Mwah, hier is het altijd gezellig hoor. Wij hebben geen ruziënde familiequote:Op vrijdag 5 september 2008 06:44 schreef Klonk het volgende:
dieptepunt dus
Desondanks toch sterktequote:Op vrijdag 5 september 2008 06:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah, hier is het altijd gezellig hoor. Wij hebben geen ruziënde familie
Sinds wanneer ben jij naar de black side?quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:14 schreef Kuukske het volgende:
Amper geslapen. Keep the koffie coming.
Ik ben snotverkouden joh. Echt balen. Vannacht wakker gelegen met zon spijkermat in m'n keel. Bah.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:22 schreef Pheno het volgende:
Sinds wanneer ben jij naar de black side?
Je negeert mijn vraag. Koffiequote:Op vrijdag 5 september 2008 07:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben snotverkouden joh. Echt balen. Vannacht wakker gelegen met zon spijkermat in m'n keel. Bah.
Ik heb ook enorme wallen onder m'n ogen. Sigh. Kut.
quote:
Mja, ik heb de koffie nodig om te functioneren vandaag. Afgewisseld met voldoende thee natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:25 schreef Pheno het volgende:
Je negeert mijn vraag. Koffie
Oh, als het vast zit: mosterd, sambal of wasabi (<- dat laatste is 100% gegarandeerd). Je neus loopt weer als een zonnetje.
en dan rij je je toch klem in een filequote:Op vrijdag 5 september 2008 07:04 schreef OA het volgende:
Zo eens even aankleden enzo. Vandaag lekker met de wagen, dus ik kan rustig aan doen!
Oh, dat komt toch alleen voor in de randstad?quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:46 schreef Klonk het volgende:
je weet wel een rij auto´s die tegen hun zin stil staan
en in Eindhovenquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat komt toch alleen voor in de randstad?
mja, kutdorp daar. Ekkersweide of hoe heet die achterlijke constructie daarquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan rij je je toch klem in een file
quote:
zoiets ja, waar de snelweg ophoud te bestaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, kutdorp daar. Ekkersweide of hoe heet die achterlijke constructie daar
Grotendeels, maar nooit op het stuk snelweg waar ik komquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat komt toch alleen voor in de randstad?
Pinguinsushiquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, kutdorp daar. Ekkersweide of hoe heet die achterlijke constructie daar
Sushi is van vis, een pinquin is een vogel, kan dus heul nietquote:
Ik heb al sushi van knakworst gezien, helaasquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
Sushi is van vis, een pinquin is een vogel, kan dus heul niet
ik heb in Duitsland een keer worst gegeten die naar pizza smaaktequote:Op vrijdag 5 september 2008 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al sushi van knakworst gezien, helaas
Kut westerse heidenen
heb je wel eens een echte pizza gehad, ergens in Italie buiten de toeristenzooi ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:10 schreef OA het volgende:
Smaakte pizza maar naar iets anders... Pizza
Zeker. Maar ik blijf het niet lekker vinden...quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb je wel eens een echte pizza gehad, ergens in Italie buiten de toeristenzooi ?
zo niet, moet je doen, dan merk je pas hoe pizza hoort te smaken
dan heb je het in ieder geval op de juiste plek geprobeerdquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:14 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik blijf het niet lekker vinden...
Crepesquote:
Hoi hotdog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |