In wat voor tokkie buurt woon jji danquote:Op donderdag 4 september 2008 20:58 schreef Roderick2085 het volgende:Zit hier een straat verderop een of andere mafketel gewoon vuurwerk af te steken
Dat vraag ik me op zulk soort momenten ook afquote:Op donderdag 4 september 2008 21:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
In wat voor tokkie buurt woon jji dan
Verkapt voor ik heb er eentje.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:32 schreef Gawaine het volgende:
5 meter![]()
en indien nodig op minder dan 5 in te stellen![]()
![]()
En het ding is
Ik zou hem niet meer kunnen missenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verkapt voor ik heb er eentje.![]()
![]()
is idd 5 maar als je hem op kleiner zet gaat het batterij verbruik omhoogquote:Vijf meter had ik eerst wel staan, maar leek me ineens heel sterk.
Heb het ooit gelezen, maar ja Alzheimer enzo.
Als we toch bezig zijn.quote:Jump a little higher.Oompje heeft een oud hok P466 aan Nick cadeau gedaan.
80 Gb harde schijf, maar volgens zijn buurman ging het moederbord niet verder dan 32 Gb.
Dus indertijd jumpertjes gezet en ding ingeperkt. Zo vier jaar gewerkt.![]()
Nu ibv WB en met nieuw BIOS + jumpers weer terug is het ding weer als nieuw. Baas boven baas.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chipsetje kan automatisch herkend worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:19 schreef Gawaine het volgende:
Kan er een conflict zijn met de door windows geinstalleerde driver en die van asus![]()
En zal ik anders de kaart uninstallen en opnieuw installeren ?
yepquote:Op donderdag 4 september 2008 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Chipsetje kan automatisch herkend worden.Maar je hebt dus later alsnog de Asus software gedaan.
![]()
![]()
ok, maar als je dan naar je connectie kijkt is hij dan wel goed (ontvangst) en kan je niet opquote:Dinnetjes lappie weigert van tijd tot tijd contact te maken hier.
Moet dan even de verbinding repareren.Komt vooral voor als de lap op accustroom werkt.
Het wisselt, meestal repareer ik via het icoontje rechtsonder van Windows zelf.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:08 schreef Gawaine het volgende:
ok, maar als je dan naar je connectie kijkt is hij dan wel goed (ontvangst) en kan je niet op
internet of heb je dan ook helemaal geen ontvangst ?
ik kijk er van de week nog wel eens naar
Nou dan kom ik ook niet naar je verjaardag.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:35 schreef bvvt het volgende:
verders ben ik overdag druk genoeg bezig dat ik verrekte weinig tijd heb voor extra checks en verrekte weinig zin om er te veel moeite in te steken om verder na te denken
vooral met barb wire op tv
Eerst instellingen van de laptop wijzigen in het energiebeheerschema dan TCPOptimizer.exe zoekenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dinnetjes lappie weigert van tijd tot tijd contact te maken hier.
Moet dan even de verbinding repareren.Komt vooral voor als de lap op accustroom werkt.
En Windows / software van de fabrikant zijn beiden benaderbaar, en bijten elkaar niet.![]()
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 4 september 2008 22:19 schreef Gawaine het volgende:
Kan er een conflict zijn met de door windows geinstalleerde driver en die van asus![]()
Krijg je per uur betaaldquote:En zal ik anders de kaart uninstallen en opnieuw installeren ?
Energieschema is optimaal voor een zo kort mogelijke accuquote:Op donderdag 4 september 2008 23:56 schreef Rib-i het volgende:
Eerst instellingen van de laptop wijzigen in het energiebeheerschema dan TCPOptimizer.exe zoeken
Bij mij werkte het in ieder geval
handigquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:23 schreef Rib-i het volgende:
In Lochem weten ze ook hoe je foto's moet maken, bewerken en uploaden
[ link | afbeelding ]
quote:
Gelukkig maakt de TCPOptimizer ook een backupquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Energieschema is optimaal voor een zo kort mogelijke accu, de betrouwbaarheid van de PCMCIA kaart dus niet.
Ik zal die TCPOptimizer eens proberen.
Oh, is de auto rozequote:Op vrijdag 5 september 2008 07:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
handigwrom een roze auto
ctrl + alt + delquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:01 schreef Worldbeater het volgende:
CORSARO PLEEGT ZELFMOORD!!!
van WB geschreven op vrijdag 5 september 2008 om 8.54
De Morini starte vanochtend gelijken hoe dat loopt
![]()
Dat merk je weer na een paar dagen autorijden.
Maar na 20 seconden hield ze op, en diverse keren herstarten leverde steeds maar een halve seconde lopen op. Precies hetzelfde had ik vorige week voor het tripje naar zhe Ring.
Ochtendhumeur komt wel vaker voor bij Italianen.![]()
Dus maar even werk gebeld, WB was ook al wat laat.
Toen weer starten, maar nu direct al helemaal niets.
De brandstofpomp hoor je wel de hele tijd lopen.
Die hoort dus juist wel even te stoppen voor de startprocedure.
Triumph deed het perfect na vier weken werkeloosheid.
ctrl + z of alt + f4quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:01 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Maar na 20 seconden hield ze op, en diverse keren herstarten leverde steeds maar een halve seconde lopen op. Precies hetzelfde had ik vorige week voor het tripje naar zhe Ring.
....quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:01 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik was nog thuis, maar vriendinnetje net weg met mijn auto.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:21 schreef Den_Haag het volgende:
En nu WB? Lopen?
quote:
quote:
Het merk is bewezen, dit specifieke artikel ken ik niet van hun. Zal wel goed zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:36 schreef Den_Haag het volgende:
WB, die rugprotector die ik in het vorige topic postte is toch een goeie? Zit nu namelijk niks aan rugprotectie in het jack van mijn pak.
Even je lerares smén.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:44 schreef Roderick2085 het volgende:Om papers te downloaden moet ik dat via het uni netwerk doen, werd er gezegt kan je thuis via vpn doen, alleen moet je dan wel eerst 'inlog' gegevens opzoeken terwijl je ingelogt bent op het uni netwerk
![]()
Als ze dat nou eerder hadden gezegt, had ik dat vanmiddag ff gedaannu moet ik daarvoor maandag of dinsdag naar school terwijl ik geen les heb
![]()
quote:The Patman schreef op 05 september 2008 @ 17:04:
Hi WB.
Is een bekend probleem. Heb ik ook gehad (uiteraard)...
Stond toen bij m'n werk en kon niet meer weg, maar even zadeltje los en zekering eruit en ik kon zo weer verder. Ik geloof die van de injectie.
Staat in boekje welke dat is.
Tip: Maak fotokopie van bladzijde met zekeringen en stop onder je zadel.
Je gaat het wss vaker nodig hebben.
Groeten en succes!
"Je gaat het vaker nodig hebben"quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even je lerares smén. [ afbeelding ]
Lichtpuntje @Corsaro.![]()
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:51 schreef Cageon het volgende:
[..]
"Je gaat het vaker nodig hebben"
fijn zeg![]()
Maar dan kan jij vast wel een afstandsbediening fabrieken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:51 schreef Cageon het volgende:
"Je gaat het vaker nodig hebben"
fijn zeg![]()
dat kan idd heel eenvoudig, met een simpele schakelaar gedaan worden die je ergens wegmoffelt achter een kapje, klaar is kees.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dan kan jij vast wel een afstandsbediening fabrieken.![]()
Alle zekeringen resetten. Handig vooor aan de sleutelhanger.![]()
Gat in de markt.![]()
Geen idee nog waar die zekeringen zitten, duoseat gaat er lastig af, en daar ligt de rapidbike en andere bedrading al in de weg, gewone zadel niet zonder imbussen.
wat is dat nou voor een MF mentaliteit manquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
[ afbeelding ]
[..]
quote:
Krijg je per uur betaald![]()
De links op MF doen het niet meerquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het merk is bewezen, dit specifieke artikel ken ik niet van hun. Zal wel goed zijn.
Maar pasvorm is zo niet te testen.![]()
Misschien nog even een vergelijkend onderzoeken doen in de diverse motorstores.![]()
Of klikkerdeklik naar de experts.
je moet ook gewoon kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx voor Qatarjammer dat mijn spaans beetje achter loopt
Sue them.quote:
Maar gewoon een schakelaar is niet zo leuk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:46 schreef Cageon het volgende:
dat kan idd heel eenvoudig, met een simpele schakelaar gedaan worden die je ergens wegmoffelt achter een kapje, klaar is kees.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx voor Qatarjammer dat mijn spaans beetje achter loopt
Wahaha!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of klikkerdeklik naar de experts.
Veel plezierquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Morgen 600 km zumoën door de ardennen en luxemburg
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even je lerares smén. [ afbeelding ]
Lichtpuntje @Corsaro.![]()
[..]
niks mis met mijn engelsquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:52 schreef Gawaine het volgende:
was toch engels ?
Ik gooi net de andere die ik ook binnen gehaald had van 1,2 gb weg
is nieuwquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:07 schreef bvvt het volgende:
vreemd merk - nog nooit van gehoord
Blooper topic.quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:18 schreef Rib-i het volgende:
Wahaha!!
Goed topic, vooral het topic ernaStelletje broekplassers
![]()
Smileycomboquote:Op zaterdag 6 september 2008 02:25 schreef Rib-i het volgende:
En wederom was er een juiste inschatting gemaakt door het Allochtonen-Team [
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef hicham het volgende:
Okay, en nu de ergste. Volgens mij kan ik het beter niet vertellen omdat ik me nu onsterfelijk belachelijk maak. Maar ik doe het toch, want iedereen weet dat Makster onderaan de ladder staat
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
En die keer dat ik met een rugzak met helder vizier, broodtrommel en drinken op een meet kwam![]()
Ghehe, duurde even voor het kwartje vielquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deja vu.![]()
[..]
Alleen in 2008 durft u nog meer emotie te tonen.![]()
![]()
Twee jaar doet wat met je.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:10 schreef pimbah het volgende:
Ghehe, duurde even voor het kwartje viel
quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deja vu.![]()
[..]
Alleen in 2008 durft u nog meer emotie te tonen.![]()
![]()
Ze hebben wat met beestjes.. nog een keertje via Pimber de knuffel van Hicham over de post gehad.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:21 schreef Gawaine het volgende:
Ach ja, je kan het al zien aan z'n avatar. zo mak als een ....![]()
quote:
Edit: Overbodig commentaarquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:07 schreef bvvt het volgende:
vreemd merk - nog nooit van gehoord
Ik heb het niet helemaal doorgelezen, bij Hicham ben ik eigenlijk gestopt want beter dan dat kan nietquote:
hehheh, wat had je er neer gezet???quote:
oooooooquote:
Hangt er vanaf hoe laat'ie naar bed ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:18 schreef Rib-i het volgende:
Wahaha!!
Goed topic, vooral het topic ernaStelletje broekplassers
![]()
Jij?quote:Op zondag 7 september 2008 12:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Idd Wahaha!!
valt op dat niet iedereen zen bl00per had gepost
quote:zondag 7 september 2008 15:30 Eurosport:
MOTORSPORT: GSX R Cup Engeland (16:00)
ach, zo belangrijk zijn mijnbloopers niet.quote:Op zondag 7 september 2008 12:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]Idd Wahaha!!
quote:Op zondag 7 september 2008 09:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
ooooooo
ps. wat ben je vroeg wakker???
Ik denk een half uur na de postquote:Op zondag 7 september 2008 10:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe laat'ie naar bed ging.![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 12:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]Idd Wahaha!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schakelmomentje op een dijk comes to mindquote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tell us yours
Ik heb geen bloopers gemaakt, hooguit een paar ongelukkige momenten
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 23:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Schakelmomentje op een dijk comes to mind
is te lang om op te noemenquote:
quote:Ik heb geen bloopers gemaakt, hooguit een paar ongelukkige momentenook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We doen het anders, jullie organiseren een kart feestje met gebak, bier en dames.quote:Op maandag 8 september 2008 07:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
als bvt is het vandaag mijn beurtzin in een gebakje
meeten @ Arnhem
feliquote:Op maandag 8 september 2008 07:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
meeten @ Arnhem
[..]
Feliquote:Op maandag 8 september 2008 07:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
meeten @ Arnhem
hehehe,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Ik stem voor damesquote:Op maandag 8 september 2008 08:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We doen het anders, jullie organiseren een kart feestje met gebak, bier en dames.![]()
Wie stemt voor?
Cageon
Koffiekoekje
IOH
Rib-i
Bazziek
-xx- / doet zelf mee
Kratjuh
Geerd
(kan het lijstje niet afmaken, moet ineens op visite)
De meeste stemmen gelden.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 11:49 schreef bvvt het volgende:
hehehe,
nee, 29 -Mooi jubileum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, wij hebben net een monteur gebeld, die zit nu in de taxi naar Schiphol.quote:Op maandag 8 september 2008 13:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ghe thx all
op tijd naar huis vandaag en morgen deadline, dus ff bezig nog hiero
Ik vraag me altijd af of er wel mee te rijden is ivm turbo druk die er "plotseling " in komt zetten als je begint te accelereren in een bocht...quote:Op maandag 8 september 2008 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
Die uitlaat.
http://www.motor-forum.nl(...)de-Bruteforce-1.html
quote:Op maandag 8 september 2008 11:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
hehehe,
nee, 29 -1968SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rechtuit rijst-racer.quote:Op maandag 8 september 2008 15:08 schreef Cageon het volgende:
Ik vraag me altijd af of er wel mee te rijden is ivm turbo druk die er "plotseling " in komt zetten als je begint te accelereren in een bocht...
maargoed, daar zal die ook wel weer niet voor gemaakt zijn
quote:
Nice!quote:Op maandag 8 september 2008 12:02 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddag![]()
Heb weer volledige toestemming om te snowboarden,rennen,kitesurfen en van brugggen af te springen![]()
[..]
Is goed chips meisjequote:
Ik heb nog wel een gaatje voor twee. Afgetrainde body.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
thx
iemand nog een gebakje..heb genoeg over
Zaterdag zijn de gebakjes vast niet meer goedquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gaatje voor twee. Afgetrainde body.![]()
quote:Lekker geslapen zonder het rustgevende gesnurk van WB?![]()
Komt'ie ze brengen dan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:59 schreef Rib-i het volgende:
Zaterdag zijn de gebakjes vast niet meer goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPM ging naar bed .. ik nog even met de nieuwe foon Wifi spelen en een boekje lezen.quote:
Na 10 minuten aan de andere kant: goh wel stil hier. Ben ik in Arnhem niet gewend.![]()
Volgende ochtend: je snurkt.![]()
Ja je vond het toch stil. Dus vast goed geslapen zo.![]()
Net iets minder ver als ik vorig jaar met de gs gedaan heb... wat eenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
Even naar de Triumph fabriek rijden in Engeland.Volgende week.
![]()
[ afbeelding ]
Ben dus druk bezig, tussen de bedrijven door, om de Trophy klaar te maken voor de trip.![]()
![]()
![]()
Zo gisteren het achterlicht onder handen genomen en de lampjes vervangen.![]()
Ik hoop wel dat mijn regenpak eens binnenkomt. Verder wil ik alleen maar 20 graden en droog weer.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Roderick2085 het volgende:
Net iets minder ver als ik vorig jaar met de gs gedaan heb... wat eentripje was dat toen
Volbeladen 25kw gs, die dus niet harder ging dan 110
koud, nog dikke sneeuwbui gehad daar in de buurt
![]()
Zal je iig niet veel last van hebben
Misschien toch even olie verversen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
Klein stukkie WB.
Zit dat op de route? Thanks voor de tip.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik zal aan je denken als je langs Tilburg rijdt![]()
Gevoelsmatig zeker.quote:
Plaspauze bedoel jequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit dat op de route? Thanks voor de tip.![]()
[..]
Gevoelsmatig zeker.![]()
Het is vanaf hier 300 kilometer verder dan De Ring.![]()
Geen idee hoe die hele groep gaat rijden. En hoeveel keer pauze.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
OPM ging naar bed .. ik nog even met de nieuwe foon Wifi spelen en een boekje lezen.
Na 10 minuten aan de andere kant: goh wel stil hier. Ben ik in Arnhem niet gewend.![]()
Volgende ochtend: je snurkt.![]()
Ja je vond het toch stil. Dus vast goed geslapen zo.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hejgebakjes zijn za. vast niet goed meer
[..]na avondje snurken met Cageon Sr. gaat het wel wennen
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:00 schreef Cageon het volgende:
* Cageon heeft shizzle binnen voor zijn laptimer
momentquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wanneer ben je es online
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:39 schreef Cageon het volgende:
heb je die link nog voor me
heb me wel geregged maar euh weet de url niet meer
was net gestopt met die gastquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:16 schreef Cageon het volgende:
andere keer, vnaaf nog ff aanprutsen met mijn laptimer
miscuzyquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was net gestopt met die gastmaar scool
oja ik kan ook wel slow schaken
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:09 schreef ikookhier het volgende:
Heb vandaag een lekker rondje motor gereden![]()
![]()
Zit iedereen te schaken
quote:
je moet de stop ook uit je bad/douche halen en de kraan uit zetten als je er onder vandaan komtquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]iedereen is welkom
maarre ik heb genoeg geschaakt voor nu..f^*$ lekkage er staat 2cm water in mijn badkamer
Net geen schaakmat.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:09 schreef ikookhier het volgende:
Heb vandaag een lekker rondje motor gereden![]()
![]()
Zit iedereen te schaken
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net geen schaakmat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Net geen schaakmat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had het aan Peter gevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bel me dan in je volgend leven, mijn nummer zal zijn 06-23456789![]()
[..]
Net geen schaakmat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Mooi he!quote:Op woensdag 10 september 2008 00:52 schreef Rib-i het volgende:
Toffe bocht
BazzieK, wanneer kunnen we [ afbeelding ]
De BazzieK's van NL gaan zich weer nuttig makenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:52 schreef Rib-i het volgende:
Toffe bocht
Dan ga je mijn koelvinnetje wel installeren huH?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:25 schreef Rib-i het volgende:
Bel me dan in je volgend leven, mijn nummer zal zijn 06-23456789
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan ga je mijn koelvinnetje wel installeren huH? [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Installeren is altijd lekker
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan ga je mijn koelvinnetje wel installeren huH? [ afbeelding ]Koelvinnen, koplampen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben wel eens naar de slaapkamer verwezen door een dame.quote:
Pics van de damequote:Op woensdag 10 september 2008 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar de slaapkamer verwezen door een dame.
Ging alleen maar de computer installeren. En die stond daar niet.
Ineens zoent ze mij vol op de mond.![]()
![]()
![]()
Vertaalmachine.quote:Via onze beveiligde server en genieten van het comfort worden geleverd tijdens de nacht.
Tijd en iets voor uw gezondheid. Bij ons zijn en gemakkelijk te worden weer gezond. Met klanten te herhalen om van generieke medicijnen tegen lage kosten.
Hoe laat is die beschikbaar?quote:
Bestandsnaam: regencombi.quote:IXS Transparante regenoverall
als je het plaatje fatsoenlijk had bekekenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
Pfff niet goed gekeken op race-shop.nl , maar bij de tekst ging ik dus de fout in.
Ding komt net binnen, en is alleen voor de bovenkant.![]()
[..]
Bestandsnaam: regencombi.![]()
quote:[message=10439111,noline]Kohen schreef op 08 september 2008 @ 15:19[/message]:
[...]
Dan gaan we binnenkort even terug zetten en maar weer eens testen of hij gaat lekken.
Heeft iemand nog een 2e tank liggen?
Wat vinden jullie van de Rizla uitvoering van suzuki?
Idee voor een TLR kuipenset?
quote:[message=10439210,noline]Kohen schreef op 08 september 2008 @ 15:34[/message]:
Deze set: ...[afbeelding]
quote:[message=10439653,noline]Kohen schreef op 08 september 2008 @ 16:47[/message]:
[...]
Ebay staan ze idd per ongeluk geklikt wilde de verzend kosten weten ... |(
Toen had ik hem betaald (auto ingelogd)![]()
[...]
Mail back
Mja, dacht overall, en dan gelijk te weten wat het was.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:26 schreef Cageon het volgende:
als je het plaatje fatsoenlijk had bekeken
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:32 schreef Cageon het volgende:
lang niet zo fucked up als dit
[..]
[..]
[..]
persoonlijk denk ik dat die de schijn hoog houd voor het vrouwtje, want eigenlijk mocht het niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mja, dacht overall, en dan gelijk te weten wat het was.
EN de benen konden wel naar binnen over het hangertje zitten.![]()
Deze uitvoering kende ik niet.![]()
[..]
![]()
![]()
Opa snapt het niet hoe dat kan beuren.![]()
Moet toch wel heel dom zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:59 schreef Cageon het volgende:
persoonlijk denk ik dat die de schijn hoog houd voor het vrouwtje, want eigenlijk mocht het niet.
Maargoed dat blijft gokken.
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet toch wel heel dom zijn.![]()
Ach ja vroeger in de detailhandel gewerkt.
Betaalde een klant een deel contant, een deel pin en een deel creditcard.
Zijn vrouw was even verwezen naar de winkel ernaast.
De man was verslaafd aan fototoestellen.![]()
![]()
En ik mag een derde motor.
Voor mij ook nieuw, een overall zonder benenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mja, dacht overall, en dan gelijk te weten wat het was.
EN de benen konden wel naar binnen over het hangertje zitten.![]()
Deze uitvoering kende ik niet.![]()
Alles waar hij op rijd is goedgekeurd... behalve dan die mf sticker gok ik zoquote:Op woensdag 10 september 2008 00:52 schreef Rib-i het volgende:
Toffe bocht
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:16 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een droombaan
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:47 schreef Geerd het volgende:
200 km om 2 a4tjes te schrijven, en volgens mij heb ik het weer verkeerd gedaan![]()
![]()
Bazziek reed ook altijd keurig 25kwquote:Op woensdag 10 september 2008 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Alles waar hij op rijd is goedgekeurd... behalve dan die mf sticker gok ik zo
Wie weet... wanneer is het ook al weer?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
gaan der nog hier naar de MMja weet et, massaal etcblahblah
maar wel aardig om iig ff bakkie te doen
evt. daarna gewoon onze eigen route pakken, als het weer meezit
Zondag meer nieuws.quote:
Klopt letterlijk.quote:
Privé bijbeunen.quote:
Massaal!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
gaan der nog hier naar de MMja weet et, massaal etcblahblah
maar wel aardig om iig ff bakkie te doen
evt. daarna gewoon onze eigen route pakken, als het weer meezit
Neem je de oude zeker ook nog mee als reserve, voor de zekerheidquote:Op woensdag 10 september 2008 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
Na stage 1, het vervangen van de achterlampjesnu tijd voor stage 2 in Engeland-vaerder voorbereiding.
![]()
Vanmiddag nog even een nieuw nep 'Xenon ultralight +30%' lampje gekocht voor in de koplamp.
Een assortiment zekeringen, worden allemaal vervangen.Niet dat ze slijten.
![]()
Gewoon voor het idee.![]()
En niet te vergeten een litertje reserve olie voor onderweg.![]()
Precies, de gehele periode dat ik 25KW heb gereden heb ik netjes 25KW gereden!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bazziek reed ook altijd keurig 25kw![]()
vergeet die CB maar, die hypermotard is de king.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:17 schreef BazzieK het volgende:
Morgen hier een proefritje op bij biggelaar:
[ afbeelding ]
Laatst een ritje gemaakt op een CB1000R bij Huybers in Schijndel, kon echter maar 30 minuten rijden. Wat nogal kut is als je nergens in de buurt bochtjes kent, niet echt uit kunnen proberen dus. Wel een absurde trekkracht zeg, toch een stapje weg van ZXR400Bij de eerste keer inhalen op een 80 weg zat ik op de 200 90!
Jammer dat de verkoper bij Huybers een godsonmogelijke autist is. Kon me nog net te woord staan voor de proefrit wat meer neer kwam op maak em niet stuk dan iets anders en na de proefrit stond ie glazig om zich heen te kijken tot ik de sleutels teruggaf en vroeg ie vervolgens niks aan me. Tja als hij niet wil weten hoe ik de motor vond rijden hoef ik ook niet te vragen waar ik mijn geld heen moet brengen
Binnenkort eens kijken of ik ergens anders kan rijden als de CB als serieuze optie overblijft.
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:17 schreef BazzieK het volgende:
Wel een absurde trekkracht zeg, toch een stapje weg van ZXR400Bij de eerste keer inhalen op een 80 weg zat ik op de 200 90!
![]()
Je kan niet genoeg proef ritjes makenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:17 schreef BazzieK het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst een ritje gemaakt op een CB1000R bij Huybers in Schijndel, kon echter maar 30 minuten rijden. Wat nogal kut is als je nergens in de buurt bochtjes kent, niet echt uit kunnen proberen dus. Wel een absurde trekkracht zeg, toch een stapje weg van ZXR400Bij de eerste keer inhalen op een 80 weg zat ik op de 200 90!
Jammer dat de verkoper bij Huybers een godsonmogelijke autist is. Kon me nog net te woord staan voor de proefrit wat meer neer kwam op maak em niet stuk dan iets anders en na de proefrit stond ie glazig om zich heen te kijken tot ik de sleutels teruggaf en vroeg ie vervolgens niks aan me. Tja als hij niet wil weten hoe ik de motor vond rijden hoef ik ook niet te vragen waar ik mijn geld heen moet brengen
Binnenkort eens kijken of ik ergens anders kan rijden als de CB als serieuze optie overblijft.
Rijplezier is niet in specs uit te drukkenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Specs houden me juist weg van een proefrit.
Wordt 1 grote teleurstelling.
en daarom heb ik een tamme TLRquote:Op donderdag 11 september 2008 00:12 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Rijplezier is niet in specs uit te drukken![]()
Biggelaarquote:Op woensdag 10 september 2008 23:17 schreef BazzieK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is niet welke maar hoelang je bij de politie wil blijvenquote:Bij de eerste keer inhalen op een 80 weg zat ik op de 200 90!![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je kan niet genoeg proef ritjes makenOok ff de GSX750r proberen klinkt alleen al beter dan Cb1000weetikwat da's toch geen naam voor een motor weetikwat
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op woensdag 10 september 2008 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
Na stage 1, het vervangen van de achterlampjesnu tijd voor stage 2 in Engeland-vaerder voorbereiding.
![]()
Vanmiddag nog even een nieuw nep 'Xenon ultralight +30%' lampje gekocht voor in de koplamp.
Een assortiment zekeringen, worden allemaal vervangen.Niet dat ze slijten.
![]()
Gewoon voor het idee.![]()
En niet te vergeten een litertje reserve olie voor onderweg.![]()
Heb 1x op een busa gezeten. Tering wat zit je daar ver voorover....quote:Op donderdag 11 september 2008 00:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
en daarom heb ik een tamme TLR![]()
die slechter schijnt te sturen dan een nieuwe busa of ZZR![]()
![]()
gebouwd voor grote mensen...quote:Op donderdag 11 september 2008 00:55 schreef bvvt het volgende:
[..]
Heb 1x op een busa gezeten. Tering wat zit je daar ver voorover....
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:55 schreef bvvt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
gebouwd voor grote mensen...
dat wat wij fysiek gezien niet bepaald zijn op sommige fronten
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 11 september 2008 01:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet zover voorover zittenMijn p*k zit in de weg [ afbeelding ]
dan moet je em om je middel draaien - zoals een riem.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet zover voorover zittenMijn p*k zit in de weg [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 11 september 2008 01:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
dan moet je em om je middel draaien - zoals een riem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TMIquote:Op donderdag 11 september 2008 01:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het noemen, ik kan ze niet verstaan met de mond vol
wa's TMI?quote:
Ideaal dijkjesweer zondagquote:Op donderdag 11 september 2008 09:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Massaal![]()
![]()
MM is as zondagweertje schijnt redelijk te zijn, 18 graad & droog
met zulk weer kunnen we evt onze dijkroute doen
Hele weekend werkenquote:Op donderdag 11 september 2008 09:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Massaal![]()
![]()
Supersport houding.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:55 schreef bvvt het volgende:
Mits voorzien van Triumph stickers.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:51 schreef Rib-i het volgende:
Een goede voorbereiding is het halve werk![]()
Beter had je een BMW voor deze Engelandtrip
[ afbeelding ]
De dagen van de Morini zijn geteldquote:Op donderdag 11 september 2008 10:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mits voorzien van Triumph stickers.![]()
Zou wel een R1200S willen hebben.![]()
Staat er 1 op MF, maar verkeerde kleur, anders inruilvoorstel etc.![]()
Heb een bod van 7.5 k op de Morini.
Waarom ga je niet bij de politiequote:Op donderdag 11 september 2008 09:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hele weekend werken![]()
[ afbeelding ]
ik ben iig niet van plan om te gaanquote:Op donderdag 11 september 2008 09:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Massaal![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 11 september 2008 12:19 schreef Cageon het volgende:
ik ben iig niet van plan om te gaan
@ wb
staat een circuit RGV250 te koop![]()
met klein beetje werk
750 euries![]()
PS2 gamequote:Op donderdag 11 september 2008 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iddalleen mij iets teveel werk.
En vooral het vastlopen van die van mij staat me nog zo bij.![]()
Ga wel iets in de richting van een TZR250 doen.![]()
[ afbeelding ]
ahu!quote:
als ik het geld had voor die RGV had ik het gedaan, gewoon voor de fun btje opknappen/sleutelen en af en toe flink gassenquote:Het is ook nog even fantasie. Dat wil zeggen niet tastbaar.
quote:Op donderdag 11 september 2008 01:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
dan moet je em om je middel draaien - zoals een riem.Dat kan niet, daar zit z'n p*ns alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal het voor fokMC begrippen vroeg laten wetenquote:Op donderdag 11 september 2008 09:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Massaal![]()
![]()
zaterdag ergens
Persoon die dat plaatje heeft gemaakt heeft niet eens de moeite genomen om het hoofd even te spiegelenquote:Op donderdag 11 september 2008 09:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hele weekend werken![]()
[ afbeelding ]
![]()
Alsof dat iets uitmaakt bij JPquote:Op donderdag 11 september 2008 16:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[ afbeelding ] Eindelijk m'n studieboek binnen gehad, kan ik eindelijk aan de opdracht beginnen die gisteren ingeleverd moest wordennu voor morgen 17 uur, nog ff 10 papers lezen en kijken of een van de 50 modellen uit het boekje erin voorkomen... doen we ff
![]()
[..]
Dat kan niet, daar zit z'n p*ns al
[..]
Zal het voor fokMC begrippen vroeg laten wetenzaterdag ergens
[..]
Persoon die dat plaatje heeft gemaakt heeft niet eens de moeite genomen om het hoofd even te spiegelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, om IOH blij te maken ook hierop gaan zitten bij de motoport: Klik
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BiggelaarDoe eens ff PMenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.90 op de teller he, is rond de 80 echte kilometers.quote:[..]
De vraag is niet welke maar hoelang je bij de politie wil blijven![]()
![]()
Nogal ja, logischerwijs totaal onnodig maar wat een ding zeg. Voelde me net een vrouw zo irrationeelquote:
wil er ook een keer op rijden, maarja heb niet de intentie om er een te kopen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nogal ja, logischerwijs totaal onnodig maar wat een ding zeg. Voelde me net een vrouw zo irrationeel
Gewoon rijden, wil je zo van dat hok dat slechter stuurt dan een busa afquote:Op donderdag 11 september 2008 20:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
wil er ook een keer op rijden, maarja heb niet de intentie om er een te kopen.
blablablaquote:Op donderdag 11 september 2008 20:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon rijden, wil je zo van dat hok dat slechter stuurt dan een busa af
Niet in een Coyote Avensis.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:39 schreef BazzieK het volgende:
90 op de teller he, is rond de 80 echte kilometers.
Klote betrouwbare jappenbakkenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet in een Coyote Avensis.89 km op de cruisecontrol met aanhanger. FLITS!! 86 op de bon.
Ja!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:51 schreef Cocktailprikker het volgende:jijbenteenMFeruithetstudententopic ?
Vuile Beunkoe @ MF spreekt
Rijden wel een hoop dezelfde motoren daarquote:Op donderdag 11 september 2008 22:03 schreef Cageon het volgende:
als we dan toch aan t pimpen zijn eentje uit mijn oude doos
serieus?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Rijden wel een hoop dezelfde motoren daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
ohhhh, en jij bent niet eens bestemmings verkeerquote:Op donderdag 11 september 2008 21:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Een blauwe maandag![]()
Nijmegen STA SC + de rest van Fok, Nijmegen MF deel, GS 500 MF deel, het gaat me te hard allemaal![]()
Hier een filmpje van mij, 2 zelfs, ook 1 waar ik laat zien dat ik netjes kan rijden. en em dan ook eventjes open trek in bebouwde kom :$
Ik zie nergens een bod verboden in te rijden m.u.v. bestemmingsverkeer? vanuit beide richtingen niet hoor...quote:Op donderdag 11 september 2008 22:06 schreef bvvt het volgende:
[..]
ohhhh, en jij bent niet eens bestemmings verkeer
ze hebben dat daar "afgesloten" omdat daar met regelmaat een motor rijder lekker los ging
Net 25 kw af of zo dat je gs rijd?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zie nergens een bod verboden in te rijden m.u.v. bestemmingsverkeer? vanuit beide richtingen niet hoor...
bewoners zullen wel blij met me zijn, als ik weer eens 4 5 keer op en neer gaPas ook rotonde in Wijchen, mijn rijdhetstepjeaandegrond oefenplek. KD zonder KD want anders slijt dat pak zo snel
Kwam de politie, terwijl ik toch afwisselend die avond reed, af en toe maar die rotonde... Heb maar 1e beste afslag genomen, voor hun neus
niet iedereen stapt op zon paardenhuis als jijquote:Op donderdag 11 september 2008 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Net 25 kw af of zo dat je gs rijd?
Plus dat dit beestje me maar 650 euro gekost heeftquote:Op donderdag 11 september 2008 22:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
niet iedereen stapt op zon paardenhuis als jij
2 cylinder 1200 cc 147 pk bergen koppel @ 3.500 Rpm.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:12 schreef ikookhier het volgende:
Rijplezier is niet in specs uit te drukken![]()
Koppel bedoel je.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:37 schreef BazzieK het volgende:
God allejezus zeg, wat een vermogen en geluid.![]()
![]()
ben ik jou van de week toevallig nog voorbijgereden??quote:
Zou zomaar kunnen, ik groet iedereenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
ben ik jou van de week toevallig nog voorbijgereden??
het zijn ook een stel paupers, met name die versteeg of stege weet ik veel.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
Race-shop.nl![]()
Een regenjas met dit kaartje er aan.![]()
[ afbeelding ]
70 Mph.![]()
![]()
Maar hij lijkt niet eens op een IXS met homoflap.![]()
[ afbeelding ]
Deze ..
[ afbeelding ]
harder rijdenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jezus wat een geld, dan ben ik toch wel blij met mijn Lookwell pak, ook na 1.5 uur zware regen ben ik nog droog. Nouja iig niet nat door de regen, alleen zweet
Hij komt met moeite boven de 160 uit, met veel hoop plat op de tank wind mee 170, en 1 enkele keer na 5 km aanloop zelfs richting de 180 op teller gehadquote:
heeft die een afwijking van 40km/u ?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hij komt met moeite boven de 160 uit, met veel hoop plat op de tank wind mee 170, en 1 enkele keer na 5 km aanloop zelfs richting de 180 op teller gehad![]()
Uhmzz idd weetje cker dat je vol vermogen rijdquote:Op donderdag 11 september 2008 22:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
heeft die een afwijking van 40km/u ?
Doet ie t toch beter als die ouwe div van geerd.
das wel een bietje te veelquote:Op donderdag 11 september 2008 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik rijd 25 kw hoor25.4 om precies te zijn volgens uitdraai
Regenoverall, bestandsnaam COMBI. En een hele andere sturen. Damn.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef Cageon het volgende:
Het zijn ook een stel paupers, met name die versteeg of stege weet ik veel.
pauper organisatie van die circuitdag @ croix zij nde zelfde mofo's.
Prutsers 1ste klas.
Poep aan je schoen.quote:Regenoverall is een algemeen gebruikte term. Een jack is het ook niet echt
omdat de bevestiging tussen de benen zit. Op de foto is duidelijk te zien
welk product je krijgt. Maar we zullen voor alle duidelijkheid de
omschrijving aanpassen zodat er geen misverstanden meer kunnen ontstaan.
Met Sportieve Groet,
Jeroen Versteeg
Ja ik stond ook zeer te kijken dat Unive hem zonder problemen verzekerde,quote:
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen omdat ik dan jaren van jouw koppel gewauwel bevestig maar het is wel zoquote:
gele sv650squote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik groet iedereenWaar reed je op ? Een gele GS500? Een rode?
Elke ochtend de rit Wijchen > Arnhem en smiddags weer terug
Wat een lulgozerquote:Op donderdag 11 september 2008 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
Regenoverall, bestandsnaam COMBI. En een hele andere sturen. Damn.
Versteeg.![]()
Poep aan je schoen.
BMWquote:Op donderdag 11 september 2008 00:51 schreef Rib-i het volgende:
Een goede voorbereiding is het halve werk![]()
Beter had je een BMW voor deze Engelandtrip
[ afbeelding ]
Het ergste is dat dit al het 2de dubieuze verhaal is van jou dat ik al ken.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben wel eens naar de slaapkamer verwezen door een dame.
Ging alleen maar de computer installeren. En die stond daar niet.
Ineens zoent ze mij vol op de mond.![]()
![]()
![]()
Hij heeft nog meer van dit soort verhalenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:10 schreef pimbsel het volgende:
[..]
Het ergste is dat dit al het 2de dubieuze verhaal is van jou dat ik al ken.![]()
Volgens mij zitten we al te lang in FokMC
Stel je anders even voorquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:10 schreef pimbsel het volgende:
[..]
Het ergste is dat dit al het 2de dubieuze verhaal is van jou dat ik al ken.![]()
Kawa maken gaat weer boven de 500 euro kosten dus die letter slaan we ook maar even over denk ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 01:07 schreef Rib-i het volgende:
@ BazzieK
Koop niets wat met een 'H' begint
Zat ook een 'H' inquote:Op vrijdag 12 september 2008 01:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kawa maken gaat weer boven de 500 euro kosten dus die letter slaan we ook maar even over denk ik
yamaHa triumpH Suzuki. We have a winnerquote:Op vrijdag 12 september 2008 01:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zat ook een 'H' in
ZXR vierHonderd
Dan heb je nog een 'S' en een 'T' en een 'Y' en zo verder
moet je es met em op vakantie gaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:10 schreef pimbsel het volgende:
Kan me niet herinnerenquote:
euh okquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
OPM ik haak af, moet werken...
dit is dé club van de sterke verhalenquote:en Worldbeater, nog meer sterke verhalen ?![]()
quote:
2'de pas.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:10 schreef pimbsel het volgende:
Alles van de laatste twee jaar blijft binnens kamers.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:35 schreef ikookhier het volgende:
Hij heeft nog meer van dit soort verhalen![]()
De enige trots is mijn vakkennis. Verder ben ik niet glad genoeg.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:09 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
@ Sterke verhalen
Sterke verhalen bestaan niet, alleen boeiende verhaal vertellersAnders is het een leugen
En hier zitten geen leugenaars![]()
Ik zal eens kijken op MPquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:52 schreef Worldbeater het volgende:
Rib, paar mooie CBR600's, VFR750 en VFR800 (1600 euro) op MP.
Gemiddelde opknapbare staat.![]()
Rond koplampje er op en klaar is de figtah.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Alleen is de voorvork van die vfr wel zo krom als een hoepel
Kan het zo niet beoordelen. Er is nog een rode VFR750 en een VFR800.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Alleen is de voorvork van die vfr wel zo krom als een hoepel
wat ga je nu weer kopen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan het zo niet beoordelen. Er is nog een rode VFR750 en een VFR800.
Zag gisteren nog een aanbieder van twee upside down vorkpoten 100 euro.![]()
Maar dat was voor mijn Yamaha.
Vanaf zondag dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |