abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 september 2008 @ 14:17:53 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61523688
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:07 schreef bixister het volgende:
haha ik wilde net zeggen dat dat topic alleen te vinden was door ouders met ontwikkelingsvoorsprong. en dat zou wel eens kunnen kloppen want uitgerekend Rewimo heeft 'm gevonden!

Ik wist nog dat ik 'm gestart was, ooit En toen was het vrij makkelijk zoeken...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 10 september 2008 @ 19:15:58 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61530850
Leah, Ik heb het middel Spray Away wel gezien, maar uiteindelijk niet gekocht. Katja heeft het voornamelijk in haar gezicht en daar durf ik toch niet met dat soort middelen aan te komen. Verder had ik redelijk uitgebreid gegoogled en hele enthousiaste verhalen gelezen, maar toch ook wel redelijk wat mensen bij wie het niks had geholpen. Ze gaan ook wel vanzelf weg. Er waren ook een hoop mensen die aangaven dat je ze gewoon uit kon drukken, maar dat doe ik toch echt niet

Ik kwam net thuis en zag Job onder de pleisters en met een dikke bloedlip. Hij was gevallen met de fiets. Iedere keer als ik maar naar hem kijk word ik helemaal naar. Ik kan zo slecht tegen bloed. Ik heb echt zo'n licht gevoel alsof ik elk moment kan flauwvallen. En nou moet ik hem zo in bad doen en naar bed brengen. Ik ben echt moed aan het verzamelen. Ik had eigenlijk gehoopt dat ik er bij mijn eigen kinderen wat beter tegen kon.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 september 2008 @ 19:17:27 #103
13151 crew  Rewimo
pi_61530897
Ojee livelink, akelig is dat hè. Ik moet zeggen dat ik er juist beter tegen kan dan ik verwacht had. Sterkte ermee!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 10 september 2008 @ 19:27:24 #104
37150 livelink
pi_61531201
Oh, lieve help. Nu lees ik in het speeltuinbankje ook allemaal enge verhalen over Moussy. Dat helpt niet echt, moet ik zeggen.

Rewimo, ik denk dat ik koelbloediger ben als ik er zelf bij ben. Nu wist ik er niks van en overviel het me echt.
  † In Memoriam † woensdag 10 september 2008 @ 19:49:17 #105
7074 moussy
kuttekop
pi_61531882
Lievelink, ik leef nog hoor, mn pinkie zit er gewoon aan ook Ik kan er ook niet tegen van mijn eigen kinderen én ook niet tegen kots van ze, terwijl ik jaren lang in de verzorging heb gewerkt

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Licht Ontvlambaar woensdag 10 september 2008 @ 19:59:03 #106
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61532163
Livelink, je zou eventueel Molkosan kunnen halen om op de wratjes te doen. Ik kan me herinneren dat mijn moeder dat vroeger deed en dat de wratjes daarmee (iets) sneller weggingen. Het ruikt alleen nogal weiig...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 september 2008 @ 20:02:51 #107
13151 crew  Rewimo
pi_61532281
Kots vind ik inderdaad erger

Kan me nog wel herinneren dat ik zelf een keer zowat van mijn stokje ging toen ik na een aanrijding mijn kin in de spiegel zag. Daar moesten naderhand dan ook 4 hechtingen in. Maar toen Christan een paar jaar terug op zijn beurt een snee in zijn kin had, was ik hartstikke boelkloedig

We hebben nu allebei op dezelfde plek een litteken
  Jubileum moderator woensdag 10 september 2008 @ 21:22:07 #108
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61535087
Wij zijn net terug van de hap met Iris Jeroen belde me in de trein dat Iris ineens heel benauwd werd. De trein ging er natuurlijk niet harder van rijden dus ik zat op hete kolen. Toen ik thuis kwam was ze idd flink benauwd, gierende ademhaling en best wel in paniek.
De hap gebeld en daar naar toe gegaan, en daar moest ze aan de vernevelaar om haar longetjes weer open te zetten. Nou kennen we dat van Eva, maar die moest dan altijd gelijk een week blijven dus we schrokken best wel. Nou kan het bij gewone kindjes ook in 1 keer goed zijn en dat was dus bij Iris het geval, ze had gelijk weer praatjes.
Na een lang gesprek over de dag en wat Iris voorafgaand aan deze aanval gedaan had en alle symptomen op een rijtje te hebben gezet was de conclusie een hevige allergische aanval op (knaag)dieren.
Niet meer naar de kinderboerderij dus, pilletjes mee voor de nacht en het advies om gelijk te bellen als ze weer benauwd wordt en zsm een allergie onderzoek bij de huisarts laten uitvoeren.

Iris is al 2 weken allergisch bezig, eerst zat ze onder de uitslag, toen had ze hooikoorts symptomen, vorige week zaten we nog bij de huisarts omdat ze 2 dichtgezwollen ogen had (conclusie allergie, oorzaak onbekend) en nu dit weer.
Gaat lekker.....
Nu stuitert ze door de kamer door de overdosis ventolin in de vernevelaar, en wordt ze langzaam weer kortademig. Ik ga haar even tot rust dwingen want ik zou het sneu vinden als ze weer terug moet.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61535454
he nee lois, wat naar! sneu zeg, dat ze zo benauwd was. wel handig dat je meteen al een idee hebt waar 't door kwam. maar niet leuk dat ze niet tegen knaagdieren kan....
sterkte ermee, hopelijk wordt ze niet opnieuw benauwd.

en job zo lelijk gevallen, ook al zo rot. is 't baden toch nog een beetje goed gegaan?
  woensdag 10 september 2008 @ 21:52:16 #110
37150 livelink
pi_61536388
Jeetje, Iris , ik hoop dat ze snel over die allergieen heengroeit, Lois. Succes met het rustig krijgen van Iris en vooral succes met het zelf tot rust komen. Wat naar is dat als je je dan in de trein zorgen zit te maken

Moussy, wat lief dat je me nog gerust gaat stellen ook. Sterkte met je pink.

Het baden van Job is goed gegaan. Normaal gaat Katja mee in bad, maar die weigerde nu resoluut. Na het bad zag hij er ook wat toonbaarder uit en is tijdens het voorlezen al bijna in slaap gevallen. Ik was wel blij dat hij sliep. Slaap is altijd het beste medicijn, hoop ik tenminste.

Hoe is het met de gekneusde pols van Christan inmiddels? Ook al wat minder pijnlijk?
  woensdag 10 september 2008 @ 21:53:40 #111
37150 livelink
pi_61536454
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:59 schreef Sjeen het volgende:
Livelink, je zou eventueel Molkosan kunnen halen om op de wratjes te doen. Ik kan me herinneren dat mijn moeder dat vroeger deed en dat de wratjes daarmee (iets) sneller weggingen. Het ruikt alleen nogal weiig...
Dank je wel voor de tip. Ik ga het zeker proberen.
pi_61536627
Ach Lois, wat rottig nou weer Het volgt elkaar ook wel lekker op allemaal hè?
Dikke kus voor jullie

Livelink, ook al geschrokken met Job

Ik vind dit een topic met nare dingen. Kan het niet dicht?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 september 2008 @ 22:28:19 #113
13151 crew  Rewimo
pi_61537930
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef livelink het volgende:

Hoe is het met de gekneusde pols van Christan inmiddels? Ook al wat minder pijnlijk?
Ja, dat gaat alweer beter gelukkig.

Fijn dat het badderen wel ging

Iris, arme meid, knap maar gauw weer op! Rotdingen, allergieën
pi_61538390
Iris meisje toch! Wat heftig zo`n allergische reactie!

Hier ook een valpartij vanmiddag..middelste werd hard huilend naar huis gedragen door oudste. Hij had een behoorlijke schram net boven zijn knie en op zijn elleboog. Volgens hemzelf struikelde hij over het wiel van de kliko en ging daarbij over de kop..maar het zou me niets verbazen als hij morgen bekent dat hij er op was geklommen en er af gekukeld.
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 september 2008 @ 22:42:47 #115
13151 crew  Rewimo
pi_61538514
Het lijkt hier wel vrijdag de 13e
pi_61538645
Pffff... Wat een narigheid allemaal!!

Wil nog wel ff opmerken dat waterwratjes super besmettelijk zijn!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 10 september 2008 @ 22:48:59 #117
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61538717

Ik wist dat ook, maar ja.... Om ze daarom nou niet op zwemles te doen is ook weer zo wat
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_61538791
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:48 schreef Leah het volgende:

Ik wist dat ook, maar ja.... Om ze daarom nou niet op zwemles te doen is ook weer zo wat
Aan zwemles hak nog heulegaar nie gedacht...
meer in het kader van samen in bad, knuffelen enzo...
  Jubileum moderator donderdag 11 september 2008 @ 08:23:10 #119
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61543084
Sorry ik had helemaal over de verhalen van Christan en Job heen gelezen, ik kwam ook zo binnen gewalst gisteren

Iris heeft een slechte nacht gehad, heeel veel huilbuien door enge dromen en erg benauwd. Hoe harder ze ging huilen, hoe benauwder ze werd natuurlijk, het was een vervelend cirkeltje. Die enge dromen komen van het vernevelen, van dat medicijn wordt je helemaal hyper, dat herkenden we wel van Eva.
Ze ligt nu op de bank te zagen, en ik kijk even hoe het in de loop van de ochtend gaat en beslis dan of ik nog even de huisarts bel.
Ze is erg verdrietig want we hebben besloten haar kinderfeestje van as. zaterdag vast te annuleren, en daarnaast vind ze het heel erg dat ze nu misschien geen hamstertje mag hebben, iets wat ze al wil vanaf 2 jarige leeftijd.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2008 @ 08:54:17 #120
7074 moussy
kuttekop
pi_61543477
Ah wat zielig voor Iris..

Hoe was het met Job vanmorgen?
  donderdag 11 september 2008 @ 08:58:40 #121
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61543541
Wat zielig voor Iris
Dikke kus voor haar!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 september 2008 @ 09:15:04 #122
13151 crew  Rewimo
pi_61543796
Ach, arme Iris Dat zou wel heel jammer zijn, als ze geen hamstertje mag
  donderdag 11 september 2008 @ 09:15:29 #123
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61543802
Ach gossie wat een ongevallen bankje voor alle zieke kindjes en stoere knullen.
pi_61543873
en 't is niet eens een bankje, rottdog, kejjenagaaan!

maar lois, wat ontzettend rot zeg, dat haar feestje nu ook niet door kan gaan... baaalen iris, heel veel beterschap gewenst!
pi_61544170
Oh Iris toch.... Zo benauwd en je verjaardagsfeestje die niet door kan gaan en dan ook nog geen hamstertje...

Is er wel een klein lief huisdiertje wat geen problemen zou geven en wat ze ook leuk vindt?
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2008 @ 09:42:56 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_61544222
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:39 schreef vamperotica het volgende:
Oh Iris toch.... Zo benauwd en je verjaardagsfeestje die niet door kan gaan en dan ook nog geen hamstertje...

Is er wel een klein lief huisdiertje wat geen problemen zou geven en wat ze ook leuk vindt?
een naaktratje

We gaan gewoon hopen voor iris dat het door het hooi/stro komt, want dan zou het nog kunnen gewoone en andere bodembedekker gebruiken, beukensnippers bijv. of no-smell (katoenvezels)
  Jubileum moderator donderdag 11 september 2008 @ 09:47:31 #127
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61544303
Ieuw! Get! Ik vind de katten van Belana soms al engig (rex), maar dit slaat alles! We wachten even rustig de allergietesten af, die van Eva is over 2 weken bekend en die van Iris gaan we binnenkort aanvragen en dan zien we wel. Iris heeft het al jaren over een "hammetje" (hamster) maar als dat niet kan dan is een bak met visjes ook wel leuk. Zelf heeft ze wel een oplossing gevonden "hee mama, voor paarden ben ik niet allergisch"
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61544354
Kijk... Da's nog es een goede oplossing!!
Die ratjes....Geweldig!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 september 2008 @ 09:51:05 #129
13151 crew  Rewimo
pi_61544374
Ah, gewoon een paard in de tuin
  donderdag 11 september 2008 @ 09:53:38 #130
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61544417
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:18 schreef bixister het volgende:
en 't is niet eens een bankje, rottdog, kejjenagaaan!
Goedemorgen
pi_61544977
Jeetje wat een narigheid allemaal. Voor alle gestuiterde kindjes een kus en voor Iris nog een extra kroel erbij. Wat zal jij geschrokken zijn en mama en papa natuurlijk ook. Dikke
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2008 @ 11:48:28 #132
7074 moussy
kuttekop
pi_61546712
quote:
Op donderdag 11 september 2008 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Ah, gewoon een paard in de tuin
een shetlandertje op dr kamer

Die naaktratjes zijn trouwens súperlief, liever dan gewone ratjes
pi_61547360
of een minipaard. Net een grote hond, maar dan met andere brokken als voer

Maar, goed.... de vraag is natuurlijk hoe is het met Iris vanochtend. Ben je nog naar HA gemoeten?

En hoe is het met al onze andere brokkenpiloten?

Fleur heeft het drooghouden van de luier maar even opgegeven. Ze is verkouden, voelt zich redelijk beroert, klaagt over buikpijn, maar is wel vanochtend naar school geweest. Onder het mom van: Maar ik kan het wel proberen. Thuisblijven kan altijd nog mama.... heerlijk zo'n kind
pi_61547849
Nog een waterwratten tip : s morgens betadine zalf en s avonds zinkzalf. Volgens mijn huisarts werkt deze combinatie goed tegen de wratten...
Het is nu na 2 weken inderdaad beduidend minder maar de grote zijn zeker nog niet weg.

Bedankt voor het Topic, ik ga er later wat schrijven.
  Jubileum moderator donderdag 11 september 2008 @ 13:12:57 #135
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61548732
Volgens mij is de huisarts (nog) niet nodig, ik kan de benauwheid aardig de baas met veel ventolin. Iris zelf is wel moe, en ligt lekker op de bank filmpjes te kijken.

Toen we gisteravond naar de HAP moesten namen we Eva natuurlijk mee. Die was in een opperbest humeurtje en heeft lekker gespeeld in de wachtkamer. Op een gegeven moment ging ze aan de wandel, in de lange gang die aan de wachtkamer grenst, deed haar handjes op haar rug en begon een beetje slepend te waggelen waarbij ze keihard zong "daar komt Swiebertje, malle Swiebertje"
Je kon me opvegen, de andere mensen om ons heen trouwens ook
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61549008
Arme Iris, het klinkt heel naar Helaas weet ik precies hoe het is Beterschap en hopelijk weten jullie na de test waardoor het precies komt
En Eva!

En ook een voor Job en Christan, brokkenpiloten
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Jubileum moderator vrijdag 12 september 2008 @ 08:58:49 #137
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61569350
Iris heeft met paracetamol en vrij veel ventolin toch een goede nacht gehad. Duurt lang zeg, dat benauwde...
Vandaag is ze lekker naar opa en oma, want naar school gaat echt nog niet (en ik moet werken). We gaan morgen maar iets leuks doen, taart bakken ofzo want ze is heel verdrietig dat haar feestje niet doorgaat. Ze snapt aan de andere kant ook goed dat ze er nu niets aan zou hebben.

* Lois gaat nu maar eens serieus werken.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:39:33 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_61570092
ach gossie, arme Iris en Job en Christan wat sneu allemaal.
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 september 2008 @ 09:43:48 #139
13151 crew  Rewimo
pi_61570179
Lois, misschien kun je vast met Iris afspreken wanneer je het feestje wèl gaat geven? Dan heeft ze weer iets om naar uit te kijken. Nu klinkt het voor haar als "geen feestje" en dan maak je er "later alsnog een feestje" van. Misschien kikkert het haar een beetje op
  Jubileum moderator vrijdag 12 september 2008 @ 09:55:13 #140
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61570426
Dat had ik wel gedaan hoor Rewimo, we hebben afgesproken dat we eerst een weekendje weg gaan met mama vriendinnen naar een soort center parcs en daarna gaan een knalfeestje plannen.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 september 2008 @ 09:58:28 #141
13151 crew  Rewimo
pi_61570498
Dat klinkt allemaal erg gezellig Dit weekend dan inderdaad maar wat rustige leuke dingen doen
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:12:24 #142
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61570785
Aggos, Iris
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61570868
arme iris..... beterschap !!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 september 2008 @ 10:37:34 #144
13151 crew  Rewimo
pi_61571345
Met Christans pols gaat het goed overigens. Gisteravond heb ik het verband eraf gehaald. Hij wilde het wel bewaren "omdat het gesigneerd was" en hij heeft het in een van zijn bewaardoosjes opgeborgen
  † In Memoriam † vrijdag 12 september 2008 @ 15:39:31 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_61578387
Christan
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 15:29 schreef Belana het volgende:
ow en nu loopt Liam zich echt vreselijk uit te sloven voor zijn vriendje, die zelf volkomen kalm tv zit te kijken
Liam moet nog wat ervaring opdoen
Cas had woensdag zijn vriendinnetje mee naar huis. Ze bleef eten.. maar let op... om 12:30 zijn ze klaar van school, om 14 uur kon ik het meisje naar huis brengen

Cas wilde graag buiten spelen, zij ook wel, maar daar waren ook Cas zijn vriendjes en een oud klasgenootjes. Ik dacht nog leuk, 1 dolle boel. Meisje ging op de step van Cas zitten en heeft daar een half uur zitten sippen, boos, dat Cas ook met zijn vriendjes speelde, meedoen wilde ze toch écht niet. Ze zei het ook tegen Cas... oke zegt ie, dan gaan we naar binnen. Dus weer naar binnen. Cas wilde wel tv kijken dan, samen, wat zij wilde zapperde hij in beeld (ook al vond hij er geen hol aan ) ze wilde nml niets anders... Gaat ze zitten pielen met een dingetje wat geluid maakte, Cas boos, ik zit dít te kijken, zij: ik zit HIER mee te spelen Cas zet heel opstandig de tv loei hard, zij gaat boos kijken emt haar armen over elkaar. "Cas zn mama, ik mis mijn moeder zo, ik wil graag naar huis.." Cas;"Oke, mam, zullen we gaan dan?!"

Ze leken wel 35 jaar getrouwd meisje was de volgende dag wel ziek van school.. ik hoop dat het niet aan mn broodsmeerkunsten heeft gelegen
  vrijdag 12 september 2008 @ 15:54:01 #146
144006 chacama
Ondernemend!
pi_61578709
Mousy wat een heerlijk verhaal. 35 jaar getrouwd....hoop niet dat ik zo over 30 jaar zit...
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:36:57 #147
24188 Belana
kloon van belana
pi_61579720
Moussy Hilarisch
stormy waters...
sailin'
pi_61580287
Cas

Wij hadden hier gisteren een buurmeisje aan de deur, ze zit ook bij Morris in klas, of hij buiten kwam spelen. Maar hij zat tv te kijken en ik zei dat ze wel naar boven mocht als ze dat wilde. Ze ging tegen half 8 pas weer naar huis Tijdens het eten bleef ze op Morris wachten. Zelf wilde ze niks ivm ramadan. Ze beweerde dat haar ouders niet hoefden te weten dat ze bij ons zat maar als ik ze volgende keer zie zal ik het toch maar even vragen...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 september 2008 @ 17:12:15 #149
13151 crew  Rewimo
pi_61580639
Hoe oud was ze dan, Snoop? Kleine kinderen hoeven helemaal niet mee te doen aan de Ramadan voorzover ik weet.

Cas, gezellig joh
pi_61581382
ik was ook al verbaasd, zo'n kleintje hoeft toch helemaal niet te ramadannen nog... en ik zou een volgende keer gewoon als voorwaarde stellen voor 't binnen mogen komen dat ze eerst haar ouders gaat vragen/vertellen dat ze bij jullie binnen gaat spelen. dat zou ik andersom ook prettig vinden als Piet zomaar bij mensen ging aanbellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')