Met een Tauren warrior van lvl 45 loop je the Stockades niet zo snel inquote:Op donderdag 4 september 2008 12:38 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Stockades kan ook. Meer kans op Wool.....dm krijg je ook veel linenrommel.......
Ik draai ook al 166 topics meequote:Op donderdag 4 september 2008 13:34 schreef Fir3fly het volgende:
Originele TT.
Allie, en Steamwheedle cartel. Maar het is een erg rustige guildquote:Op donderdag 4 september 2008 14:25 schreef avotar het volgende:
<TVP> is dat horde of allie... enneh wat voor server is het...?
Mooi plaatjequote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Pug MH met een halve guild die ik misschien wil joinen met een 21/40 warlock die 49 spell hit heeft.
Tenzij ze dus europees willen blijven spelen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 02:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Waren er niet een aantal Russische servers geopend? Wat erg goed is, zijn wij ten minste van die teringlijers af.
Battlegroup vind ik erger, is de helft van de AV russische gaan ze allemaal russisch lopen lullen tegen elkaar terwijl iedereen loopt te schreeuwen om Engels.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tenzij ze dus europees willen blijven spelen...
En elke tradechannel vervuilen met Russische teken spam
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:13 schreef GI het volgende:
http://www.wowitemcreator.com/view/210408/Rickrobe.html
cast chain heal?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:36 schreef Semisane het volgende:
maar wel gelukkig ooit wat goede macro's voor party healing heb gecopy/paste.Dat hielp wel.
Op terenas spreken ze af en toe zweeds/fins/elk ander scandinavische taal, wordt er om engels gevraagd, doen ze dat (meestal)quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Battlegroup vind ik erger, is de helft van de AV russische gaan ze allemaal russisch lopen lullen tegen elkaar terwijl iedereen loopt te schreeuwen om Engels.
Aye vervang italiaan met een willekeurig land en je hebt precies de zelfde discussiequote:Op vrijdag 5 september 2008 11:53 schreef GI het volgende:
En als je dan in het engels wat over ze zegt als "Damn Hakkar again, speak english! Bitches" krijg je een italiaan die wel een opleiding heeft gehad met de engelse kreet "You are racist! Not all italians are like that" en de discussie over het feit dat italianen geen ras zijn volgt.
"G1 FARM, G2 LM, G3 ST DEFEND!!!1"quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef Black-Hole het volgende:
Heb altijd BG-chat uitstaan, zit toch vol met retards
OMFG NOOBS CAPS TOWERS FFS enz
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
"G1 FARM, G2 LM, G3 ST DEFEND!!!1"
- "Dude, this is AV..."
Whehehe net ook in WSG (lekker GY campen (ook eens zin in)) CAP TOWER MORRONS!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
- "Dude, this is AV..."
mijn standaard zinnen in AV: '' grp 1,2,3 shout orders 4,5,6 complain grp 7,8 leech/afk''quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
- "Dude, this is AV..."
of
"G1 BET, G2 FARM, G3 DEFEND IB, G4 TAKE FLAG"![]()
speel op ssc en zit dus ook bij hakkar in de battlegroup, daar komen toch wel de meeste retards weg in elke random bgquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:51 schreef GI het volgende:
Ik zit bij Hakkar in de BG. Irritante italianen die weigeren, of de kunde niet hebben, om engels te praten
Standaard zin in mijn battlegroup (Vindication) is inmiddels geworden: "Let them win". Kan ik zo kwaad om worden. En in AV "Go Drek" (vanaf het begin dus, als alle towers nog staan).quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mijn standaard zinnen in AV: '' grp 1,2,3 shout orders 4,5,6 complain grp 7,8 leech/afk''
of mijn favoriete:
''Did we lose yet?''..
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:30 schreef SharQueDo het volgende:
- "Dude, this is AV..."
Ik ben blij dat ik geen Mage speel, dat gezeur van die gasten en een bedankje kan er meestal niet af.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:24 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
![]()
Standaard reply als ik met m'n PvP mage bezig ben en er gezeurd wordt voor een table:
www.ikea.com
Kan hem uberhaubt niet eens maken ook
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:24 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
![]()
Standaard reply als ik met m'n PvP mage bezig ben en er gezeurd wordt voor een table:
www.ikea.com
je zit jezelf wel een beetje tegen te spreken hè als je je post zo eens doorleestquote:Op zaterdag 6 september 2008 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik stoorde me mateloos aan Russen inderdaad. Vooral als ze nooit wat terugzeggen omdat ze je niet begrijpen.
Ga dan verdomme geen Engelstalig spel spelen als je een brein hebt ter grootte van een krent. Die achterlijke Tsjetsjenen hebben volgens mij allemaal een foetaal alcoholsyndroom omdat pa en ma zich de tyfus hebben gezopen aan de spiritus tijdens de zwangerschap.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook behoorlijk erger aan Nederlanders en hun lompe onbeschoftheid. Wij zijn gewoon niet vriendelijk en zijn van die typische 'Counterstrikers'. Lekker overtuigd zijn van je eigen superioriteit en de rest heeft zich maar aan te passen aan jou.
Uiteraard ben ik geen 'racist', want niet alle Nederlanders en Russen zijn zo
Tome of conjure water IX en food VIII, drops maar ook vaak te vinden op AH. Daarna kan je ritual of refreshment bij een trainer leren.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:24 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
![]()
www.ikea.com
Ik geef hem gelijk, de ervaring die ik heb is dat Nederlanders over het algemener veel arroganter en onbeschofter zijn dan gamers met andere nationaliteiten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
je zit jezelf wel een beetje tegen te spreken hè als je je post zo eens doorleest
quote:
Dat is waar ja, en Nederlanders zijn (helaas) ook vaak nog slecht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:43 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Ik geef hem gelijk, de ervaring die ik heb is dat Nederlanders over het algemener veel arroganter en onbeschofter zijn dan gamers met andere nationaliteiten.
Zag net dat ik mezelf inderdaad wel een beetje tegensprak :p Maar Russen zijn dan ook een klasse apartquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat is waar ja, en Nederlanders zijn (helaas) ook vaak nog slecht.
Hmm?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
Dank je. Maar ze hadden beloofd om de 'klim' in items niet zo hoog te maken als met TBC, en dan introduceren ze zoiets in de allereerste dungeon op de makkelijkste moeilijkheidsgraad.
Jawel, alleen was ik toen nog geen level 60quote:Op zondag 7 september 2008 01:19 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Maar goed, zover ik me kan herinneren (kan verkeerd zijn hoor) heb jij de overgang van vanilla > TBC ook niet meegemaakt.
MH is echt een voorbeeld waarvan ik niet begrijp dat mensen door blijven zeiken dat er geen horde palas moeten zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 12:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Eergister gekocht![]()
Nu nog me groene en me rooien en me verzameling is compleet
![]()
[ link | afbeelding ]Ow en vrijdag met de guild voor het eerst MH gedaan. 3 pogingen nodig gehad voor de trash waves (wat een fucking chaos maar erg tof als je het eenmaal door heb) en eerst poging op de boss was i 24% en 2e keer was i down.
De klim van 60 naar 70 was gigantisch. Er waren/zijn maar een paar lvl 60 items die goed waren voor high end raiding in early 70 (denk aan trinket van Nefarian).quote:Op zondag 7 september 2008 01:19 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hmm?
Zover ik had gelezen hadden ze gezegd dat het ongeveer hetzelfde zal zijn als toen TBC uitkwam, met de 'klim' in itemstats.
Maar goed, zover ik me kan herinneren (kan verkeerd zijn hoor) heb jij de overgang van vanilla > TBC ook niet meegemaakt.
Het kan makkelijk zonder een protection paladin. Door een prot paladin mee te nemen wordt het juist een hersenloze zerg.quote:Op zondag 7 september 2008 13:06 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
MH is echt een voorbeeld waarvan ik niet begrijp dat mensen door blijven zeiken dat er geen horde palas moeten zijn.
Gekocht!quote:
quote:Daarna heeft tijdens de trash waves voor een of andere onmogelijke reden de pug prot pala een fucking fishing pole equipped..
ja, hij is klaar met patchen. Heb trouwens nooit een mail gehad om het account te activeren...quote:Op maandag 8 september 2008 00:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Heb je alle updates?
Yeah na 2 weken farmen was ik het zatquote:Op zondag 7 september 2008 23:12 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Gekocht!Zelf farmen zal je!
![]()
* DikkeSmikkel heeft alle drop pets zelf gefarmt.
Laat me raden! 'Crocolisks in the City' was de daily?quote:Op maandag 8 september 2008 02:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Daarna heeft tijdens de trash waves voor een of andere onmogelijke reden de pug prot pala een fucking fishing pole equipped..
Geinig, mijn guild raid ook maar 3 keer per week 3 uurtjes, en wij gaan morgenavond voor de tweede keer op Brutallusquote:Op maandag 8 september 2008 10:02 schreef TripleM het volgende:
Na de zomerbreak gaan we ons nu richten op Sunwell, hebben Kalecgos down en vanavond staat Brutallus learning night op het programma. Met wat losse pogingen in een niet optimale groep hadden we hem tot 33% na 4:30, op zich niet slecht dus! Zeker als je je bedenkt dat we niet heel hardcore raiden. Drie avonden per week, 3 uur per raid.
Dat geldt voor de meesten in onze groep natuurlijk ookquote:Op maandag 8 september 2008 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Geinig, mijn guild raid ook maar 3 keer per week 3 uurtjes, en wij gaan morgenavond voor de tweede keer op Brutallus. Met het verschil dat wij wél alle bosses ervoor in goede volgorde gedaan hebben
.
ben nu een tijdje de beta aan het spelen en er zitten echt nog veel fatal errors in, er zitten nu ondertussen ook zo'n 100 spelers vast in de nieuwe scholomance, kunnen die character nu niet meer gebruikenquote:Op maandag 8 september 2008 17:40 schreef Fir3fly het volgende:
Het zou best kunnen, maar het is nogal wat vroeg. Als ik de meeste beta testers zo hoor is het nog lang niet klaar.
Winkels zetten vaak wat neer wat voor hun het beste is. Of gewoon een datum ver in de toekomst. De eigenlijke release datum word eigenlijk pas bekende als de beta afgelopen is. O.a. omdat dan pas alles klaar isquote:Op maandag 8 september 2008 16:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoorde dat 4 november WoTLK release is, iemand die dat kan bevestigen?
quote:Racial Passive "The Voodoo Shuffle": Reduces the duration of all movement impairing effects by 15%. Trolls be flippin' out mon!
zondequote:Op maandag 8 september 2008 19:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben ge-perm banned van het forum omdat ik "Kalgan doesn't care about dead people." had gezegd.
Als het echt zo is word het echt wel generfed..quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:04 schreef GI het volgende:
http://www.wowinsider.com/2008/09/08/skill-mastery-mirror-image/! EINS!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 03:03 schreef Sapstengel het volgende:
Bloedhoer.
Damn tof (ook al is het voor een magequote:Op dinsdag 9 september 2008 07:04 schreef GI het volgende:
Nederlandse namen zijn echt failquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zoek een goede nieuwe nick (voor mn lvl 70 female Forsaken warlock).
Het probleem is dat "Duisternis" al is gebruikt is en mn lvl 67 alt male Forsaken rogue al Nachtraaf heet, ik zoek iets in die trant en Dunkelheit is ook al gebruikt.
Onze battlegroup is echt bagger, je wil niet weten wat ik allemaal in /bg gooi als ik harpies aan het grinden ben tijdens een horde AV premade.quote:Op maandag 8 september 2008 19:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben ge-perm banned van het forum omdat ik "Kalgan doesn't care about dead people." had gezegd.
Lol Harpies grinden? ow trouwens Org exalted. Binnenkort maar eens me TB rep via AV omhoog gooienquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:49 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Onze battlegroup is echt bagger, je wil niet weten wat ik allemaal in /bg gooi als ik harpies aan het grinden ben tijdens een horde AV premade.
Ontzettende bs.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en wéér wordt een class met meer Alliance affiniteit geboostwat een bias weer Blizzard
Idd. Jammer dat ik geen Horde spelers kan slopenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nederlandse namen zijn echt failEn tevens KoS.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en wéér wordt een class met meer Alliance affiniteit geboostwat een bias weer Blizzard
Oh, dan hoef ik niet eens meer zelf te multiboxenquote:Op dinsdag 9 september 2008 07:04 schreef GI het volgende:
100% eensch!quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja, harpies grinden. Het enige nuttige wat ik kan doen tijdens een horde premade.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lol Harpies grinden? ow trouwens Org exalted. Binnenkort maar eens me TB rep via AV omhoog gooien!
Ja joh, laten we onze characters Darkkiller of Pvpmaster noemen. Dát getuigt van grootse creativiteit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
We moeten iets als we steeds verliezenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja, harpies grinden. Het enige nuttige wat ik kan doen tijdens een horde premade.
"Als we steeds verliezen"quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We moeten iets als we steeds verliezen. Maar de SC premade is natuurlijk altijd uberfail anyway
![]()
![]()
![]()
.
AV is enigste BG waar je een beetje lekker honor kan grindenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
"Als we steeds verliezen"![]()
Jullie winnen letterlijk elke WSG, AB _en_ EotS. Laat ons ook eens iets winnen, ofzo.
Rep voor wat?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
AV is enigste BG waar je een beetje lekker honor kan grindende rest mogen jullie hebben wat mij betreft
.
Hier ook alquote:Op woensdag 10 september 2008 00:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vandaag gaan we eraan volgens de doemdenkers
Pff, gisteravond ook al hele didscussies...quote:Op woensdag 10 september 2008 00:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vandaag gaan we eraan volgens de doemdenkers
Ieuw!quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:47 schreef SharQueDo het volgende:
Characters ruilen? Jij een mooie sexy night-elf rogue, ik een stomme troll rogue.
20 - 60 gaat wel heel erg snel nu.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:10 schreef Semisane het volgende:
Wat een paar daagjes ziek niet kunnen doen voor je lvling.10 lvls hoger.
Man wat triest eigenlijk.
Dustwallow is idd leuk levelen.. alleen word ik zo flauw van constant die alligators aan mn beenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:15 schreef Murloc het volgende:
[..]
20 - 60 gaat wel heel erg snel nu.
Zeker met de nieuwe quests in Dustwallow. Tikt lekker aan daar
Ben nu bezig met een rogue. Zit op level 45
Werd niet voor niks Molten Bore genoemdquote:Op woensdag 10 september 2008 10:14 schreef Black-Hole het volgende:
Vond het nog best krap in MC voor 40 man en wat een ongeinspireerde en saaie instance eigenlijk. Maar ondanks dat ontzettend veel gelachen en lol gehad, en daar doe je het eigenlijk toch allemaal voor.
Mijne zijn op hellscream:quote:Op woensdag 10 september 2008 08:20 schreef GI het volgende:
Farlad
Zulkian
Yoshua
Yames
Smugso
Ik ben van de wat apartere namen
de mijne ook op hellscream (A)quote:Op woensdag 10 september 2008 10:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mijne zijn op hellscream:
Windiigo
Senzei
Karhunii
Dryade
Mjolniir
Teadaze
Hee, zit je misschien ook op Azjol-Nerub, of is dat toevallig zelfde naam?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:00 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
de mijne ook op hellscream (A)
Eladriel
Elabriel
Elazriel
Elatha
:p
elke realm heeft volgens mij wel een Eladrielquote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hee, zit je misschien ook op Azjol-Nerub, of is dat toevallig zelfde naam?
Hmmm, inderdaad ja :pquote:Op woensdag 10 september 2008 11:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
elke realm heeft volgens mij wel een Eladriel
Op mijn main gezocht, maar de naam Yucatan is ook niet zo origineel als ik dacht.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:53 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hmmm, inderdaad ja :p
ff gezocht op armory... zijn er aardig wat
MH trashwaves waren er niet in deze staat geweest als horde geen pala's had ofc.quote:Op zondag 7 september 2008 13:06 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
MH is echt een voorbeeld waarvan ik niet begrijp dat mensen door blijven zeiken dat er geen horde palas moeten zijn.
Yup ik zit op Karazhan.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben de enige level 70 met de naam Scorchess, er zijn nog 2 andere characters maar die zijn level 20 ofzo al een jaar lang.
Zit er trouwens nog iemand op Karahzan pvp? Ben daar samen met m'n broertje op Horde aan het levellen, al level 26 in een paar uurtjes.
Greatest thing EVAR!quote:Warlock (Skills List / Talent Calc. (8905))
Corruption - Base instant cast
We're going to make Corruption base instant cast. The Improved Corruption talent will now increase Corruption's damage by 4/8/12/16/20%. (Source)
Ruin and Devastation changes
In an upcoming build we are changing Ruin to a 5-point talent. However, it will swap places with Devastation. Devastation will become a 1-point talent (5% spell crit). This will be a minimal change to the Destruction Warlock, while opening up Ruin to other builds without having them sacrifice their 51-point talents. (Source)
Metamorphosis changes - details
We recently re-designed Metamorphosis for an upcoming build. Some changes:
- It will no longer remove your pet (your pet remains)
- It increases your armor by 600%, up from 360%
- It increases all your damage by 40%
- You can still cast your regular Warlock spells
- You gain access two a few new unique Demon Form abilities that can only be used in Demon Form
Among some other improvements. It will be changed back to a 5-minute cooldown, however (with a 45 second duration). With the changes to Ruin, you can also get Metamorphosis and Ruin in a build if you wish. (Source)
Pandemic
Going to be changing the visual and some other aspects of the talent soon, not going to have the Shadow Bolt graphic (Source)
Ik was ooit de enige char met de naam Evylle, tot 1 of andere droplul van een andere server me zag in een BG en besloot zijn naam te veranderen in die van mij.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben de enige level 70 met de naam Scorchess, er zijn nog 2 andere characters maar die zijn level 20 ofzo al een jaar lang.
Insta-corruption is alleen zo'n 3,5 jaar te laat.quote:
We hebben wat geld nodigquote:Op woensdag 10 september 2008 13:57 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Yup ik zit op Karazhan.
Nerkhan, Orc Hunter.
Speel niet zo veel atm, en vanaf 18 september kan ik helemaal niet meer spelenPayment cancelled.
Roll gewoon sowieso een mage, warlocks zijn lamequote:Op woensdag 10 september 2008 15:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga van me lang zal je leven geen fire lock worden, dan roll ik wel een mage als ik met vuur wil spelen
..quote:Op woensdag 10 september 2008 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Roll gewoon sowieso een mage, warlocks zijn lame.
wij hoeven tenminste niet te drinken tijdens het grinden, we can just keep on goingquote:Op woensdag 10 september 2008 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Affli gaat wellicht viable worden. O_Oquote:Op woensdag 10 september 2008 15:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga van me lang zal je leven geen fire lock worden, dan roll ik wel een mage als ik met vuur wil spelen
Mages..quote:Op woensdag 10 september 2008 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kan ook prima grinden met afflic, zelfs beter dan met 21/40, maar ik ben te lui om dan steeds te respeccen voor een raidquote:Op woensdag 10 september 2008 15:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Affli gaat wellicht viable worden. O_O
Ach ik kan je wel wat geld geven hoor, heb toch veel te veelquote:Op woensdag 10 september 2008 15:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We hebben wat geld nodig. M'n broertje heeft een hunter en ik een paladin en hij krijgt geen gratis mount
. Dat ga ik niet aan jou vragen, maar zou je me een keertje een boost willen geven dan
?
Wheheh ik ga maar eens een "Scorchess" aanmaken nu om je te fuckenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:51 schreef Fir3fly het volgende:
Zit er trouwens nog iemand op Karahzan pvp? Ben daar samen met m'n broertje op Horde aan het levellen, al level 26 in een paar uurtjes.
Hier autorefresh om de 5 minuten op de linkerkant van mn dual screen (Always-on-top)quote:Op woensdag 10 september 2008 23:03 schreef Fir3fly het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Whehehe droohquote:Op woensdag 10 september 2008 23:03 schreef Fir3fly het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Ze gaan er wat aan veranderen dat is het huidige statement van blizz. En ja 58 = outland.quote:Op donderdag 11 september 2008 08:06 schreef VlaDje het volgende:
Lvl 50 nu..
58 is goed genoeg voor outlands toch?
Op lvl 60 een break met mn warrior tot Wotlk, aangezien 60 tot 70 dan sneller gaat? of is dat ook maar een rumour?
Anyways ga k denk ik in die tussentijd een alt maken, weet alleen nog niet echt welke class.. vind Warrior super leuk spelen, maar denk dat n 2e warrior lvlen saai word
Maggequote:Op donderdag 11 september 2008 08:23 schreef magge het volgende:
Mirror image wordt echt te vreet
Ben dus ook weer een mage aan het levelen.
" Maggeyeah.."
^^
quote:Op donderdag 11 september 2008 08:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ze gaan er wat aan veranderen dat is het huidige statement van blizz. En ja 58 = outland.
[..]
Magge
Maar daar zijn ze ook niet voor gemaakt.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:39 schreef Sapstengel het volgende:
Solo-en met feral gaat wel okay, makkelijkste spec om te levellen denk ik. Maar ik weet niet of er in raid-verband echt vraag naar is. Denk dat je in dat geval beter healer of misschien tank kan worden, druid dps kan vrijwel niet op tegen pure dps classes als rogue, hunter, warlock enzo.
Ik doelde meer op druids in cat form.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:50 schreef magge het volgende:
[..]
Maar daar zijn ze ook niet voor gemaakt.
Met een Feral druid, die toch wel wat dps kan dan, en ook nog eens een tank is. Wat wil je nog meer!
Een warrior in prot spec, komt er niet boven hoor.![]()
of wat dacht je van BOOMKIN!!
OMG PEWPEWPEW
zoek maar eens op 10 moonkin wsg op youtubequote:Op donderdag 11 september 2008 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doelde meer op druids in cat form.
Maar idd, boomkin is tof! Ik zit er aan te denken om 2 druids te dualboxen als boomkin en daarna 1 als tank te speccen en de andere als healer. Maar vooral omdat ik eens boomkin wil spelen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:39 schreef Sapstengel het volgende:
niet op tegen pure dps classes als rogue, hunter Mage, warlock enzo.
10 hele goede computers?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef Fathom het volgende:
Zijn er eigenlijk manieren om dat dualboxen wat beter te laten lopen?
Ik draai de main window gewoon op full 1680*1050 enzo, maar het 2e scherm heb ik op 1024*768 gezet met alle instellingen op low en geen add-ons aan. Dat werkt overigens het beste als je gewoon je WoW-map kopieert (bij voorkeur nog naar een andere schijf) en dan 2 keer een verschillende wow opstart.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef Fathom het volgende:
Zijn er eigenlijk manieren om dat dualboxen wat beter te laten lopen?
Sap, zou jij mij kunnen uitleggen hoe je dat doet? Je speeld toch op een account en het andere pupke loopt toch gewoon achter je aan het valt mee aan etc?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik draai de main window gewoon op full 1680*1050 enzo, maar het 2e scherm heb ik op 1024*768 gezet met alle instellingen op low en geen add-ons aan. Dat werkt overigens het beste als je gewoon je WoW-map kopieert (bij voorkeur nog naar een andere schijf) en dan 2 keer een verschillende wow opstart.
Op die manier loopt het gewoon goed, eigenlijk vrijwel zelfde fps als met 1 scherm, alleen Shattrath trekt ie niet zo heel erg, in ieder geval de eerste paar minuten heb ik een fps van 16 ofzo, daarna trekt het wel weer bij.
en draai je ze beide maximized of windowed?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik draai de main window gewoon op full 1680*1050 enzo, maar het 2e scherm heb ik op 1024*768 gezet met alle instellingen op low en geen add-ons aan. Dat werkt overigens het beste als je gewoon je WoW-map kopieert (bij voorkeur nog naar een andere schijf) en dan 2 keer een verschillende wow opstart.
Op die manier loopt het gewoon goed, eigenlijk vrijwel zelfde fps als met 1 scherm, alleen Shattrath trekt ie niet zo heel erg, in ieder geval de eerste paar minuten heb ik een fps van 16 ofzo, daarna trekt het wel weer bij.
Verklaar je nader:Pquote:
Zag het idd erg tofquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | { global WowWinId1 global WowWinId2 IfWinNotActive, ahk_id %WowWinId1% ControlSend, , %strKeys%, ahk_id %WowWinId1% IfWinNotActive, ahk_id %WowWinId2% ControlSend, , %strKeys%, ahk_id %WowWinId2% } ;Grab unique window ID's WinGet, WowWinId, List, World of Warcraft |
1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | /script AcceptQuest(); /script AcceptTrade(); /script RetrieveCorpse(); /script RepopMe(); /script ConfirmAcceptQuest(); /script StaticPopup_Hide("PARTY_INVITE"); /script StaticPopup_Hide("QUEST_ACCEPT"); |
1 2 | /focus |
1 2 3 | /follow /assist |
1 2 | /cast [exists,harm] Scorch |
1 |
Beide windowed. Die van 1680*1050 heb ik wel maximized via die windows maximize knop, de andere blijft gewoon een klein schermpje.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:13 schreef Fathom het volgende:
[..]
en draai je ze beide maximized of windowed?
Wie hoe wat waar? :-oquote:Op donderdag 11 september 2008 11:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Dat nieuwe grond vuurwerk is wel de shit trouwens:
[ link | afbeelding ]
(Ow en die smoke falres waren omdat ik me verveelde.)
quote:
Cool! Thanksquote:Op donderdag 11 september 2008 13:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/?item=34850
QFT heb er dus maar een heleboel ingeslagen op me bank altquote:Op donderdag 11 september 2008 15:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Cool! Thanks
Ik wou dat engineers die ground flowers konden maken!
Volgens mij zouden er drie nieuwe raid dungeons komen (en twaalf 5-man dungeons, waarvan vier level 80 dungeons en acht om te levelen): Chamber of the Aspects, Ulduar (heeft twee 5-man vleugels en een 10/25 man raid instance) en Icecrown Citadel (Arthas). Icecrown Citadel gaat zeer waarschijnlijk pas in de laatste content patch van WotLK komen.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef Murloc het volgende:
Ff wat anders:
Welke raid instances komen er nou precies in wotlk?
Naxx 10/25 man weet ik, maar welke verder nog? Is hier al iets over bekend?
Doen, echt de tofste spec. druids zijn sowiesoquote:Op donderdag 11 september 2008 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
Maar vooral omdat ik eens boomkin wil spelen.
Alleen op de PTR hoorquote:
Of alle classes zullen ongeveer hetzelfde worden of er zullen een paar ontzettend overpowered zijn, er is geen middenweg. Boomkins zijn inderdaad grappig en ook zeer bruikbaar, 3% gratis hit is nooit weg op dit momentquote:Op donderdag 11 september 2008 17:22 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Doen, echt de tofste spec. druids zijn sowieso![]()
Mijn main is en blijft ook in WotLK een B/Doomkin, we krijgen eindelijk wat aandacht van Blizzard met WotLK die ons wat meer gewilder moet maken dan we nu zijn. Denk dat een Boomkin nu echt de zeldzaamste class is. Ignorance is bliss zou ik maar zeggen, speelt voor mij echt het leukst om te spelen en heb echt alle classes gehad.
Niks PTRquote:Op donderdag 11 september 2008 17:25 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Alleen op de PTR hoor(neem aan dat je 3.0.2 bedoelt)
Zou wel leuk zijn als 3.0 binnenkort op de live servers wordt uitgebracht als voorbereiding op WotLK.
dat is maar een deel van de patch...quote:Op donderdag 11 september 2008 23:36 schreef Fathom het volgende:
[..]
Niks PTR
Downloading as we speak...
Moet ineens denken aan de eerste keer Akama.. "uhm,.. is dit alles?!"quote:Op donderdag 11 september 2008 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm 8 BT bosses in minder dan drie uurtjes, best nice.
Is Outland makkelijk dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:29 schreef GI het volgende:
En waarom niet gewoon lekker doorspelen en de outland op je gemak doorlopen ?
Outlands is dikke eazmode. Ontiegelijk veel questen, dus grinden hoef je niet. Vastlopen zal je niet. Ook veel leuke en vernieuwende quests! Echt aan te raden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is Outland makkelijk dan?
ik hoor namelijk veel geluiden over dat 60tot70 vrij lastig is atm?
En aangezien het mn eerste char is, doe ik het dan liever at ease.
Hmmm, mss toch maar die optie dan....quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Outlands is dikke eazmode. Ontiegelijk veel questen, dus grinden hoef je niet. Vastlopen zal je niet. Ook veel leuke en vernieuwende quests! Echt aan te raden.
Jah, naast dat het relatief simpel is is het ook nog eens gewoon een erg prettig stuk om te doen. De verschillende landen zijn compleet anders dan de 'oude wereld' en ik heb me eigenlijk in ieder stuk ontzettend vermaakt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Naar het schijnt, zegt men dat je er net zo lang over doet om van 1-60 to gaan als van 60-70. Wat eigenlijk, een grote leugen is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard!quote:[1. General] Lowbie: LF2M Ring of Blood - got t6 healer!!!!!one!!11!
Inderdaad. Zelfs als je met level 58 in HFP begint wordt je tot level 70 platgegooid met quests.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:37 schreef magge het volgende:
Naar het schijnt, zegt men dat je er net zo lang over doet om van 1-60 to gaan als van 60-70. Wat eigenlijk, een grote leugen is.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:04 schreef GI het volgende:
STV is een heerlijk gebied. MAar je moet zo'n ontzettend teringeind lopen de hele tijd
Ideaal lvlen met een groepje daar... Soloen ging mij daar niet zo lekker af aangezien sommige lui van rond de lvl 45 daar ook nog rondliepenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:04 schreef GI het volgende:
STV is een heerlijk gebied. MAar je moet zo'n ontzettend teringeind lopen de hele tijd
Je begint idd op level 55, armor is plate.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:26 schreef effex1000 het volgende:
Kan iemand mij vertellen op welk lvl de deathknight begint? En welke soort armor ze kunnen dragen? Ik ging er zelf vanuit dat dit 55 was en plate maar weet het niet zeker en ben te lui om te zoeken.
Volgens mij kun je daar alleen met je DK komen en is het maar voor een paar levels.quote:Als dat zo is dan skip ik met mijn lvl 55 altje gewoon outlands en ga ik hem verder levelen in DK startup zone. (wat bij de release wel een drukke bende zal worden).
Het record staat op 9/9 in 1 uur en 50 minuut nogwat, dus succesquote:Op donderdag 11 september 2008 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm 8 BT bosses in minder dan drie uurtjes, best nice.
Bij mij klopte t wel ongeveerl. 1-60 in iets van 2 days 4 hrs en toen ik 70 was had ik 4 days 12 hrs ofzo gespeeld.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:37 schreef magge het volgende:
[..]
Naar het schijnt, zegt men dat je er net zo lang over doet om van 1-60 to gaan als van 60-70. Wat eigenlijk, een grote leugen is.
4days -> 60 -> 6days 70 ^^ wel hardcore hequote:Op vrijdag 12 september 2008 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij mij klopte t wel ongeveerl. 1-60 in iets van 2 days 4 hrs en toen ik 70 was had ik 4 days 12 hrs ofzo gespeeld.
Ik kan hem niet downloaden met de background downloader? :Squote:Op vrijdag 12 september 2008 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
Nice de eerste 992MB chuck van de pre-patch is binnen hier!
Ze hebben het nog niet naar iedereen gepushed, komt wel. Gezien de groote van de patch kan het wel een tig aantal weken duren voordat i echt live komtquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:20 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik kan hem niet downloaden met de background downloader? :S
O.oquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
Nice de eerste 992MB chuck van de pre-patch is binnen hier!
Heeft in totaal een uurtje of 4 geduurt. Gaat echt rete snelquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:29 schreef Murloc het volgende:
[..]
O.o
* Murloc gaat ook maar eens de downloadert aanzetten
Nee heb het nog niet kunnen vindenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je toevallig een deel van (of de volledige) filename, kan ik ff zoeken of die hier op t netwerk staat, gaat wat sneller.
Hier staat het: C:\Users\Public\Documents\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Updates\WoW-2.4.3-to-3.0.1-TBC-EU-Updatequote:Op vrijdag 12 september 2008 14:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee heb het nog niet kunnen vinden.
En hier staat de torrent: C:\Users\Public\Documents\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Cachequote:Op vrijdag 12 september 2008 14:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier staat het: C:\Users\Public\Documents\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Updates\WoW-2.4.3-to-3.0.1-TBC-EU-Update
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=15926.0.
Heb de torrent in me client geladen heeft dat ding wat te seeden. Doe snachts toch niks met me bandbreedte dus kan het net zo goed gaan seeden voor alle addictsquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Okay, bedankt.Straks thuis maar ff zoeken, er is vast wel iemand op de ut die het shared
.
Zat net te kijken naar je topic en dacht al dat die naam me wel heel bekend klonkquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:46 schreef WyriHaximus het volgende:
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=15926.0.
Wilde net zeggen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:35 schreef WyriHaximus het volgende:
Zat net naar de TBC patch files te kijken (ja die heb ik nog) en die eerste was 600MB due ben benieuwt hoeveel we in totaal gaan krijgen.
Whehehequote:Op vrijdag 12 september 2008 15:04 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zat net te kijken naar je topic en dacht al dat die naam me wel heel bekend klonkEn ja hoor, it's you
Idd dus het ziet er naar uit dat ze flink uit pakken. Vergeet trouwens niet dat SW Harbor hier waarschijnlijk ook in zit en dat daardoor altijd flinke patches zijn. Aan de andere kant zal er ook wel een hele hoop items inzitten en andere dingenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:07 schreef Murloc het volgende:
[..]
Wilde net zeggen.
Volgens mij hebben we idd nog nooit zo'n grote patch gehad.
Maar goed. Nieuwe content is altijd goed (tenzij het weer een warlock nerf is)
2.0.1 was 696MB Daar zitten we nu al 298MB over heenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:12 schreef Murloc het volgende:
Denk het ook ja.
Patch 2.0 was tuurlijk best ingrijpend. Zal nu niet anders zijn.
Zou errug lekker zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:16 schreef WyriHaximus het volgende:
Schijnt zeer binnenkort live te gaan dus ben niet verbaast als dat van het weekend al zou zijn of volgende week.
Misschien dat de pre-patch chuncks die we nu krijgen daar al onderdeel van zijn. Gewoon pushen en daarna snel laten testen en live.quote:
Noepsquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:37 schreef Fir3fly het volgende:
Beide hordies nu al level 30. Heb alleen veeeeel te weinig geld om een mount te kopen voor beide, klein nadeeltje aan dat snelle levellen
.
Hij stond er hier niet op, dus word idd via de gewone weg. Kijk maandag sowieso nog wel even, want ben toch in het weekend weg, misschien dat ie er dan al wel staatquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb de torrent in me client geladen heeft dat ding wat te seeden. Doe snachts toch niks met me bandbreedte dus kan het net zo goed gaan seeden voor alle addicts.
Bij mij werd gister de launcher geupdate (je moet hem wel met de launcher starten btw die update en zorgt er voor dat je de patch binnen krijgt) en daarna de patch binnen gehaald. Maar vannacht lekker met 150KB/s seedenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij stond er hier niet op, dus word idd via de gewone weg. Kijk maandag sowieso nog wel even, want ben toch in het weekend weg, misschien dat ie er dan al wel staat.
Nooit anders gedaan, quest rewards zijn prima om te levelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
Je kunt ook nog zuiniger doen en verder geen armor kopen en het met quest rewards doen.
2de, hiermee ben ik klaar,.. tot wotlk wanneer je DKs kunt spelen. Al lijkt hunter me eigenlijk ook nog wel leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:33 schreef TripleM het volgende:
Nice, gz! Je hoeveelste level 70 is dat?
Ah vandaar, mijn snelkoppeling linkt gewoon naar wow.exe, ik ben ongeduldigquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Bij mij werd gister de launcher geupdate (je moet hem wel met de launcher starten btw die update en zorgt er voor dat je de patch binnen krijgt) en daarna de patch binnen gehaald. Maar vannacht lekker met 150KB/s seeden.
Leuk man een niet werkende paginaquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:48 schreef OFfSprngr het volgende:
http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Draenor&name=nachtraaf
Jezelf quoten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En hier staat de torrent: C:\Users\Public\Documents\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Cache
Behoort te werken, hier iig wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Leuk man een niet werkende pagina.
Al'akir is wel een leuke pvp server, maar ligt wel een beetje aan je doeleidenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geweldig,ik lees nu pas het nieuws dat het eindelijk toegestaan is om van PVE naar PVP te migraten en laat ik nu net een nieuwe char gelvled hebben op Blade Edge (wat al behoorlijk low populated begint te worden) die ik nu PVP kan gebruiken
Nu alleen nog een goede server vinden iemand met een suggestie?
Zat namelijk aan Al'akir te denken aangezien ik niet de tijd meer heb om s'avonds te gaan raiden.
Hmm werkt nu wel jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Behoort te werken, hier iig wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |