Die Jezus-roepertquote:
quote:
weet ik, ik had hem gezien. 2e pagina toch?quote:
Zoiets ja, erg genoeg eigenlijk alquote:Op donderdag 4 september 2008 22:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
weet ik, ik had hem gezien. 2e pagina toch?
Och, hij hoort gewoon bij ehv. Het heeft wel watquote:Op donderdag 4 september 2008 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, erg genoeg eigenlijk al
Ja, een overirritatie factor heeft hijquote:Op donderdag 4 september 2008 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och, hij hoort gewoon bij ehv. Het heeft wel wat
ik kan hem missen als kiespijn hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och, hij hoort gewoon bij ehv. Het heeft wel wat
Met wiequote:
En, hoe schiet het op?quote:
Slaap lekkerquote:
quote:
Das een mooie om je ouders aan te duidenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Met mijn vriendin en haar schoonouders in ons nieuwe huisje
quote:Op donderdag 4 september 2008 23:26 schreef dndiek het volgende:
Aah, u kust de hele dag met z'n vieren
Nee johquote:Op donderdag 4 september 2008 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een mooie om je ouders aan te duiden.
[..]
Gelukkig heb jij de typo op tijd gequote
Wel potver.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee joh
Ik deed alsof hij die typo gemaakt heeft![]()
![]()
Nee, maaruh ik ging slapenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel potver.
In de leer geweest bij OA zeker.
Das ook al zo'n kwootverklooter
Slaap zequote:
Kinky koffiedrinker, die OA!quote:Op donderdag 4 september 2008 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel potver.
In leer gefeest bij OA zeker.
Das ook al zo'n kwootverklooter
Begin jij nou ook al?quote:
Whehe.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het schiet wel aardig op al kun je nog niet zo veel zien, we zijn ook pas vanaf maandag bezig. En ik bedoelde natuurlijk haar ouders MEn nee ik had geen typo gemaakt
Mijn diepste deelnemenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:23 schreef cablegunmaster het volgende:
yoooooooooooooooooooooo
ben officieel een student
hooezo?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn diepste deelnemen
Geintjequote:
ICTquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geintje![]()
Wat ga je studeren?
moah, flesje Cola en wat nootjes doen het ook hoor, maar ik had lieve een bak warme koffie gehad dus...quote:
Mwah, hier is het altijd gezellig hoor. Wij hebben geen ruziënde familiequote:Op vrijdag 5 september 2008 06:44 schreef Klonk het volgende:
dieptepunt dus
Desondanks toch sterktequote:Op vrijdag 5 september 2008 06:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah, hier is het altijd gezellig hoor. Wij hebben geen ruziënde familie
Sinds wanneer ben jij naar de black side?quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:14 schreef Kuukske het volgende:
Amper geslapen. Keep the koffie coming.
Ik ben snotverkouden joh. Echt balen. Vannacht wakker gelegen met zon spijkermat in m'n keel. Bah.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:22 schreef Pheno het volgende:
Sinds wanneer ben jij naar de black side?
Je negeert mijn vraag. Koffiequote:Op vrijdag 5 september 2008 07:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben snotverkouden joh. Echt balen. Vannacht wakker gelegen met zon spijkermat in m'n keel. Bah.
Ik heb ook enorme wallen onder m'n ogen. Sigh. Kut.
quote:
Mja, ik heb de koffie nodig om te functioneren vandaag. Afgewisseld met voldoende thee natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:25 schreef Pheno het volgende:
Je negeert mijn vraag. Koffie
Oh, als het vast zit: mosterd, sambal of wasabi (<- dat laatste is 100% gegarandeerd). Je neus loopt weer als een zonnetje.
en dan rij je je toch klem in een filequote:Op vrijdag 5 september 2008 07:04 schreef OA het volgende:
Zo eens even aankleden enzo. Vandaag lekker met de wagen, dus ik kan rustig aan doen!
Oh, dat komt toch alleen voor in de randstad?quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:46 schreef Klonk het volgende:
je weet wel een rij auto´s die tegen hun zin stil staan
en in Eindhovenquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat komt toch alleen voor in de randstad?
mja, kutdorp daar. Ekkersweide of hoe heet die achterlijke constructie daarquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan rij je je toch klem in een file
quote:
zoiets ja, waar de snelweg ophoud te bestaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, kutdorp daar. Ekkersweide of hoe heet die achterlijke constructie daar
Grotendeels, maar nooit op het stuk snelweg waar ik komquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat komt toch alleen voor in de randstad?
Pinguinsushiquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, kutdorp daar. Ekkersweide of hoe heet die achterlijke constructie daar
Sushi is van vis, een pinquin is een vogel, kan dus heul nietquote:
Ik heb al sushi van knakworst gezien, helaasquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
Sushi is van vis, een pinquin is een vogel, kan dus heul niet
ik heb in Duitsland een keer worst gegeten die naar pizza smaaktequote:Op vrijdag 5 september 2008 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al sushi van knakworst gezien, helaas
Kut westerse heidenen
heb je wel eens een echte pizza gehad, ergens in Italie buiten de toeristenzooi ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:10 schreef OA het volgende:
Smaakte pizza maar naar iets anders... Pizza
Zeker. Maar ik blijf het niet lekker vinden...quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb je wel eens een echte pizza gehad, ergens in Italie buiten de toeristenzooi ?
zo niet, moet je doen, dan merk je pas hoe pizza hoort te smaken
dan heb je het in ieder geval op de juiste plek geprobeerdquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:14 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik blijf het niet lekker vinden...
Crepesquote:
Hoi hotdog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |