quote:Op donderdag 11 september 2008 20:27 schreef cattie het volgende:
Wat een slecht nieuws hier...
Mag ik even uithuilen? In vergelijking met Oxy en Ingrid is het niets, maar toch. Ik had vandaag een afdelingsuitje, mijn man had daarvoor een avondafspraak afgezegd. Het uitje was nogal intensief (veel lopen, staand eten) dus ik ben met mijn zwangere buik ipv om 10 uur, om half 8 naar huis gegaan. Kom ik om 8 uur thuis, staat mijn man te bellen met zijn "afspraakje". Omdat ik zoveel eerder thuis ben, kon het nog net. Hij vroeg aan mij waarom ik eerder thuis was, daarna is hij naar boven gegaan om zich om te kleden en 3 minuten later werd hij opgehaald. Gezellig. Toen hij zag ik dat ik het niet zo leuk vond, werd hij bozig, dat het juist zo handig was. Toen is hij boos weggegaan en zit ik hier in mijn eentje. Hij weet niet eens wat ik gedaan heb, hij heeft niet eens kunnen vragen of het leuk was.
![]()
Zo, dat moest ik even kwijt, sorry.
dan is jouw man liever dan de mijne .. die is om half tien vanmorgen weggegaan, en heeft alleen even gebeld om te zeggen dat hij in de stad bleef bij een maat van hem (dat was om half vijf, en hij is nog niet thuis), ze waren aan het flyeren, dus een extra zakcentje is leuk, maar verdorie, ik ben nu vanaf dinsdag thuis, en hij is nog geen avond thuis geweest .. voetbal trainigng, nu dit weer .. en hij heeft ook geen beltegoed dus mij bellen kan niet (of hij moet mogen bellen van die vriend), en ik kan hem niet bellen want ik heb ook geen beltegoedquote:Op donderdag 11 september 2008 20:44 schreef cattie het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik zo van mijn man hou.
Hij belt net heel lief om te vragen hoe het met me ging of ik boos was, zei dat het misschien niet zo handig van hem was en bood zijn excuses aan.
Maar hij verdient nu tenminste beltegoed, tja keuzes he.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan is jouw man liever dan de mijne .. die is om half tien vanmorgen weggegaan, en heeft alleen even gebeld om te zeggen dat hij in de stad bleef bij een maat van hem (dat was om half vijf, en hij is nog niet thuis), ze waren aan het flyeren, dus een extra zakcentje is leuk, maar verdorie, ik ben nu vanaf dinsdag thuis, en hij is nog geen avond thuis geweest .. voetbal trainigng, nu dit weer .. en hij heeft ook geen beltegoed dus mij bellen kan niet (of hij moet mogen bellen van die vriend), en ik kan hem niet bellen want ik heb ook geen beltegoed
naja, ik ga maar met een boek op de bank liggen ofzo.. lekker chago zijn in mijn eentje
Ik ben idd ook erg blij met mijn baan, heb het er nog steeds prima naar mijn zin.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:25 schreef bixister het volgende:
tsjee bar, dat is niet niks. je was zo happy met die baan van je! al vergt 't ook wel veel van je, voor zover ik kan overzien. spannende beslissingen, succes ermee!
Ik wil wel in jouw plaats gaan hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Bar, dat wordt een hele stap. Maar soms moet je dat gewoon doen hè? ahum, emigreren of zo
Maf, ik zit me helemaal te verheugen op Berlijn, en dat terwijl we eerst nog naar Turkije gaan eind deze maand. Christan heeft dan twee weken herfstvakantie. Maar 't is eigenlijk onze zomervakantieWe zijn op twee lange weekenden na niet weggeweest. qltel zei trouwens gisteren dat het nog 40 graden is in Turkije. Dat mag wel iets minder van mij
Edit: 't valt mee, 't is "maar" rond de 30
'k Zal eens vragen hoe qltel erover denktquote:
Ik zal je van de week wel eens mailen, Belana en alvast dank je welquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:25 schreef Belana het volgende:
Bar, als je ergens hulp mee nodig hebt hier in Noord Holland, laat het me dan weten
spannende beslissing, het roer om in je leven. knap van je!
Spinaziestamppot met een balgehakt jummyquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:09 schreef Reinhilde het volgende:
Zo goeiemorgen!![]()
Wat was ik moe zeg, van 2 uurtjes ikea. Lekker lang geslapen.
Dadelijk maar eens boodschappen doen enzo... geen idee wat we vanavond gaan eten..
Ja, nou ja, als je dan toch nat bent.....quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:19 schreef Belana het volgende:
grrrr...er hangt precies nu een enorme hoosbui boven Hoorn en die duurt nog tot na 3 uur, dat wordt leuk met Liam ophalen. het is niet ver, maar je regent net zeiknat
Ff buienradar checken dan. Ik hang hier net de was in het zonnetje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:24 schreef Rewimo het volgende:
Hier hoost het ook (Arnhem). Vraag me af of Christans voetbaltraining straks doorgaat... Is wel een eindje hiervandaan natuurlijk maar ik geloof nooit dat het daar wèl droog is
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
'k Zal eens vragen hoe qltel erover denkt
pijnlijk, maar hij zit er nog aanquote:Hoe is het met je pink?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:22 schreef Jelief het volgende:
Hou je die pink netjes in de lucht Mous, dan zakt de pijn naar je elleboog
iets met rode sokjes of zo? Het was bij mij echt alleen maar beddengoed hoorquote:Hier ook al de hele dag regen, was gaat zo in de droger..
ik herinner mij dat er nog eens een 'relletje' was vanwege was-ophangposts
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:32 schreef bixister het volgende:
wat een mooie taart ynske, ik durf 'm niet als eerste aan te snijden! maar van harte gefeliciteerd! op vakantie geweest dus? ik vond je al lang weg blijven!
stoer hoor!quote:haha belana, hele belevenis is dat he, dat bij elkaar spelen. piet is nu op verjaardagsfeestje, mee naar ballorig. ik zal blij zijn als ie weer veilig thuis is.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:36 schreef PM-girl het volgende:
Proficiat Ynske!
Zelf gemaakte taart?![]()
lief van ze!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:39 schreef Ynske het volgende:ja paps en mams vonden dat ik maar met hen even mee eruit moest gaan, dus zijn we de 30e gegaan en net terug
nou ja ik voel me niet zo stoer dat ik er bezorgd om ben maar er is alleen een vader mee met 7 kinderen van 4 & 5 jr... en ze zijn met de auto, zonder stoelverhogers, etc. etc. ben stiekem blij dat 't regent, dan kunnen ze daar alleen binnen spelen (=overzichtelijker voor de aanwezige pa).quote:stoer hoor!
dat zekerquote:
dat kan ik me goed voorstellen, iets met veiligheid staat boven alles. maar t komt vast goedquote:[..]
nou ja ik voel me niet zo stoer dat ik er bezorgd om ben maar er is alleen een vader mee met 7 kinderen van 4 & 5 jr... en ze zijn met de auto, zonder stoelverhogers, etc. etc. ben stiekem blij dat 't regent, dan kunnen ze daar alleen binnen spelen (=overzichtelijker voor de aanwezige pa).'t is wat.
En hier gaat het nu dreigen.quote:
Alleen dat het idd superslecht gaat. bloeddruk is laag en ze gaan kijken hoe het gaat als de beademing lager gaat.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:42 schreef Saffier het volgende:
Ingrid al wat meer nieuws inmiddels? Sterkte iig.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En hier gaat het nu dreigen.![]()
En nét als ik 6 kinderen moet bergen, ipv 3
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef bixister het volgende:
PM-girl, dat zou je vader niet trekken denk ik?och en een koortsig kind, wat sneu. hopelijk is 't snel over!
Valt nu wel mee gelukkig. Ik kon mijn knie eerst niet bewegen, was al bang dat het flink gekneusd is. Maar denk dat het wel meevalt. Is wel erg rood en wat dik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:18 schreef Reinhilde het volgende:
Ingrid, wat vreselijk verdrietig. Sterkte!
Hoe is met jou na je val, veel pijn?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:53 schreef Saffier het volgende:
Reinhilde ik vind je nesteldrangverhalen (galgje) zo leuk om te lezen!
Ja het was wel een mooi, moment. De ambtenaar was helemaal aan het huillen en doen toen ze het ja-woord gaven. En ik had idd niets meer te doen dan 3x mijn handtekening zetten. En op de foto gaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:25 schreef bixister het volgende:
oxy ook al zo'n treurig bericht. maar tegelijkertijd een feestje. erg zeg van je tante. sterkte! wel mooi dat ze jou als getuige heeft gekozen bij haar huwelijk. zo kun je haar nog op een relatief 'feestelijk' moment zien, da's vast fijner dan afscheid nemen op de begrafenis. ik denk dat je het gerust kunt zeggen hoor, dat je daar liever niet naar toe gaat. heel veel sterkte ermee, en succes met het getuige-zijn!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:05 schreef Saffier het volgende:
Hé Ynske, bijna over jouw berichtje heen gelezenwas het leuk op vakantie?
dank jequote:
Echt welquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:54 schreef Maggie het volgende:
m@x > msn!
Volgende keer als ik er ben gaan we dan ook weer ergens heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |