Dan klopt het tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:42 schreef Kweeja het volgende:
Klopt het nou dat er zo enorm veel verschil tussen het zaad spuiten van mannen is?
Bij kixass kwam er praktisch geen druppel uit,terwijl ik bij mikeymo een fucking handdoek nodig had.
Wat doe je met al die mannenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:42 schreef Kweeja het volgende:
Klopt het nou dat er zo enorm veel verschil tussen het zaad spuiten van mannen is?
Bij kixass kwam er praktisch geen druppel uit,terwijl ik bij mikeymo een fucking handdoek nodig had.
Ok, goed dat ik het weet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:44 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb dan ook enorme ballen, maar nee, bij mij komt er altijd flinkw at uit ja, of ik moet voor de4e keer ope end ag spuiten, dan klontert het een druppel of 2, maar doorgaans komt er wel flink wat uit ja
precies.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:46 schreef Roellio het volgende:
Leuk dat er geneukt wordt hoor, maar ik denk niet dat heel Fok! zit te wachten op hoeveelheid 'cum' van je bedpartners.
neukdate? wel een handdoekje klaarleggen hoorquote:
Volgens mij verschilt het ook wel hoelang de laatste keer ervoor was dat je gespoten hebt.quote:
Kan Arcee misschien statistieken bijhouden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:46 schreef Roellio het volgende:
Leuk dat er geneukt wordt hoor, maar ik denk niet dat heel Fok! zit te wachten op hoeveelheid 'cum' van je bedpartners.
Ok post ook even je andere statsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
neukdate? wel een handdoekje klaarleggen hoor
ok,quote:
En in erectiestand?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ok 18 cm lang,
15,5 op het dikste punt omtrek
en dat is geverifieerd door minimaal 2 fokusers (v)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |