Ze heeft een maatschappelijke functie.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:38 schreef afcajos het volgende:
Want palin vertegenwoordigt alle 300 miljoen amerikanen[ afbeelding ]
Vieze Nederlanders! Ze haten Amerikanen en God, allemaal!quote:Op donderdag 4 september 2008 12:36 schreef Arclight-S het volgende:
Wat een walgelijk volk eigenlijk![]()
Palin: Inval Irak was Gods opdracht:-Inval-Irak-was-Gods-opdracht.html
Beetje de verantwoording afschuiven op een fictief persoon
lieveheersbeestjequote:Op donderdag 4 september 2008 12:37 schreef Jojoortje het volgende:
HEUJ ONS LIEVE HEERTJE IS HEUS WEL ECHT HOOOOOOOOOOOOOOOR
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:37 schreef Jojoortje het volgende:
HEUJ ONS LIEVE HEERTJE IS HEUS WEL ECHT HOOOOOOOOOOOOOOOR
Dat maakt voor deze personen niet uit, zij scheren alles over één kam.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tussen Amerika en Amerikanen zit een groot verschil
Precies!quote:Op donderdag 4 september 2008 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vieze Nederlanders! Ze haten Amerikanen en God, allemaal!.
quote:
Hij moet toch wat te kijken hebben van bovenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar hij heeft toch zeker niet besloten om irak aan te vallen?
en met wat voor reden dan?
Lieveheersbeestjes zijn de grootste moordenaars hoor trouwens.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
[..]
Hij moet toch wat te kijken hebben van boven
Wilders ook, maar je gaat me toch niet serieus vertellen dat jij je vertegenwoordigd voelt door de beste man?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:40 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ze heeft een maatschappelijke functie.
Wel spannendquote:Op donderdag 4 september 2008 12:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ga dan naar mooie dingen kijken, oorlog is niet mooi....
Ik neem Wilders ook niet serieus.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wilders ook, maar je gaat me toch niet serieus vertellen dat jij je vertegenwoordigd voelt door de beste man?
Doch zo nu en dan een onderwerp van prachtig mooie films.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ga dan naar mooie dingen kijken, oorlog is niet mooi....
Je vindt Wilders de beste man?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wilders ook, maar je gaat me toch niet serieus vertellen dat jij je vertegenwoordigd voelt door de beste man?
Ach ja want alle Amerikanen nemen Palin wel serieusquote:Op donderdag 4 september 2008 12:46 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ik neem Wilders ook niet serieus.
Maar ik dacht wel ff ongestraft amerikanen te kunnen bashen.
Met zijn kapsel zeker!quote:
Mission failed.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:46 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ik neem Wilders ook niet serieus.
Maar ik dacht wel ff ongestraft amerikanen te kunnen bashen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |