abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61408234
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:56 schreef neo567 het volgende:

[..]

Als jezus zou leven zou die uitvaart verzekerings agent zijn
Als iedereen na de dood oplost in het niets zou het helemaal niet nodig zijn om je te laten verzekeren. Meteen zomaar hoppah in een keer met je hele lichaam naar de hemel waar je oplost in het niets op aarde. Geen crematie, geen begrafenis en geen huilende mensen bij het aanzien van een houten kist.
Genieten is toegestaan!!!
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:15:33 #182
34793 neo567
You know who
pi_61408366
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:11 schreef Topspin het volgende:

[..]

Als iedereen na de dood oplost in het niets zou het helemaal niet nodig zijn om je te laten verzekeren. Meteen zomaar hoppah in een keer met je hele lichaam naar de hemel waar je oplost in het niets op aarde. Geen crematie, geen begrafenis en geen huilende mensen bij het aanzien van een houten kist.
Alleen een hoopje kleding wat leeg op de grond ergens ligt

Dan dat maar begraven
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:35:13 #183
34793 neo567
You know who
pi_61408926
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:08 schreef Topspin het volgende:
Als tegenhanger

[ afbeelding ]
Cool !
pi_61409118
Zou veel rotzooi schelen als je na de dood in het niets gaat oplossen, bij een crematie schijnt het ook zo te zijn dat er botjes overblijven zelfs al ga je het hete vuur in. Sowieso een beter alternatief dan begraven of cremeren, gewoon oplossen in het niets. Wederom zo'n vreemd gebeuren dat het niet standaard erin is gezet door onze Almachtige. Maar goed, de natuurwetenschap toont aan dat het onmogelijk is dat massa zomaar in het niets verdwijnt en dan is het logisch ook.

Begin wat moe te worden al Net 1 biertje gehad en nu al moe, vandaag relatief druk in de weer geweest en vroeg opgestaan. Straks lekker met verstand op nul op de bank hangen
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:49:27 #185
34793 neo567
You know who
pi_61409300
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:41 schreef Topspin het volgende:
Zou veel rotzooi schelen als je na de dood in het niets gaat oplossen, bij een crematie schijnt het ook zo te zijn dat er botjes overblijven zelfs al ga je het hete vuur in. Sowieso een beter alternatief dan begraven of cremeren, gewoon oplossen in het niets. Wederom zo'n vreemd gebeuren dat het niet standaard erin is gezet door onze Almachtige. Maar goed, de natuurwetenschap toont aan dat het onmogelijk is dat massa zomaar in het niets verdwijnt en dan is het logisch ook.

Begin wat moe te worden al Net 1 biertje gehad en nu al moe, vandaag relatief druk in de weer geweest en vroeg opgestaan. Straks lekker met verstand op nul op de bank hangen
Ik zou willen dat als je dood ging hier op aarde dat je nooit meer re-incarneerde, ik hoop dat zo !
Vind het allemaal erg mooi en slim gebracht, maar ergens klopt het niet, eindeloos gedraai van die aarde om de zon enzzz...

Living on the edge:

There's somethin' wrong with the world today
I don't know what it is
Something's wrong with our eyes

We're seeing things in a different way
And God knows it ain't His
It sure ain't no surprise
pi_61409494
Wie zegt dat je reincarneert op aarde waarbij het eindeloos blijft draaien? Je kunt net zo goed compleet elders terecht komen.

Overigens verder erg rustig hier.

Lijkt er soms op dat alles al gezegd is na 21 delen.

Heb nu zin om een eigen stuk muziek te maken ...

In the evening it's so easy knowing nothing
It's so easy feeling empty
It's so easy being tired
And when the day rises it's another strike to win

Amateuristisch en zomaar ff uit de losse mauw gegooid

Ik voel me dus op een prettige manier compleet leeg en uitgeput waardoor gedachtes niet aanwezig zijn, heb eigenlijk helemaal geen mening over wat dan ook, alsof er compleet niets is dat mijn aandacht opeist. Bij een dag niets doen en moe zijn 's avonds is het andere vermoeidheid, dit is meer een voldaan leeg gevoel.

[ Bericht 23% gewijzigd door Topspin op 05-09-2008 19:02:05 ]
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:58:40 #187
34793 neo567
You know who
pi_61409584
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:55 schreef Topspin het volgende:
Wie zegt dat je reincarneert op aarde waarbij het eindeloos blijft draaien? Je kunt net zo goed compleet elders terecht komen.

Overigens verder erg rustig hier.

Lijkt er soms op dat alles al gezegd is na 21 delen.
Hahaha 21 delen van 300 posts is ook behoorlijk veel !
pi_61409627
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:58 schreef neo567 het volgende:

[..]

Hahaha 21 delen van 300 posts is ook behoorlijk veel !
En dan het ontbreken van Ali nog wat het topic laat doodbloeden...

Hopelijk ligt het niet aan de slowchat en het is niet alleen slowchat want er wordt ook gesproken over God en de duivel. Wie weet dat iedereen weekend vieren is of de interesse is verloren in het topic.
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:01:49 #189
34793 neo567
You know who
pi_61409664
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:00 schreef Topspin het volgende:

[..]

En dan het ontbreken van Ali nog wat het topic laat doodbloeden...

Hopelijk ligt het niet aan de slowchat en het is niet alleen slowchat want er wordt ook gesproken over God en de duivel. Wie weet dat iedereen weekend vieren is of de interesse is verloren in het topic.
Denk het laatste, Ali was heel stellig en vasthoudend, dat joeg mensen in het harnas, en leverde veel stof op tot praten.
pi_61409832
Inderdaad dat Ali de gemoederen niet meer bezig houdt.

Net bij de Albert Heyn was iemand met een klein potje tomaten-puree van 29 cent die begon uitleg te vragen over spaar-zegels en hoe dat in zijn werk gaat. Kerel was ongeveer 36 jaar en bleef maar doorvragen over die spaarzegels. Dan zoek ik de kassa uit met de korste wachtrij en kijk ik naar het aantal boodschappen. Dan zie ik van..."Heeee die heeft slechts 1 potje tomaten-puree" en vervolgens duurt het 3 minuten voordat hij weg is omdat die kassa-meid het hele systeem van het sparen gaat uitleggen De info-balie is niet voor niets aanwezig denk ik dan en sowieso zou het logisch moeten zijn hoe dat sparen werkt en je kunt nog altijd online kijken zodat je niet de mensen achter je gaat ophouden die liever thuis zitten dan in een winkel.

Dat heb ik dus altijd in de winkel, voortaan maar de lange rij uitzoeken en dan zul je zien dat de korte rij wel snel is als ik de lange rij pak en dat ik bij de lange rij ook klanten voor me heb met vraagstukken of groentes die niet afgewogen zijn.

Kan dan het beste geen mening hebben erover zodat ik niet ongeduldig ga worden. Sowieso is het wel eens prettig om nergens een mening over te hebben. Overal een mening over hebben kost veel tijd, moeite en inspanning en is vaak niet eens nodig

Kan als zeuren klinken maar 3 minuten extra wachten omdat iemand zonodig wilt weten hoe het sparen werkt en door blijft vragen erover terwijl er 4 mensen achter hem staan kan wel irritatie opwekken. Als ik in de gaten heb dat er iemand achter me staat te wachten ga ik echt niet doorvragen over het spaarsysteem dan hou ik dus rekening met anderen. Sowieso zou ik dan naar de info-balie gaan want het heet niet voor niets info-balie. Egoisme zal het heten? Zo kom je dat ook in het verkeer tegen en op nog meer plekken waar mensen samen komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 05-09-2008 19:14:33 ]
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:14:26 #191
34793 neo567
You know who
pi_61409999
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:08 schreef Topspin het volgende:
Inderdaad dat Ali de gemoederen niet meer bezig houdt.

Net bij de Albert Heyn was iemand met een klein potje tomaten-puree van 29 cent die begon uitleg te vragen over spaar-zegels en hoe dat in zijn werk gaat. Kerel was ongeveer 36 jaar en bleef maar doorvragen over die spaarzegels. Dan zoek ik de kassa uit met de korste wachtrij en kijk ik naar het aantal boodschappen. Dan zie ik van..."Heeee die heeft slechts 1 potje tomaten-puree" en vervolgens duurt het 3 minuten voordat hij weg is omdat die kassa-meid het hele systeem van het sparen gaat uitleggen

Dat heb ik dus altijd in de winkel, voortaan maar de lange rij uitzoeken en dan zul je zien dat de korte rij wel snel is als ik de lange rij pak en dat ik bij de lange rij ook klanten voor me heb met vraagstukken of groentes die niet afgewogen zijn.

Kan dan het beste geen mening hebben erover zodat ik niet ongeduldig ga worden. Sowieso is het wel eens prettig om nergens een mening over te hebben. Overal een mening over hebben kost veel tijd, moeite en inspanning en is vaak niet eens nodig
Heb ik ook altijd, en dan terwijl je staat te wachten om te mogen betalen voor je boodschappen, ga je je nog irriteren ook,kijk in de rij staan voor een duur ding, dat is niet erg vind ik.
pi_61410158
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:14 schreef neo567 het volgende:

[..]

Heb ik ook altijd, en dan terwijl je staat te wachten om te mogen betalen voor je boodschappen, ga je je nog irriteren ook,kijk in de rij staan voor een duur ding, dat is niet erg vind ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Murphy

Mijn broer zegt dan altijd..." Dat krijg je met de wet van Murphy".

Maar volgens mij moet het de wet van bedrog zijn.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Bedrog

Ongelovigen hebben God bedrogen dus God bedriegt de ongelovigen. Zal geloven toch helpen om sneller aan de beurt te zijn bij de kassa

Bij een electronica zaak wachten is inderdaad wat anders, dan koop je iets wat je erg graag wilt hebben of nodig hebt. Een pak yoghurt en een tros bananen is niet bepaald iets waar je lang voor wilt wachten voordat je kunt afrekenen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:20:53 #193
34793 neo567
You know who
pi_61410208
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:19 schreef Topspin het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Murphy

Mijn broer zegt dan altijd..." Dat krijg je met de wet van Murphy".

Bij een electronica zaak wachten is inderdaad wat anders, dan koop je iets wat je erg graag wilt hebben of nodig hebt. Een pak yoghurt en een tros bananen is niet bepaald iets waar je lang voor wilt wachten voordat je kunt afrekenen.
En dan nog dat slappe geouweneel aan horen van sommige mensen, verschikkelijk af en toe!

Alsof het door Lucifer bedacht is!
pi_61410275
Die kerel met die tomatenpuree was ook behoorlijk irritant. Alsof het allemaal super boeiend was dat spaarsysteem, met het hoofd knikken de hele tijd alsof het een 10e wereldwonder is dat je 52 euro kunt sparen op 1 boekje.

Kan dan boeiend zijn maar AH heeft dat systeem al zowat 15 jaar als het niet langer is.

Kan zijn dat hij nog nooit in de AH is geweest en altijd naar C1000 ging maar dat lijkt me ook sterk. Wie is nog nooit in een AH geweest en daar vragen ze je altijd om koopzegels als je gaat afrekenen.

Ben niet opgefokt, doe er alleen graag een schepje bovenop

Kan ook zijn dat hij die kassa-meid wilde versieren want ze zag er niet slecht uit ondanks haar redelijk jonge leeftijd ( Schatte haar iets van 17-18 jaar)
pi_61411371
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:20 schreef neo567 het volgende:

Alsof het door Lucifer bedacht is!

Lucifer heeft God bedrogen en nu moeten alle mensen boeten doen. God heeft een wet tot leven geroepen. Abra cadabra let there be punishment for all the people on planet earth. Because I am the master of the universe and my revenge is bitter sweet harmony.
pi_61411672

[ Bericht 40% gewijzigd door Topspin op 05-09-2008 20:18:06 ]
  zaterdag 6 september 2008 @ 12:51:40 #197
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61424579
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:04 schreef Topspin het volgende:

[..]

Lucifer heeft God bedrogen en nu moeten alle mensen boeten doen. God heeft een wet tot leven geroepen. Abra cadabra let there be punishment for all the people on planet earth. Because I am the master of the universe and my revenge is bitter sweet harmony.
Ik geloof er niks van dat lucifer god heeft bedrogen , Als reiki , en alle andere mooie leuke magische ervaringen van Lucifer komen en die voelen goed , dan is het toch goed ? je hebt ook van nature een soort gevoel van goed en slecht zo ben je geschapen , hoezo komt een MENS iemand wijsmaken dat wat goed voelt eigenlijk slecht is ? ( belachelijk ) die info komt uit de duisternis waar haat heerst . Sinds wanneer is de waarheid waar haat heerst ?

[ Bericht 8% gewijzigd door Summers op 06-09-2008 12:57:28 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_61425122
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van dat lucifer god heeft bedrogen , Als reiki , en alle andere mooie leuke magische ervaringen van Lucifer komen en die voelen goed , dan is het toch goed ? je hebt ook van nature een soort gevoel van goed en slecht zo ben je geschapen , hoezo komt een MENS iemand wijsmaken dat wat goed voelt eigenlijk slecht is ? ( belachelijk ) die info komt uit de duisternis waar haat heerst . Sinds wanneer is de waarheid waar haat heerst ?
Er is geen goed en kwaad, er zijn slechts gevolgen van daden Een bekende zin waar ik het mee eens ben. Mensen handelen op een bepaalde manier door omstandigheden en dat kun je dan als goed of kwaad zien maar het is simpelweg gedrag dat naar voren komt. Zo zal ieder mens wel eens fout handelen en bestaat het ultieme goede dus ook niet. Niet eens het handelen maar ook gedachtes over het een en ander die niet direct naar buiten komen die niet "Goed" hoeven te zijn.

Weet niet goed hoe het zit met lucifer die God bedrogen heeft, hij was toch jaloers en dan met adam en eva en nog meer?
pi_61425538
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ouderdom_van_de_Aarde

Hoe zou de kerk hier tegenover staan dat de aarde meer dan 4 miljard jaar oud is? Is wetenschap dus ook een vorm van occultisme omdat het een gevaar vormt voor het voortbestaan van de kerk?
pi_61425846
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus_(historisch-kritisch)

Apocriefen

De zogeheten apocriefe evangeliën - we kennen er 68 - worden, evenals de evangeliën uit de Bijbel, niet als (betrouwbare) historische informatie beschouwd. De meeste van deze teksten zijn grotendeels verloren gegaan, maar uit de overgebleven fragmenten kunnen we leren dat zij doorgaans met veel zin voor mythologie, magie en fantasie de onbekende aspecten van Jezus’ leven invullen (vooral uit zijn kinderjaren). De bewaard gebleven teksten dateren alle van na de canonieke evangeliën. Sommige ervan hebben grote invloed gehad op de volkse overleveringen. Zo stammen bijvoorbeeld de geboortegrot van Betlehem (waarboven de huidige Geboortekerk gebouwd werd) en de namen van Maria’s ouders, Joachim en Anna, uit het 2e-eeuwse apocriefe proto-evangelie van Jacobus. De os en de ezel in de stal komen uit het 5e eeuwse kindheidsevangelie van pseudo-Matteus (door de schrijver zelf de Geboorte van Maria en Kindertijd van de Verlosser genoemd). Mogelijk vinden we enkele minieme historische herinneringen aan Jezus in een fragment van het evangelie van Petrus, en aan Jezus’ woorden in het bekendste van alle apocriefe evangeliën: het Koptische evangelie van Thomas. Dit laatste werd in 1945 bij het Egyptische dorp Nag-Hammadi ontdekt en is een gnostisch geschrift dat de vertaling is van een 2e-eeuws Grieks origineel. Sommigen veronderstellen dat het evangelie van Thomas wellicht oorspronkelijke uitspraken van Jezus bevat. Het Thomasevangelie bevat echter geen enkel verhaal over Jezus; biografische bijzonderheden kan men er dus niet in vinden.

De apocriefen geven weliswaar een beeld van de evolutie van de verschillende Jezustradities uit de eerste eeuwen, maar verschaffen geen betrouwbare informatie over de historische Jezus.
pi_61426997
Dit spel ga ik kopen Echt een spel voor zware Christenen

http://eu.spore.com/home.cfm?lang=nl

Gaat het echt alleen om overleven? Spore biedt je de keuzes om het spel te spelen op de manier die jij wilt.

Is dit ecosysteem er ook in andere smaken? Met Spore kan iedereen creatief zijn en met de eenvoudige ingebouwde wezengereedschappen alles maken wat hij of zij maar kan bedenken.

Vind je het erg als ik ons melkwegstelsel even verlaat? In Spore heb je de vrijheid om je eigen unieke wezens te creëren en ze de weg te wijzen op heldhaftige ontdekkingsreizen.

Het is net het cadeau waarvan je je kunt voorstellen dat een god het krijgt op zijn eerste verjaardag: een mini-universum in een doosje.
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:35:00 #202
34793 neo567
You know who
pi_61430243
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 15:08 schreef Topspin het volgende:
Dit spel ga ik kopen Echt een spel voor zware Christenen

http://eu.spore.com/home.cfm?lang=nl

Gaat het echt alleen om overleven? Spore biedt je de keuzes om het spel te spelen op de manier die jij wilt.

Is dit ecosysteem er ook in andere smaken? Met Spore kan iedereen creatief zijn en met de eenvoudige ingebouwde wezengereedschappen alles maken wat hij of zij maar kan bedenken.

Vind je het erg als ik ons melkwegstelsel even verlaat? In Spore heb je de vrijheid om je eigen unieke wezens te creëren en ze de weg te wijzen op heldhaftige ontdekkingsreizen.

Het is net het cadeau waarvan je je kunt voorstellen dat een god het krijgt op zijn eerste verjaardag: een mini-universum in een doosje.
Ja van pantoffel dier to pantoffel drager en verder!

Ik zelf heb het niet zo op games...
pi_61430467
Game zit er wel lauw uit, ik ga hem eens uitproberen.
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:50:11 #204
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430609
ja kost ongeveer 54,99 full version
pi_61430684
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:50 schreef Spellmeista het volgende:
ja kost ongeveer 54,99 full version
Inderdaad duur

Jammer dat het niet goedkoper kan En dan vragen ze zich dan af waarom......er mensen...zijn...die het via andere wegen verkrijgen.
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:54:33 #206
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430699
kutzooi
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:54:52 #207
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430709
nu begint mijn winterdip
pi_61430730
Mijn winterdip komt die jaar niet, het was een winterse zomer dus vanzelf is het verschil niet zo groot
pi_61430956
Ik heb altijd last gehad van een winterdip, maar sinds ik aan Reiki doe echt helemaal niet meer!
"It's amazing, Mike!"
pi_61431131
Reiki hou ik me voorlopig niet mee bezig, vorige keer wat high geworden ervan en ik blijf toch liever met beide benen op de grond. Voel me nu ook behoorlijk gezond dus het is niet echt nodig. Wel okey dat het bij jou zo helpt

Ligt het aan mij of lijkt het vandaag super helder weer te zijn? Er zijn dagen dat de omgeving een digitale foto lijkt te zijn zo kristalhelder. En dan valt dat erg op hier, kan dan genieten van de loep-zuivere omgeving. Andere dagen lijkt het niet zo nadrukkelijk aanwezig te zijn. Volgens mij heeft dat met het weer te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')