abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61388148
quote:
"En niet alleen Marokkanen doen dat, ook Surinamers en Antillianen slissen op straat".
Hier in de VS slissen alleen homo's. Of mensen met een spraakgebrek.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_61388715
Bullshit verhaal. Veel mannen van allochtone afkomst met name Marokkaanse en Antilliaanse jonge mannen hebben geen enkel respect voor meisjes en vrouwen en behandelen hen als derde rangs hoeren. Als een Nederlandse man zou fluiten naar een Marokkaans meisje wordt hij in elkaar geslagen. Maar dat Hollandse meisjes worden lastiggevallen door grote groepen jonge Marokkanen moeten wij maar gewoon accepteren. Echt niet!! P.s. Alle LOVERBOYS zijn ook van allochtone komaf.
pi_61389298
Aandacht trekken door te sissen....wat een stumpertjes zijn het toch ook.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_61390725
Praten over marokkanen en antillianen is zo 2006..
De Polen komen net als een hoop andere mensen uit de oostblok landen. Deze mensen zorgen voor een gevarieerd allochtonen bestand waardoor de "moslims" minder aandacht krijgen en net als alle andere Nederlanders geen voorkeurspositie meer hebben.
Dan gaat het vanzelf beter.

Niet meer van jongs af aan leren dat ze zielig zijn...
Of het behouden van cultuur... Thuis mag je zoveel je cultuur behouden als je wilt maar op straat gewoon lekker mee doen met de rest van Nederland.
Of moeten we straks wodka zuip feesten gaan houden waarna we massaal een hoop overlast gaan veroorzaken is immers de "cultuur" van sommige Polen / Roemenen.
pi_61390749
Opwindend SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
eey Chicky!
SSSSSSSSSSSSSS

yeah right
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61390865
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
zhe-devill
pi_61390941
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:40 schreef Bommenlegger het volgende:
zhe-devill

Rillie
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61390996
oeps...
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:27:52 #109
3542 Gia
User under construction
pi_61395354
Dat sissen is wmb hetzelfde als het fluiten van bouwvakkers. Niks mis mee. Maar vervolgens 'kuthoer' roepen, omdat het meisje in kwestie niet reageert, mag wmb aangepakt worden. Wie dat ook doet.

Maar hoe vinden allochtonen het eigenlijk wanneer een bouwvakker hun zusje nafluit?
pi_61399441
Wmb is het allebei (fluiten door bouwvakkers én sissen door allochtonen) een (zeer) beledigende ervaring. Iets wat ik dus absoluut niet (h)erken als een compliment of zo.

Maar toch is er een belangrijk verschil. Die bouwvakkers staan vaak ver weg op een stellage of zo. Die kun je dus makkelijker negeren en dus ervaar ik hun gefluit weliswaar als beledigend, maar niet zozeer als bedreigend. Bij allochtone pubers is dat een heel ander verhaal.

Natuurlijk is het opleggen van een boete niet de oplossing. Alleen al de handhaving wordt een ramp. Wat dat aangaat is het weer het zoveelste luchtballonnetje dat zonder enig verstand wordt opgelaten door een goedkope politicus die effe snel wil scoren. Symboolwetgeving zonder enig gevolg.

Liever zou ik de betreffende allochtone hufter een trap in z'n kruis willen geven. Helaas zijn die honden te laf om zoiets te doen zonder hun kameraden en dus sta je altijd in je eentje tegenover zo'n groep klootzakken.
pi_61399587
Is het nou slissen of sissen.
Dat wordt niet helemaal duidelijk in het artikel.
Make my day!
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:32:08 #112
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_61402222
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit meen je toch niet.. sissen is gewoon een cultuur gebonden manier om de aandacht van een meisje te trekken ...
What's next .... vrouwen onzedelijk betasten, aanranden, gang bangs op straat? Schijnt ook cultuurgebonden te zijn bij onze Antillianen en Marokkanen.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_61402648
Dit kan ook echt alleen in Nederland.
pi_61402737
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dit kan ook echt alleen in Nederland.
In alle andere landen is een sisverbod?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_61402888
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

In alle andere landen is een sisverbod?
Niet grappig.
  vrijdag 5 september 2008 @ 15:41:55 #116
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61404241
Wat een gezeur om niets zeg.

Nederlanders fluiten, Marokkanen sissen, Argentijnen roepen...

Het beledigen van mensen is natuurlijk wel een ernstige zaak.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61406923
Wtf sissen verbieden op straat? Sissen opvatten als iets bedreigends?
Mijn god, waar gaaaaaaaaat het over?

En ja, die beste man heeft gewoon gelijk als hij zegt dat bouwvakkers dan ook niet meer mogen fluiten.
En mannen mogen dan ook niet meer zo overdreven omkijken naar de kont van een passerend vrouwmens, want dat ervaar ik ook als ZEER bedreigend.
pi_61407811
Ach, Marokkanen kunnen ook maar beter wennen aan westerse gewoonten zoals spotprentjes maken over religies, tentoonstellingen, varkensvlees, films, cabaret enz......... want dát is onze westerse cultuur.

Maar dat zal wel niet, altijd éénrichtingsverkeer.
Vort, ga varkens pesten!
pi_61407845
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wtf sissen verbieden op straat? Sissen opvatten als iets bedreigends?
Mijn god, waar gaaaaaaaaat het over?

En ja, die beste man heeft gewoon gelijk als hij zegt dat bouwvakkers dan ook niet meer mogen fluiten.
En mannen mogen dan ook niet meer zo overdreven omkijken naar de kont van een passerend vrouwmens, want dat ervaar ik ook als ZEER bedreigend.
Het gaat meer om dat hoer na het sissen.
Iets wat ik bij Nederlandse jongens nooit heb meegemaakt.

En dat hoer is opzich ook niet bedreigend (meer een teken dat ze zielig zijn), maar als ze daarna ook nog irritant achter je gaan lopen of achterna fietsen is dat dus wel bedreigend.
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:55:38 #120
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_61407865
nou ja, een slang zal een medeslang op zijn manier ook wel het hof maken ofzo
'Till next time, take care of yourself... and each other
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:02:37 #121
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61408043
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:53 schreef JihadJoe het volgende:Maar dat zal wel niet, altijd éénrichtingsverkeer.
Voel je je al gemarginaliseerd deel uitmakende van de cultuur van de meerderheid?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61408205
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Het gaat meer om dat hoer na het sissen.
Iets wat ik bij Nederlandse jongens nooit heb meegemaakt.

En dat hoer is opzich ook niet bedreigend (meer een teken dat ze zielig zijn), maar als ze daarna ook nog irritant achter je gaan lopen of achterna fietsen is dat dus wel bedreigend.
Uitgescholden worden op straat is sowieso niet tof natuurlijk, maar het sissen verbieden vind ik echt heel ver gaan. Hoe gaan ze dat sowieso controlleren?
pi_61408357
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:09 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Uitgescholden worden op straat is sowieso niet tof natuurlijk, maar het sissen verbieden vind ik echt heel ver gaan. Hoe gaan ze dat sowieso controlleren?
Natuurlijk kun je dat niet verbieden, net zoals dat je mensen niet kan verplichten elkaar een hand te geven.
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:32:28 #124
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_61408860
Sissen (maar ook fluiten) is nogal onbeleefd, het een nogal arrogante manier om iemands aandacht op dwingende manier te trekken. Hetzelfde geldt voor "Hey jij daar, Hey, HEY!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_61409175
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:09 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet te controleren valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')