Check en checkquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Jeez, ik ben dus te voorspelbaar/te opzichtig...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net half gelollerowned door de Selektvracht
Ze moesten gisteren iets bezorgen maar blijkbaar was er niemand thuis of wakker op het moment van bezorgen. (notitie: dit huis heeft geen deurbel)
I know, maar het is wel rustig zoquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De draadloze deurbel.
Bevestig met dubbelzijdig tape de knop naast de deur. Zet de ontvanger naast je oor.
Kost volgens mij nog geen twee tientjes.
Eerste stapjes of leert stapjesquote:
Disco! Dat is lang geledenquote:
leertquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste stapjes of leert stapjes
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je dat straks doen voor de camera's van Serious Request-tent van 3FM in Breda?
Nou jaaaa zegquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Muzieksmaak gelinkt aan persoonlijkheid
En uit de bron:
INDIE Low self-esteem, creative, not hard working, not gentle
Dus indie-luisteraars hebben weinig zelfvertrouwen, zijn lomp en lui maar wel creatief
Wel dom en famous?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:45 schreef Irien het volgende:
[..]
Nou jaaaa zegI beg to differ. Ik ben niet lomp en lui
Moeten die 2 Euro p.p. dan ook van mij komen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:39 schreef Soempie het volgende:
En dan iets van: dat je 2 euro geeft per iemand die meedoet
Gisteren nog bij een optreden van The Opposites geweest (gratis). Vond het niet al te bestquote:
Geniaal.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeten die 2 Euro p.p. dan ook van mij komen?
Dat kan dan wel een heel dure grap voor mij worden.
Maar als je een Fok!-brede aktie wilt starten op zoek naar sponsors, be my guest.
Ik sponsor je dan voor 100 Euri's...
Ik wilde dat ik zo kon dansen. Toen ik klein was wilde ik graag op les, maar mocht nooit.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:53 schreef wyccie het volgende:
The Hustle is wel grappig. Die man heeft soepele heupen! Wie zegt dat blanken niet kunnen dansen?
Zelfs Aziaten kunnen dansen:
Zie de header van mijn berichten en klik op [ Donateur Asielactie ], een dergelijke sponsor-aktie doen ze daar ook voor het asiel van Zwolle...quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:54 schreef Soempie het volgende:
Ik moet dan nog wel even nadenken over hoe ik zo'n topic/ aktie op kan zetten, maar het lijkt me wel een heel leuk idee zo.
100 euro. Ik houd je eraan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie straks al een mannetje of wat à 2 Euro p.p. daar swingen op 'Do The Hustle' van Van McCoy, Soempie voorop en in the picture als woordvoerster namens Fok!...
Als je dan vaak genoeg 'Fok!' zegt, dan kan Dannie ook nog wat centen storten...
Voor de goede orde, mijn sponsoring is maximaal 100 Euro...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de header van mijn berichten en klik op [ Donateur Asielactie ], een dergelijke sponsor-aktie doen ze daar ook voor het asiel van Zwolle...
Ik had die belofte al gemaakt, dus...quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
100 euro. Ik houd je eraan.Ik denk dat je minder kwijt bent als het gaat om 2 euro pp.
Dat kan best. Ik ben ook pas heel laat gaan dansen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:57 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde dat ik zo kon dansen. Toen ik klein was wilde ik graag op les, maar mocht nooit.Later wel stijldansen gedaan.
Maar ik wil toffe dansjes kunnen! Kan alleen moeilijk nu nog beginnen.
't gaat om het geld he. Ik weet niet hoe ik dat eraan moet verbinden?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:09 schreef iamredleader het volgende:
Het klinkt als een leuk idee, zou wel wat zijn voor een flink groots opgezette actie. Eventueel in het Guiness Book of World Records? Op de Dam in Amsterdam met 2.000 Fok!kers de hustle doen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:12 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb ook vroeger stijldansen gehad, helemaal tot en met zilverster. Tinuviel heeft het goud-certificaat, maar we hebben allebei al heel lang (sinds ons huwelijk dus) meer gedanst. En daarnaast kan ik dus totaal niet dansen.
Om te spreken in de onsterfelijke woorden van Asmodian:
"I look like a tuna on speed".
Ik ben bang dat iedereen het daar al kan en dat je er dan middenin valt, terwijl ik het echt stapje voor stapje moet leren.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan best. Ik ben ook pas heel laat gaan dansen.
Hartstikke leuk om te doen. Ik heb alleen nogal wat problemen met timing.
Nou, ik begon in de beginnersgroep voor de ouderen. Twintig plus dus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:19 schreef Soempie het volgende:
Ik ben bang dat iedereen het daar al kan en dat je er dan middenin valt, terwijl ik het echt stapje voor stapje moet leren.![]()
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:15 schreef iamredleader het volgende:zo, brood is aan het rijzen, champignonsoep staat te pruttelen, de eerste kipfilet die morgen voor salade bedoelt is staat ook op het vuur, het hele huis is lekker schoon, nu nog wat strijkwerk en de rest van het koken, de tafel dekken, en over 2 1/2 uur is m'n lieverd thuis
Je wordt al moe als je het leest?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:32 schreef wyccie het volgende:
Nee, gewoon thuis aan het niksen.
Ik word altijd al moe als ik lees wat jij allemaal doet, IRL. Maar ik zit nu dan ook in een wel erg lethargische periode.In bed liggen lezen of tv kijken en op Fok gaan F5'en is alles wat ik kan doen. Dus nu ga ik maar even in bed liggen.
Bedankt, maar: Oost West Thuis Bestquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:34 schreef iamredleader het volgende:
Je wordt al moe als je het leest?![]()
Als je een oppepper nodig hebt, of even wil bankhangen, ik heb nog zat ruimte in huis
Voorlopig sta je dus vooraan...quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:34 schreef Soempie het volgende:
Misschien is het een idee om op Fokkers die mee willen doen te bieden? En dan voor wie het meest geboden wordt, dat die vooraan moet dansen?
Zoals ik gisteren al analyseerde...quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedankt, maar: Oost West Thuis Best
Mijn eigen bed en bank zijn toch het fijnst.
Jeetje Iamredleader. Jij bent echt kampioen huishouden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:10 schreef iamredleader het volgende:
Zo, champignonsoep klaar, strijkwerk klaar, tafel gedekt, rest van het eten ook bijna klaargezet, nog even brood afbakken en ik kan onderuit gaan zitten op de computerstoel
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:20 schreef Irien het volgende:
Jeetje Iamredleader. Jij bent echt kampioen huishouden.
Waarom denk je dat ik vandaag aan al die dingen toekom? Het is de enige dag dat ik dit kan doenquote:Wij zijn allebei aan het werk en het huis kan nog wel een schrobbeurt gebruiken, de boodschappen moeten nog gedaan. Morgen ben ik ook de hele dag op pad. Zondagochtend ook werken.
pfff...![]()
Huishouden komt op vrije dag maandag wel?
Thanksquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:02 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd MaJo!!![]()
![]()
Zou wel mooi zijn als hij nog langs gaat.
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He LB,
Ik zag op die foto's dat je ook in dat ontwerp van Mies van der Rohe geweest bent. Is dat een beetje de moeite van het zien van binnen? ik heb het wel van buiten gezien maar het was toen niet toegankelijk.
Wat is er?quote:
Ik mag morgen nog aan het werk omdat ik anders hopeloos om ga komen in het werk, ik heb een hekel aan de collega die recht tegenover me zit en het komende personeelsuitje is gepland op m'n verjaardag.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:51 schreef wyccie het volgende:
LB, ik had je ook heel anders in mijn hoofd. Inderdaad met donker haar, dankzij jouw naam en het plaatje van Audrey.
[..]
Wat is er?
Ik negeer hem al weken, maar hij dacht zich deze week weer met me te moeten bemoeien. Toen heb ik hem ff verteld dat ie dat niet moest doen, 5 minuten later zat ie te klagen bij de bedrijfsleidingquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:22 schreef Soempie het volgende:
Ziet er lekker uit.![]()
TM, logisch dat je enorm de pest in hebt. Moet je vaal samenwerken met die collega? Of kun je hem ook een beetje negeren?
Check bij thuiskomst zijn kraag op lipstick!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:22 schreef Soempie het volgende:
Sven is al anderhalf uur later dan normaal.
En toen had jij een probleem? Of viel dat mee?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik negeer hem al weken, maar hij dacht zich deze week weer met me te moeten bemoeien. Toen heb ik hem ff verteld dat ie dat niet moest doen, 5 minuten later zat ie te klagen bij de bedrijfsleiding
Nou, daar zul je hem hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Check bij thuiskomst zijn kraag op lipstick!
Ik heb geen probleem, hij heeft dit al vaker gedaan, tegen meerdere andere collega's en de bedrijfsleider prikt hier gelukkig doorheen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
En toen had jij een probleem? Of viel dat mee?
Best sneu lijkt me, dat iemand dan naar de leiding gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |