Ze heeft een maatschappelijke functie.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:38 schreef afcajos het volgende:
Want palin vertegenwoordigt alle 300 miljoen amerikanen[ afbeelding ]
Vieze Nederlanders! Ze haten Amerikanen en God, allemaal!quote:Op donderdag 4 september 2008 12:36 schreef Arclight-S het volgende:
Wat een walgelijk volk eigenlijk![]()
Palin: Inval Irak was Gods opdracht:-Inval-Irak-was-Gods-opdracht.html
Beetje de verantwoording afschuiven op een fictief persoon
lieveheersbeestjequote:Op donderdag 4 september 2008 12:37 schreef Jojoortje het volgende:
HEUJ ONS LIEVE HEERTJE IS HEUS WEL ECHT HOOOOOOOOOOOOOOOR
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:37 schreef Jojoortje het volgende:
HEUJ ONS LIEVE HEERTJE IS HEUS WEL ECHT HOOOOOOOOOOOOOOOR
Dat maakt voor deze personen niet uit, zij scheren alles over één kam.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tussen Amerika en Amerikanen zit een groot verschil
Precies!quote:Op donderdag 4 september 2008 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vieze Nederlanders! Ze haten Amerikanen en God, allemaal!.
quote:
Hij moet toch wat te kijken hebben van bovenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar hij heeft toch zeker niet besloten om irak aan te vallen?
en met wat voor reden dan?
Lieveheersbeestjes zijn de grootste moordenaars hoor trouwens.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
[..]
Hij moet toch wat te kijken hebben van boven
Wilders ook, maar je gaat me toch niet serieus vertellen dat jij je vertegenwoordigd voelt door de beste man?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:40 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ze heeft een maatschappelijke functie.
Wel spannendquote:Op donderdag 4 september 2008 12:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ga dan naar mooie dingen kijken, oorlog is niet mooi....
Ik neem Wilders ook niet serieus.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wilders ook, maar je gaat me toch niet serieus vertellen dat jij je vertegenwoordigd voelt door de beste man?
Doch zo nu en dan een onderwerp van prachtig mooie films.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ga dan naar mooie dingen kijken, oorlog is niet mooi....
Je vindt Wilders de beste man?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wilders ook, maar je gaat me toch niet serieus vertellen dat jij je vertegenwoordigd voelt door de beste man?
Ach ja want alle Amerikanen nemen Palin wel serieusquote:Op donderdag 4 september 2008 12:46 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ik neem Wilders ook niet serieus.
Maar ik dacht wel ff ongestraft amerikanen te kunnen bashen.
Met zijn kapsel zeker!quote:
Mission failed.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:46 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ik neem Wilders ook niet serieus.
Maar ik dacht wel ff ongestraft amerikanen te kunnen bashen.
Ja, want ze is milf en haar dochter is een milf in spé.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ja want alle Amerikanen nemen Palin wel serieus [ afbeelding ]...ik begrijp je best.
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
SILENCE!!!!! I KILL YOU!
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Doch zo nu en dan een onderwerp van prachtig mooie films.
Ja, of op linkse fokker, hoewel de topuser irritantegast dat al probeerde en hij faalde "helaas" ook al zo grandioos....we zullen hem missen.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mission failed.
Laten we overgaan op marokkanen bashen
Okquote:Op donderdag 4 september 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mission failed.
Laten we overgaan op marokkanen bashen
ga je lekker aan de zijlijn staan met bakkie chips?quote:
Ik drink geen cola, kijk geen TV en rijdt geen amerikaanse auto.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:51 schreef marvdeparv het volgende:
amerikanen haters zijn homo's! je kijkt waarschijnlijk elke dag hun programma's en films, drinkt hun cola en eet hun hamburgers etc etc
net of wij hier zo verheven zijn
Wij wel, want wij zijn FOK-users!quote:Op donderdag 4 september 2008 12:51 schreef marvdeparv het volgende:
net of wij hier zo verheven zijn
maar de kans is vrij groot dat je dit in een amerikaanse browser hebt gepostquote:Op donderdag 4 september 2008 12:53 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ik drink geen cola, kijk geen TV en rijdt geen amerikaanse auto.
En macdonalds is vies.
Ik wist wel dat ik iets over het hoofd zag.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
maar de kans is vrij groot dat je dit in een amerikaanse browser hebt gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |