Hier in de VS slissen alleen homo's. Of mensen met een spraakgebrek.quote:"En niet alleen Marokkanen doen dat, ook Surinamers en Antillianen slissen op straat".
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:40 schreef Bommenlegger het volgende:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
zhe-devill
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
What's next .... vrouwen onzedelijk betasten, aanranden, gang bangs op straat? Schijnt ook cultuurgebonden te zijn bij onze Antillianen en Marokkanen.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit meen je toch niet.. sissen is gewoon een cultuur gebonden manier om de aandacht van een meisje te trekken ...
In alle andere landen is een sisverbod?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dit kan ook echt alleen in Nederland.
Niet grappig.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
In alle andere landen is een sisverbod?
Het gaat meer om dat hoer na het sissen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wtf sissen verbieden op straat?Sissen opvatten als iets bedreigends?
Mijn god, waar gaaaaaaaaat het over?
En ja, die beste man heeft gewoon gelijk als hij zegt dat bouwvakkers dan ook niet meer mogen fluiten.
En mannen mogen dan ook niet meer zo overdreven omkijken naar de kont van een passerend vrouwmens, want dat ervaar ik ook als ZEER bedreigend.
Voel je je al gemarginaliseerd deel uitmakende van de cultuur van de meerderheid?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:53 schreef JihadJoe het volgende:Maar dat zal wel niet, altijd éénrichtingsverkeer.
Uitgescholden worden op straat is sowieso niet tof natuurlijk, maar het sissen verbieden vind ik echt heel ver gaan. Hoe gaan ze dat sowieso controlleren?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het gaat meer om dat hoer na het sissen.
Iets wat ik bij Nederlandse jongens nooit heb meegemaakt.
En dat hoer is opzich ook niet bedreigend (meer een teken dat ze zielig zijn), maar als ze daarna ook nog irritant achter je gaan lopen of achterna fietsen is dat dus wel bedreigend.
Natuurlijk kun je dat niet verbieden, net zoals dat je mensen niet kan verplichten elkaar een hand te geven.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Uitgescholden worden op straat is sowieso niet tof natuurlijk, maar het sissen verbieden vind ik echt heel ver gaan. Hoe gaan ze dat sowieso controlleren?
Ik denk dat het niet te controleren valt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Uitgescholden worden op straat is sowieso niet tof natuurlijk, maar het sissen verbieden vind ik echt heel ver gaan. Hoe gaan ze dat sowieso controlleren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |