abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:45:54 #154
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_61845521
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:38 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En nu mailen ze mij terug dat ik de mails van hun goed moet lezen, is toch gvd niet te geloven??
[..]

Als ze toch willen kleuteren via de mail:
quote:
Geachte mevrouw Ultee,

Zo lang u mij niet het volgende kunt overleggen:
- De door mij ondertekende overeenkomst, danwel:
- De door mij per e-mail verzonden bevestiging van de overeenkomst, voorzien van het e-mail- en ip-adres van de afzender

of afschriften daarvan, zie ik geen enkele reden om aan te nemen dat u daadwerkelijk een vordering op mij heeft. Voorts heb ik geen enkel bewijs dat valsheid in geschrifte ondersteunt. Wanneer u vermoedt dat er sprake is van valsheid in geschrifte, bent u gerechtigd daarvan aangifte te doen bij de politie.

Hoogachtend,
TS
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_61845548
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:45 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Als ze toch willen kleuteren via de mail:
[..]

Klopt, maar ze hebben wel aangegeven dat er al 30 euro is betaald. maar dat kwam niet van mijn bankrekening nummer!
pi_61845610
Dus ToMaSZ, wat je net opstelde, zal ik die dan mailen?
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:51:18 #157
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_61845637
tvp
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:50 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik denk dat dat idd een goed mailtje is, helaas ben ik niet echt in deze richting opgeleid dus laat ik het woord of je deze moet versturen aan de experts .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_61845649
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:

[..]

Klopt, maar ze hebben wel aangegeven dat er al 30 euro is betaald. maar dat kwam niet van mijn bankrekening nummer!
Gewoon negeren nu dus. Jij hebt de aanvraag niet gedaan, de contactgegevens zijn niet van jou en de eerste betaling komt niet van jouw rekening. Als ze zo graag willen procederen dan moeten ze dat vooral doen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:57:04 #159
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_61845762
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:50 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
De vraag is: wil je nog in discussie met die gasten, en hoe graag wil je het laatste woord hebben. Ikzelf heb er een handje van te blijven zuigen tot ze gillend ontslag nemen. Dat pakt niet altijd even feestelijk uit en kost onnodig veel tijd.
Je kunt ook gewoon afwachten of er een aangetekende dagvaarding aan de deur komt, en dan verder kijken. Ze hebben niet meer pressiemiddelen dan het starten van een civiele procedure. Beslagleggen zie ik ook niet gebeuren en aangezien het originele bedrag al lang en breed is betaald door de contractant (en net door jou) zal een rechter waarschijnlijk in lachen uitbarsten en mevrouw Ultee adviseren een baan als telefonisch verkoopster te nemen. Ze lult namelijk een hoop, maar zegt verdomd weinig.

Zorg iig dat je hardcopy's hebt van alle correspondentie, mochten ze stom genoeg zijn om te gaan dagvaarden.
pi_61845795
quote:
Geachte mevrouw Ultee,

Zo lang u mij niet het volgende kunt overleggen:
- De door mij ondertekende overeenkomst, danwel:
- De door mij per e-mail verzonden bevestiging van de overeenkomst, voorzien van het e-mail- en ip-adres van de afzender

of afschriften daarvan, zie ik geen enkele reden om aan te nemen dat u daadwerkelijk een vordering op mij heeft. Voorts heb ik geen enkel bewijs dat valsheid in geschrifte ondersteunt. Wanneer u vermoedt dat er sprake is van valsheid in geschrifte, bent u gerechtigd daarvan aangifte te doen bij de politie.

En er is al een eerdere betaling gedaan na Hosting2go, een bedrag van ronde de 30 Euro. Dus hier al een bewijs dat ik niet degene ben die moet betalen.

Hoogachtend,

Jeffrey Willems
Heb even een regel erbij gedaan dat er al een betaling is gedaan van 30 euro en dat deze ook al niét door mij is gedaan.
pi_61845816
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:57 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

De vraag is: wil je nog in discussie met die gasten, en hoe graag wil je het laatste woord hebben.
Je kunt ook gewoon afwachten of er een aangetekende dagvaarding aan de deur komt.
Ik wil het liever zo oplossen dan voor de rechtbank. Nog nooit gehad en wil dit liever ook zo houden als je weet wat ik bedoel.
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:01:59 #162
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_61845867
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:

[..]

Heb even een regel erbij gedaan dat er al een betaling is gedaan van 30 euro en dat deze ook al niét door mij is gedaan.
Ik weet niet of het betalen van het originele factuurbedrag door een andere partij op zichzelf bewijst dat jij de schuldenaar niet bent. Het is wel een redelijke indicatie van een schuldbekentenis door die andere partij.
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:

[..]

Ik wil het liever zo oplossen dan voor de rechtbank. Nog nooit gehad en wil dit liever ook zo houden als je weet wat ik bedoel.
Is best een leuke ervaring, zeker als je zeker bent dat de claim van tegenpartij volkomen kansloos is.
pi_61845896
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:01 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Is best een leuke ervaring, zeker als je zeker bent dat de claim van tegenpartij volkomen kansloos is.
Ik ben er zeker van idd. Want ik heb de bestelling NIET gedaan. En ze zeggen zelf dat de bestelling is gedaan op het adres van FMNEWMEDIA.NL
pi_61846275
Als ik jou was zou ik het antwoord heel kort houden, aangezien ze de eerdere juridisch onderbouwde argumenten gewoon negeren. Mijn antwoord zou zijn:

Geachte mevrouw Uljee,

Na het lezen van uw ronduit onbeschofte mail is het mij duidelijk geworden dat wij hier samen niet uit zullen komen. Het is in ons beider belang deze zaak zo snel mogelijk voor de rechter te krijgen. Ik zal vanaf heden ook niet meer reageren op uw correspondentie voor zover deze geen betrekking heeft op de rechtsgang.

Ik zie de dagvaarding met vertrouwen tegemoet.

Hoogachtend, TS

Strijk ze maar eens flink tegen de haren in!
pi_61846363
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:23 schreef DonJames het volgende:
Als ik jou was zou ik het antwoord heel kort houden, aangezien ze de eerdere juridisch onderbouwde argumenten gewoon negeren. Mijn antwoord zou zijn:

Geachte mevrouw Uljee,

Na het lezen van uw ronduit onbeschofte mail is het mij duidelijk geworden dat wij hier samen niet uit zullen komen. Het is in ons beider belang deze zaak zo snel mogelijk voor de rechter te krijgen. Ik zal vanaf heden ook niet meer reageren op uw correspondentie voor zover deze geen betrekking heeft op de rechtsgang.

Ik zie de dagvaarding met vertrouwen tegemoet.

Hoogachtend, TS

Strijk ze maar eens flink tegen de haren in!
Beste DonJames,

Zoals ik al zei, ik wil liever dit niet uitvechten in de rechtbank., Ik heb ze al genoeg bewijzen gegeven dat ik niet degene ben die het bedrag gaat betalen! Ze gaven ook mij op zwart-wit toe dat de betaling door Ramon Mol is gedaan.
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:33:09 #166
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_61846487
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:

[..]

Beste DonJames,

Zoals ik al zei, ik wil liever dit niet uitvechten in de rechtbank., Ik heb ze al genoeg bewijzen gegeven dat ik niet degene ben die het bedrag gaat betalen! Ze gaven ook mij op zwart-wit toe dat de betaling door Ramon Mol is gedaan.
Dan is laten voorkomen toch de beste optie? De rechter maakt korte metten met het incassobureau en jij bent van het gezeik af. Er zijn incassobureas die je jaren blijven lastigvallen als ze daar zin in hebben.
pi_61846506
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:

[..]

Beste DonJames,

Dat snap ik, maar in sommige zaken is een rechtsgang gewoonweg niet door jouzelf te voorkomen. Al jouw argumenten worden genegeerd, en al hun argumenten zijn klinklare onzin. Op dit punt is er gewoon niks meer wat jij kan doen in deze zaak.

Overigens acht ik de kans zéér klein dat deze zaak inderdaad voor de rechter zal verschijnen, ik verwacht dat hun correspondentie als een nachtkaarsje uitdooft. En verder: maak je geen zorgen, dit is echt een enórm kansloze zaak.
pi_61846534
Want een rechtbank moet ik dan toch ook betalen?? Of hoe zit dat dan precies?
pi_61846712
Mevrouw Ultee was altijd enorm snel met het terugmailen, maar nu, na mijn verzonden mail van ToMaSZ heb ik nog niets van dr vernomen.
pi_61846975
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:35 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Want een rechtbank moet ik dan toch ook betalen?? Of hoe zit dat dan precies?
De rechtbank niet, het griffierecht moet worden betaald door de eiser (niet dat dat nou zo veel is). Je hebt wel de kosten voor een advocaat mocht er een zitting komen, maar (zoals gezegd) lijkt het me zeer sterk dat er uberhaupt een zaak komt. Indien je in het gelijk wordt gesteld zal de tegenpartij die kosten moeten vergoeden, al zal het je waarschijnlijk nog wel wat geld gaan kosten.
Maar nogmaals, ik denk niet dat zij door welk argument van jouw kant dan ook ineens wél zouden stoppen met hun eindeloze stroom onzin. Het is een kansloze zaak, dat weten ze ook, en ze proberen door middel van dit soort bangmakerij alsnog geld te krijgen. Tot nu toe geef jij aan hen het signaal af dat je dit buiten de rechter wil houden, waardoor zij menen nog steeds kans te maken op jouw geld. Mijn advies is dan ook om te laten zien dat je niet bang bent voor een rechtsgang.
pi_61847097
Geachte forumbezoekers,

Als reactie op de mailwisseling aangaande cliente Hosting2go delen wij u als volgt mede.

Ultimoo schrijft namens cliente debiteuren aan nadat er vanuit hosting2go aanmaningen zijn verzonden zonder enige vorm van betaling of reactie. Indien er wel sprake is van reactie, voordat u ter incasso bent aangeboden, ontvangen wij graag van u deze correspondentie.

Ultimoo heeft na bestudering van de algemene voorwaarden van Hosting2go, voordat er ook maar 1 brief de deur uit is gegaan, ervoor gekozen debiteuren de kans te geven te betalen tegen een reduceerd tarief.
Eigenlijk zouden we conform de voorwaarden direct ¤ 250 in rekening kunnen en mogen brengen.

Ultimoo is NVI gecertificeerd wat betekend dat wij ons doorlopend dienen te conformeren aan de gedragregels en richtlijnen van de NVI. Deze schrijven voor dat, indien er sprake is van een contractuele verbintenis tussen leverancier en debiteur, er geeist mag worden conform de algemene voorwaarden welke van toepassing zijn op deze overeenkomst. Indien er geen sprake is van een contractuele verbintenis dienen wij Rapport Voorwerk II te hanteren.

In het geval van cliente Hosting2go is het onmogelijk een verbintenis aan te gaan zonder de algemene voorwaarden te accepteren. Er is dus altijd sprake van een contractuele verbintenis. Wij
willen iedereen dan ook dingend adviseren deze goed te lezen. Niet alleen van Hosting2go maar van alle aanbieders waarmee u zaken doet. Zo komt u nooit voor verassingen te staan.

In die gevallen waarin er sprake is van een aanvraag waarbij de aangeschrevene zelf geen weet heeft van een dergelijke aanvraag adviseren wij deze personen aangifte te doen bij de daarvoor bevoegde instantie. Houdt hierbij wel rekening met het feit dat er sprake kan zijn van misbruik van uw gegevens door iemand in uw directe omgeving.

Voor de rest willen wij iedereen verzoeken tijdig aan hun betalingsverplichting te voldoen.

met viendelijke groet,

Ultimoo Incasso B.V.
pi_61847389
Ok, dus waarom blijft u mij dan aanmaningen sturen als het niet door mij is besteld???
U heeft al gemeld dat er een bestelling is geplaatst onder het email adres info@fmnewmedia.nl en dit is niet van mij afkomstig. Toch heeft hij mijn gegevens gebruikt zodat U en hosting2go mij rekeningen kunnen sturen. En dit was niet op afspraak.
pi_61847425
Hier is het adres waar u de volgende brief(ven) kunt verstoren. Naar FMNEWMEDIA
quote:
Dhr. Mol
De Brink 12
9419TL Drijber
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:36:45 #174
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_61847911
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:00 schreef Ultimoo het volgende:

In het geval van cliente Hosting2go is het onmogelijk een verbintenis aan te gaan zonder de algemene voorwaarden te accepteren. Er is dus altijd sprake van een contractuele verbintenis.
Dat zal best, maar die AV gelden natuurlijk niet voor TS wanneer iemand anders dat vinkje voor hem zet.
pi_61847999
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:36 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Dat zal best, maar die AV gelden natuurlijk niet voor TS wanneer iemand anders dat vinkje voor hem zet.
En Ultimoo, TS betekend -> Topic Starter -> Dus Jeffrey Willems
pi_61848086
het incassobureau heeft zich gemeldt

En wat een trieste copy-paste eigenlijk gewoon kansloos dus
pi_61848183
quote:
Geachte forumbezoekers,
Dat is wel heel professioneel, op een openbaar forum inhoudelijk op een zaak reageren.

Misschien de url van deze thread ook 'es richting Hosting2go sturen, eens kijken of zij wél enig besef hebben hoe volwassen mensen in de grote wereld met elkaar omgaan.

@TS: Niet meer reageren op die prutsers joh, je hebt niks met hen te maken. Jij weet dat je in je recht staat en als zij menen het richting een rechtbank te moeten sturen: vooral doen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Errrwin op 23-09-2008 13:03:59 (typo) ]
pi_61848421
Ik neem aan dat ze helemaal niet meer hier durven te reageren. Voor hun een verloren zaak en van mij krijgen ze GEEN CENT!
pi_61848452
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:48 schreef Errrwin het volgende:

[..]

Dat is wel heel professioneel, op een openbaar forum inhoudelijk op een zaak reageren.
Dat dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 september 2008 @ 13:04:03 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61848501
Leuk verhaal maar ze bewijzen nog steeds niet dat JIJ het contract bent aangegaan. Ze hebben geen handtekening van jou.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:06:51 #181
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_61848548
Wat een amateuristische bende bij dat incassobureau. Die post staat ook wel vol met onzin.

Verder zou ik ze willen verzoeken aan te tonen dat de vordering die zij (namens cliënt) op TS menen te hebben wel enige rechtsgrond heeft. Maar aangezien dat bewijs al die tijd uitblijft zullen ze zelf ook wel weten dat ze ongelijk hebben.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:13:52 #182
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_61848701
Misschien moet ik Ultimoo Incasso BV maar eens een factuur sturen. Als ze vervolgens van mening zijn dat ze geen overeenkomst met mij hebben, dan gaan ze maar ergens aangifte doen van valsheid in geschrifte ofzo. Daar heb ik niks mee te maken.
pi_61848725
quote:
Geachte forumbezoekers,

Als reactie op de mailwisseling aangaande cliente Hosting2go delen wij u als volgt mede.

Ultimoo schrijft namens cliente debiteuren aan nadat er vanuit hosting2go aanmaningen zijn verzonden zonder enige vorm van betaling of reactie. Indien er wel sprake is van reactie, voordat u ter incasso bent aangeboden, ontvangen wij graag van u deze correspondentie.

Ultimoo heeft na bestudering van de algemene voorwaarden van Hosting2go, voordat er ook maar 1 brief de deur uit is gegaan, ervoor gekozen debiteuren de kans te geven te betalen tegen een reduceerd tarief.
Eigenlijk zouden we conform de voorwaarden direct ¤ 250 in rekening kunnen en mogen brengen.
Er kan zo veel in de voorwaarden staan, dat wil nog niet zeggen dat dat juridisch allemaal koek en ei is (zie bijvoorbeeld de zwarte en grijze lijst).
quote:
Ultimoo is NVI gecertificeerd wat betekend dat wij ons doorlopend dienen te conformeren aan de gedragregels en richtlijnen van de NVI. Deze schrijven voor dat, indien er sprake is van een contractuele verbintenis tussen leverancier en debiteur, er geeist mag worden conform de algemene voorwaarden welke van toepassing zijn op deze overeenkomst. Indien er geen sprake is van een contractuele verbintenis dienen wij Rapport Voorwerk II te hanteren.
Nee, dat staat niet in de gedragscode. Er staat:

- indien contractueel tussen leverancier en debiteur is overeengekomen welke
kosten bij niet nakoming van de verplichtingen ten laste van debiteur worden
gebracht, dan mogen maximaal deze kosten bij debiteur worden gevorderd;
- indien hierover contractueel niets is geregeld tussen leverancier en debiteur,
kunnen maximaal de tarieven conform Rapport Voor-werk II bij debiteur in
rekening worden gebracht, ...

bron: Gedragscode NVI-leden

Als er geen sprake is van een contractuele verbintenis, is er ook geen enkele verplichting die nagekomen dient te worden.
quote:
In het geval van cliente Hosting2go is het onmogelijk een verbintenis aan te gaan zonder de algemene voorwaarden te accepteren.
Klopt, in dit geval.
quote:
Er is dus altijd sprake van een contractuele verbintenis.
Klopt niet natuurlijk. Voor een verbintenis is (buiten de wil om dit te doen) ook nog een rechtshandeling nodig. TS heeft in dit geval geen rechtshandeling gedaan, noch had hij de wil om deze overeenkomst af te sluiten. Klinklare nonsens.
quote:
Wij willen iedereen dan ook dingend adviseren deze goed te lezen. Niet alleen van Hosting2go maar van alle aanbieders waarmee u zaken doet. Zo komt u nooit voor verassingen te staan.
Misschien moet u ze zélf eens lezen?
quote:
In die gevallen waarin er sprake is van een aanvraag waarbij de aangeschrevene zelf geen weet heeft van een dergelijke aanvraag adviseren wij deze personen aangifte te doen bij de daarvoor bevoegde instantie. Houdt hierbij wel rekening met het feit dat er sprake kan zijn van misbruik van uw gegevens door iemand in uw directe omgeving.
Onzin. De persoon die daar geen weet van heeft is geen partij hierin, hij leidt geen schade. Het geschil is tussen u en de persoon die de bestelling heeft gedaan.
quote:
Voor de rest willen wij iedereen verzoeken tijdig aan hun betalingsverplichting te voldoen.
En ik verzoek u minder onzin uit te kramen.
pi_61848763
Een useraccount aanmaken om dit te melden, hoe triest. TS, niet te veel met persoonlijke informatie rondstrooien, lijkt me niet echt gewenst, ook niet voor jezelf
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_61848819
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Misschien moet ik Ultimoo Incasso BV maar eens een factuur sturen. Als ze vervolgens van mening zijn dat ze geen overeenkomst met mij hebben, dan gaan ze maar ergens aangifte doen van valsheid in geschrifte ofzo. Daar heb ik niks mee te maken.
+1 goed plan
pi_61848874
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:16 schreef Pheno het volgende:
Een useraccount aanmaken om dit te melden, hoe triest. TS, niet te veel met persoonlijke informatie rondstrooien, lijkt me niet echt gewenst, ook niet voor jezelf
Ja ok, maar verder reageren ze ook helemaal niet meer, zelfs niet via de mail. Nogmaals, als zij het lezen: Naar het geld kunnen jullie het schudden! Of niet, maar daarvoor moet je bij Mol zijn!
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:37:23 #187
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_61849200
quote:
Geachte forumbezoekers,

Als incassobureau inhoudelijk ingaan op een openbaar forum...
Ik ben van mening dat dit een byzonder laakbare manier van bedrijfsvoering is en neem uw bericht bij voorbaat niet meer serieus, alvast excuses daarvoor.
quote:
Er is sprake van betaling van het originele factuurbedrag, door de rechtspersoon die de overeenkomst is aangegaan. Tot zover heeft uw 'debiteur' helemaal niets met de factuur, de aanmaningen, de vordering, de kosten of met u als incassotent te maken. U weet dat, maar probeert over de rug van TS (uw 'debiteur') alsnog te incasseren door een lastercampagne te starten die de TS zodanig moet benauwen dat 'ie van ellende maar betaalt. Wederom (in mijn optiek) laakbare bedrijfsvoering.
quote:
Dat kan allemaal zo zijn, maar gelukkig bent U dan nog altijd de gene die moet hard maken dat er uberhaupt een vordering op TS bestaat. Zo lang dat niet bewezen is kunt u TS helemaal niets in rekening brengen
quote:
Alleen is er geen contractuele verbindtenis tussen leverancier en debiteur en gaat dus bovenstaande niet langer op.
quote:
In het geval van cliente Hosting2go is het onmogelijk een verbintenis aan te gaan zonder de algemene voorwaarden te accepteren. Er is dus altijd sprake van een contractuele verbintenis.
Het aangaan van een verbindtenis houdt in dat wordt geconformeerd aan de AV. Helaas is er geen enkel bewijs dat TS die bewuste verbindtenis is aangegaan en daartoe akkoord is gegaan met de AV.
quote:
Wij willen iedereen dan ook dingend adviseren deze goed te lezen. Niet alleen van Hosting2go maar van alle aanbieders waarmee u zaken doet. Zo komt u nooit voor verassingen te staan.
Goed advies. Mag ik u dan adviseren om:
1. Kansloze vorderingen waarvoor geen enkele redelijke grond bestaat niet te proberen te incasseren voor uw clienten.
2. Op openbare internetfora niet inhoudelijk op zaken in te gaan die betrekking hebben op uw clienten of veronderstelde debiteuren.
quote:
Uw 'debiteur' moet dus bewijs leveren dat een niet bestaande overeenkomst niet bestaat. Dit moet hij dan volgens u ook nog eens doen d.m.v. een aangifte op basis van een door u niet verstrekt afschrift van de niet bestaand veronderstelde overeenkomst? Breng het dan liever voor de rechter, dan loopt uw 'debiteur' in elk geval niet het risico om ondertussen een strafbaar feit te moeten plegen om onder een spookfactuur uit te komen.
quote:
Goed verzoek. Scheelt een hoop ellende en onzinnige correspondentie.
quote:
met viendelijke groet,

Ultimoo Incasso B.V.
Groetjes terug,
ToMaSZ
pi_61849230
Stelletje lutsers bij Ultimoooooooooooo, doe mij ook maar een nep-vordering, dan veeg ik mijn reet daar mee af i.p.v. die mooie banane-bladeren hier in de tuin.

Kap met mensen lastig te vallen, tief gewoon op, zak in de stront, sterf een pijnlijke dood en zoek daarna een normale baan.
pi_61849292
En straks bij Danny huilen dat de posts van Ultimoo verwijderd moeten worden omdat het toch niet in de bedrijfsstrategie past om via Fok te reageren.
pi_61849328
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
En straks bij Danny huilen dat de posts van Ultimoo verwijderd moeten worden omdat het toch niet in de bedrijfsstrategie past om via Fok te reageren.
Bij wie gaan ze die administratiekosten van Danny dan weer declareren?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_61849389
OMG
quote:
Geachte forumbezoekers,

In het geval van cliente Hosting2go is het onmogelijk een verbintenis aan te gaan zonder de algemene voorwaarden te accepteren. Er is dus altijd sprake van een contractuele verbintenis. Wij
willen iedereen dan ook dingend adviseren deze goed te lezen. Niet alleen van Hosting2go maar van alle aanbieders waarmee u zaken doet. Zo komt u nooit voor verassingen te staan.

met viendelijke groet,

Ultimoo Incasso B.V.
QFT
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:46:29 #192
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_61849397
Wat een prutsers bij Ultimoo .
pi_61849591
@Ultimoo

En ook nog een voor de TS. Die is echt veel te lief voor deze wereld
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:03:28 #194
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_61849715
wtf!

incasso bureau dat lid wordt van fok.
TTT seal plz!
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:03:50 #195
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_61849722
quote:
Geachte forumbezoekers,

[..]

Ultimoo is NVI gecertificeerd wat betekend dat wij ons doorlopend dienen te conformeren aan de gedragregels en richtlijnen van de NVI.
Ik daag U uit om in het licht van de NVI-certificering toe te lichten hoe Uw inhoudelijke reactie op een zaak middels een publiek forum past in de NVI-richtlijnen, en ik quote:
quote:
De incasso-activiteiten moeten worden uitgevoerd
met in acht neming van de geldende wetten en algemeen aanvaarde beginselen van
zorgvuldigheid en deskundigheid.
Dit lijkt me geen toonbeeld van zorgvuldigheid en deskundigheid, daarnaast, in artikel 1:
quote:
Debiteuren worden uitsluitend op gepaste wijze benaderd
Deze handelswijze lijkt mij absoluut ontoelaatbaar en het indienen van een klacht bij de NVI waardig.

bron: NVI-gedragscode
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_61849793
quote:
Geachte forumbezoekers,

Ultimoo is NVI gecertificeerd wat betekend dat wij ons doorlopend dienen te conformeren aan de gedragregels en richtlijnen van de NVI.

met viendelijke groet,

Ultimoo Incasso B.V.
Geachte incassotokomedewerkers,

Als u werkelijk degene bent die u pretendeert te zijn, dan verzoek ik u, dan wel sommeer ik u, namens topicstarter u te houden aan de (gedrags)regels van de NVI en artikel 1 punt 5 van het NVI-reglement in acht te nemen wat betekent (met een 't') dat u gehouden bent topicstarter op eerste verzoek een afschrift van de onderhavige (en door topicstarter bestreden) overeenkomst ter hand te stellen.

Topicstarter heeft u hier nu meermaals om verzocht, u weigert hier echter pertinent gehoor aan te geven. Hiermee maakt u inbreuk op genoemd (artikel uit het) NVI-reglement, waarvan bij herhaling ik overweeg bij het NVI mijn beklag hierover te doen en zonodig zal verzoeken u als lid te royeren.

Wij forumbezoekers hopen echter dat het zover niet hoeft te komen en dat u per omgaande aan het herhaalde verzoek van topicstarter tegemoet zult komen.

Voort stel ik u op voorhand aansprakelijk voor het aanzetten van topicstarter tot het plegen van een strafbaar feit i.c. het doen van een valse aangifte (art. 188 Sr) en beraad mij thans op gerechtelijke stappen dienaangaande.

Voor de rest willen wij u verzoeken topicstarter niet langer lastig te vallen met deze aperte onzin.

Met vriendelijke groeten,
r_one
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:11:00 #197
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_61849845
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:07 schreef r_one het volgende:

[..]

Geachte incassotokomedewerkers,

Als u werkelijk degene bent die u pretendeert te zijn, dan verzoek ik u, dan wel sommeer ik u, namens topicstarter u te houden aan de (gedrags)regels van de NVI en artikel 1 punt 5 van het NVI-reglement in acht te nemen wat betekent (met een 't') dat u gehouden bent topicstarter op eerste verzoek een afschrift van de onderhavige (en door topicstarter bestreden) overeenkomst ter hand te stellen.

Topicstarter heeft u hier nu meermaals om verzocht, u weigert hier echter pertinent gehoor aan te geven. Hiermee maakt u inbreuk op genoemd (artikel uit het) NVI-reglement, waarvan bij herhaling ik overweeg bij het NVI mijn beklag hierover te doen en zonodig zal verzoeken u als lid te royeren.

Wij forumbezoekers hopen echter dat het zover niet hoeft te komen en dat u per omgaande aan het herhaalde verzoek van topicstarter tegemoet zult komen.

Voort stel ik u op voorhand aansprakelijk voor het aanzetten van topicstarter tot het plegen van een strafbaar feit i.c. het doen van een valse aangifte (art. 188 Sr) en beraad mij thans op gerechtelijke stappen dienaangaande.

Voor de rest willen wij u verzoeken topicstarter niet langer lastig te vallen met deze aperte onzin.

Met vriendelijke groeten,
r_one
Duidelijke taal.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:20:41 #198
52191 DABAMaster