om 13 klaar stonden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Wow toch nog een grote vriezen voor een zeer nette prijs.
Ik moet straks weer met Snowy naar de DA zijn ogen blijven tranen.
Al lijdt hij er niet veel onder heb ik het idee. Gisteren viel hij samen met Fire in een doos van de trap af.
Aaaaaah, nu kijk ik weer op de website en zie ik gelijk allemaal poezies die ik mee wil nemen de 20equote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 11:48 schreef Qwea het volgende:
http://www.dierenasielzwolle.nl/dieren/dier/max_1/
CHECK HET FILMPJE
ik ben verliefd
Dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaaaah, nu kijk ik weer op de website en zie ik gelijk allemaal poezies die ik mee wil nemen de 20e![]()
Bij mij wel maar ik heb een egoïstisch kreng lieve oude dame die niet met andere katten kan wilquote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 13:24 schreef bigbird het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ookEn er kunnen er echt niet meer bij
Maar ik heb geen pm?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:57 schreef MissBliss het volgende:
Wat een goed nieuws van die vriezer!
Godigita, ik heb teruggepmd!
*nog even Senesta lastig valtquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Hopen dat het binnenkort op de FP mag zodat we t vriezergeld ook weer aan kunnen vullen
Wat suf, ik heb kennelijk niet op 'verzenden' gekliktquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat suf, ik heb kennelijk niet op 'verzenden' geklikt
Oh wauw! Top zeg! Even kijken of we daar nog dankbaar gebruik van kunnen maken!quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:00 schreef nein het volgende:
Misschien ben ik wat laat, maar ik rij minimaal eens per maand van Eindhoven naar Friesland, misschien dat ik vanuit Eindhoven nog wat spulletjes kan vervoeren?
Kun jij mss wat met Juup@ afspreken! Hoef ik straks alleen nog maar naar Nijmegen te rijden!quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:00 schreef nein het volgende:
Misschien ben ik wat laat, maar ik rij minimaal eens per maand van Eindhoven naar Friesland, misschien dat ik vanuit Eindhoven nog wat spulletjes kan vervoeren?
Die heb ik al van hara, mn mail is ook al klaar. Ik wacht op je bevestiging dat ik hem de deur uit kan doenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wauw! Top zeg! Even kijken of we daar nog dankbaar gebruik van kunnen maken!
Q, ik ga je even het mailadres van Remco PM-en zo, sorry, was aan het werk en nu nèt 2 minuten thuis
PV, wat lief van je![]()
Ik woon in Eindhoven en ik ben eens in de zoveel tijd een weekendje in Frieslandquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Kun jij mss wat met Juup@ afspreken! Hoef ik straks alleen nog maar naar Nijmegen te rijden!
Wanneer ben je dan weer in Eindhoven?
Als dat inhoud, dat de meest waardevolle users van deze actie weg blijven.... Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:24 schreef Qwea het volgende:
doen we nou wel of niet Hart van Nederland??
Dat is ook hoe ik erover denkquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:31 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als dat inhoud, dat de meest waardevolle users van deze actie weg blijven.... Nee.
Maar voor de reclame en bekendheid omtrent de hele actie van vrijwillige fok!kers, Ja.
Beslissen jullie maar.. Ik heb makkelijk praten want ik ga er die dag niet bij zijn
Zou je dan ook bereid zijn, om op de grote dag naar Zwolle te rijden?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:30 schreef nein het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven en ik ben eens in de zoveel tijd een weekendje in FrieslandDus het gros van de tijd zit ik in t zuiden des lands
Is de grote dag de 15e?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:32 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zou je dan ook bereid zijn, om op de grote dag naar Zwolle te rijden?
15e stoppen we officeel, 20e gaan we naar Zwollequote:
Denk dat dat wel gaat lukken, MISSCHIEN dat ik de 20e vanuit Friesland (daar ga ik vrijdags heen) naar Zwolle rij. Dus spulletjes vanuit regio Eindhoven zou ik dan voor/op de 19e binnen moeten hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
15e stoppen we officeel, 20e gaan we naar Zwolle
Spreek Juup@ even aan aub.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:44 schreef nein het volgende:
[..]
Denk dat dat wel gaat lukken, MISSCHIEN dat ik de 20e vanuit Friesland (daar ga ik vrijdags heen) naar Zwolle rij. Dus spulletjes vanuit regio Eindhoven zou ik dan voor/op de 19e binnen moeten hebbenMAAR dat is allemaal niet zeker.
In elk geval: Ik zit sowieso tm de 18e in Eindhoven!
Zallik doen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:46 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Spreek Juup@ even aan aub.
Ik mot er nu helaas van tussen, ga naar Jong Oranje kijken....
Latersssssssssssss lieve luitjes
idd!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
JaMaar daar komen we niet onderuit ben ik bang (dat hij weet wat ie kostte bedoel je toch?
)
Die bon moeten ze echt bewaren anders krijgen ze geen garantie alstie stuk gaat
Haha, daar keek ik als eerstequote:Op vrijdag 5 september 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Heej, hebben jullie Remco al gezien?
http://www.dierenasielzwolle.nl/personeel/
Nee, geen neuk materiaal daarquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, daar keek ik als eersteVALT ER NOG WAT TE NEUKUH, weetjewel.
Hij doet me een heeeel klein beetje aan Theo Maassen denken, alleen zou ik Maassen wel doenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Greys het volgende:Gekke chickies!
Maar ik vind hem wel een leuke kop hebben. Gewoon... leuk, vrolijk, sympathiek.
Ik word er niet heet en soppig van, maar dat hoeft ook niet gelukkig
Ik zou Maassen ook doenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij doet me een heeeel klein beetje aan Theo Maassen denken, alleen zou ik Maassen wel doen
Dat was bijna mijn drinken over mijns chermquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |