quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef bixister het volgende:
PM-girl, dat zou je vader niet trekken denk ik?och en een koortsig kind, wat sneu. hopelijk is 't snel over!
Valt nu wel mee gelukkig. Ik kon mijn knie eerst niet bewegen, was al bang dat het flink gekneusd is. Maar denk dat het wel meevalt. Is wel erg rood en wat dik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:18 schreef Reinhilde het volgende:
Ingrid, wat vreselijk verdrietig. Sterkte!
Hoe is met jou na je val, veel pijn?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:53 schreef Saffier het volgende:
Reinhilde ik vind je nesteldrangverhalen (galgje) zo leuk om te lezen!
Ja het was wel een mooi, moment. De ambtenaar was helemaal aan het huillen en doen toen ze het ja-woord gaven. En ik had idd niets meer te doen dan 3x mijn handtekening zetten. En op de foto gaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:25 schreef bixister het volgende:
oxy ook al zo'n treurig bericht. maar tegelijkertijd een feestje. erg zeg van je tante. sterkte! wel mooi dat ze jou als getuige heeft gekozen bij haar huwelijk. zo kun je haar nog op een relatief 'feestelijk' moment zien, da's vast fijner dan afscheid nemen op de begrafenis. ik denk dat je het gerust kunt zeggen hoor, dat je daar liever niet naar toe gaat. heel veel sterkte ermee, en succes met het getuige-zijn!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:05 schreef Saffier het volgende:
Hé Ynske, bijna over jouw berichtje heen gelezenwas het leuk op vakantie?
dank jequote:
Echt welquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:54 schreef Maggie het volgende:
m@x > msn!
Volgende keer als ik er ben gaan we dan ook weer ergens heen?
lekkerhe zo'n week..quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:38 schreef Noli. het volgende:
Wat voor soep Lady-wrb?
Ook fijn... Had ik het er gister ofzoiets ook niet over dat's laptop van zijn werk is gestolen? Nu hield vanmorgen de pc er (weer) mee op.
![]()
Hij is weer even op gang gebracht (net als een paar weken geleden) maar we denken dat het snel gebeurd is met onze pc en dat we binnenkort dan misschien ook wel even (tijdelijk) zonder (toegang tot) internet zitten.
doodgewone groentensoep, maar wel van urenlang pruttelend soepvleesquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:38 schreef Noli. het volgende:
Wat voor soep Lady-wrb?
lundia, bestaat dat nog dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:22 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt lekker, lady-wrb
Oxy, wat fijn dat je gesprek goed ging en dat je tante nu getrouwd is, dat is allemaal heel emotioneel maar je hebt je er goed doorheen geslagen
Noli, ik hoop dat je pc het nog even volhoudt!
Wij hebben vandaag een enorme Lundiakast besteld (bijna 7 meterkunnen we eindelijk onze vele meters boeken kwijt
En alle walnoten hebben geloof ik besloten tegelijk uit de bomen te vallen. Niet goed voor onze ruggen maar wel leuk voor ons spaarpotje (ik verkoop ze op mijn werk, en aangezien we dit jaar ook honderden kilo's appels hebben loopt mijn handeltje best lekker
).
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:38 schreef Noli. het volgende:
Wat voor soep Lady-wrb?
Ook fijn... Had ik het er gister ofzoiets ook niet over dat's laptop van zijn werk is gestolen? Nu hield vanmorgen de pc er (weer) mee op.
![]()
Hij is weer even op gang gebracht (net als een paar weken geleden) maar we denken dat het snel gebeurd is met onze pc en dat we binnenkort dan misschien ook wel even (tijdelijk) zonder (toegang tot) internet zitten.
Als je ze nog hebt, héél graagquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:11 schreef Asyniur het volgende:![]()
Is er hier nog iemand die ik blij kan maken met de zegeltjes voor die Sultana handpop? Laat maar even weten per PM.
heb er 6 dus als er meerdere iemanden zijn...![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:11 schreef Asyniur het volgende:![]()
Is er hier nog iemand die ik blij kan maken met de zegeltjes voor die Sultana handpop? Laat maar even weten per PM.
heb er 6 dus als er meerdere iemanden zijn...![]()
zijn die poppen dan alweer verkrijgbaar?quote:
quote:
Welk stukje van 'laat maar even weten via PM' begrepen jullie nietquote:
Wauw, leuk om nog eens terug te zien (zijn we vorig jaar geweest). En St. Malo is inderdaad ook prachtig...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:55 schreef Ynske het volgende:
Eventjes een plaatje waar ik oa geweest ben.
[ afbeelding ]
Le Mont St Michel
nee daar zijn we niet geweest, t waaide veel te hard met regen erbij.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:12 schreef Belana het volgende:
Ow das zo mooi de Mont St. Michel
Daar moet ik eens in de zoveel jaar weer heen. ook in St. Malo geweest Ynske?
Helaas wel. Verschrikkelijk volk.quote:Op zondag 14 september 2008 11:39 schreef Belana het volgende:
en zat je daar wel eens swets? prachtig plaatsje
jammer Yns dat het weer niet mee werkte!
14 uur. En dat is inderdaad heeeeel lang als je geen business vliegt.quote:Op zondag 14 september 2008 19:19 schreef Lois het volgende:
Hong Kong ook wel maar dat is weer zo ver vliegen....
Nou vliegtuig. Dat was toch zo'n veredelde luchtbrommer?quote:Op zondag 14 september 2008 19:39 schreef Belana het volgende:
er is bij ons in het ijsselmeer een vliegtuigje neer gestortde 2 inzittenden zijn dood
Ja! En een uurtje vliegenquote:Op zondag 14 september 2008 19:40 schreef Belana het volgende:
Kopenhagen vind ik ook een mooie satd Swets
Ik zei dan ook vliegtuigJEquote:Op zondag 14 september 2008 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou vliegtuig. Dat was toch zo'n veredelde luchtbrommer?
Nou, de troosteloosheid. Christus. Ze spraken echt anderhalf woord engels. Er werd meer geld uitgegeven dan verdiend.quote:Op zondag 14 september 2008 19:46 schreef Belana het volgende:het moet wel heel heel erg zijn geweest met die mensen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |