Ja van pantoffel dier to pantoffel drager en verder!quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:08 schreef Topspin het volgende:
Dit spel ga ik kopenEcht een spel voor zware Christenen
![]()
http://eu.spore.com/home.cfm?lang=nl
Gaat het echt alleen om overleven? Spore biedt je de keuzes om het spel te spelen op de manier die jij wilt.
Is dit ecosysteem er ook in andere smaken? Met Spore kan iedereen creatief zijn en met de eenvoudige ingebouwde wezengereedschappen alles maken wat hij of zij maar kan bedenken.
Vind je het erg als ik ons melkwegstelsel even verlaat? In Spore heb je de vrijheid om je eigen unieke wezens te creëren en ze de weg te wijzen op heldhaftige ontdekkingsreizen.
Het is net het cadeau waarvan je je kunt voorstellen dat een god het krijgt op zijn eerste verjaardag: een mini-universum in een doosje.
Inderdaad duurquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:50 schreef Spellmeista het volgende:
ja kost ongeveer 54,99full version
Nee hoor, schilders kwamen niet voor niets naar nederland, komt door de aparte lichtval schijnt hetquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:17 schreef Topspin het volgende:
Reiki hou ik me voorlopig niet mee bezig, vorige keer wat high geworden ervan en ik blijf toch liever met beide benen op de grond. Voel me nu ook behoorlijk gezond dus het is niet echt nodig. Wel okey dat het bij jou zo helpt
Ligt het aan mij of lijkt het vandaag super helder weer te zijn? Er zijn dagen dat de omgeving een digitale foto lijkt te zijn zo kristalhelder. En dan valt dat erg op hier, kan dan genieten van de loep-zuivere omgeving. Andere dagen lijkt het niet zo nadrukkelijk aanwezig te zijn. Volgens mij heeft dat met het weer te maken.
Volgens mij was het een soort van houten kom met de hand gemaakt of iets dergelijks. Weet het niet zeker, volgens mij geen Boeddha maar iets anders. Moet toch terug omdat ik de wierrook buiten heb laten liggen die vochtig is geworden dus dan zal ik eens kijken daar.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:59 schreef ToT het volgende:
Bedoel je zo'n huilende Boeddha / Yogi man?
[ afbeelding ]
Mwah, weet je ik kom net bij CBML vandaan was wel leuk op de slow chat enzo, maar het is toch een kinderachtig programma vind ik zelf, maar je moet es kijken hoeveel wannabee psychologen daar posten!quote:Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef Topspin het volgende:
Ik heb geen oordelen en gedachtes over mezelf en het leven zo erg, niet bepaald veel energie maar teveel energie is ook niet goedHet hangt er een beetje tussenin, niet helemaal aanwezig maar ook niet afwezig.
Ben wat aan het relaxen zonder enig besef wat het leven inhoud, heb er eigenlijk geen mening over ondanks dat ik in een ander topic aan het filosoferen ben wat er na de dood gebeurt maar ook dat vliegt voorbij zonder verdere waarde.
Tis wel eens prettig om zonder enige argwaan door het leven te gaan100 meningen hebben is best stressen dus dan maar af en toe helemaal geen mening zodat ik eens op non-actief sta
CBML ken ik niet, wat is dat?quote:Op zondag 7 september 2008 20:43 schreef neo567 het volgende:
[..]
Mwah, weet je ik kom net bij CBML vandaan was wel leuk op de slow chat enzo, maar het is toch een kinderachtig programma vind ik zelf, maar je moet es kijken hoeveel wannabee psychologen daar posten!
Lucifer zou het bedacht kunnen hebben om de mensen dom te houden
CBML staat voor cant buy me Love en ook voor : http://www.cbml.org/ --> we all go to hell en turn into cartoonsquote:Op zondag 7 september 2008 20:45 schreef Topspin het volgende:
[..]
CBML ken ik niet, wat is dat?
Sommige dingen ontstaan denk ik vanzelf als er vraag is naar een bepaald iets, is er vraag naar hulp dan ontstaat hulpverlening, is er vraag naar onbespoten groente dan worden die ook gemaakt en is er vraag naar auto's met stuurbekrachtiging dan komt dat ook naar voren.
De mens wordt in alle gemakken voorzien maar soms is de diensverlening of het product dat aangeboden wordt erger dan de kwaal of voldoet het totaal niet in de behoefte en is het alleen maar lastig.
Had al in je post-historie gelezen dat je daar vaak komtquote:Op zondag 7 september 2008 20:48 schreef neo567 het volgende:
[..]
CBML staat voor cant buy me Love en ook voor : http://www.cbml.org/ --> we all go to hell en turn into cartoons
Kwam inmiddels, DGK was aardig een vernieuwend iets BB was ook aardig 1 of 2 afleveringen, maar al het andere is toch een slap aftreksel, maar goed heb het wel gehad, vanavond 10 minuten gekeken en toen werd ik bijna misselijk, dus heb maar weg gezapt, en heb dat daar ook ff vermeldquote:Op zondag 7 september 2008 20:50 schreef Topspin het volgende:
[..]
Had al in je post-historie gelezen dat je daar vaak komt
Alleen kon ik de afkorting niet plaatsen. Gouden kooi heb ik vaker gevolgd, vooral om terror Jaap. Big Brother 1 gevolgd en de bus 1 maar daarna had ik het allemaal wel gezien.
Die Amerikaanse programma's zijn 10 graden erger...." Date with my mom". Een moeder van een typisch Amerikaanse meid gaat daten met 3 potentiele partners van haar dochter en de moeder mag bepalen met wie haar dochter uitgaat na de date waar ze domme dingen gaan doen. Zo verschrikkelijk nep en in scene gezetquote:Op zondag 7 september 2008 20:53 schreef neo567 het volgende:
[..]
Kwam inmiddels, DGK was aardig een vernieuwend iets BB was ook aardig 1 of 2 afleveringen, maar al het andere is toch een slap aftreksel, maar goed heb het wel gehad, vanavond 10 minuten gekeken en toen werd ik bijna misselijk, dus heb maar weg gezapt, en heb dat daar ook ff vermeld
Juist ook dat allemaal voor opgezet en allemaal geschematiseerd op 1 ding enzo.quote:Op zondag 7 september 2008 20:55 schreef Topspin het volgende:
[..]
Die Amerikaanse programma's zijn 10 graden erger...." Date with my mom". Een moeder van een typisch Amerikaanse meid gaat daten met 3 potentiele partners van haar dochter en de moeder mag bepalen met wie haar dochter uitgaat na de date waar ze domme dingen gaan doen. Zo verschrikkelijk nep en in scene gezet
Nee bij opties kan je forums verbergen, o.a. uit je actieve topics!quote:Op zondag 7 september 2008 21:00 schreef Topspin het volgende:
Is geen sabotage, waar je schrijft dat komt in je active topics en zeker blijft alles tot in de eeuwigheid in je mijn active topics. Sabotage zou zijn als ze een bericht van jou plaatsen in een belachelijk topic als.." I love tubgirls" terwijl je het bericht zelf niet hebt gezet
Nieuwigheid dat zal het zijn, volgens mij zijn het de trawanten van Lucifer die het saboterenquote:Op zondag 7 september 2008 21:05 schreef Topspin het volgende:
Ah dat bedoel je
Dat moet wel mogelijk zijn, kan zijn dat het niet mogelijk is omdat het forum redelijk nieuw is.
Valt wel meequote:Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nieuwigheid dat zal het zijn, volgens mij zijn het de trawanten van Lucifer die het saboteren
Je kan niet achterdochtig genoeg zijn, enne paranoïde is gewoon een verhoogde toestand van de geestquote:Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Valt wel mee
Niet zo achterdochtig
Ik ben liever niets wetend dan te wakendquote:Op zondag 7 september 2008 21:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je kan niet achterdochtig genoeg zijn, enne paranoïde is gewoon een verhoogde toestand van de geest
Letten op sublimerende boodschappen tussendoor enzo![]()
Ik ook, maar ik heb die stemmen gehad, dat dwong mij ertoe, kan nu niet meer normaal functioneren, iig nooit meer op een laag pitje, behalve als ik eindelijk slaapquote:Op zondag 7 september 2008 21:09 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik ben liever niets wetend dan te wakend
Kun je niet zelf invloed uitoefenen op die stemmen? Niet eens alleen door eens lekker te gaan wandelen maar ook door afleiding te zoeken die ontspannend is op andere manieren of gewoon negeren van die stemmen. Die stemmen uit je hoofd bannen?quote:Op zondag 7 september 2008 21:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb die stemmen gehad, dat dwong mij ertoe, kan nu niet meer normaal functioneren, iig nooit meer op een laag pitje, behalve als ik eindelijk slaap
Ja geprobeert, maar het was alsof Lucifer ermee speelde, elke echt elke stap die ik zette; buiten in de winkel op straat waar dan ook, werdt ge-anticipeerd, ook op tv alles!quote:Op zondag 7 september 2008 21:13 schreef Topspin het volgende:
[..]
Kun je niet zelf invloed uitoefenen op die stemmen? Niet eens alleen door eens lekker te gaan wandelen maar ook door afleiding te zoeken die ontspannend is op andere manieren of gewoon negeren van die stemmen. Die stemmen uit je hoofd bannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |