Duidelijk. Broodverschaffing.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:38 schreef Picchia het volgende:
Op basis van deze gegevens heerst er een sterk vermoeden dat de ambulanceverpleegkundige de dader was.
Ik geloof geen ruk van al die opgeblazen verhalen over bedreigingen van ambulance personeel. Ik moet er even een aluhoedje voor op doen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het een gearsaneerd verhaal is steeds om over een tijdje weer eens wat vrijheden af te pakken.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:33 schreef Picchia het volgende:
"Familieleden wilde van het slachtoffer horen wie de dader was. Ambulancepersoneel werd met de dood bedreigt." - RTL Nieuws
Waar concludeer je dat uit, en welke vrijheden zouden in het geding zijn?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik geloof geen ruk van al die opgeblazen verhalen over bedreigingen van ambulance personeel. Ik moet er even een aluhoedje voor op doen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het een gearsaneerd verhaal is steeds om over een tijdje weer eens wat vrijheden af te pakken.
Ik concludeer dat uit vergelijkbare verhalen waar ik of vrienden van mij dan toevallig bijwaren en dat er dergelijke verhalen van mishandeling en bedreiging de volgende dag in de krant stonden.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:55 schreef Reya het volgende:
Waar concludeer je dat uit, en welke vrijheden zouden in het geding zijn?
Het zou best kunnen dat incidenten wat overdreven worden, zeker als ze in de media komen. Ik acht het echter onwaarschijnlijk dat daar een bewuste strategie achter zit; dat zou tenslotte ook moeten inhouden dat een partij daar baat bij zou moeten hebben, en dat kan ik er niet echt uit distilleren.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik concludeer dat uit vergelijkbare verhalen waar ik of vrienden van mij dan toevallig bijwaren en dat er dergelijke verhalen van mishandeling en bedreiging de volgende dag in de krant stonden.
Nou vrijheden beperken is niet misschien helemaal het juiste woord, maar meer macht naar bv. politie om het abulancepersoneel dan maar te beschermen oid. Maar daarom moest mijn aluhoedje ook even op, want ik ben er nog niet helemaal uit.
Wat is dat precies, arsaneren?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik geloof geen ruk van al die opgeblazen verhalen over bedreigingen van ambulance personeel. Ik moet er even een aluhoedje voor op doen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het een gearsaneerd verhaal is steeds om over een tijdje weer eens wat vrijheden af te pakken.
Metallicaquote:Op donderdag 4 september 2008 21:27 schreef Monolith het volgende:
Het nieuwe album van Metallica is niet eens zo heel beroerd eigenlijk.
7:30-17:30 en dan nog 180km rijden.quote:
Was in de jaren tachtig best een leuk bandje.quote:
And justice for all!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was in de jaren tachtig best een leuk bandje.
Nog meer ouwe sloten.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sigme, waar ben je, je hebt een pm. Belangrijk!!
Weet je haar te bereiken, ze moet even snel reageren.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nog meer ouwe sloten.
Nee.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weet je haar te bereiken, ze moet even snel reageren.
Nu nog een Martijn_77-algoritme erop.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Een koele feature waar ik vandaag pas achter gekomen ben: ik kan topics deleten!
IF (TS==Martijn_77)quote:Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu nog een Martijn_77-algoritme erop.
Jij doet iets verkeerd!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
7:30-17:30 en dan nog 180km rijden.
Het is niet dagelijks hoor.quote:
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als hij er slecht voor beloond wordt wel.
Maar jij hebt Kim.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.
Niet eens zo dom, het komt eerder voort uit wantrouwen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe dom moet je zijn om ziekenbroeders te hinderen die je vriend/familie proberen te redden?![]()
![]()
Het slachtoffer was gisterenavond niet de bedreiger, maar de omstanders, notabene familie.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:57 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Niet eens zo dom, het komt eerder voort uit wantrouwen.
Ik reed eens mee op een ambulance; we moesten midden in de nacht een jongen ophalen die een acute maagbloeding had gekregen. De bijrijder bleef maar opmerken: 'Ach, die jongen heeft vast te veel gedronken. Dat zie je toch zo'. Zijn opmerkingen werden dan steeds onderbroken door het geluid van een emmer die volgestort wordt met bloed, als die jongen weer eens bloed opgaf. Nu kun je je met een geperforeerde maag nauwelijks verroeren, dus van enige fysieke dreiging was geen sprake, maar ik kon me zijn ongenoegen goed voorstellen.
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:56 schreef Reya het volgende:
http://www.nu.nl/news/173(...)_hiv-huwelijken.html
Gedeelde vreugd is dubbele vreugd.
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 4 september 2008 22:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is niet dagelijks hoor.
Volgens mij zien ze een klein detail over het hoofd.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Men is aan de export begonnen.
Vrijdagavond 10 uur - dan slaap ikquote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sigme, waar ben je, je hebt een pm. Belangrijk!!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 05:52 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
VrijdagDonderdagavond 10 uur - dan slaap ik![]()
Je had er potverdorie nog wel een PM achteraan mogen doen, dat de brand geblust was. Nou heb ik allemaal mensen uit hun bed gebeld![]()
quote:Maar toch bedankt.
Hmpf. Onthou maar eens welke dag het is als je alle dagen vrij hebt.. En bovendien, vrijdagavond lig ik ook zo vroeg op bed.quote:Op vrijdag 5 september 2008 06:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben gaan slapen en in bed dacht ik dat nog wel....
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik walg er ook van.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is dit voor klef gedoe tussen Aaah en Sigme?
Vraag maar achter de schermenquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is dit voor klef gedoe tussen Aaah en Sigme?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:57 schreef Montov het volgende:
Danny heeft het voor de schermen al verklapt.
Je had nadat je de notes opvroeg van KD het ww moeten veranderen van KD, want via fokshop had 'men' op deze manier inzage in jouw NAW-gegevens + bankrekeningnummer?quote:Op vrijdag 5 september 2008 05:52 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Vrijdagavond 10 uur - dan slaap ik![]()
Je had er potverdorie nog wel een PM achteraan mogen doen, dat de brand geblust was. Nou heb ik allemaal mensen uit hun bed gebeld![]()
Maar toch bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |