Als iedereen na de dood oplost in het niets zou het helemaal niet nodig zijn om je te laten verzekeren. Meteen zomaar hoppah in een keer met je hele lichaam naar de hemel waar je oplost in het niets op aarde. Geen crematie, geen begrafenis en geen huilende mensen bij het aanzien van een houten kist.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:56 schreef neo567 het volgende:
[..]
Als jezus zou leven zou die uitvaart verzekerings agent zijn
Alleen een hoopje kleding wat leeg op de grond ergens ligtquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:11 schreef Topspin het volgende:
[..]
Als iedereen na de dood oplost in het niets zou het helemaal niet nodig zijn om je te laten verzekeren. Meteen zomaar hoppah in een keer met je hele lichaam naar de hemel waar je oplost in het niets op aarde. Geen crematie, geen begrafenis en geen huilende mensen bij het aanzien van een houten kist.
Ik zou willen dat als je dood ging hier op aarde dat je nooit meer re-incarneerde, ik hoop dat zo !quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:41 schreef Topspin het volgende:
Zou veel rotzooi schelen als je na de dood in het niets gaat oplossen, bij een crematie schijnt het ook zo te zijn dat er botjes overblijven zelfs al ga je het hete vuur in. Sowieso een beter alternatief dan begraven of cremeren, gewoon oplossen in het niets. Wederom zo'n vreemd gebeuren dat het niet standaard erin is gezet door onze Almachtige. Maar goed, de natuurwetenschap toont aan dat het onmogelijk is dat massa zomaar in het niets verdwijnt en dan is het logisch ook.
Begin wat moe te worden alNet 1 biertje gehad en nu al moe, vandaag relatief druk in de weer geweest en vroeg opgestaan. Straks lekker met verstand op nul op de bank hangen
Hahaha 21 delen van 300 posts is ook behoorlijk veel !quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:55 schreef Topspin het volgende:
Wie zegt dat je reincarneert op aarde waarbij het eindeloos blijft draaien? Je kunt net zo goed compleet elders terecht komen.
Overigens verder erg rustig hier.
Lijkt er soms op dat alles al gezegd is na 21 delen.
En dan het ontbreken van Ali nog wat het topic laat doodbloeden...quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hahaha 21 delen van 300 posts is ook behoorlijk veel !
Denk het laatste, Ali was heel stellig en vasthoudend, dat joeg mensen in het harnas, en leverde veel stof op tot praten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:00 schreef Topspin het volgende:
[..]
En dan het ontbreken van Ali nog wat het topic laat doodbloeden...
Hopelijk ligt het niet aan de slowchat en het is niet alleen slowchat want er wordt ook gesproken over God en de duivel. Wie weet dat iedereen weekend vieren is of de interesse is verloren in het topic.
Heb ik ook altijd, en dan terwijl je staat te wachten om te mogen betalen voor je boodschappen, ga je je nog irriteren ook,kijk in de rij staan voor een duur ding, dat is niet erg vind ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:08 schreef Topspin het volgende:
Inderdaad dat Ali de gemoederen niet meer bezig houdt.
Net bij de Albert Heyn was iemand met een klein potje tomaten-puree van 29 cent die begon uitleg te vragen over spaar-zegels en hoe dat in zijn werk gaat. Kerel was ongeveer 36 jaar en bleef maar doorvragen over die spaarzegels. Dan zoek ik de kassa uit met de korste wachtrij en kijk ik naar het aantal boodschappen. Dan zie ik van..."Heeee die heeft slechts 1 potje tomaten-puree" en vervolgens duurt het 3 minuten voordat hij weg is omdat die kassa-meid het hele systeem van het sparen gaat uitleggen
Dat heb ik dus altijd in de winkel, voortaan maar de lange rij uitzoeken en dan zul je zien dat de korte rij wel snel is als ik de lange rij pak en dat ik bij de lange rij ook klanten voor me heb met vraagstukken of groentes die niet afgewogen zijn.
Kan dan het beste geen mening hebben erover zodat ik niet ongeduldig ga worden. Sowieso is het wel eens prettig om nergens een mening over te hebben. Overal een mening over hebben kost veel tijd, moeite en inspanning en is vaak niet eens nodig
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Murphyquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:14 schreef neo567 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, en dan terwijl je staat te wachten om te mogen betalen voor je boodschappen, ga je je nog irriteren ook,kijk in de rij staan voor een duur ding, dat is niet erg vind ik.
En dan nog dat slappe geouweneel aan horen van sommige mensen, verschikkelijk af en toe!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:19 schreef Topspin het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Murphy
Mijn broer zegt dan altijd..." Dat krijg je met de wet van Murphy".
Bij een electronica zaak wachten is inderdaad wat anders, dan koop je iets wat je erg graag wilt hebben of nodig hebt. Een pak yoghurt en een tros bananen is niet bepaald iets waar je lang voor wilt wachten voordat je kunt afrekenen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Bedrogquote:
Ik geloof er niks van dat lucifer god heeft bedrogen , Als reiki , en alle andere mooie leuke magische ervaringen van Lucifer komen en die voelen goed , dan is het toch goed ? je hebt ook van nature een soort gevoel van goed en slecht zo ben je geschapen , hoezo komt een MENS iemand wijsmaken dat wat goed voelt eigenlijk slecht is ? ( belachelijk ) die info komt uit de duisternis waar haat heerst . Sinds wanneer is de waarheid waar haat heerst ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:04 schreef Topspin het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Bedrog
Lucifer heeft God bedrogen en nu moeten alle mensen boeten doen. God heeft een wet tot leven geroepen. Abra cadabra let there be punishment for all the people on planet earth. Because I am the master of the universe and my revenge is bitter sweet harmony.
Er is geen goed en kwaad, er zijn slechts gevolgen van dadenquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat lucifer god heeft bedrogen , Als reiki , en alle andere mooie leuke magische ervaringen van Lucifer komen en die voelen goed , dan is het toch goed ? je hebt ook van nature een soort gevoel van goed en slecht zo ben je geschapen , hoezo komt een MENS iemand wijsmaken dat wat goed voelt eigenlijk slecht is ? ( belachelijk ) die info komt uit de duisternis waar haat heerst . Sinds wanneer is de waarheid waar haat heerst ?
Ja van pantoffel dier to pantoffel drager en verder!quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:08 schreef Topspin het volgende:
Dit spel ga ik kopenEcht een spel voor zware Christenen
![]()
http://eu.spore.com/home.cfm?lang=nl
Gaat het echt alleen om overleven? Spore biedt je de keuzes om het spel te spelen op de manier die jij wilt.
Is dit ecosysteem er ook in andere smaken? Met Spore kan iedereen creatief zijn en met de eenvoudige ingebouwde wezengereedschappen alles maken wat hij of zij maar kan bedenken.
Vind je het erg als ik ons melkwegstelsel even verlaat? In Spore heb je de vrijheid om je eigen unieke wezens te creëren en ze de weg te wijzen op heldhaftige ontdekkingsreizen.
Het is net het cadeau waarvan je je kunt voorstellen dat een god het krijgt op zijn eerste verjaardag: een mini-universum in een doosje.
Inderdaad duurquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:50 schreef Spellmeista het volgende:
ja kost ongeveer 54,99full version
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |