Check en checkquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Jeez, ik ben dus te voorspelbaar/te opzichtig...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net half gelollerowned door de Selektvracht
Ze moesten gisteren iets bezorgen maar blijkbaar was er niemand thuis of wakker op het moment van bezorgen. (notitie: dit huis heeft geen deurbel)
I know, maar het is wel rustig zoquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De draadloze deurbel.
Bevestig met dubbelzijdig tape de knop naast de deur. Zet de ontvanger naast je oor.
Kost volgens mij nog geen twee tientjes.
Eerste stapjes of leert stapjesquote:
Disco! Dat is lang geledenquote:
leertquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste stapjes of leert stapjes
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je dat straks doen voor de camera's van Serious Request-tent van 3FM in Breda?
Nou jaaaa zegquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Muzieksmaak gelinkt aan persoonlijkheid
En uit de bron:
INDIE Low self-esteem, creative, not hard working, not gentle
Dus indie-luisteraars hebben weinig zelfvertrouwen, zijn lomp en lui maar wel creatief
Wel dom en famous?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:45 schreef Irien het volgende:
[..]
Nou jaaaa zegI beg to differ. Ik ben niet lomp en lui
Moeten die 2 Euro p.p. dan ook van mij komen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:39 schreef Soempie het volgende:
En dan iets van: dat je 2 euro geeft per iemand die meedoet
Gisteren nog bij een optreden van The Opposites geweest (gratis). Vond het niet al te bestquote:
Geniaal.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeten die 2 Euro p.p. dan ook van mij komen?
Dat kan dan wel een heel dure grap voor mij worden.
Maar als je een Fok!-brede aktie wilt starten op zoek naar sponsors, be my guest.
Ik sponsor je dan voor 100 Euri's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |