Ja dat kan echt beter worden geschrapt uit de OPquote:Op donderdag 4 september 2008 19:46 schreef Manu82 het volgende:
Die top 10 TT's zijn ook een echt succes
Vet, welke spellen?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik voelde me zo rot dat ik er niet bij ben dat ik maar naar de MM gegaan ben en een ps3 heb gekocht
Ratchet and clank en GT5 prologuequote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh yeah. En dan niet juichen omdat je flugel wint, maar heel hard 'yeah, een naamtopic!' roepen. En dan de banen om je heen zien kijken
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan krijg je een adoratietopic.
Collectief rukken op Yashi's rode lampje?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuiswat gaan we volgende keer doen ?
ik haak alvastquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Collectief rukken op Yashi's rode lampje?
Maar: wel goed dat je d'r was. Je nog wel vermaakt als toeschouwer?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Djeejs, jullie fietsen harder dan ik loop terwijl ik op vijf minuten afstand woon
Meer dan hangen zat er toch niet in! O ja, ik had een keer gemikt met bowlen voor Yashaaaaaaaa ik had 6 pinnekes omgemikt! Dat poolen was alleen een minder slim ideequote:Op vrijdag 5 september 2008 00:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar: wel goed dat je d'r was. Je nog wel vermaakt als toeschouwer?
Onze volgende meet wil ik tot ons tweetjes beperken eigenlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgende meet moeten we wel gaan stappen hoor!
n meet is altijd met meer dan 3 personenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onze volgende meet wil ik tot ons tweetjes beperken eigenlijk
Mikkie welquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
ook n goed ideekeer op een zaterdag want er is niemand die op zondag moet werken
Dat het opzich niet zo erg is dat we vanavond niet meer zijn gaan stappen.. want dan had ik het toch weer te laat gemaakt en zoals ik zeg heb een druk weekend voor de boeg en ik ben al niet topfit ofzo.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
ik snap geen hol van je postmaar ok
presentquote:
Het schiet me net te binnen dat wij amper wat tegen elkaar gezeg hebben! Mag je me nu al niet?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:59 schreef morgane het volgende:
Hoi!
Kuthoer.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
ook n goed ideekeer op een zaterdag want er is niemand die op zondag moet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |