abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61426997
Dit spel ga ik kopen Echt een spel voor zware Christenen

http://eu.spore.com/home.cfm?lang=nl

Gaat het echt alleen om overleven? Spore biedt je de keuzes om het spel te spelen op de manier die jij wilt.

Is dit ecosysteem er ook in andere smaken? Met Spore kan iedereen creatief zijn en met de eenvoudige ingebouwde wezengereedschappen alles maken wat hij of zij maar kan bedenken.

Vind je het erg als ik ons melkwegstelsel even verlaat? In Spore heb je de vrijheid om je eigen unieke wezens te creëren en ze de weg te wijzen op heldhaftige ontdekkingsreizen.

Het is net het cadeau waarvan je je kunt voorstellen dat een god het krijgt op zijn eerste verjaardag: een mini-universum in een doosje.
Genieten is toegestaan!!!
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:35:00 #202
34793 neo567
You know who
pi_61430243
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 15:08 schreef Topspin het volgende:
Dit spel ga ik kopen Echt een spel voor zware Christenen

http://eu.spore.com/home.cfm?lang=nl

Gaat het echt alleen om overleven? Spore biedt je de keuzes om het spel te spelen op de manier die jij wilt.

Is dit ecosysteem er ook in andere smaken? Met Spore kan iedereen creatief zijn en met de eenvoudige ingebouwde wezengereedschappen alles maken wat hij of zij maar kan bedenken.

Vind je het erg als ik ons melkwegstelsel even verlaat? In Spore heb je de vrijheid om je eigen unieke wezens te creëren en ze de weg te wijzen op heldhaftige ontdekkingsreizen.

Het is net het cadeau waarvan je je kunt voorstellen dat een god het krijgt op zijn eerste verjaardag: een mini-universum in een doosje.
Ja van pantoffel dier to pantoffel drager en verder!

Ik zelf heb het niet zo op games...
pi_61430467
Game zit er wel lauw uit, ik ga hem eens uitproberen.
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:50:11 #204
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430609
ja kost ongeveer 54,99 full version
pi_61430684
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:50 schreef Spellmeista het volgende:
ja kost ongeveer 54,99 full version
Inderdaad duur

Jammer dat het niet goedkoper kan En dan vragen ze zich dan af waarom......er mensen...zijn...die het via andere wegen verkrijgen.
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:54:33 #206
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430699
kutzooi
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:54:52 #207
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_61430709
nu begint mijn winterdip
pi_61430730
Mijn winterdip komt die jaar niet, het was een winterse zomer dus vanzelf is het verschil niet zo groot
pi_61430956
Ik heb altijd last gehad van een winterdip, maar sinds ik aan Reiki doe echt helemaal niet meer!
"It's amazing, Mike!"
pi_61431131
Reiki hou ik me voorlopig niet mee bezig, vorige keer wat high geworden ervan en ik blijf toch liever met beide benen op de grond. Voel me nu ook behoorlijk gezond dus het is niet echt nodig. Wel okey dat het bij jou zo helpt

Ligt het aan mij of lijkt het vandaag super helder weer te zijn? Er zijn dagen dat de omgeving een digitale foto lijkt te zijn zo kristalhelder. En dan valt dat erg op hier, kan dan genieten van de loep-zuivere omgeving. Andere dagen lijkt het niet zo nadrukkelijk aanwezig te zijn. Volgens mij heeft dat met het weer te maken.
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:23:14 #211
34793 neo567
You know who
pi_61431244
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:17 schreef Topspin het volgende:
Reiki hou ik me voorlopig niet mee bezig, vorige keer wat high geworden ervan en ik blijf toch liever met beide benen op de grond. Voel me nu ook behoorlijk gezond dus het is niet echt nodig. Wel okey dat het bij jou zo helpt

Ligt het aan mij of lijkt het vandaag super helder weer te zijn? Er zijn dagen dat de omgeving een digitale foto lijkt te zijn zo kristalhelder. En dan valt dat erg op hier, kan dan genieten van de loep-zuivere omgeving. Andere dagen lijkt het niet zo nadrukkelijk aanwezig te zijn. Volgens mij heeft dat met het weer te maken.
Nee hoor, schilders kwamen niet voor niets naar nederland, komt door de aparte lichtval schijnt het
pi_61431261
Geen idee, ik ben vandag niet zo veel buiten geweest, ik kon vandaag niet echt op gang komen, maar ik herken wel wat je zegt, zulke dagen heb ik soms ook.:)
pi_61431503
Alsof het in de atmosfeer zit ook, en an het licht wat neo schreef. Paar maanden geleden een programma gezien over schilders van lang geleden die graag hier kwamen om de lucht te schilderen en de omgeving. Schijnt dat ieder land zijn eigen aparte lucht heeft ook.
pi_61431648
Pffff ik zal trouwens binnenkort ff FLINK met Reiki aan de slag moeten: om mijn toekomstig huisje te reinigen! De huidige eigenaar schijnt niet helemaal jofel te zijn, om het maar even beschaafd uit te drukken.
Ik wil geen vervelende rest-energieën hebben, dus zal ik flink aan de slag moeten gaan met salie, Darshan, sjamaanhout en uiteraard de nodige Reiki-symbolen enzo!
pi_61431689

Vroeger als kind ging ik wel eens mee met mijn ma die op het huis moest passen van de schuine overburen die op vakantie waren en dat huis had ook een bepaalde sfeer en lucht waar ik geen prettig gevoel bij kreeg. Maar dat kan dan ook aan de meubels gelegen hebben maar dat huis had iets aan zich waar ik me niet thuis voelde. Terwijl er genoeg huizen zijn waar ik me wel echt thuis voel. Alleen de post checken en de rolluiken omlaag en dat was al te lang want die lucht en sfeer was echt beknellend en muffig. Zou dat aan antieke meubels kunnen liggen zoiets?

In die winkel waar ik vaker wierrook koop hebben ze iets waarbij de gasten die over de vloer komen hun handen ff aan moeten houden, zo'n houten ding is dat om ze beter te laten voelen in het huis waar ze op bezoek zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Topspin op 06-09-2008 18:51:47 ]
pi_61431978
Bedoel je zo'n huilende Boeddha / Yogi man?

pi_61432104
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:59 schreef ToT het volgende:
Bedoel je zo'n huilende Boeddha / Yogi man?

[ afbeelding ]
Volgens mij was het een soort van houten kom met de hand gemaakt of iets dergelijks. Weet het niet zeker, volgens mij geen Boeddha maar iets anders. Moet toch terug omdat ik de wierrook buiten heb laten liggen die vochtig is geworden dus dan zal ik eens kijken daar.

Je hebt daar ook van die houten dingen met een houten klepel erbij geleverd waar je met de klepel tegen dat houten ding moet slaan waardoor er klanken ontstaan. Weet ook niet wat daar het doel van is daarvan. Dat houten ding is volgens mij ook een soort van kom of schotel en is hol van binnen.

Je hebt daar ook van die kleine yingyang balletjes liggen met 5 in een doosje die je in de hand moet houden om evenwicht te krijgen in je lichaam en geest. Vraag me dan af in hoeverre dat kan helpen. Er ligt daar van alles maar ik weet niet of het werkt dus ik koop het niet allemaal.
pi_61432156
Hmmm ken ik niet, klinkt als een klankschaal, maar dan van hout?

En @ die yingyangballetjes; ik ken ze alleen per twee, die je in je hand moet laten draaien zonder dat ze elkaar raken.
pi_61432229
Klankschaal kan het zijn en inderdaad van hout. Maar dan wat is het nut, alleen bedoeld om klanken voort te brengen of is het ook therapeutisch om je beter te voelen? Dat het produceren van die klanken een bepaalde stemming naar voren halen ofzo? Of alleen om muziek te maken

Die yingyangballetjes kunnen ook per 2 geleverd zijn, ben niet altijd even oplettend in de winkel en dan als een winkel van alles in de aanbieding heeft vergeet ik wat ik zie.
pi_61442880
Klankschalen zijn van oudsher gesmeed uit (volgens de legendes) 11 verschillende soorten metalen waaronder kwik (:') en brons (wat op zich geen metaal maar een legering is).

Oorspronkelijk werden ze puur en alleen als een soort muziekinstrument gebruikt, maar in de New Age wereld wordt er wel een helende kwaliteit aan toegekend. Ikzelf heb een keer een klankschaalsessie gehad, en ik moet zeggen dat het ERG fijn kan zijn!
pi_61447406
Zal daar in de winkel eens gaan drummen om te proberen

Weer een nieuwe dag, de zoveelste dag, weer proberen het beste ervan te maken en zo gaan de dagen voorbij. Iedere dag begint hetzelfde en dan maar iets toevoegen wat het anders maakt al zijn het kleine veranderingen.
pi_61447474
Overigens moet je bij dat spel spore de koopversie hebben wil je online gamen ermee. Dus dan is 55 euro uitgeven nodig, zal eerst eens goed kijken of het spel echt de moeite waard is. Er loopt ergens op FOK! ook een topic over die game. Ik las ook iets dat je het spel slechts 3 keer mag installeren maar dat lijkt me sterk, zou te zot voor woorden zijn dat je na 3 keer installeren het spel kunt weggooien en dan zal er op internet vast en zeker een of andere crack zijn voor die koopversie.
pi_61450297
Met die klankschalen moet je echt de toon van elke schaal heel rustig op je laten inwerken en ervaren wat het met je doet.

@ Spore: online komen is alleen nodig voor als je creatures wil uitwisselen, toch?
pi_61450376
Een soort van diep geluid dat in gaat werken? Een aantal topics terug heb ik hier een site gepost die hadden van die kristallen glazen dingen die in de wind geluid maken die je buiten moet ophangen, ook therapeutisch omdat die klanken ook effect hebben op de staat van zijn.

Als het alleen gaat om uitwisselen van creatures dan hoef ik niet persee online, dacht dat het zoals warcraft was dat je tegen anderen kunt vechten en met anderen kunt samen werken.

Ben snel met reageren omdat ik steeds mijn active topics aan het bekijken ben. MSN messenger gebruik ik nooit dus dan maar hier kijken op nieuwe reacties

Net ff met de hand gelopen en een andere route uitgekozen, aantal duffe mensen tegen gekomen die volgens mij tot laat in de avond gezopen hebben
pi_61450563
Nou metalen klankschalen werken ook met hoge geluiden op je in. De kleine klankschalen met de hoge geluiden zijn voor je hogere chakra's, en de grotere met een dieper geluid zijn voor je lagere chakra's.

Maar nogmaals: dat is een ontdekking van de New Age scene. In Tibet gebruikt men die dingen alleen maar voor de klank, niet voor een helende werking.
pi_61450916
Denk ook dat meer muziek helende werking kan hebben, zelfs snoeiharde metal kan helend zijn als je ff gedachtes wilt afschakelen net zoals meditatiemuziek

Dat in Tibet dus alleen voor de klank gebruikt wordt met als bijhorend effect de helende werking maar dat ze het doen vanuit de klank.
pi_61453300
Net een lange post geschreven in het topic hier dat gaat over "Wie heeft God gemaakt". Vreemd is dat bezig zijn met een bepaald vraagstuk een bepaald gevoel in leven kan roepen. Kleppen openen van mijn mind door me open te stellen en op een andere manier aanwezig te zijn. De energie buiten mezelf in de kosmos meer binnen krijgen en door het open stellen ook de negatieve energie en gedachtes kunnen laten wegvloeien naar buiten, zodat ze niet constant blijven circuleren in mijn inwendige systeem.

Als ik dan mezelf open stel dat open minded of iets anders genoemd kan worden dan lijk ik dus echt gevoed te worden door stoffen en energie in de kosmos buiten me om die me doet omcircelen. Alsof er iets van buitenaf in me terecht komt en dan het negatieve in mij naar buiten gaat zodat het opgeschoond wordt als het ware, alleen al door ergens mee bezig te zijn dat de poorten doet openen. Lijkt dan ook te zijn dat de externe energie buiten mezelf altijd positieve energie is, en dan ook het gevoel dat mijn hoofd geen muren bevat maar open staat, alsof er een directe verbinding is tussen mijn bewustzijn en mijn lichaam met de grote kosmos zonder een of andere opsluiting waar alles dicht zit.

In dat topic dus geschreven dat ik de oerknal als Goddelijk zie waar chemie en nog meer inzit dat kan zorgen voor gevoel van extase, de energie in de kosmos en de energie en chemie in de mens die zorgt voor het lekkere gevoel waarbij het echt lijkt te zijn dat het leven een paradijs kan zijn. Sowieso chemie die zorgt voor good vibrations. XTC is niet voor niets een drug waar mensen zich vaak in de zevende hemel van gaan voelen dus vanzelf de gedachte dat je aan een juiste samenstelling van chemie genoeg zou moeten hebben om dat Goddelijke gevoel te ervaren.

Heb overigens dan als laatste toevoeging een trance cd met aparte geluiden waarbij je jezelf moet visualiseren dat je lichaam verbonden is met de aarde en dan moet je al denkbeeldig al je negatieve energie door die buis laten wegstromen richting de grond.

Maar dat is niet nodig, alleen al open staan voor de buitenwereld en dus kosmos kan voldoende zijn. Morgen kan het weer anders zijn als ik helemaal in mijn eigen hoofd zit en eigen wereld maar dan zal ik weer proberen om de deur iets open te zetten, volgens mij is dat best aan te leren en helemaal omschrijven hoe ik dat doe lukt me niet. Gevoelsmatig gaat dat ook een beetje, ogen openen en mind openen en zodoende eens niet in mezelf gekeerd zijn maar naar buiten treden uit mijn eigen ellendige leven Ellendige leven is dan wat overdreven maar toch vaker storingen inwendig als ik te erg afgesloten ben en dus kan gaan malen van binnen.
pi_61453355
Lang bericht, nu ff lekkere muziek en achterover liggen om eens te ervaren hoe het is om zonder gedachtes alleen maar uit goede energie te bestaan. Who needs drugs anyway? De drugs zit al in het hoofd met al die chemische dingen erin en ook in de kosmos, tis alleen een kwestie van opwekken van die stofjes en energie die zorgen voor die zogenaamde extase.

" Laat je leiden door de heilige geest en God" of...." Laat je leiden door de positieve energie in de kosmos". Ik weet wel waar ik voor kies. Zou ik me laten leiden door God dan krijg ik gezeur dat ik mezelf moet veranderen en verbeteren, in het andere geval bij energie in de kosmos is het alleen positief zonder schuldgevoelens die aangepraat worden.

Muziek staat op en ik ga eens proberen op te gaan helemaal in de atmosfeer, eens helemaal mezelf laten meesleuren Oliver Shanti - the magic of martial arts

Soms zin hier om een Oosterse vechtsport te gaan doen, wie weet ooit eens proberen. Lijkt me best wel een uitdaging

[ Bericht 23% gewijzigd door Topspin op 07-09-2008 18:30:06 ]
  zondag 7 september 2008 @ 20:32:55 #229
34793 neo567
You know who
pi_61456981
Avond !
Al veel energie opgedaan Topspin ?
pi_61457260
Ik heb geen oordelen en gedachtes over mezelf en het leven zo erg, niet bepaald veel energie maar teveel energie is ook niet goed Het hangt er een beetje tussenin, niet helemaal aanwezig maar ook niet afwezig.

Ben wat aan het relaxen zonder enig besef wat het leven inhoud, heb er eigenlijk geen mening over ondanks dat ik in een ander topic aan het filosoferen ben wat er na de dood gebeurt maar ook dat vliegt voorbij zonder verdere waarde.

Tis wel eens prettig om zonder enige argwaan door het leven te gaan 100 meningen hebben is best stressen dus dan maar af en toe helemaal geen mening zodat ik eens op non-actief sta
pi_61457337
Avond trouwens

Was het vergeten

Tis ene mooie avond zonder zorgen.
  zondag 7 september 2008 @ 20:43:47 #232
34793 neo567
You know who
pi_61457421
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef Topspin het volgende:
Ik heb geen oordelen en gedachtes over mezelf en het leven zo erg, niet bepaald veel energie maar teveel energie is ook niet goed Het hangt er een beetje tussenin, niet helemaal aanwezig maar ook niet afwezig.

Ben wat aan het relaxen zonder enig besef wat het leven inhoud, heb er eigenlijk geen mening over ondanks dat ik in een ander topic aan het filosoferen ben wat er na de dood gebeurt maar ook dat vliegt voorbij zonder verdere waarde.

Tis wel eens prettig om zonder enige argwaan door het leven te gaan 100 meningen hebben is best stressen dus dan maar af en toe helemaal geen mening zodat ik eens op non-actief sta
Mwah, weet je ik kom net bij CBML vandaan was wel leuk op de slow chat enzo, maar het is toch een kinderachtig programma vind ik zelf, maar je moet es kijken hoeveel wannabee psychologen daar posten!
Lucifer zou het bedacht kunnen hebben om de mensen dom te houden
pi_61457511
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:43 schreef neo567 het volgende:

[..]

Mwah, weet je ik kom net bij CBML vandaan was wel leuk op de slow chat enzo, maar het is toch een kinderachtig programma vind ik zelf, maar je moet es kijken hoeveel wannabee psychologen daar posten!
Lucifer zou het bedacht kunnen hebben om de mensen dom te houden
CBML ken ik niet, wat is dat?

Sommige dingen ontstaan denk ik vanzelf als er vraag is naar een bepaald iets, is er vraag naar hulp dan ontstaat hulpverlening, is er vraag naar onbespoten groente dan worden die ook gemaakt en is er vraag naar auto's met stuurbekrachtiging dan komt dat ook naar voren.

De mens wordt in alle gemakken voorzien maar soms is de diensverlening of het product dat aangeboden wordt erger dan de kwaal of voldoet het totaal niet in de behoefte en is het alleen maar lastig.
  zondag 7 september 2008 @ 20:48:28 #234
34793 neo567
You know who
pi_61457621
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:45 schreef Topspin het volgende:

[..]

CBML ken ik niet, wat is dat?

Sommige dingen ontstaan denk ik vanzelf als er vraag is naar een bepaald iets, is er vraag naar hulp dan ontstaat hulpverlening, is er vraag naar onbespoten groente dan worden die ook gemaakt en is er vraag naar auto's met stuurbekrachtiging dan komt dat ook naar voren.

De mens wordt in alle gemakken voorzien maar soms is de diensverlening of het product dat aangeboden wordt erger dan de kwaal of voldoet het totaal niet in de behoefte en is het alleen maar lastig.
CBML staat voor cant buy me Love en ook voor : http://www.cbml.org/ --> we all go to hell en turn into cartoons
pi_61457719
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:48 schreef neo567 het volgende:

[..]

CBML staat voor cant buy me Love en ook voor : http://www.cbml.org/ --> we all go to hell en turn into cartoons
Had al in je post-historie gelezen dat je daar vaak komt

Alleen kon ik de afkorting niet plaatsen. Gouden kooi heb ik vaker gevolgd maar niet constant, vooral om terror Jaap vond ik het programma okey, de andere bewoners konden me weinig boeien vond ze eerder irritant. Big Brother 1 helemaal gevolgd en de bus 1 ook maar daarna had ik het allemaal wel gezien dus deel 2 en 3 hoefde voor mij niet. Tis geen deel 2 van een goede film ook.
  zondag 7 september 2008 @ 20:53:12 #236
34793 neo567
You know who
pi_61457831
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:50 schreef Topspin het volgende:

[..]

Had al in je post-historie gelezen dat je daar vaak komt

Alleen kon ik de afkorting niet plaatsen. Gouden kooi heb ik vaker gevolgd, vooral om terror Jaap. Big Brother 1 gevolgd en de bus 1 maar daarna had ik het allemaal wel gezien.
Kwam inmiddels, DGK was aardig een vernieuwend iets BB was ook aardig 1 of 2 afleveringen, maar al het andere is toch een slap aftreksel, maar goed heb het wel gehad, vanavond 10 minuten gekeken en toen werd ik bijna misselijk, dus heb maar weg gezapt, en heb dat daar ook ff vermeld
pi_61457914
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:53 schreef neo567 het volgende:

[..]

Kwam inmiddels, DGK was aardig een vernieuwend iets BB was ook aardig 1 of 2 afleveringen, maar al het andere is toch een slap aftreksel, maar goed heb het wel gehad, vanavond 10 minuten gekeken en toen werd ik bijna misselijk, dus heb maar weg gezapt, en heb dat daar ook ff vermeld
Die Amerikaanse programma's zijn 10 graden erger...." Date with my mom". Een moeder van een typisch Amerikaanse meid gaat daten met 3 potentiele partners van haar dochter en de moeder mag bepalen met wie haar dochter uitgaat na de date waar ze domme dingen gaan doen. Zo verschrikkelijk nep en in scene gezet Snap soms niet dat RTL zich eraan durft te wagen om zulke bagger uit te zenden, astro tv is erg maar dat valt onder dezelfde categorie verschrikkelijk te scharen.
  zondag 7 september 2008 @ 20:57:11 #238
34793 neo567
You know who
pi_61457978
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:55 schreef Topspin het volgende:

[..]

Die Amerikaanse programma's zijn 10 graden erger...." Date with my mom". Een moeder van een typisch Amerikaanse meid gaat daten met 3 potentiele partners van haar dochter en de moeder mag bepalen met wie haar dochter uitgaat na de date waar ze domme dingen gaan doen. Zo verschrikkelijk nep en in scene gezet
Juist ook dat allemaal voor opgezet en allemaal geschematiseerd op 1 ding enzo.
Ik krijg dat CBML niet uit me actieve topics verdomme!
Lijkt wel of het gesaboteerd wordt
pi_61458099
Is geen sabotage, waar je schrijft dat komt in je active topics en zeker blijft alles tot in de eeuwigheid in je mijn active topics. Sabotage zou zijn als ze een bericht van jou plaatsen in een belachelijk topic als.." I love tubgirls" terwijl je het bericht zelf niet hebt gezet

pi_61458153
Ik ga zo een uitje snipperen en frietje speciaal maken, nog ff biertje leegdrinken en dan offline.
  zondag 7 september 2008 @ 21:02:52 #241
34793 neo567
You know who
pi_61458164
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:00 schreef Topspin het volgende:
Is geen sabotage, waar je schrijft dat komt in je active topics en zeker blijft alles tot in de eeuwigheid in je mijn active topics. Sabotage zou zijn als ze een bericht van jou plaatsen in een belachelijk topic als.." I love tubgirls" terwijl je het bericht zelf niet hebt gezet

Nee bij opties kan je forums verbergen, o.a. uit je actieve topics!
Lukt gewoon niet, maar goed... Kijk er wel overheen dan
pi_61458215
Ah dat bedoel je

Dat moet wel mogelijk zijn, kan zijn dat het niet mogelijk is omdat het forum redelijk nieuw is.
  zondag 7 september 2008 @ 21:06:06 #243
34793 neo567
You know who
pi_61458245
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:05 schreef Topspin het volgende:
Ah dat bedoel je

Dat moet wel mogelijk zijn, kan zijn dat het niet mogelijk is omdat het forum redelijk nieuw is.
Nieuwigheid dat zal het zijn, volgens mij zijn het de trawanten van Lucifer die het saboteren
pi_61458271
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef neo567 het volgende:

[..]

Nieuwigheid dat zal het zijn, volgens mij zijn het de trawanten van Lucifer die het saboteren
Valt wel mee

Niet zo achterdochtig
  zondag 7 september 2008 @ 21:07:41 #245
34793 neo567
You know who
pi_61458302
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:

[..]

Valt wel mee

Niet zo achterdochtig
Je kan niet achterdochtig genoeg zijn, enne paranoïde is gewoon een verhoogde toestand van de geest

Letten op sublimerende boodschappen tussendoor enzo
pi_61458348
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:07 schreef neo567 het volgende:

[..]

Je kan niet achterdochtig genoeg zijn, enne paranoïde is gewoon een verhoogde toestand van de geest

Letten op sublimerende boodschappen tussendoor enzo
Ik ben liever niets wetend dan te wakend Wakker zijn en opletten maakt me niet uit maar laat het dan net onder de grens zijn van te hoge aanwezigheid, zelfs onder de grens van normale aanwezigheid is okey zonder naief te worden.
  zondag 7 september 2008 @ 21:10:30 #247
34793 neo567
You know who
pi_61458410
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:09 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik ben liever niets wetend dan te wakend
Ik ook, maar ik heb die stemmen gehad, dat dwong mij ertoe, kan nu niet meer normaal functioneren, iig nooit meer op een laag pitje, behalve als ik eindelijk slaap

Enne ik ga ff eten maken goed idee
pi_61458511
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:10 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik heb die stemmen gehad, dat dwong mij ertoe, kan nu niet meer normaal functioneren, iig nooit meer op een laag pitje, behalve als ik eindelijk slaap
Kun je niet zelf invloed uitoefenen op die stemmen? Niet eens alleen door eens lekker te gaan wandelen maar ook door afleiding te zoeken die ontspannend is op andere manieren of gewoon negeren van die stemmen. Die stemmen uit je hoofd bannen?

In geval van hoge aanwezigheid zonder stemmen, gewoon proberen deeper underground te gaan. Ik heb ook tijden op extreme aanwezigheid moeten functioneren en ben toen de rust in mezelf gaan opzoeken door allerlei manieren. Ook beweging maar ook zonder beweging mezelf bezig houden met andere dingen en sowieso afschakelen.
  zondag 7 september 2008 @ 21:15:27 #249
34793 neo567
You know who
pi_61458589
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:13 schreef Topspin het volgende:

[..]

Kun je niet zelf invloed uitoefenen op die stemmen? Niet eens alleen door eens lekker te gaan wandelen maar ook door afleiding te zoeken die ontspannend is op andere manieren of gewoon negeren van die stemmen. Die stemmen uit je hoofd bannen?
Ja geprobeert, maar het was alsof Lucifer ermee speelde, elke echt elke stap die ik zette; buiten in de winkel op straat waar dan ook, werdt ge-anticipeerd, ook op tv alles!
Om gek van te worden, kan het wel aan, maar het slaat meestal nergens op!
Het is eerder lastig vallen als dat je er iets aan hebt, het slaat allemaal nergens op, ik zie het doel er niet van in, laat ik het zo zeggen
pi_61458605
Je bent niet het slachtoffer van jezelf omdat je zeker ook invloed kunt uitoefenen erop, hulp sla je liever af en hulp hoeft ook niet altijd nodig te zijn, je kunt ook zelf bepaalde methodes hanteren om tot een diepere rust te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')