quote:Op woensdag 10 september 2008 14:07 schreef bixister het volgende:
haha ik wilde net zeggen dat dat topic alleen te vinden was door ouders met ontwikkelingsvoorsprong.en dat zou wel eens kunnen kloppen want uitgerekend Rewimo heeft 'm gevonden!
Dank je wel voor de tip. Ik ga het zeker proberen.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:59 schreef Sjeen het volgende:
Livelink, je zou eventueel Molkosan kunnen halen om op de wratjes te doen. Ik kan me herinneren dat mijn moeder dat vroeger deed en dat de wratjes daarmee (iets) sneller weggingen. Het ruikt alleen nogal weiig...
Ja, dat gaat alweer beter gelukkig.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef livelink het volgende:
Hoe is het met de gekneusde pols van Christan inmiddels? Ook al wat minder pijnlijk?
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:48 schreef Leah het volgende:![]()
Ik wist dat ook, maar ja.... Om ze daarom nou niet op zwemles te doen is ook weer zo wat
een naaktratjequote:Op donderdag 11 september 2008 09:39 schreef vamperotica het volgende:
Oh Iris toch.... Zo benauwd en je verjaardagsfeestje die niet door kan gaan en dan ook nog geen hamstertje...
Is er wel een klein lief huisdiertje wat geen problemen zou geven en wat ze ook leuk vindt?
Goedemorgenquote:Op donderdag 11 september 2008 09:18 schreef bixister het volgende:
en 't is niet eens een bankje, rottdog, kejjenagaaan!
een shetlandertje op dr kamerquote:
Cas had woensdag zijn vriendinnetje mee naar huis. Ze bleef eten.. maar let op... om 12:30 zijn ze klaar van school, om 14 uur kon ik het meisje naar huis brengenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:29 schreef Belana het volgende:
ow en nu loopt Liam zich echt vreselijk uit te sloven voor zijn vriendje, die zelf volkomen kalm tv zit te kijken
Liam moet nog wat ervaring opdoen
René mag wel snijden, maar Cas echt niet hoor, iig niet met scherpe messen. Hij wappeert nogal met zn handen als hij wat verteltquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:50 schreef livelink het volgende:
Het is inderdaad vaak een kwestie dat iemand je erop wijst. Ik moet zeggen dat ik hier ook aardig wat oppik. Zo zag ik laatst in het Kinderkooktopic allemaal kindjes die al zelf mochten snijden en doen. Toen realiseerde ik me ook dat ik de kinderen dat nog niet liet doen en dat dat dus best al kan.
Ik heb een grote die strontvervelend is, maar die gaat morgen op kamp, en dat vind ze heel spannend, maar das dan jammer ik kan potdomme dr kamer niet eens in, dr deur moet ik open duwen vanwege de rotzooiquote:Op zondag 14 september 2008 16:08 schreef Belana het volgende:
vanavond bijvoorbeeld, gaan ze heeeeeeel vroeg naar bed, al was het alleen maar omdat ze werkelijk strontvervelend zijn
Toen René en Cas nog kleiner waren gingen ze ook vrij laat hoor, geen verplichtingen, ik werkte niet, ik vond dat wel anders dan nu ze beide naar school gaan.quote:Op zondag 14 september 2008 19:01 schreef renzell het volgende:
Wat vroeg allemaal. Juul gaat echt nooit voor half 9.Of is dat juist laat dus? Verschil is natuurlijk wel dat hij nog niet vroeg naar school hoeft (en wij allebei pas laat beginnen met werken). Maar tot voor kort was het zelfs 21.00uur/21.30uur. Nou ja, ieder kind heeft zo z'n eigen systeem waarschijnlijk. En dit werkt, voor ons.
Vervelend Sugarsnaps, dat ze weer zo vroeg zijn de laatste week!
Dat klinkt lief!quote:Op maandag 15 september 2008 09:37 schreef moussy het volgende:
Cas en René waren elkaar al dágen gek aan het maken hoe vreselijk ze elkaar wel niet gaan missen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |