quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent de eerste die ik samen met kees22, moussie en meki op de trein naar je vaderland zou zetten. ik zou je nog uitbundig uitzwaaien ook!
wat een vieze smurrie ben jij zeg! good riddance.
moussie is duits en haat nederlanders. je woont in marokko?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef Deliah het volgende:
[..]
![]()
Ik zit niet in het buitenland, dus dat zal moeilijk gaan. Wat heeft moussie overigens beweerd dat je zo reageert?
Het gaat niet over bijbelse beloften, het gaat over respect en liefde voor je medemens. Een mens en zijn lichaam gebruiken (in welke vorm dan ook) voor jezelf hoort daar niet bij.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:03 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Christenen in Nederland nemen het niet zo met de bijbelse beloften en ook jongeren van Marokkaanse en Turkse komaf naaien erop los.
Oraal komt sporadisch voor in zwembaden en het anale-seks verhaal is een fabeltje dat de wereld ingestuurd is door gefrustreerde autochtonen die het heel wanhopig met een exotische schone willen doen.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. dat je dat nog durft te vragen...
Neuh, Eindhoven, maar mss dat het tegenwoordig geannexeerd is door Marokko.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moussie is duits en haat nederlanders. je woont in marokko?
nou ik heb jouw zusje anders flink horen gillen tijdens mijn anale tocht in haar vadsige suikerlichaam.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:07 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Oraal komt sporadisch voor in zwembaden en het anale-seks verhaal is een fabeltje dat de wereld ingestuurd is door gefrustreerde autochtonen die het heel wanhopig met een exotische schone willen doen.
Mooie woorden, maar bijna geen enkele christen in Nederland houdt zich daaraan vast.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:06 schreef Deliah het volgende:
[..]
Het gaat niet over bijbelse beloften, het gaat over respect en liefde voor je medemens. Een mens en zijn lichaam gebruiken (in welke vorm dan ook) voor jezelf hoort daar niet bij.
misschien vergis ik me met een andere marokkaanse meid op fok!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:08 schreef Deliah het volgende:
[..]
Neuh, Eindhoven, maar mss dat het tegenwoordig geannexeerd is door Marokko.
Je bewijst precies mijn punt. Gefrustreerd als het maar kan, en fabels blijven produceren in de hoop dat je ooit een mooie Syrische vrouw scoort.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ik heb jouw zusje anders flink horen gillen tijdens mijn anale tocht in haar vadsige suikerlichaam.
lol. die scoor je al met een vriendelijk woord. iets wat ze nooit krijgt van haar broer, vader of oom.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:10 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Je bewijst precies mijn punt. Gefrustreerd als het maar kan, en fabels blijven produceren in de hoop dat je ooit een mooie Syrische vrouw scoort.
Hier in de VS slissen alleen homo's. Of mensen met een spraakgebrek.quote:"En niet alleen Marokkanen doen dat, ook Surinamers en Antillianen slissen op straat".
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:40 schreef Bommenlegger het volgende:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
zhe-devill
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
What's next .... vrouwen onzedelijk betasten, aanranden, gang bangs op straat? Schijnt ook cultuurgebonden te zijn bij onze Antillianen en Marokkanen.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit meen je toch niet.. sissen is gewoon een cultuur gebonden manier om de aandacht van een meisje te trekken ...
In alle andere landen is een sisverbod?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dit kan ook echt alleen in Nederland.
Niet grappig.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
In alle andere landen is een sisverbod?
Het gaat meer om dat hoer na het sissen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wtf sissen verbieden op straat?Sissen opvatten als iets bedreigends?
Mijn god, waar gaaaaaaaaat het over?
En ja, die beste man heeft gewoon gelijk als hij zegt dat bouwvakkers dan ook niet meer mogen fluiten.
En mannen mogen dan ook niet meer zo overdreven omkijken naar de kont van een passerend vrouwmens, want dat ervaar ik ook als ZEER bedreigend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |