abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2008 @ 21:02:52 #241
34793 neo567
You know who
pi_61458164
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:00 schreef Topspin het volgende:
Is geen sabotage, waar je schrijft dat komt in je active topics en zeker blijft alles tot in de eeuwigheid in je mijn active topics. Sabotage zou zijn als ze een bericht van jou plaatsen in een belachelijk topic als.." I love tubgirls" terwijl je het bericht zelf niet hebt gezet

Nee bij opties kan je forums verbergen, o.a. uit je actieve topics!
Lukt gewoon niet, maar goed... Kijk er wel overheen dan
pi_61458215
Ah dat bedoel je

Dat moet wel mogelijk zijn, kan zijn dat het niet mogelijk is omdat het forum redelijk nieuw is.
Genieten is toegestaan!!!
  zondag 7 september 2008 @ 21:06:06 #243
34793 neo567
You know who
pi_61458245
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:05 schreef Topspin het volgende:
Ah dat bedoel je

Dat moet wel mogelijk zijn, kan zijn dat het niet mogelijk is omdat het forum redelijk nieuw is.
Nieuwigheid dat zal het zijn, volgens mij zijn het de trawanten van Lucifer die het saboteren
pi_61458271
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef neo567 het volgende:

[..]

Nieuwigheid dat zal het zijn, volgens mij zijn het de trawanten van Lucifer die het saboteren
Valt wel mee

Niet zo achterdochtig
  zondag 7 september 2008 @ 21:07:41 #245
34793 neo567
You know who
pi_61458302
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef Topspin het volgende:

[..]

Valt wel mee

Niet zo achterdochtig
Je kan niet achterdochtig genoeg zijn, enne paranoïde is gewoon een verhoogde toestand van de geest

Letten op sublimerende boodschappen tussendoor enzo
pi_61458348
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:07 schreef neo567 het volgende:

[..]

Je kan niet achterdochtig genoeg zijn, enne paranoïde is gewoon een verhoogde toestand van de geest

Letten op sublimerende boodschappen tussendoor enzo
Ik ben liever niets wetend dan te wakend Wakker zijn en opletten maakt me niet uit maar laat het dan net onder de grens zijn van te hoge aanwezigheid, zelfs onder de grens van normale aanwezigheid is okey zonder naief te worden.
  zondag 7 september 2008 @ 21:10:30 #247
34793 neo567
You know who
pi_61458410
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:09 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik ben liever niets wetend dan te wakend
Ik ook, maar ik heb die stemmen gehad, dat dwong mij ertoe, kan nu niet meer normaal functioneren, iig nooit meer op een laag pitje, behalve als ik eindelijk slaap

Enne ik ga ff eten maken goed idee
pi_61458511
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:10 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik heb die stemmen gehad, dat dwong mij ertoe, kan nu niet meer normaal functioneren, iig nooit meer op een laag pitje, behalve als ik eindelijk slaap
Kun je niet zelf invloed uitoefenen op die stemmen? Niet eens alleen door eens lekker te gaan wandelen maar ook door afleiding te zoeken die ontspannend is op andere manieren of gewoon negeren van die stemmen. Die stemmen uit je hoofd bannen?

In geval van hoge aanwezigheid zonder stemmen, gewoon proberen deeper underground te gaan. Ik heb ook tijden op extreme aanwezigheid moeten functioneren en ben toen de rust in mezelf gaan opzoeken door allerlei manieren. Ook beweging maar ook zonder beweging mezelf bezig houden met andere dingen en sowieso afschakelen.
  zondag 7 september 2008 @ 21:15:27 #249
34793 neo567
You know who
pi_61458589
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:13 schreef Topspin het volgende:

[..]

Kun je niet zelf invloed uitoefenen op die stemmen? Niet eens alleen door eens lekker te gaan wandelen maar ook door afleiding te zoeken die ontspannend is op andere manieren of gewoon negeren van die stemmen. Die stemmen uit je hoofd bannen?
Ja geprobeert, maar het was alsof Lucifer ermee speelde, elke echt elke stap die ik zette; buiten in de winkel op straat waar dan ook, werdt ge-anticipeerd, ook op tv alles!
Om gek van te worden, kan het wel aan, maar het slaat meestal nergens op!
Het is eerder lastig vallen als dat je er iets aan hebt, het slaat allemaal nergens op, ik zie het doel er niet van in, laat ik het zo zeggen
pi_61458605
Je bent niet het slachtoffer van jezelf omdat je zeker ook invloed kunt uitoefenen erop, hulp sla je liever af en hulp hoeft ook niet altijd nodig te zijn, je kunt ook zelf bepaalde methodes hanteren om tot een diepere rust te komen.
pi_61458709
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ja geprobeert, maar het was alsof Lucifer ermee speelde, elke echt elke stap die ik zette; buiten in de winkel op straat waar dan ook, werdt ge-anticipeerd, ook op tv alles!
Om gek van te worden, kan het wel aan, maar het slaat meestal nergens op!
Het is eerder lastig vallen als dat je er iets aan hebt, het slaat allemaal nergens op, ik zie het doel er niet van in, laat ik het zo zeggen
Komt over alsof je het een beetje fout doet interpreteren allemaal, dat je ook alles te erg in de gaten houdt en op details gaat letten die niet terzake doen. Dat je details ziet en daar waarde aan gaat hechten op een manier die niet juist is, dat die details een andere oorsprong en bedoeling hebben dus ook, je ziet iets op tv of een camera in een winkel en je hecht er een foutieve waarde aan terwijl het een compleet andere functie heeft. Zo kun je aan alle details een foutieve waarde hechten totdat je denkt dat alles en iedereen achter je aanzit.

Wil geen psycholoog spelen maar het leven achtervolgd je zelden tot nooit, beroemdheden worden gestalked door fotografen en dat is het vaak en niet meer dan dat.
  zondag 7 september 2008 @ 21:18:11 #252
34793 neo567
You know who
pi_61458722
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef Topspin het volgende:
Je bent niet het slachtoffer van jezelf omdat je zeker ook invloed kunt uitoefenen erop, hulp sla je liever af en hulp hoeft ook niet altijd nodig te zijn, je kunt ook zelf bepaalde methodes hanteren om tot een diepere rust te komen.
Idd terugtrekken uit de maatschappij een lange lange tijd, die stemmen zeiden ook: Ja Neo567 "we" willen je weer vrolijk hebben, de macht die ze denken te hebben
Nou blijf ik zitten ook, doe nooit meer wat voor deze maatschappij, echt helemaal niets meer
pi_61458833
Kan ook zijn dat je die stemmen zelf in leven roept.

Of dat je hersens ff storing bevatten. GURU MEDITATION ERROR.

Ik zou er niet al teveel waarde aan hechten. Sowieso hersens die iets fabriceren dat niet reeel is, het bestaat niet echt en je wordt gefopt. Zelf kun je dan overtuigd zijn van een diepere boodschap maar goed, van die overtuiging kom je niet zo snel af als je niet beseft dat hersens een spelletje met je kunnen spelen zonder bijbedoeling omdat hersens nu eenmaal vaker een eigen leventje erop nahouden door geheugen, herinneringen gedachtes en nog meer.
pi_61458915
Ik ga nu afsluiten en frietje speciaal maken

Tot morgen dan maar, morgen geen zin in internet dan zeg ik tot overmorgen anders tot een volgend leven
  zondag 7 september 2008 @ 21:24:20 #255
34793 neo567
You know who
pi_61458967
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef Topspin het volgende:

[..]

Komt over alsof je het een beetje fout doet interpreteren allemaal, dat je ook alles te erg in de gaten houdt en op details gaat letten die niet terzake doen. Dat je details ziet en daar waarde aan gaat hechten op een manier die niet juist is, dat die details een andere oorsprong en bedoeling hebben dus ook, je ziet iets op tv of een camera in een winkel en je hecht er een foutieve waarde aan terwijl het een compleet andere functie heeft. Zo kun je aan alle details een foutieve waarde hechten totdat je denkt dat alles en iedereen achter je aanzit.

Wil geen psycholoog spelen maar het leven achtervolgd je zelden tot nooit, beroemdheden worden gestalked door fotografen en dat is het vaak en niet meer dan dat.
Jajaja, zo leefde ik ook anderhalf jaar geleden, is nu onomkeerbaar wat er allemaal met mij gedaan is, maar goed, alle moeite die ik ooit 'n m'n leven gedaan heb is door het putje gespoeld, wil niet zielig doen, maar lullig is het wel, en ik doe er niets meer aan!
Heb tot God gebeden en al die onzin--> je gaat als je wanhopig bent rare sprongen maken (kat in het nauw enzo), dan kom je tot de keiharde ontdekking dat Niemand je gelooft en God helemaal niet bestaat, en alle psychologen enzz domme varkenskoppen zijn die slap ouwehoeren met praatjes over je jeugd
  zondag 7 september 2008 @ 21:24:41 #256
34793 neo567
You know who
pi_61458978
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Topspin het volgende:
Ik ga nu afsluiten en frietje speciaal maken

Tot morgen dan maar, morgen geen zin in internet dan zeg ik tot overmorgen anders tot een volgend leven
Ik ook eten smakelijk en later!
pi_61473757
Zo, nieuwe dag, portie energy drank gehad en weer bij de les. Proberen om weer naar buiten te kijken inplaats van naar binnen, de wereld aanschouwen inplaats van wat in mezelf gebeurt want daar valt toch niet veel soeps te vinden zo nu en dan Kwestie van aandacht verleggen, naar buiten kijken of naar binnen kijken. Straks denk ik ff renschoenen aan en 20 minuten hardlopen. Ben benieuwd hoe het hardlopen gaat bevallen, 1 uur in de tuin werken achter elkaar lukt me aardig goed dus 20 minuten hardlopen zou ook geen probleem moeten zijn.

@ Neo, niet alle psychologen zijn hetzelfde, kan zijn dat je net de foute bent tegengekomen.
pi_61474033
http://www.bjnewlife.org/(...)6czJUCFQ2L1QodnF3Rhw

In het doopsel van Jezus ligt het mysterie van de verlossing van de zonden verborgen, het mysterie van de wedergeboorte van het water en de Geest. Als we, desondanks, dit doopsel van Jezus negeren en er niet in geloven, zullen we de wil van God verraden en onze eigen zaligheid opgeven

Hoe kun je sterk geloven in iets dat 2000 jaar geleden plaats gevonden heeft? Ik was er niet bij en heb het niet met eigen ogen gezien dus moet ik dan blindelings uitgaan ervan en dan ook blindelings uitgaan dat het werkt allemaal?
  maandag 8 september 2008 @ 16:21:07 #259
34793 neo567
You know who
pi_61475911
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:36 schreef Topspin het volgende:
Zo, nieuwe dag, portie energy drank gehad en weer bij de les. Proberen om weer naar buiten te kijken inplaats van naar binnen, de wereld aanschouwen inplaats van wat in mezelf gebeurt want daar valt toch niet veel soeps te vinden zo nu en dan Kwestie van aandacht verleggen, naar buiten kijken of naar binnen kijken. Straks denk ik ff renschoenen aan en 20 minuten hardlopen. Ben benieuwd hoe het hardlopen gaat bevallen, 1 uur in de tuin werken achter elkaar lukt me aardig goed dus 20 minuten hardlopen zou ook geen probleem moeten zijn.

@ Neo, niet alle psychologen zijn hetzelfde, kan zijn dat je net de foute bent tegengekomen.
Ja dat zou kunnen, ik had eerst een andere, die was helemaal niets, enfin, deze is minder slecht
pi_61476651
Gelukkig dat ie nu beter bevalt

FF met de hond gelopen en wederom die kristal heldere omgeving waarbij alles eruit lijkt te springen. Auto's, huizen, bomen, planten en mensen alsof het bewerkt is met photoshop Kan dan zijn dat ik meer let op de omgeving en dat gedachtes geen waas vormen zodat de buitenwereld meer naar voren treedt.

Morgen 25 graden, zal het dan toch nog zomer worden Nu is het ook lekker maar te koud voor korte broek zo voelt het aan.
  zaterdag 13 september 2008 @ 11:47:44 #261
34793 neo567
You know who
pi_61597247
FF een tvp
pi_61598600
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 11:47 schreef neo567 het volgende:
FF een tvp
Ik denk dat je een kutkick bedoelt!
pi_61601134

Heb nu een abonnement dus meteen de header aangepast, alleen niet zoveel online in de winter omdat ik normaal gesproken buiten meer online ben dan binnen Nog 8 headers aanmaken en dan heb ik de 10 vol. Onderste header vind ik niet zo mooi dus die moet ik nog vervangen, duivelse hond lijkt het op.

Erg offtopic maar het topic is toch zowat dood
pi_61601586
Tja zonder Ali's donderpreken over dat wij Satan's hoeren zijn enzo is er geen lol meer aan!
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:15:48 #265
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61603083
Nee nu krijg je donderpreken van mensen die vinden dat je niet over het paranormale mag praten ( in TRU , WTF ) of advies mag geven op dat gebied ook al vraagt iemand daar zelf om en komt zelf in TRU .
Je zou nog eens gek worden van mensen die je de hele tijd willen bekeren , want zij weten toevallig DE waarheid wel ( Nee dit keer ECHT hoor ! )
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_61603293
Heb je HE-LE-MAAL gelijk in: alternatieve stromingen worden zowel door conservativo's als door sceptici aangevallen.
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:53:52 #267
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61605329
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:23 schreef ToT het volgende:
Heb je HE-LE-MAAL gelijk in: alternatieve stromingen worden zowel door conservativo's als door sceptici aangevallen.
Alsof ze vrijkaartjes aan het weggeven zijn voor vrijheid van meningsuiting en ik maar denken dat ik dat al heb .... ,
De gekste dingen worden verzonnen om een soort van autoriteit te hebben op een magische onzichtbare manier , ( hoezo een uit de hand gelopen controle drang ) bij de 1 ben ik ter dood veroordeeld en reddeloos verloren in de klauwen van satan ( tenzij ik doe wat diegene als waarheid ziet ) en bij de ander ben ik een lopende psychotische domme tijdbom , ( tenzij ik doe wat die persoon weer als andere waarheid ziet )
en het mooie is , DAT IS PAS ONZICHTBAAR , maar IK ben de zwever
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_61625442
Hmmm wat losse mijmeringen n.a.v. deze reeks....

- De duivel verricht wonderen op aarde om mensen te overtuigen dat Jezus niet zo bijzonder was: er zijn veel messiassen die wonderen kunnen verrichten. Deze wonderen versterken wel het geloof in God bij veel mensen, maar het leidt ze af van Jezus, die onze enige verlossing is van onze satanische wegen. Aangezien Adam en Eva de appel hebben gegeten hebben we godswijsheid gekregen, maar zijn we tegelijk verworden tot gruwelijke demonische gedrochten die tot niets goeds in staat zijn, behalve door het kleine restantje goddelijke liefde dat door ons heen stroomt.
Dus hoewel ons geloof in God versterkt wordt door de daden van de duivel, worden we juist door dat geloof in God verdoemd, omdat we minder overtuigd worden van het nut van het "offer" van een God die zichzelf fysiek manifesteert, laat afslachten en weer rustig terug op de plek terecht komt waar hij vandaan is gekomen.

- De Bijbel is tijdloos. De normen en waarden van de Bijbel moeten ook nu nog gelden, hoewel dingen over slavernij en de houding ten opzichte van vrouwen ineens WEL weer in het perspectief van die tijd gezien worden. De hele Bijbel moet letterlijk genomen worden, behalve de dingen die het geloof TE barbaars laten lijken! (hoewel het afslachten van onschuldige kinderen om de ouders te bestraffen weer blijkbaar niet als te barbaars gezien wordt.)

- In de Bijbel staat dat na Jezus veel mensen zullen komen die het zelfde kunnen als Hij en sommigen kunnen het zelfs beter. (Beter dan God zelf? Opvallende uitspraak!) Maar degenen die dat doen, worden als satanisch beschouwd, in dit topic.

- Hoe moet de geneeskrachtige werking van stenen gezien worden? Stenen zijn niet van Satan, God heeft ze zelf op de aarde geplaatst.

- Waarom wordt Jezus de heerser van de dierenriem genoemd als de uitleg van de Bijbel niet astrologisch opgevat mag worden? (Zie Zeitgeist)

- Waarom worden gnostici van NA Christus niet serieus genomen, maar is een groot deel van het Oude Testament WEL door gnostici geschreven? (Zie Genesis bijvoorbeeld).
pi_61681125
Even de knuppel in het hoenderhok gooien.

Let goed op de tekst; misschien herken je er wat van Ali's uitspraken in!

Blutengel - Solitary Angel

You can see
The night is dark and cold
Rain is falling
And then he appears

He's so beautiful
And he's a wise man
He brings the change
Angel in human shape

"Just follow me
Come into my world
Believe in my sanctuary"

No more pain
For the people on Earth
No more wars
He's the saviour

He brings love
To our cold hearts
No more fear
Believe in his sanctuary

He's the solitary Angel
And he's not from Heaven sent
He tries to bring the peace to the world

He brings salvation and he brings love
The world still needs another leader
And he's the only one to be

He can see into your soul
He leads you to a better life

Ali's valse Christus in de tijd van de NWO, na de chaos van de oorlogen!

donderdag 18 september 2008 @ 14:02:23 #270
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61730700
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Alsof ze vrijkaartjes aan het weggeven zijn voor vrijheid van meningsuiting en ik maar denken dat ik dat al heb .... ,
De gekste dingen worden verzonnen om een soort van autoriteit te hebben op een magische onzichtbare manier , ( hoezo een uit de hand gelopen controle drang ) bij de 1 ben ik ter dood veroordeeld en reddeloos verloren in de klauwen van satan ( tenzij ik doe wat diegene als waarheid ziet ) en bij de ander ben ik een lopende psychotische domme tijdbom , ( tenzij ik doe wat die persoon weer als andere waarheid ziet )
en het mooie is , DAT IS PAS ONZICHTBAAR , maar IK ben de zwever
Ach, we kloten toch allemaal maar wat aan op deze aardbol naar ons eigen goeddunken of niet dan?
De 1 is er heilig van overtuigd dat je stilletjes onder een boom moet gaan mediteren voor verlichting, alsof daar het werk wel mee af komt zeker.
De ander zegt dat je naar de woorden van Mohammed moet luisteren, en iedereen die dat niet doet word vogelvrij verklaard.
Nog een ander zegt dat alleen de here Jezus gelijk heeft..

Zo is er over ieder onderwerp wel iets te zeggen, en dat doen we dan ook naar elkaar toe. Iedereen gelooft in zijn eigen waarheid tot het tegendeel bewezen wordt.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')