In wat voor tokkie buurt woon jji danquote:Op donderdag 4 september 2008 20:58 schreef Roderick2085 het volgende:Zit hier een straat verderop een of andere mafketel gewoon vuurwerk af te steken
Dat vraag ik me op zulk soort momenten ook afquote:Op donderdag 4 september 2008 21:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
In wat voor tokkie buurt woon jji dan
Verkapt voor ik heb er eentje.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:32 schreef Gawaine het volgende:
5 meter![]()
en indien nodig op minder dan 5 in te stellen![]()
![]()
En het ding is
Ik zou hem niet meer kunnen missenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verkapt voor ik heb er eentje.![]()
![]()
is idd 5 maar als je hem op kleiner zet gaat het batterij verbruik omhoogquote:Vijf meter had ik eerst wel staan, maar leek me ineens heel sterk.
Heb het ooit gelezen, maar ja Alzheimer enzo.
Als we toch bezig zijn.quote:Jump a little higher.Oompje heeft een oud hok P466 aan Nick cadeau gedaan.
80 Gb harde schijf, maar volgens zijn buurman ging het moederbord niet verder dan 32 Gb.
Dus indertijd jumpertjes gezet en ding ingeperkt. Zo vier jaar gewerkt.![]()
Nu ibv WB en met nieuw BIOS + jumpers weer terug is het ding weer als nieuw. Baas boven baas.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chipsetje kan automatisch herkend worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:19 schreef Gawaine het volgende:
Kan er een conflict zijn met de door windows geinstalleerde driver en die van asus![]()
En zal ik anders de kaart uninstallen en opnieuw installeren ?
yepquote:Op donderdag 4 september 2008 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Chipsetje kan automatisch herkend worden.Maar je hebt dus later alsnog de Asus software gedaan.
![]()
![]()
ok, maar als je dan naar je connectie kijkt is hij dan wel goed (ontvangst) en kan je niet opquote:Dinnetjes lappie weigert van tijd tot tijd contact te maken hier.
Moet dan even de verbinding repareren.Komt vooral voor als de lap op accustroom werkt.
Het wisselt, meestal repareer ik via het icoontje rechtsonder van Windows zelf.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:08 schreef Gawaine het volgende:
ok, maar als je dan naar je connectie kijkt is hij dan wel goed (ontvangst) en kan je niet op
internet of heb je dan ook helemaal geen ontvangst ?
ik kijk er van de week nog wel eens naar
Nou dan kom ik ook niet naar je verjaardag.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:35 schreef bvvt het volgende:
verders ben ik overdag druk genoeg bezig dat ik verrekte weinig tijd heb voor extra checks en verrekte weinig zin om er te veel moeite in te steken om verder na te denken
vooral met barb wire op tv
Eerst instellingen van de laptop wijzigen in het energiebeheerschema dan TCPOptimizer.exe zoekenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dinnetjes lappie weigert van tijd tot tijd contact te maken hier.
Moet dan even de verbinding repareren.Komt vooral voor als de lap op accustroom werkt.
En Windows / software van de fabrikant zijn beiden benaderbaar, en bijten elkaar niet.![]()
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 4 september 2008 22:19 schreef Gawaine het volgende:
Kan er een conflict zijn met de door windows geinstalleerde driver en die van asus![]()
Krijg je per uur betaaldquote:En zal ik anders de kaart uninstallen en opnieuw installeren ?
Energieschema is optimaal voor een zo kort mogelijke accuquote:Op donderdag 4 september 2008 23:56 schreef Rib-i het volgende:
Eerst instellingen van de laptop wijzigen in het energiebeheerschema dan TCPOptimizer.exe zoeken
Bij mij werkte het in ieder geval
handigquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:23 schreef Rib-i het volgende:
In Lochem weten ze ook hoe je foto's moet maken, bewerken en uploaden
[ link | afbeelding ]
quote:
Gelukkig maakt de TCPOptimizer ook een backupquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Energieschema is optimaal voor een zo kort mogelijke accu, de betrouwbaarheid van de PCMCIA kaart dus niet.
Ik zal die TCPOptimizer eens proberen.
Oh, is de auto rozequote:Op vrijdag 5 september 2008 07:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
handigwrom een roze auto
ctrl + alt + delquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:01 schreef Worldbeater het volgende:
CORSARO PLEEGT ZELFMOORD!!!
van WB geschreven op vrijdag 5 september 2008 om 8.54
De Morini starte vanochtend gelijken hoe dat loopt
![]()
Dat merk je weer na een paar dagen autorijden.
Maar na 20 seconden hield ze op, en diverse keren herstarten leverde steeds maar een halve seconde lopen op. Precies hetzelfde had ik vorige week voor het tripje naar zhe Ring.
Ochtendhumeur komt wel vaker voor bij Italianen.![]()
Dus maar even werk gebeld, WB was ook al wat laat.
Toen weer starten, maar nu direct al helemaal niets.
De brandstofpomp hoor je wel de hele tijd lopen.
Die hoort dus juist wel even te stoppen voor de startprocedure.
Triumph deed het perfect na vier weken werkeloosheid.
ctrl + z of alt + f4quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:01 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Maar na 20 seconden hield ze op, en diverse keren herstarten leverde steeds maar een halve seconde lopen op. Precies hetzelfde had ik vorige week voor het tripje naar zhe Ring.
....quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:01 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik was nog thuis, maar vriendinnetje net weg met mijn auto.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:21 schreef Den_Haag het volgende:
En nu WB? Lopen?
quote:
quote:
Het merk is bewezen, dit specifieke artikel ken ik niet van hun. Zal wel goed zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:36 schreef Den_Haag het volgende:
WB, die rugprotector die ik in het vorige topic postte is toch een goeie? Zit nu namelijk niks aan rugprotectie in het jack van mijn pak.
Even je lerares smén.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:44 schreef Roderick2085 het volgende:Om papers te downloaden moet ik dat via het uni netwerk doen, werd er gezegt kan je thuis via vpn doen, alleen moet je dan wel eerst 'inlog' gegevens opzoeken terwijl je ingelogt bent op het uni netwerk
![]()
Als ze dat nou eerder hadden gezegt, had ik dat vanmiddag ff gedaannu moet ik daarvoor maandag of dinsdag naar school terwijl ik geen les heb
![]()
quote:The Patman schreef op 05 september 2008 @ 17:04:
Hi WB.
Is een bekend probleem. Heb ik ook gehad (uiteraard)...
Stond toen bij m'n werk en kon niet meer weg, maar even zadeltje los en zekering eruit en ik kon zo weer verder. Ik geloof die van de injectie.
Staat in boekje welke dat is.
Tip: Maak fotokopie van bladzijde met zekeringen en stop onder je zadel.
Je gaat het wss vaker nodig hebben.
Groeten en succes!
"Je gaat het vaker nodig hebben"quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even je lerares smén. [ afbeelding ]
Lichtpuntje @Corsaro.![]()
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:51 schreef Cageon het volgende:
[..]
"Je gaat het vaker nodig hebben"
fijn zeg![]()
Maar dan kan jij vast wel een afstandsbediening fabrieken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:51 schreef Cageon het volgende:
"Je gaat het vaker nodig hebben"
fijn zeg![]()
dat kan idd heel eenvoudig, met een simpele schakelaar gedaan worden die je ergens wegmoffelt achter een kapje, klaar is kees.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dan kan jij vast wel een afstandsbediening fabrieken.![]()
Alle zekeringen resetten. Handig vooor aan de sleutelhanger.![]()
Gat in de markt.![]()
Geen idee nog waar die zekeringen zitten, duoseat gaat er lastig af, en daar ligt de rapidbike en andere bedrading al in de weg, gewone zadel niet zonder imbussen.
wat is dat nou voor een MF mentaliteit manquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
[ afbeelding ]
[..]
quote:
Krijg je per uur betaald![]()
De links op MF doen het niet meerquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het merk is bewezen, dit specifieke artikel ken ik niet van hun. Zal wel goed zijn.
Maar pasvorm is zo niet te testen.![]()
Misschien nog even een vergelijkend onderzoeken doen in de diverse motorstores.![]()
Of klikkerdeklik naar de experts.
je moet ook gewoon kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx voor Qatarjammer dat mijn spaans beetje achter loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |