Nee bij opties kan je forums verbergen, o.a. uit je actieve topics!quote:Op zondag 7 september 2008 21:00 schreef Topspin het volgende:
Is geen sabotage, waar je schrijft dat komt in je active topics en zeker blijft alles tot in de eeuwigheid in je mijn active topics. Sabotage zou zijn als ze een bericht van jou plaatsen in een belachelijk topic als.." I love tubgirls" terwijl je het bericht zelf niet hebt gezet
Nieuwigheid dat zal het zijn, volgens mij zijn het de trawanten van Lucifer die het saboterenquote:Op zondag 7 september 2008 21:05 schreef Topspin het volgende:
Ah dat bedoel je
Dat moet wel mogelijk zijn, kan zijn dat het niet mogelijk is omdat het forum redelijk nieuw is.
Valt wel meequote:Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nieuwigheid dat zal het zijn, volgens mij zijn het de trawanten van Lucifer die het saboteren
Je kan niet achterdochtig genoeg zijn, enne paranoïde is gewoon een verhoogde toestand van de geestquote:Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Valt wel mee
Niet zo achterdochtig
Ik ben liever niets wetend dan te wakendquote:Op zondag 7 september 2008 21:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je kan niet achterdochtig genoeg zijn, enne paranoïde is gewoon een verhoogde toestand van de geest
Letten op sublimerende boodschappen tussendoor enzo![]()
Ik ook, maar ik heb die stemmen gehad, dat dwong mij ertoe, kan nu niet meer normaal functioneren, iig nooit meer op een laag pitje, behalve als ik eindelijk slaapquote:Op zondag 7 september 2008 21:09 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik ben liever niets wetend dan te wakend
Kun je niet zelf invloed uitoefenen op die stemmen? Niet eens alleen door eens lekker te gaan wandelen maar ook door afleiding te zoeken die ontspannend is op andere manieren of gewoon negeren van die stemmen. Die stemmen uit je hoofd bannen?quote:Op zondag 7 september 2008 21:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb die stemmen gehad, dat dwong mij ertoe, kan nu niet meer normaal functioneren, iig nooit meer op een laag pitje, behalve als ik eindelijk slaap
Ja geprobeert, maar het was alsof Lucifer ermee speelde, elke echt elke stap die ik zette; buiten in de winkel op straat waar dan ook, werdt ge-anticipeerd, ook op tv alles!quote:Op zondag 7 september 2008 21:13 schreef Topspin het volgende:
[..]
Kun je niet zelf invloed uitoefenen op die stemmen? Niet eens alleen door eens lekker te gaan wandelen maar ook door afleiding te zoeken die ontspannend is op andere manieren of gewoon negeren van die stemmen. Die stemmen uit je hoofd bannen?
Komt over alsof je het een beetje fout doet interpreteren allemaal, dat je ook alles te erg in de gaten houdt en op details gaat letten die niet terzake doen. Dat je details ziet en daar waarde aan gaat hechten op een manier die niet juist is, dat die details een andere oorsprong en bedoeling hebben dus ook, je ziet iets op tv of een camera in een winkel en je hecht er een foutieve waarde aan terwijl het een compleet andere functie heeft. Zo kun je aan alle details een foutieve waarde hechten totdat je denkt dat alles en iedereen achter je aanzit.quote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja geprobeert, maar het was alsof Lucifer ermee speelde, elke echt elke stap die ik zette; buiten in de winkel op straat waar dan ook, werdt ge-anticipeerd, ook op tv alles!
Om gek van te worden, kan het wel aan, maar het slaat meestal nergens op!
Het is eerder lastig vallen als dat je er iets aan hebt, het slaat allemaal nergens op, ik zie het doel er niet van in, laat ik het zo zeggen
Idd terugtrekken uit de maatschappij een lange lange tijd, die stemmen zeiden ook: Ja Neo567 "we" willen je weer vrolijk hebben, de macht die ze denken te hebbenquote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef Topspin het volgende:
Je bent niet het slachtoffer van jezelf omdat je zeker ook invloed kunt uitoefenen erop, hulp sla je liever af en hulp hoeft ook niet altijd nodig te zijn, je kunt ook zelf bepaalde methodes hanteren om tot een diepere rust te komen.
Jajaja, zo leefde ik ook anderhalf jaar geleden, is nu onomkeerbaar wat er allemaal met mij gedaan is, maar goed, alle moeite die ik ooit 'n m'n leven gedaan heb is door het putje gespoeld, wil niet zielig doen, maar lullig is het wel, en ik doe er niets meer aan!quote:Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef Topspin het volgende:
[..]
Komt over alsof je het een beetje fout doet interpreteren allemaal, dat je ook alles te erg in de gaten houdt en op details gaat letten die niet terzake doen. Dat je details ziet en daar waarde aan gaat hechten op een manier die niet juist is, dat die details een andere oorsprong en bedoeling hebben dus ook, je ziet iets op tv of een camera in een winkel en je hecht er een foutieve waarde aan terwijl het een compleet andere functie heeft. Zo kun je aan alle details een foutieve waarde hechten totdat je denkt dat alles en iedereen achter je aanzit.
Wil geen psycholoog spelen maar het leven achtervolgd je zelden tot nooit, beroemdheden worden gestalked door fotografen en dat is het vaak en niet meer dan dat.
Ik ook eten smakelijk en later!quote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Topspin het volgende:
Ik ga nu afsluiten en frietje speciaal maken
Tot morgen dan maar, morgen geen zin in internet dan zeg ik tot overmorgen anders tot een volgend leven
Ja dat zou kunnen, ik had eerst een andere, die was helemaal niets, enfin, deze is minder slechtquote:Op maandag 8 september 2008 14:36 schreef Topspin het volgende:
Zo, nieuwe dag, portie energy drank gehad en weer bij de les. Proberen om weer naar buiten te kijken inplaats van naar binnen, de wereld aanschouwen inplaats van wat in mezelf gebeurt want daar valt toch niet veel soeps te vinden zo nu en danKwestie van aandacht verleggen, naar buiten kijken of naar binnen kijken. Straks denk ik ff renschoenen aan en 20 minuten hardlopen. Ben benieuwd hoe het hardlopen gaat bevallen, 1 uur in de tuin werken achter elkaar lukt me aardig goed dus 20 minuten hardlopen zou ook geen probleem moeten zijn.
@ Neo, niet alle psychologen zijn hetzelfde, kan zijn dat je net de foute bent tegengekomen.
Ik denk dat je een kutkick bedoelt!quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:47 schreef neo567 het volgende:
FF een tvp
Alsof ze vrijkaartjes aan het weggeven zijn voor vrijheid van meningsuiting en ik maar denken dat ik dat al heb ....quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:23 schreef ToT het volgende:
Heb je HE-LE-MAAL gelijk in: alternatieve stromingen worden zowel door conservativo's als door sceptici aangevallen.
Ach, we kloten toch allemaal maar wat aan op deze aardbol naar ons eigen goeddunken of niet dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Alsof ze vrijkaartjes aan het weggeven zijn voor vrijheid van meningsuiting en ik maar denken dat ik dat al heb ....,
De gekste dingen worden verzonnen om een soort van autoriteit te hebben op een magische onzichtbare manier , ( hoezo een uit de hand gelopen controle drang ) bij de 1 ben ik ter dood veroordeeld en reddeloos verloren in de klauwen van satan ( tenzij ik doe wat diegene als waarheid ziet ) en bij de ander ben ik een lopende psychotische domme tijdbom , ( tenzij ik doe wat die persoon weer als andere waarheid ziet )
en het mooie is , DAT IS PAS ONZICHTBAAR , maar IK ben de zwever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |