Je wordt al moe als je het leest?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:32 schreef wyccie het volgende:
Nee, gewoon thuis aan het niksen.
Ik word altijd al moe als ik lees wat jij allemaal doet, IRL. Maar ik zit nu dan ook in een wel erg lethargische periode.In bed liggen lezen of tv kijken en op Fok gaan F5'en is alles wat ik kan doen. Dus nu ga ik maar even in bed liggen.
Bedankt, maar: Oost West Thuis Bestquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:34 schreef iamredleader het volgende:
Je wordt al moe als je het leest?![]()
Als je een oppepper nodig hebt, of even wil bankhangen, ik heb nog zat ruimte in huis
Voorlopig sta je dus vooraan...quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:34 schreef Soempie het volgende:
Misschien is het een idee om op Fokkers die mee willen doen te bieden? En dan voor wie het meest geboden wordt, dat die vooraan moet dansen?
Zoals ik gisteren al analyseerde...quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedankt, maar: Oost West Thuis Best
Mijn eigen bed en bank zijn toch het fijnst.
Jeetje Iamredleader. Jij bent echt kampioen huishouden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:10 schreef iamredleader het volgende:
Zo, champignonsoep klaar, strijkwerk klaar, tafel gedekt, rest van het eten ook bijna klaargezet, nog even brood afbakken en ik kan onderuit gaan zitten op de computerstoel
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:20 schreef Irien het volgende:
Jeetje Iamredleader. Jij bent echt kampioen huishouden.
Waarom denk je dat ik vandaag aan al die dingen toekom? Het is de enige dag dat ik dit kan doenquote:Wij zijn allebei aan het werk en het huis kan nog wel een schrobbeurt gebruiken, de boodschappen moeten nog gedaan. Morgen ben ik ook de hele dag op pad. Zondagochtend ook werken.
pfff...![]()
Huishouden komt op vrije dag maandag wel?
Thanksquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:02 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd MaJo!!![]()
![]()
Zou wel mooi zijn als hij nog langs gaat.
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He LB,
Ik zag op die foto's dat je ook in dat ontwerp van Mies van der Rohe geweest bent. Is dat een beetje de moeite van het zien van binnen? ik heb het wel van buiten gezien maar het was toen niet toegankelijk.
Wat is er?quote:
Ik mag morgen nog aan het werk omdat ik anders hopeloos om ga komen in het werk, ik heb een hekel aan de collega die recht tegenover me zit en het komende personeelsuitje is gepland op m'n verjaardag.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:51 schreef wyccie het volgende:
LB, ik had je ook heel anders in mijn hoofd. Inderdaad met donker haar, dankzij jouw naam en het plaatje van Audrey.
[..]
Wat is er?
Ik negeer hem al weken, maar hij dacht zich deze week weer met me te moeten bemoeien. Toen heb ik hem ff verteld dat ie dat niet moest doen, 5 minuten later zat ie te klagen bij de bedrijfsleidingquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:22 schreef Soempie het volgende:
Ziet er lekker uit.![]()
TM, logisch dat je enorm de pest in hebt. Moet je vaal samenwerken met die collega? Of kun je hem ook een beetje negeren?
Check bij thuiskomst zijn kraag op lipstick!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:22 schreef Soempie het volgende:
Sven is al anderhalf uur later dan normaal.
En toen had jij een probleem? Of viel dat mee?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik negeer hem al weken, maar hij dacht zich deze week weer met me te moeten bemoeien. Toen heb ik hem ff verteld dat ie dat niet moest doen, 5 minuten later zat ie te klagen bij de bedrijfsleiding
Nou, daar zul je hem hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Check bij thuiskomst zijn kraag op lipstick!
Ik heb geen probleem, hij heeft dit al vaker gedaan, tegen meerdere andere collega's en de bedrijfsleider prikt hier gelukkig doorheen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
En toen had jij een probleem? Of viel dat mee?
Best sneu lijkt me, dat iemand dan naar de leiding gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |