Ja dat kan echt beter worden geschrapt uit de OPquote:Op donderdag 4 september 2008 19:46 schreef Manu82 het volgende:
Die top 10 TT's zijn ook een echt succes
Vet, welke spellen?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik voelde me zo rot dat ik er niet bij ben dat ik maar naar de MM gegaan ben en een ps3 heb gekocht
Ratchet and clank en GT5 prologuequote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh yeah. En dan niet juichen omdat je flugel wint, maar heel hard 'yeah, een naamtopic!' roepen. En dan de banen om je heen zien kijken
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan krijg je een adoratietopic.
Collectief rukken op Yashi's rode lampje?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuiswat gaan we volgende keer doen ?
ik haak alvastquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Collectief rukken op Yashi's rode lampje?
Maar: wel goed dat je d'r was. Je nog wel vermaakt als toeschouwer?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Djeejs, jullie fietsen harder dan ik loop terwijl ik op vijf minuten afstand woon
Meer dan hangen zat er toch niet in! O ja, ik had een keer gemikt met bowlen voor Yashaaaaaaaa ik had 6 pinnekes omgemikt! Dat poolen was alleen een minder slim ideequote:Op vrijdag 5 september 2008 00:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar: wel goed dat je d'r was. Je nog wel vermaakt als toeschouwer?
Onze volgende meet wil ik tot ons tweetjes beperken eigenlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgende meet moeten we wel gaan stappen hoor!
n meet is altijd met meer dan 3 personenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onze volgende meet wil ik tot ons tweetjes beperken eigenlijk
Mikkie welquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
ook n goed ideekeer op een zaterdag want er is niemand die op zondag moet werken
Dat het opzich niet zo erg is dat we vanavond niet meer zijn gaan stappen.. want dan had ik het toch weer te laat gemaakt en zoals ik zeg heb een druk weekend voor de boeg en ik ben al niet topfit ofzo.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
ik snap geen hol van je postmaar ok
presentquote:
Het schiet me net te binnen dat wij amper wat tegen elkaar gezeg hebben! Mag je me nu al niet?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:59 schreef morgane het volgende:
Hoi!
Kuthoer.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
ook n goed ideekeer op een zaterdag want er is niemand die op zondag moet werken
om t hoekje is t ook veel leukerquote:Op vrijdag 5 september 2008 01:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kuthoer.
Owh en trouwens: een stapmeet op zaterdag ben ik bij het poolen, allemaal prima, maar stappen is voor mij een no-go. Laatst nog eens op zaterdag geweest (niet gaan stappen, maar liep er iets na middernacht doorheen), wat een enorm trieste kutzooi loopt er dan in de stad.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je hem weer met z'n principes, niks van aantrekken hij komt toch wel. @Mikkie
Ja inderdaad, daar kun je altijd zo gezellig pratenquote:Op vrijdag 5 september 2008 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
om t hoekje is t ook veel leukernog een beetje spanning
Haha lol, gewoon een samenloop van omstandigheden geloof ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het schiet me net te binnen dat wij amper wat tegen elkaar gezeg hebben! Mag je me nu al niet?
Ok, bedankt denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 01:19 schreef morgane het volgende:
Tis niet dat je erg afstotelijk overkwam ofzo
Ik ook niet! Neuken? Je moet wel boven vanwege mijn operatie!quote:
Of durf je nog niet meer dan handje vasthouden?quote:
Het werd verdomme tijd ja!quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik maar posten zodat jij ook weer kan posten D_K
Slaapze meiske!quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:43 schreef morgane het volgende:
Welterusten!
Eigenlijk moet ik ook jouw bed in.quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk moet ik ook mijn bed in..
Jouw bed meis! Jouw bed!quote:
Weet ik niet. Ik ga wel in je bed liggen maar dan wel bovenop jou!quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van mijn bed? sinds wanneer heeft mijn bed een mening?
Meid, gewoon gaan straks en wel zien waar het schip strandt. Als je écht beroerd voelt is het pech voor die intro en naai je er gewoon morgen eind van de middag tussenuit, dan is er een uitstapmoment. Ga je die avond en zondag de hele dag op bed liggen, bijkomen en uitzieken, en ben je er maandagavond gewoon weer bijquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:59 schreef LastRequest het volgende:
Het is dat ik niet wil haken op dag 2 en de kickoff missen maar anders..![]()
Ze had het meer over school denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meid, gewoon gaan straks en wel zien waar het schip strandt. Als je écht beroerd voelt is het pech voor die intro en naai je er gewoon morgen eind van de middag tussenuit, dan is er een uitstapmoment. Ga je die avond en zondag de hele dag op bed liggen, bijkomen en uitzieken, en ben je er maandagavond gewoon weer bij.
Ik denk dag twee daarvan inderdaad, en de kickoff van Ovumquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ze had het meer over school denk ik
Van het bier drinken icm laat gaan slapen op de bank omdat je te lui bent om naar boven te lopen en zo dus wat last van je rug hebt. Ik kan er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar ben je nu weer brak van dan?
quote:
zitten best leuke tussenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/152782
postkantoor dukenburg omdat t moetquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:08 schreef Manu82 het volgende:
Waar leveren jullie je OV in/halen hem op?
Buurt Centrum
Je denkt toch niet dat ik vanuit het centrum naar Dukenburg ga fietsenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
postkantoor dukenburg omdat t moet
Maar als je hem 7 jaar gehad hebt schijn je hem binnen 5 dagen in te moeten leveren en dat is dus vandaagquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
helaas moet ik 'm vast ooit wel 's inleveren, blijf gewoon zo lang mogelijk studeren![]()
ja, ik weetquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar als je hem 7 jaar gehad hebt schijn je hem binnen 5 dagen in te moeten leveren en dat is dus vandaag
mogguhquote:
Jong bloempjequote:Op vrijdag 5 september 2008 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik weetdus ik heb nog 5 jaar
Heb 's middags bij het CC gezeten en moest nog bezig met opdrachten. Die tyfuslijers denken dat ze de eerste week al opdrachten kunnen laten makenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
manu waarom was je er niet gister eigelijk
ja mooie ttquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dinges heeft nog niet eens gereageerd op de TT, Hou had 'm nog wel speciaal voor heem aangemaakt.
nee:quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komende uur Cranberries, REM, Phil Collins, Golder Earring, Verve en Aerosmith.
90s
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
nee:
7 13:30 P1-ont1 brsd AU204
8 14:15 P1-ont1 brsd AU204
9 15:15 P1-ont1 brsd AU204
10 16:00 P1-ont1 brsd AU204
Jullie krijgen ook alles voor elkaar hequote:Op vrijdag 5 september 2008 12:58 schreef LastRequest het volgende:
En! Ik heb geregeld dat
heb m al gezienquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond the da vinci code op tv, voor 't geval iemand die nog niet gezien heeft.
jij niet bedoel je ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie krijgen ook alles voor elkaar he.
Ik snap je nog steeds nietquote:
ik vond em maar slap hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:09 schreef swarmahoer het volgende:
davinci code is een aanrader, maar je moet m wel minstens 2x zien om hem n beetje te snappen
srlsy, fail.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik snap je nog steeds niet.
introfilmpje@ tv leek me wel watquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is Munich een aanrader ja? Volgens mij ken ik die niet, dan ga ik die kijken.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:09 schreef swarmahoer het volgende:
davinci code is een aanrader, maar je moet m wel minstens 2x zien om hem n beetje te snappen
Zeg dat dan gewoon ipv een lijstje met onverklaarbare afkortingen te posten, we studeren niet allemaal hogere brommerkundequote:Op vrijdag 5 september 2008 13:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is gewoon mijn rooster?
Wil eerst het boek lezen, film haalt een boek over het algemeen naar beneden.....quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond the da vinci code op tv, voor 't geval iemand die nog niet gezien heeft.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon ipv een lijstje met onverklaarbare afkortingen te posten, we studeren niet allemaal hogere brommerkunde.
[..]
Zeg dat dan gewoon ipv een lijstje met onverklaarbare afkortingen te posten, we studeren niet allemaal hogere brommerkunde.
dan moet je snel zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil eerst het boek lezen, film haalt een boek over het algemeen naar beneden.....
Is dat die over de OS? Vond ik tegenvallen nl...quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is Munich een aanrader ja? Volgens mij ken ik die niet, dan ga ik die kijken.
quote:
Is ook lang geleden dat ik hem gezien heb, vond hem niet helemaal volledig geloof ik of te Amerikaansquote:
[..]
Bij mij staat ie al te downloadenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom zou ik hem eigenlijk opnemen als ik hem ook kan downloaden
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:20 schreef LastRequest het volgende:
hahaha.. toen ik gisteravond thuiskwam stond er een zelfgebakken chocoladecake voor me, van m'n zusje
Met een briefje erbij "LR, je moet echt even een stuk proeven!"
Maar toen ik een stuk wilde afsnijden was ie kei- en keihard.. dus ik voelde me vet lullig haha, vond het zielig omdat ze em helemaal gebakken had.. belt ze net "heb je cake gegeten??" Ik: "Uhm ik heb het geprobeerd.." Zij: "Hahaha sukkel hij was mislukt, het was net een baksteen"
pwnd
leuker als jij dr geweest was natuurlijkquote:
Hey fal0rquote:
ja verdomme ik heb nog geen nieuwe camera nadat mijne gestolen was in madridquote:
En terecht, in de wijk worden ze stuk voor stuk platgeredenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar die dude van overkant lokt ze terug naar het water
Watquote:
whatsupquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:01 schreef Californium het volgende:
swarma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, alleen toen dat meisje kwam pleurde ze dr hele brood midden op de weg dus toen gaf die gozer maar op...quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En terecht, in de wijk worden ze stuk voor stuk platgereden.
Ik zie ze niet meer, ik denk dat iemand je voor wasquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
foie grasmaar dan van Zwanen..
zullen we ze even komen slachten?
Adres please
quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:04 schreef Mikkie het volgende:
Laatst nog eens op zaterdag geweest (niet gaan stappen, maar liep er iets na middernacht doorheen), wat een enorm trieste kutzooi loopt er dan in de stad.
This could get interestingquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]![]()
en dan in de openingspost zetten: 'topic voor en door echte Nijmegenaren'
eerder doordeweekse studentjes dus.
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij was toch degene die aan swarma vroeg of ie niet meer te melden had dan smileys en topickills?
n'thing.quote:
Een dag niet gehuild is een dag niet geleefd..quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
je moet iets te huilen hebben toch
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
De trieste zaterdag kutzooi voelt zich aangesproken?
stel je anders even voorquote:
ey doe eens dimmenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
De trieste zaterdag kutzooi voelt zich aangesproken?
Want andersquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ey doe eens dimmen [ afbeelding ]
Volgen er maatregelen, mikkie-meeloperquote:
Ow, tof dus ik zie je vanavondquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders vergeet je ff dat je een verjaardag hebt vanavond.
* slingert de piratenboei aan en download Munich
Is CP onderuit gegaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er staat 14km file voor de waalbrug.
Voel je je aangesproken ofzo?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]![]()
en dan in de openingspost zetten: 'topic voor en door echte Nijmegenaren'
eerder doordeweekse studentjes dus.
Ha, jammer dat het zo'n kutweer is. Anders ging ik kampstyle met een biertje en m'n tuinstoel in de voortuin zitten en zwaaien naar al die pipo's in de filequote:Op vrijdag 5 september 2008 17:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er staat 14km file voor de waalbrug.
Hoe valt daar verstand van te hebben, 't is een reglementquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:22 schreef Manu82 het volgende:
Iemand verstand van de OER van de RU?
Je hebt van die figuren die dat ding wel vaker doorspittenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe valt daar verstand van te hebben, 't is een reglement.
Hoeveel tiende heb je nodig?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:40 schreef Manu82 het volgende:
Je hebt van die figuren die dat ding wel vaker doorspittenBen er nu mee bezig
Ben op oorlogspad
OER is toch per faculteit verschillend? Anyway, waar ben je naar op zoek?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:22 schreef Manu82 het volgende:
Iemand verstand van de OER van de RU?
Niks, ik wil literatuur weten en die homo wil het niet geven omdat ik niet bij z'n college ben geweest vandaagquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoeveel tiende heb je nodig?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:46 schreef Manu82 het volgende:
Niks, ik wil literatuur weten en die homo wil het niet geven omdat ik niet bij z'n college ben geweest vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |